Zespół trenerski to nasza duma!

Trenerzy

Dział Realizacji Szkoleń zespół, na który składają się indywidualności o różnorodnym doświadczeniu biznesowym (w tym menedżerskim i sprzedażowym), wykształceniu i specjalizacji.

Zespół trenerski to nasza duma. Doświadczeni menedżerowie, sprzedawcy, certyfikowani eksperci i profesjonalni diagnostycy (m. in. MBTI, Hogan Assesment Systems, Clifton StrengthFinder, FRIS, Extended Disc, Discovery Insights, Mindsonar). Trenerzy, coachowie zorientowani na rezultaty i ciągle doskonalenie know-how oraz swojego warsztatu. Nasze excellence center, program superwizyjny oraz wewnętrzne sesje TTT sprawiają, że w dużych projektach prowadzą szkolenia w sposób spójny. Różnorodność temperamentów, talentów oraz doświadczeń pozwala adresować odpowiedniego trenera do szkolenia zarówno pod względem merytoryki, jak również oczekiwań grupy oraz kultury organizacyjnej firmy.

Beata Dranikowska

Ekonomista, psycholog, trener, coach ICF, praktyk biznesu z doświadczeniem menedżerskim i marketingowym; w pracy z ludźmi zwolenniczka podejścia interdyscyplinarnego. Niemal 15-letnie doświadczenie w biznesie zdobywała w spółkach, pracując w obszarze marketingu, PR, komunikacji i wsparcia sprzedaży. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń biznesowych oraz szkoleń doskonalących umiejętności miękkie. Szkoli metodami aktywnymi, chętnie wykorzystuje rysunki, obrazy, gry, filmy, seriale i odwołania do (pop)kultury. Pracuje również z kartami – jest certyfikowanym praktykiem metody Points of You The Coaching Game™ . Ostatnio zajmują ją kwestie związane ze storytellingiem, a szczególne praca z bajką i metaforą (ukończyła specjalny kurs Polskiego Instytutu Ericksonowskiego w tym kierunku oraz warsztaty Art&Psyche).

Karolina Olszyńska

Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w międzynarodowej firmie. Doświadczona Trenerka, Menedżerka i Moderatorka. W ostatnich 5 latach przeprowadziła ponad 700 (blisko 6000 godzin) warsztatów rozwijających kompetencje miękkie m. in. z zakresu zarządzania zespołem, współpracy, design thinking, zaangażowania zespołów, rozwiązywania problemów i innowacji. Tylko w ostatnim roku ponad 100 warsztatów online. Projektuje autorskie programy i prowadzi szkolenia menedżerskie oraz ogólnorozwojowe, szczególnie w duchu Learning Agility. Realizuje projekty dla dużych organizacji, m.in. Alior Bank, Samsung, Inter Cars, Emitel, Warta, Veolia, T-Mobile, mBank, Hyundai. Pomaga zespołom odnaleźć się w zwinnej współpracy i efektywnie działać – prowadzi autorskie warsztaty ze zwinnej współpracy zespołowej (Agile) oraz Management 3.0. Moderuje i wspiera konsultingowo prowadzenie projektów z wykorzystaniem design thinking i service design i pomaga firmom wdrażać tę metodę w organizacjach. Wspiera firmy w budowaniu i usprawnianiu złożonych procesów, m.in. procesu onboardingowego, rozwoju talentów, zmiany struktury organizacji czy obsługi klienta. Pomaga organizacjom wdrażać podejście Human Centered Design, projektować usługi, produkty i rozwiązywać problemy uwzględniając potrzeby użytkowników oraz budować najlepsze doświadczenia i wartość dla ich klientów.

Jacek Czapski

Od 2009r. jest licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji, negocjacji oraz rozwiązywania konfliktów – Transforming Communication™. Szkolenia prowadzi od 1997 lat, jest też certyfikowanym coachem – egzamin wd. standardów ICF zdał w roku 2014 oraz Trenerem NLP wg standardu IA for NLP. Różnorodne doświadczenia zawodowe (sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołami różnej wielkości) łączy z 20 letnią praktyką trenerską. Służy klientom wiedzą i stale doskonalonymi kompetencjami wspierając w rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych różne osoby i zespoły. Skuteczność stosowanych metod wynika z umiejętnego łączenia doświadczenia i wiedzy biznesowej (Akademia Ekonomiczna – Wrocław), psychologicznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Warszawa). Proponowane metody stosuje zawsze najpierw w rozwoju własnych kompetencji zawodowych i osobistych.

Olga Hołoga

Zdobyła doświadczenie, menedżerskie i projektowe w polskich i międzynarodowych organizacjach, pracując i zarządzając strukturami rozproszonymi. Konsultant, kierownik projektu i trener, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, podyplomowego Zarządzania Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej oraz Socjoterapii Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego. Posiada certyfikat Extended Disc. W ciągu 14 lat działalności szkoleniowej spędziła blisko 10 tysięcy godzin na salach szkoleniowych, przekazując wiedzę i ćwicząc umiejętności uczestników dotyczące zarządzania, realizacji projektów, komunikacji oraz współpracy w zespole. Jej obszarem specjalizacji są autorskie szkolenia z zarządzania projektami, gdzie wykorzystuje najlepsze praktyki realizacji projektów iteracyjnych (agile) i tradycyjnych oraz narzędzia user-centered design, design thinking i business model canvas, ponieważ podejście projektowe pozwala realizować przedsięwzięcia szybciej, efektywniej i z większym zadowoleniem ostatecznego użytkownika.

