Gamma sp. j.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

  • Specjalista ds. sprzedaży szkoleń eksperckich

Do głównych obowiązków będą należeć: telefoniczne pozyskiwanie klientów z obszarów: logistyka, prezentacja i sprzedaż usług oraz tworzenie baz danych klientów biznesowych.

Oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole specjalistów
  • pakiet szkoleń specjalistycznych
  • możliwość szybkiego awansu
  • wysokie wynagrodzenie prowizyjne
  • możliwość rozwoju w jednej z wiodących firm szkoleniowych
  • dobrą lokalizację (kilka minut od Metra pl. Wilsona)
  • dogodne godziny pracy

Wymagane:

  • znajomość branży szkoleniowej
  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • wysokie umiejętności komunikacyjne
  • sumienność i determinacja
  • orientacja na zadania i działanie
  • wiedza w zakresie szkoleń logistycznych – będzie dodatkowym atutem

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:

  • Specjalista ds. obsługi klienta, 05-152 Kazuń Nowy, mazowieckie

Chcesz osiągnąć sukces zawodowy, ale drażnią Cię korporacyjne nawyki i procedury? Chcesz pracować w młodym zespole, wśród ludzi z pasją? Chcesz mieć realny wpływ na firmę? Jesteś pewna/-y siebie, dynamiczna/-y w działaniu i nie boisz się wyzwań? Zacznij współpracę z Mokosh i zostań naszym SPECJALISTĄ DS. OBSŁUGI KLIENTA

Twoim zadaniem będzie:

  • profesjonalna obsługa klientów typu B2B (sklepy, hotele, gabinety i SPA)
  • rozwijanie nowych kanałów dystrybucji
  • wsparcie działań marketingowych i PR-owych
  • budowanie wizerunku firmy i jej pozycji rynkowej
  • samodzielne prowadzenie ciekawych projektów sprzedażowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w obszarze sprzedaży, najlepiej w branży kosmetycznej
  • znajomości specyfiki branży oraz rynku kosmetycznego
  • doświadczenia we współpracy z zakładami kosmetycznymi, hotelami spa, ekskluzywnymi drogeriami
  • kreatywności w tworzeniu nowych sposobów sprzedaży i dotarcia do klienta
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami
  • umiejętności negocjacyjnych
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe (kosmetologia, kosmetyka)
  • Prezentacja firmy - Mokosh Cosmetics to polska marka kosmetyków naturalnych

Informacje dodatkowe:

  • Wymiar etatu: Pełny etat
  • Min. doświadczenie: Mniej niż 1 rok
  • Min. wykształcenie: Wyższe licencjackie
  • Branża / kategoria: Praca Sprzedaż - Account Management

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:

  • Koordynator projektów unijnych

Zarządzanie projektami dofinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i instytucji udzielających dofinansowania...

W tym przede wszystkim:

  • Przygotowywanie wzorów i kontrola dokumentacji związanej z wyborem wykonawców zgodnie z zasadą konkurencyjności.
  • Przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu (wniosków o płatność) – w zakresie finansowym i merytorycznym – oraz innych niezbędnych sprawozdań.
  • Współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi w zakresie przygotowania umów o dofinansowanie (przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisania umów).
  • Przygotowywanie umów partnerskich, umów o przystąpienie do projektu i umów z wykonawcami.
  • Współpraca (wymiana informacji, doradzanie) w powyższym zakresie z innymi koordynatorami projektów.
  • Sprawdzanie składanych przez pracodawcę wniosków o dofinansowanie pod kątem spójności zakresu merytorycznego, finansów i harmonogramu oraz zgodności z wytycznymi EFS.

Wymagania:

  • Znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (szczególnie w obszarach: finansowanie projektów, kwalifikowanie i rozliczanie wydatków, zatrudnianie personelu, wybór wykonawców, oznaczanie projektów, realizacja projektów partnerskich).
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność zdobywania informacji (w tym dot. wymogów EFS) niezbędnych do poprawnej realizacji zadań.
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu i rozliczaniu projektów konkursowych dofinansowanych w ramach EFS (POKL, POWER, RPO etc.)
  • Doświadczenie w rozliczaniu projektów, w których występuje pomoc publiczna/ pomoc de minimis dla przedsiębiorstw i wkład własny.
  • Umiejętność samodzielnego przygotowywania dokumentacji finansowej projektu oraz wniosków o płatność.
  • Otwartość na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.
  • Otwartość na współpracę z zespołem pracodawcy i klientami.
  • Sumienność i odpowiedzialność za wykonywane zadania.
  • Umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie.


Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia.
  • Możliwość rozwoju w innych obszarach biznesu.

Zgłoszenia – CV zawierające poniższą klauzulę prosimy przesyłać na adres:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 923 ze zm."

  • Asystent/ka działu sprzedaży

W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

  • Asystent/ka działu sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • tworzenie zestawień, raportów
  • współpraca z trenerami
  • prowadzenie bazy realizowanych szkoleń
  • przygotowywanie materiałów szkoleniowych, logistyka dostarczania materiałów szkoleniowych
  • wsparcie działu szkoleń kompetencyjnych, eksperckich, eventowych, otwartych oraz zarządu
  • zarządzanie bazą zapytań ofertowych, rezerwacja hoteli i sal szkoleniowych
  • obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich,
  • organizacja firmowych imprez, wyjazdów integracyjnych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu office
  • Sumienność, dokładność i odpowiedzialność za wykonane zadania
  • Umiejętność planowania zadań i organizacji pracy
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin.
  • Komunikatywność, energia, pozytywne nastawienie
  • Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Nastawienie na rozwiązanie, otwartość
  • Kreatywność
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży szkoleniowej


Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zdobycie doświadczenia i praktycznych umiejętności
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach
  • Pracę w miłej atmosferze :)

Zgłoszenia – CV zawierające poniższą klauzulę prosimy przesyłać na adres:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 923 ze zm."

Obecna strona
Kariera
...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Metodyki Agile3336
Metodyki Agile ...

Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą ...

Tendencje w szkoleniu handlowców3263
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3285
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o Twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone