Przez radość do rozwoju

Edutainment

Edutainment to termin powstały z połączenia dwóch pojęć – edukacji (education) i rozrywki (entertainment). Wydarzenie edutainmentowe projektowane jest w taki sposób, aby uczestnicy otrzymali intensywne, atrakcyjne doświadczenie, które stanie się fundamentem do realizacji celów rozwojowych. Jest odpowiedzią na oczekiwania pokolenia Y i Z , aby otaczający świat był bardziej zgrywalizowany, dynamiczny, pozwalający na aktywne uczestnictwo. Edutainment z powodzeniem czerpie z dwóch źródeł – świata eventów (atrakcyjna forma) i świata szkoleń (cele rozwojowe).

Większość celów rozwojowych możemy rozwijać w formacie edutainmentowym – wymaga to doboru bądź zaprojektowania odpowiedniej aktywności, takiej która będzie w naturalny sposób łączyła się z celami edukacyjnymi, na których nam zależy (kompetencje, postawa, wiedza).

Zobacz w dziale:

Historia o tym, dlaczego wojny nie czynią nikogo wielkim i dlaczego warto działać, a nie próbować.
Projekt Edutainment pozwala przyjrzeć się różnym zachowaniom obecnym w organizacjach. Wykorzystuje charakterystyki bohaterów sagi i fragmentów filmowych. Barometr Równowagi – narzędzie stworzone w nawiązaniu do filmowej historii, gdzie kluczem jest odnajdowanie „złotego środka” – służy temu, aby systemy i organizacje mogły działać w najbardziej skuteczny dla siebie sposób. Uczestnicy projektu...
Niezależnie od tego, jak się czujesz, wstań, ubierz się, pokaż się i nigdy się nie poddawaj
James Bond to ikona współczesnej popkultury. Jest to fikcyjna postać brytyjskiego szpiega stworzona przez pisarza Iana Fleminga i seria filmów, których postać ta jest głównym bohaterem.
Hollywood pozwala wcielić się w rolę każdego  członka zespołu i doświadczyć czym jest zmiana, jak się ją wprowadza i jak to jest, gdy się jej doświadcza
Projekt Edutainment oparty na formacie LARP, czyli life action role playing. LARP jest metodą pracy grupowej wykorzystującą elementy gier i sztuki. Uczestnicy wspólnie tworzą i przeżywają opowieść, odgrywają role podobnie do improwizowanego teatru. Akcja LARPA może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym, jak i fikcyjnym. Reżyser i scenarzysta w jednej osobie, zwany Larpmasterem, jako...
W Metropolis  wykorzystujemy świat gier symulacyjnych, aby rozwijać  kompetencje przywódcze i menedżerskie
Metropolis wprowadza uczestników w świat gier symulacyjnych stosowanych w team buildingach i warsztatach rozwoju kompetencji menedżerskich.
Komunikacja i negocjacje, współpraca i rywalizacja – wybór strategii i jej efektów należy do Was!
Norad jest grą karcianą, zespołową, rywalizacyjną i rozgrywaną w czasie rzeczywistym. Celem edukacyjnym jest rozwinięcie kompetencji negocjacyjnych oraz komunikacji w warunkach rozproszonych informacji.
Rozwija kreatywność i napęd do wdrażania rozwiązań
Gra konstrukcyjna wykorzystująca drukarki 3d, rywalizację i współpracę w czasie rzeczywistym. Rozwija kreatywność i napęd do wdrażania rozwiązań.

Materiały i informacje

Harmonogram szkoleń
Pobierz listę najnowszych szkoleń otwartych.
Folder informacyjny
Dowiedz się o nas więcej.
Gamma w mediach
Zobacz co piszą o nas media.

Opinie o szkoleniach

Stefa wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Wyzwania
Case studies – najczęstsze problemy i nasze rozwiązania
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 47, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.