Renata Brukiewicz

Dyplomowany trener biznesu. Absolwentka studiów podyplomowych z psychologii w firmie i życiu społecznym, studiów z zarządzania i marketingu oraz wielu specjalistycznych szkoleń. Ekspert i popularyzatorka wiedzy z savoir vivre i etykiety. Autorka artykułów z dziedziny savoir vivre. Wieloletni menadżer. Swoje doświadczenia budowała w firmie handlowej na stanowiskach różnych szczebli co czyni z niej trenera praktyka. Ekspert ds. wizerunku i zarządzania w Radzie Ekspertów Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan. Od pięciu lat współpracuje z instytucją urzędową prowadząc cykliczne szkolenia z komunikacji z klientami. Jako prelegent współpracuje z uczelniami wyższymi oraz fundacją Dress for Success. Posiada unikalną umiejętność inspirowania. Ceniona poza merytoryką za styl, niezwykłą uważność na potrzeby uczestników i realizację celów. Z jej usług korzysta administracja publiczna jak i szeroko pojęty świat biznesu.

Beata Wiernicka-Bełz

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie managerskie na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w firmach z branży: FMCG, usługowo-informatycznej, dystrybucyjnej, produkcyjno-handlowej oraz kilkuletnie doświadczenia jako trener, asesor oraz konsultant z obszaru ZZL. Jej pasją zawodową jest budowania narzędzi do selekcja i rekrutacja personelu, opracowywania i wdrażania systemów ocen, optymalizacji struktur organizacyjnych, tworzenie modeli kompetencyjnych oraz ich diagnoza. Chętnie i skutecznie zajmuje się prowadzeniem analiz stanowisk pracy, opracowaniem profili wymagań stanowiskowych i osobowych, które są wykorzystywane do diagnostyki z wykorzystaniem metody AC/DC. Posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu lub aktualizowaniu zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk pracy oraz w definiowaniu zasad opracowania wartościowania stanowisk pracy, tworzenia i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz systemów premiowych.

Dariusz Rutkowski

Trener z 25-letnim doświadczeniem międzynarodowym w biznesie oraz w strukturach HR. Specjalizuje się w szkoleniach dla najwyższej kadry menadżerskiej oraz członków zarządu, doradzał w tworzeniu misji, strategii, modelu kompetencyjnego. Doświadczenie zdobywał między innymi jako Prezes Zarządu Syngenta CP i Prezes Zarządu Zenaca Agrochemicals.

Przeprowadził efektywne połączenie firm Zeneca Agrochemicals i Novartis Agro, tworząc skuteczny, zmotywowany zespół Syngenta CP. Doprowadził do opracowania i wdrożenia efektywnej strategii biznesowej Syngenta CP, co umożliwiło wzrost udziału w rynku z 15 do 21% lokując firmę na pozycji lidera rynku. Współtworzył proces zarządzania talentami i przewodził mu jako Head of Talent Management Europe, Middle East, Africa Syngenta AG, Basel.

Anna Kazakow

Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych i rozwojowych w kluczowych firmach doradztwa personalnego. Od 2009 roku prowadzi szkolenia i warsztaty, a dziewięć lat temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe, głównie dla kobiet. Chętnie pracuje z Liderkami wspierając je w poszukiwaniu własnego potencjału i budując ich odwagę menedżerską. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła też Szkołę Pracy na Procesie Grupowym STOP’u oraz kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym.

Dominika Sękowska

Scrum Master i Agile Coach. Na co dzień pracuje z ludźmi i „zaraża ich” ideą zwinności. Skupia się na budowaniu wzajemnego zaufania oraz poprawie komunikacji i z radością obserwuje, jak z grupy oddzielnych indywidualności stają się mówiącym jednym głosem zespołem. Poprzez warsztaty i szkolenia pomaga organizacjom z adaptacją kultury i praktyk Agile, w zmianie sposobu współpracy obszarów IT i biznesu i w dostarczaniu wysokiej wartości biznesowej. Zdobytym w codziennej pracy doświadczeniem chętnie dzieli się z Uczestnikami na szkoleniach, ucząc, jak w praktyce wykorzystywać zasady Agile. Jako trener wie, że najlepiej zapamiętuje się coś, co się samemu zrobiło, dlatego zajęcia prowadzone przez nią mają bardzo dużo ćwiczeń oraz gier. A ponieważ każdy z nas nadal jest po trochu dzieckiem, dlatego do symulacji na szkoleniach wykorzystuje klocki Lego.

Małgorzata Wozba

Specjalista i praktyk z zakresu prowadzenia biura zarządu i obsługi korporacyjnej organów spółek. Zaczynała karierę od stanowiska asystentki, aktualnie rozwija własną firmę specjalizującą się w obsłudze administracyjnej i korporacyjnej spółek w modelu outsourcingowym. Posiada doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora biura zarządu oraz dyrektora finansowego. Podczas szkoleń zwraca uwagę na praktyczne aspekty pracy z dokumentami, konieczność dobrej organizacji i znajomość kluczowych zagadnień prawnych. Ulubione tematy to obsługa kancelaryjna, obieg i archiwizacja dokumentów, tworzenie procedur, analiza procesów biznesowych i projektowanie rozwiązań systemowych wspierających pracę sekretariatu i biura zarządu. Realizuje szkolenia zarówno w formule otwartej, jak i zamkniętej.

Krzysztof Pilarczyk

Autor szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montrealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Opracowany przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony w 2011 roku przez jedną z największych międzynarodowych firm szkoleniowych i jest obecnie realizowany w 90 krajach na świecie.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Agnieszka Bugaj

Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując jako HR / trener wewnętrzny / coach dla najwyższej kadry menedżerskiej w firmie handlowej. Tworzyła projekty konsultingowo – szkoleniowe min: takie jak Akademie Menedżerskie i Akademie Rozwoju Osobistego, diagnoza potencjału pracowników, które kreowała i przeprowadzała. Od 10 lat z powodzeniem prowadzi własną firmę, jest odpowiedzialna za budowanie kontaktów z klientami oraz zarządzanie zespołem konsultantów. Tworzy rozbudowane programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej wdrażane na wielu poziomach organizacji. Bywa wykładowcą tematyki coachingu na uczelniach krakowskich i łódzkich.

Oliwia Tarasewicz – Gryt

Trenerka z doświadczeniem w obszarze CSR, współpracy międzysektorowej, kompetencji międzykulturowej, komunikacji, zarządzania różnorodnością, zarządzania pokoleniami oraz prezentacji i autoprezentacji. Doświadczenie zdobywa, pełniąc od 2012 roku funkcję wiceprezesa Fundacji WrOpenUp, realizującej międzysektorowy projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, oparty na wolontariacie kompetencyjnym międzynarodowego zespołu pracowników globalnych korporacji (IBM, Google, UBS, Nokia, HP, Volvo, Credit Suisse itp.). Projekt obejmuje działania edukacyjne: warsztaty dla uczniów, nauczycieli, pracowników korporacji oraz dziennikarzy z zakresu kompetencji międzykulturowej i komunikacyjnej oraz konkurs dla szkół a także wyprawy edukacyjne połączone z warsztatami z zakresu m.in. przywództwa i kompetencji międzykulturowej. Współorganizatorka i panelistka Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu.

Robert Milczarek

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Dorota Kraszewska

Od 16 lat realizuje szkolenia z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych. Ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego menedżerów oraz zarządzania, specjalista ds. komunikacji osobistej, kreowania wizerunku i etykiety biznesowej. Certyfikowany terapeuta ustawień systemowych (Berta Hellingera). Absolwentka dwustopniowego kursu prowadzonego przez wykładowców Warszawskiej Akademii Teatralnej „Techniki aktorskie i umiejętności teatralne”. Praktyk NLP. Aktywnie współpracuje z mediami – między innymi z telewizją Canal Plus. Jako trener zdobywała doświadczenia w ITSE, Akademii Rozwoju Twórczego SKY, Francuskim Instytucie Gospodarki FIG Polska. Procesowy sposób prowadzenia, koncentracja na potrzebach szkolonych sprawiają, że uczestnicy traktują jej warsztaty jako cenne doświadczenie zarówno w obszarze zawodowym, jak i prywatnym.

Anna Jankowiak

Pasjonatka grywalizacji i angażowania pracowników. Jeden z najlepszych ekspertów na rynku, specjalizujący się w długofalowym angażowaniu pracowników i klientów poprzez grywalizację. Jest częstym prelegentem nie tylko na ogólnopolskich konferencjach, ale także na największych konferencjach branżowych w Europie. Doświadczenie w biznesie zdobywała przez ponad 12 lat pracy w General Electric, gdzie w roli Dyrektora Zarządzającego przez wiele lat stosowała grywalizację do motywowania zespołów. Certyfikowany coach (akredytacja ICF), wieloletni mentor w kraju i za granicą – pracuje głównie z wyższą kadrą managerską. Aktywnie działa na rzecz edukacji – prowadzi Akademię Liderów Przyszłości, która wspiera kreatywność i przedsiębiorczość wśród dzieci i młodzieży. Wspiera rozwój zawodowy kobiet m.in. w ramach organizacji Vital Voices. Wokalistka, także udzielająca się charytatywnie poprzez koncerty dla hospicjów czy fundacji. Znalazła się w gronie nominowanych do tytułu Bizneswomen Roku 2017 w dwóch kategoriach: „Startup Roku” oraz „Kobieta w nowych technologiach”.

Marcin Chydziński

Doświadczony trener, coach i wykładowca. W obszarze biznesu współpracuje z bardzo zróżnicowanymi klientami. Najwięcej projektów przeprowadził dla zakładów produkcyjnych (m.in. Animex, Colian, COM40, Pratt&Whitney, GE Power) w których specjalizuje sie we wspieraniu kadry kierowniczej każdego stopnia, szczególnie w obszarze szeroko pojętej komunikacji – programach rozwojowych, motywacyjnych, oceny okresowej, rozmów dyscyplinujących, sukcesji. Pomaga w wypracowywaniu, tworzeniu i opanowaniu odpowiednich dla każdej organizacji narzędzi managerskich. W 2000 roku ukończył scenariuszopisarstwo w PWSFTiT w Łodzi, a dzięki zdobytemu jako scenarzysta doświadczeniu skutecznie współpracuje z bardzo kreatywnymi zespołami, takimi jak agencje reklamowe (m.in. Agencja Radna, OS3) czy studia produkcyjne. Dla Platige Image (studio biorące udział w produkcji m.in. serialu „Wiedźmin”) opracował metodologię, przygotowywał wykładowców i współtworzył program innowacyjnego kursu animacji 3D i efektów specjalnych.

Kamil Tomala

Certyfikowany coach i trener przywództwa w zespole The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji, zrzeszającej coachów, trenerów i mówców w 124 krajach na świecie. Przez ponad 6 lat był menedżerem w jednej z największych korporacji IT, gdzie zajmował się zarządzaniem zespołem oraz projektami dla klientów firmy, a także wdrażaniem procesów naprawczych i rozwojowych. Od 9 lat kształtuje liderów w Polsce prowadząc warsztaty z zakresu przywództwa, odnajdywania i zarządzania talentami w organizacji, a także kształtowania liderów i wystąpień biznesowych. Posiada certyfikaty: Practitioner NLP, Master NLP, Coach&Trener, a także Coaching NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St. Clair, The Key Stages of Coaching, Group coaching. Także ITIL v.3 Foundation Certificate i PRINCE 2 Foundation. Konsultant metodologii DISC D3 BAI. Regularnie występuje w roli prelegenta na wydarzeniach skierowanych do kadry kierowniczej. Pisze do miesięcznika Benefit oraz Business Influencer.

Piotr Kiembłowski

Jest psychologiem, doradcą i trenerem. Spotkanie z biznesem rozpoczął w roku 2001 w firmie doradczej Cap Gemini Ernst & Young w dziale HR Strategy & Transformation. Różnorodność doświadczeń, możliwość obserwowania organizacji w zmianie i ocena wyzwań, jakie stoją przed kadrą zarządzającą oraz pracownikami działu personalnego, pozwalają mu dziś pomagać innym organizacjom w zmianach, jakie przechodzą. Posiada certyfikację Extended Disc. Poprowadził ponad 1 500 dni szkoleniowych, pracując dla firm FMCG, branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, banków i firm świadczących usługi w zakresie ubezpieczeń, branży budowlanej i przemysłu ciężkiego. W Gammie wspiera procesy szkoleniowe wymagające pracy na przekonaniach, wartościach, w których rozwój kompetencji jest jedynie częścią oczekiwanej zmiany.

Jakub Snochowski

Aktor, performer, instruktor teatralny, trener, judoka. Absolwent PWST w Krakowie, którą ukończył w 2001 roku. Występował w teatrach Starym, Ludowym w Krakowie, Wielkim, Rozmaitości, Dramatycznym, Studio, Polskim w Warszawie. Jest twórcą wielu akcji performatywnych w przestrzeni publicznej. Pracuje też jako pedagog, prowadząc wykłady/inspiracje w warszawskich uczelniach Sprawdził się też jako reżyser, realizując „Sad wykarczowany” na podstawie „Wiśniowego sadu” A. Czechowa. Od 2006 roku regularnie prowadzi warsztaty wzmacniania improwizacji w biznesie, wykorzystując techniki intuicyjne. Służą one skutecznemu działaniu w sytuacjach kryzysowych, nieoczekiwanych oraz przy zarządzaniu zespołem. Pracował dla takich firm, jak: Orlen, Enea, BSH, BZ WBK, IKEA, PZU, Lyreco, MAKRO Cash and Carry, Meble Vox, Roche, Johnson&Johnson.

Jacek Przesmycki

Trener, coach i konsultant z 19 letnim doświadczeniem. W obszarze biznesowym współpracuje z bardzo różnymi klientami. Branża nie ma dla niego znaczenia, ponieważ uważa, że każdy człowiek ma w sobie ogromny potencjał i można go rozwijać w szerokim zakresie kompetencji, wykorzystując jego zaangażowanie czy postawę. W swoim działaniu skupia się przede wszystkim na rezultatach oraz praktycznym zastosowaniu wypracowanych narzędzi i metod. Doświadczenie w branży produkcyjnej zdobywał pracując dla takich klientów, jak: Kosmepol L’Oreal Polska, Kompania Piwowarska, Dobroplast Fabryka Okien i Drzwi. Wspiera kadry kierownicze każdego szczebla (od dyrektorów po brygadzistów) w programach rozwojowych, motywacyjnych, udzielania informacji zwrotnej, rozmów wspierających i dyscyplinujących, obszarze szeroko pojętej komunikacji. Specjalizuje się również w osiąganiu komplementarnej współpracy oraz minimalizowania potencjalnych konfliktów pomiędzy poszczególnymi działami w zakładzie, np. dział produkcji, planowania, sprzedaży. W pracy codziennej wykorzystuje takie narzędzia, jak Kaizen, 5S, 5W.

Piotr Szamałek

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako sprzedawca, menedżer oraz wreszcie członek zarządu. Od 2007 roku poświęcił się pracy doradczej i trenerskiej. Wspiera pracownika na każdym szczeblu organizacyjnym. Ukończył certyfikowane kursy: Transforming Communication™, coach MBTI®; Discovery Insights™, metodyk PMI i PRINCE2. Ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingu indywidualnego, w tym coachingu towarzyszącego, prowadzonego w miejscu pracy osoby coachowanej. Znakomicie sprawdza się w projektach zorientowanych na rezultaty – zarówno jako trener, jak i koordynator merytoryczny. Menedżerowie cenią jego umiejętność patrzenia na sytuację zarządczą z wielu perspektyw, pracownicy sprzedaży – za dostarczanie rozwiązań gotowych do zastosowania.

Edyta Adamczyk

Trener biznesu z doświadczeniem w obszarze sprzedaży, obsługi klienta oraz rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów. Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników oraz w procesie współpracy z klientami. Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku zarządzała zespołami, realizowała cele finansowe i swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Jeden z najbardziej doświadczonych trenerów Gammy dla branży produkcyjnych. Realizuje projekty wdrożeniowe i szkoleniowe dla wszystkich szczebli kierowniczych – od liniowych (brygadzista, mistrz, lider zmiany) po kadrę dyrektorską i dyrektora zakładu. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową.

Ewa Nieć

Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach pracownika, kierownika, dyrektora, prezesa zarządu i członka rady nadzorczej oraz właściciela spółki. Zarządzając tworzyła zespoły pracujące z pasją i zaangażowaniem. Praktyk w biznesie i w administracji. Obecnie swoją aktywność zawodową koncentruje na prowadzeniu coachingu (indywidualnego i zespołowego) oraz szkoleń. Pracuje również jako konsultant i mentor przedsiębiorców. Trener umiejętności miękkich, inspiruje się filozofią NonViolent Communication (Porozumienie bez Przemocy), której elementy włącza do programów szkoleniowych (m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywności osobistej, budowania umiejętności zarzadzania emocjami, zapobiegania wypaleniu zawodowemu). Skutecznie pokazuje jak doskonalić relacje poprzez komunikację. Z wykształcenia ekonomista. Warsztat coachingowy i trenerski szlifowała w Szkole Coachów (Wszechnica UJ) i Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, a kompetencje w tym zakresie podnosi nieustannie uczestnicząc w szkoleniach trenerów polskich i zagranicznych.

Dorota Jakubowska Kurzec

Trener biznesu, coach ICC, certyfikowany trener FRIS, filolog, tłumacz, praktyk biznesu z doświadczeniem w HR. Trzynaście lat w branży budowlanej i produkcyjnej to był czas na zebranie doświadczenia, a obecnie od 2007 lat praca z ludźmi na sali, w przestrzeni wirtualnej, oraz w sesjach jeden na jeden. Ponad 1000 dni szkoleniowo-rozwojowych na koncie, zarówno w języku polskich jak i angielskim. Szkoli w Polsce i Europie. Specjalizuje się w tworzeniu programów rozwojowych i programów szkoleniowo-warsztatowych. Jej konikiem są głównie szkolenia związane z rozwojem szeroko pojętych kompetencji menedżerskich, komunikacyjnych (m.in. leadership, zarządzanie zespołem, budowanie zaangażowania, zarządzanie Millennialsami, trudne sytuacje, FRIS w zespołach). Jej drugą specjalizacją są warsztaty kompetencji rodzicielskich i nauczycielskich w oparciu o Pozytywną Dyscyplinę, z których coraz częściej korzystają pracodawcy w ramach dbania o rozwój swoich pracowników i ich przywiązanie do organizacji.

Anetta Wróblewska

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.

Marcin Kwieciński

Ponad 10-letnie doświadczenie budował między innymi w branży motoryzacyjno-finansowej, był odpowiedzialny za negocjacje z kluczowymi sieciami dealerskimi oraz stworzenie i koordynację innowacyjnego projektu na skalę ogólnokrajową w ramach struktur sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami reklamowymi ze szczególnym uwzględnieniem działań BTL. Pracował jako główny specjalista ds. szkoleń w departamencie szkoleń i zarządzania oddziałami w towarzystwie ubezpieczeń. Równocześnie wspierał menedżerów, prowadząc z nimi coachingi, oraz pełnił funkcję doradczą podczas procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Zrealizował ponad 700 dni szkoleniowych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej.

Patryk Pałaszewski

Certyfikowany trener posiadający międzynarodowy certyfikat z komunikacji międzynarodowej Cert IBET. Posiada 17 lat doświadczenia, przeprowadził do tej pory ponad 25 000 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z różnic międzykulturowych, warsztatów z cyklu International Communication Training oraz szkoleń Business English ze szczególnym naciskiem na rozwój umiejętności komunikacyjnych. Obok kwalifikacji szkoleniowych, posiada również kompetencje oraz doświadczenie kierownicze, które zdobył podczas zakładania, rozwijania i zarządzania wieloma przedsięwzięciami biznesowymi. W swojej pracy zawodowej, pracował w międzynarodowych zespołach gdzie współpracował z partnerami biznesowymi z Europy, Ameryki i Azji. pilota wycieczek zagranicznych. Prowadził grupy turystyczne w wielu państwach świata.

Piotr Cielecki

Praktyk i przedsiębiorca. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Przez lata związany był z branżą farmaceutyczną, dla której opracował autorskie systemy efektywnej sprzedaży. Zdobywał również doświadczenie jako twórca zespołów sprzedażowych w firmach ubezpieczeniowych i w bankach. Na przestrzeni ośmiu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. W pracy ceniony za profesjonalizm i doświadczenie biznesowe.

Witold Salski

Trener z prawie 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich i sprzedażowych. Tworzy programy rozwojowe i szkoleniowe i odpowiada przed klientami za ich merytoryczną realizację. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Na przestrzeni wielu lat pełnił funkcje zarządcze w organizacjach o zróżnicowanych profilach: zarządzał zespołem sprzedażowym, zespołem rozproszonym, odpowiadał za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klienta i kultury zarządzania, koordynował regionalnymi trenerami, odpowiadał za wsparcie sprzedaży detalicznej na podległym regionie. Ukończył szkołę trenerów zgodną z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Psycholog ze specjalizacją doradztwo zawodowe i organizacja na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany coach.

Konrad Pluciński

Od 1998 roku projektuje i prowadzi projekty z zakresu podnoszenia produktywności organizacji, optymalizacji procesów oraz rozwoju kompetencji managerskich i osobistych głównie w nurcie Lean Management. Konstruuje zajęcia zgodnie ze specyfiką nauczania dorosłych. Oprócz doradztwa i szkoleń realizuje projekty rekrutacyjne oraz wspomagające zarządzanie personelem (wartościowanie stanowisk pracy, badanie satysfakcji w organizacjach, projektowanie ścieżek kariery i sukcesji). Realizacja tak różnorodnych zadań pozwala na zrozumienie funkcjonowania organizacji na wielu płaszczyznach i efektywne wspieranie jej rozwoju. Ponad 5 000 godzin doradczych, 16 000 godzin szkoleniowych i 2 000 godzin coachingu. Ulubione motto to słowa Shigeo Shingo Udoskonalenie zazwyczaj oznacza zrobienie czegoś, czego nigdy wcześniej nie robiliśmy.

Jacek Lisicki

Pracując w globalnych koncernach zdobywał polskie rynki budując i rozwijając sieci sprzedaży w branżach FMCG, potem finansowej (B2B i B2C). Projektował i wdrażał strategie wielu działów handlowych – jest współtwórcą sukcesów sprzedażowych obecnych liderów branżowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, strategicznego zarządzania zmianą, negocjacji i mediacji oraz efektywnego zarządzania zespołem. Prowadził z sukcesem projekty wspierające fuzje i restrukturyzacje dużych korporacji sektorów: finansowego, transportu i logistyki, telekomunikacyjnego i medialnego. Praktyk, który w codziennej pracy aktywnie pozyskuje nowych klientów poprzez wykorzystanie różnych narzędzi i kanałów wspierających sprzedaż. Współpracuje z uczelniami wyższymi. Prelegent na konferencjach, warsztatach i szkoleniach związanych z prowadzeniem biznesu w warunkach zmiany oraz zarządzaniem strategicznym i operacyjnym. Certyfikowany lifecoach z zamiłowania.

Krzysztof Kowalski

Zdobywał doświadczenie zawodowe w międzynarodowych korporacjach. Przez wiele lat zarządzał procesami personalnymi w roli członka zarządu i dyrektora personalnego. Dziś pracuje jako interim menedżer, trener i coach. Projektował i wdrażał politykę personalną i narzędzia wspierające zarządzanie personelem, takie jak sukcesja pracowników, zarządzanie talentami, zarządzanie zmianą, zaangażowanie pracowników. Wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Swoje doświadczenie wykorzystuje w projektach doradczych, mentoringowych i szkoleniowych w obszarze menedżerskim, przywódczym, HR i efektywności osobistej. Zrealizował ponad 600 dni szkoleniowych oraz 150 sesji coachingowych. Klienci cenią jego umiejętność szerszego spojrzenia na kontekst zamawianego procesu szkoleniowego.

Magdalena Żmijewska

Coach, trener, mentor, facylitator z 20 letnim doświadczeniem managerskim. Wieloletni Manager HR w takich firmach jak: MTV Networks Polska, Grupa Pracuj, TVN S.A.. Pracuje głównie z managerami wspierając ich w rozwoju kompetencji w roli managera/lidera zarówno poprzez indywidualne sesje coachingowe/mentoringowe jak i podczas warsztatów grupowych. Wykładowca akademicki na kierunku Executive MBA – Przywództwo & Coaching. Trener samorozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzi warsztat „Komunikacja Interpersonalna”. Pracuje zgodnie z podejściem holistycznym do pracy z Klientem. Jest praktykiem i pasjonatem chińskiego systemu przedłużającego życie – Calligraphy Health System – Life & Business Energy Management, który naturalnie wpisuje się w realizację strategii wellbeing w małych i dużych organizacjach. Korzenie Calligraphy sięgają tradycji wojowników klasztoru Shaolin. Magda miała okazję uczyć się bezpośrednio od jednego z nich – Master Zhen Hua Yanga.

Grzegorz Filipowicz

Ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Trener oraz menedżer projektów szkoleniowo – wdrożeniowych. Wykładowca kilku uczelni (w tym: Wyższa Szkoła Bankowa, SGH) oraz współorganizator studiów podyplomowych: Zarządzanie Kompetencjami oraz HR Business Partner. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Członek HCI (Human Capital Institute) oraz ATD (Association for Talent Development). Współzałożyciel Human Resources Development Cluster. Certyfikowany konsultant HPI (Human Performance Iimprovement). Ponad 25lat doświadczenia w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych, Modelu Talentów Zawodowych (Talent Profiler) oraz narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim.

Kinga Bogdańska

Trener biznesu, trener mocnych stron, talent coach, doradca ds. jakości oraz wizerunku, certyfikowany trener FRIS®. Pierwsze doświadczenia zdobywała jako specjalista ds. jakości i trener wewnętrzny call center w firmie ubezpieczeniowej. Tworzyła i wdrażała programy szkoleń dla konsultantów telefonicznych i konsultantów terenowych. Była również współautorem standardów obsługi klienta. Prowadzi szkolenia m.in. z odkrywania talentów neuronalnych, zarządzania talentami wg metodyki Gallupa, efektywności osobistej. Jest autorką programu rozwojowego „Zaprojektuj swoje życie”, w którym wzięło udział ponad 500 osób. Wspiera HR we wdrażaniu w organizacjach i zespołach metodologii mocnych stron Gallupa. Przeprowadziła ponad 200 sesji podsumowujących wyniki testu Clifton StrengthFinder.

Szymon Lach

Trener, doradca i rekruter. W pracy kieruje się jedną miarą: skutecznością. Szuka rozwiązań, które są proste do wprowadzenia i skuteczne w działaniu. Praktyk z ponad 15-letnim doświadczeniem jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy oraz menager grup sprzedażowych. Specjalizuje się w 4 obszarach: sprzedaż, negocjacje, wywieranie wpływu i rekrutacja. Jego zawodową pasją są metody rozwoju kompetencji u pracownika. Autor modeli sprzedażowych oraz modeli udzielania informacji zwrotnej. Stały autor tekstów dla magazynów: „Nowa sprzedaż”, „As sprzedaży” oraz „World Class Magazine”. Występował na scenach u boku m.in.: Briana Tracy, Marcina Prokopa, Jacka Walkiewicza i Mateusza Grzesiaka. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W wolnym czasie zajmuje się amatorskim montażem materiałów video, trenuje fitness oraz zgłębia nowości kinematograficzne.

Agata Pelc

Jako konsultant wspiera organizacje w ramach programów prozdrowotnych i szkoli pracowników w zakresie stylu życia i osiągania równowagi w życiu zawodowym i osobistym (work-life balance). Bierze aktywny udział w tworzeniu programów well-beingowych, które pozwalają firmom skutecznie wdrażać zmiany na poziomie kultury organizacyjnej. W ramach poszukiwania rozwiązań idealnych, które pomagałyby ludziom osiągać poczucie szczęścia i równowagi połączyła swoje doświadczenie jako lidera, trenera rozwoju osobistego i doradcy z praktyką trenera wellness (psychodietetyka) i dziś uczy jak osiągać stan well-beingu na co dzień. Specjalizuje się w tworzeniu programów well-beingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów well-beingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę zdrowia na trwałe. Tworzy autorskie programy i szkolenia prozdrowotne. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Unilever, Electrolux, Herbalife, PWPW, Dell, czy Generali.

Maciej Kasperowicz

Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Był redaktorem prowadzącym „Tygodnik Prawa Pracy i Ubezpieczeń”. Jest autorem ponad 200 artykułów i publikacji związanych z prawem pracy, prawem cywilnym i prawem samorządowym, które ukazały się w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Są to m.in.: „Umowy zlecenia w praktyce”, „Zatrudnianie pracowników samorządowych”, „Ochrona danych osobowych w praktyce”, „Wynagrodzenia pracownicze”, „Mobbing i dyskryminacja”, „Działalność organizacji związkowych”. Jest także wykładowcą współpracującym z Wyższą Szkołą Zarządzania Personelem, na której prowadzi zajęcia związane z prawem gospodarczym, prawem autorskim i prawem cywilnym. Przeprowadził szkolenia z ochrony danych osobowych dla wielu firm oraz jednostek administracji publicznej.

Małgorzata Jarmoc-Hecht

Doświadczenie zdobywała pracując jako menedżer w takich firmach jak Warsaw Marriott Hotel (Housekeeping Manager), C. Olsen (Menedżer Transportu i Logistyki), Young & Rubicam (Project Manager) czy Burson Marsteller (Project Manager). Od 1998 roku pomaga organizacjom oraz firmom z różnych branż osiągać wyniki poprzez rozwój kompetencji ich pracowników. Odnosi sukcesy we właściwym zarządzaniu złożonymi projektami oraz efektywnej realizacji zakrojonych na szeroką skalę kilkuletnich programów rozwoju kompetencji pracowników.
Szczególnie lubi uczyć komunikowania się w sytuacjach trudnych, konfliktogennych, kiedy stawka jest wysoka i trzeba znaleźć najlepsze rozwiązanie. Według niej, ten typ kompetencji interpersonalnych ma podstawowe znaczenie w biznesie. Bez nich trudno z sukcesem wprowadzać zmiany czy ulepszać pracę zespołową.

Ewa Fijołek

Jako HRBP współprowadziła proces reformy roli HRBP i wiele projektów podnoszących efektywność wspieranych struktur. Jako Project Manager w Orange Polska prowadziła projekty zmianowe związane z obszarem kultury organizacyjnej (połączenie dwóch organizacji, nowy wymiar pracy w projekcie MIASTECZKO, elastyczne biurka i praca zdalna, praca rozproszona). W ramach zarządzania zespołem szkoleniowym odpowiadała za wdrożenie nowoczesnego modelu Kultury Feedbacku, upgrade kompetencji liderskich, szkolenia z zakresu change managmentu pracowników; szkolenia adaptacyjne i ofertowe dla pracowników sprzedaży i obsługi. Jako Manager rekrutacji była odpowiedzialna za rekrutacje na wszystkich poziomach organizacji. Wykładowca na studiach podyplomowych na kierunku zarządzanie oraz na studiach podyplomowych z zakresu HRBP. Posiada doświadczenie w pracy z zespołami zarządzającymi, projektowymi oraz innymi kluczowymi w organizacjach, chcącymi zwiększyć́ osiągane rezultaty. Jej Myślą przewodnią jest – współtworzenie wartości dodanej.

Piotr Kwietniewski

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako pracownik i menadżer w działach marketingu. Szkoli firmy w zakresie psychologicznych umiejętności w zarządzaniu, umiejętności menadżerskich i sprzedażowych oraz prowadzi szkolenia ogólnorozwojowe , trenerskie i coachingowe. Współtworzył wraz z Wojciechem Eichelbergerem pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowy zajmujący się odpornością psychologiczną i profilaktyką antystresową, gdzie pracował jako trener i konsultant. Przebył wiele szkoleń, m.in. z zakresu psychoterapii w Instytucie Gestalt w Krakowie, Szkołę Coachingu Moderator oraz Coach-Wise Essential akredytowany przez ICF, Psychologię coachingu na Uniwersytecie Warszawskim, Akademię Coachingu Colegium Civitas.

Katarzyna Patkowska

Trener Biznesu i rozwoju osobistego, Certyfikowany Coach ACC ICF, Certyfikowany Trener Points of You™, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™, Myview360, licencjonowany trener MTQ48 – Siły i Odporności psychicznej, Konsultant HR w obszarze rekrutacji i rozwoju kompetencji. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując ponad 16 lat w sektorze farmaceutycznym w działach sprzedaży i HR w charakterze Trenera i Kierownika ds. rozwoju pracowników. Praktyk procesów rekrutacyjnych i twórca procedur. Ma za sobą ponad 1000 treningów i coachingu on the job dla Grodziskich Zakładów Farmaceutycznych, Gedeon Richter Marketing Polska, Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką oraz cyklu szkoleń otwartych. Realizuje projekty szkoleniowe z obszaru Siły i Odporności Psychicznej, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołu, rekrutacji oraz ukierunkowane na rozwój kompetencji sił sprzedaży. Prowadzi coaching dla biznesu jak również indywidualne życiowe procesy coachingowe.

Andrzej Lewandowski

Absolwent Uniwersytetu Londyńskiego – MBA in International Management. Chirurg, nauczyciel akademicki, menedżer, biznesmen, tłumacz, konsultant, trener. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach medycznych. Osiągnięcia zawodowe w tym okresie to zwielokrotnienie sprzedaży, udana zmiana kultury organizacyjnej, rozwój firmy w wyniku długotrwałych partnerskich relacji z klientami, udane negocjacje międzynarodowe. Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania, prowadząc zajęcia z negocjacji oraz kultury organizacyjnej dla studentów MBA, oraz z ABB University w Baden. W Gammie specjalizuje się w szkoleniach z obszaru międzykulturowego. W swoich szkoleniach łączy bogate doświadczenia międzynarodowe z narzędziowym podejściem do wyzwań stojących przed uczestnikami.

Krzysztof Suski

Peak Performance Ekspert, psycholog biznesu, coach, trener, konsultant, rekruter i aktywny przedsiębiorca. Ponad 10 lat doświadczenia na stanowiskach wyższego szczebla zarządzania w zagranicznych firmach działających w Polsce, oraz w USA – szkolenia, psychologia stosowana – terapia, reklama. Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu autorskich programów szkoleniowych w zakresie efektywności osobistej, zespołowej, organizacyjnej oraz konsultingu – rekrutacja personelu, HR management, zarządzanie sprzedażą, systemy motywacyjne i coaching. Prezentuje unikalny, wysoce interaktywny styl pracy z Uczestnikami – doskonałe rozumienie specyfiki potrzeb Klienta i precyzyjne dostosowanie do nich programów.

Grzegorz Jeżowski

Dyplomowany coach, assesor, trener biznesu. Posiada ponad 17 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowiskach handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Orange. W tym od ponad 10 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Santander/Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Ukończył studia na wydziale nauk społecznych oraz studium pedagogiczne z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu ZZL oraz doradca zawodowy. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta, gdzie po kilku miesiącach został kierownikiem, a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Jego sukcesem zawodowym jest w wieku 24 lat zarządzanie grupą 220 osób oraz odniesienie z tą grupą najlepszych wyników w Polsce. Pasją jest łączenie podróżowania i z poznawaniem nowych kultur. Najbardziej upodobał sobie kulturę ormiańską.

Jacek Rozenek

Doradca biznesowy, coach i trener najtęższych głów biznesu, aktor filmowy i teatralny. To rzadko spotykane, piorunujące połączenie powoduje, że określany jest mianem trenera nowej generacji. Uznawany za najlepszego w Polsce eksperta z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Jego magnetyczna osobowość, pasja, wiedza i doświadczenie powodują, że każde spotkanie z ekspertem to intelektualna i emocjonalna przygoda.
Posiada 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobył pracując w Polsce i za granicą przechodząc przez wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Prowadzi również szkolenia i coaching z zakresu przywództwa, technik komunikacyjnych, rozwoju osobistego oraz zaawanasowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych. Jest wziętym i wysoko cenionym konsultantem świata biznesu.

Dorota Dwernicka

Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B. Tracy i A. Robbinsa. Ma 12 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca, zdobyła polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla branż: medycznej (farmaceutycznej, sprzętowej, kosmetologicznej), finansowej, IT, reklamowej, przemysłowej, budowlanej, FMCG, energetycznej. Pracując w międzynarodowej korporacji, należała do zespołu projektowego „Sales Force Effectiveness”. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas Women Business Network, Art Business Festival czy Vet Business Forum, Trading Jam Session. Szkoli również w języku angielskim.

Dominika Zielińska

Trener kompetencji miękkich i menadżerskich, coach (ACC), ekspert ds. rozwoju kompetencji. W kręgu jej zainteresowań zawsze byli i są ludzie oraz zmiany co wpłynęło bezpośrednio na kształcenie się w trenerstwie i coachingu.

W pracy najbliższe są jej aspekty związane z podnoszeniem jakości relacji (m.in. komunikacja w tym międzykulturowa i międzypokoleniowa, rozwiązywanie konfliktów), jak i szeroko rozumianego rozwoju osobistego (m.in. asertywność i radzenie sobie ze stresem, wystąpienia publiczne) oraz rozwoju organizacji (m.in. budowanie zespołów, zarządzanie przez coaching, obsługa klienta). Zarówno szkolenia jak i coaching prowadzi w języku polskim lub angielskim.

Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, coach, autor licznych artykułów w pismach branżowych. Uznawany za jednego z najlepszych ekspertów w Polsce w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Specjalizuje się w treningach skuteczności biznesowej. Wspiera organizacje rządowe, polskie i zagraniczne firmy, menedżerów wysokiego szczebla w negocjowaniu milionowych kontaktów. 21 lat życia zawodowego wykształciło w nim postawę biznesową opartą na zasadzie: w biznesie mam tylko to, co sam wynegocjuję. Prowadząc przez 12 lat firmę obsługującą handel zagraniczny, poznał specyfikę prawie wszystkich krajów europejskich, Azji, Afryki Północnej oraz USA i Kanady. Praca oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami dały szansę na osiągnięcie wysokiej kultury biznesowej, która jest niezbędna w handlu zagranicznym.

Przemysław Lisek

Z wykształcenia ekonomista, ukończył studia na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego na specjalności logistyka oraz Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami. Doświadczony menedżer projektów, trener i konsultant biznesowy. Na początku kariery związany z zarządzaniem projektami marketingowymi i organizacją dużych, międzynarodowych i krajowych eventów biznesowych. Jako dyrektor zarządzający spółki turystycznej nabył doświadczenia z obszaru reorganizacji przedsiębiorstwa, wdrożeń IT i controllingu. Od 11 lat szkoli przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania projektami zarówno w wielkich korporacjach, jak i w organizacjach o mniejszych strukturach. Od 10 lat promotor i opiekun merytoryczny Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami na WSAiB w Gdyni (18 edycji).

Kamila Bidzińska

Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka kompetencji miękkich. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami, potrzebami pracowników oraz przekładania dobrych praktyk na działania, a przede wszystkim rezultaty.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami, z grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną, a także organizacjami pozarządowymi. Jako zewnętrzna konsultantka biznesowa i trenerka wspierała średnią i wyższą kadrę menedżerską oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w obszarze szeroko pojętej komunikacji oraz zarządzania zmianą.

Zobacz w dziale:

Łączy nas orientacja na rezultaty i kultura współodpowiedzialności

Jesteśmy zespołem, który łączy pasja, szybkość działania oraz dążenie do osiągania realnych rezultatów w codziennej pracy. Niezależnie od działu i roli, jaką każdy pełni w Gammie, najważniejsze są dla nas dwa elementy: współpraca i efektywność.

Zespół trenerski to nasza duma!

Dział Realizacji Szkoleń zespół, na który składają się indywidualności o różnorodnym doświadczeniu biznesowym (w tym menedżerskim i sprzedażowym), wykształceniu i specjalizacji.

Jesteśmy zaangażowani. Wyznajemy zasadę „rób to z pasją, albo wcale”.

Miło Cię widzieć 🙂

Nasze wartości: orientacja na rezultaty, współodpowiedzialność, pełne wykorzystanie talentów
Nasza atmosfera: rodzinna, dzielimy się dobrymi praktykami, ale uczymy się wzajemnie na porażkach
Nasze liczby: 50 osób w biurze, 50 trenerów ściśle współpracujących, ponad 130 trenerów tzw. wąskich specjalizacji
Nasza duma: I miejsce w rankingu Gazety Finansowej (obroty, produkty, trenerzy, klienci), II miejsce w rankingu popularności wśród uczestników, II miejsce w konkursie „Liczą się efekty”
Nasz plan: Firma pierwszego wyboru dla pracowników branży i klientów
Poniżej prezentujemy aktualnie otwarte procesy rekrutacyjne. Serdecznie zapraszamy!

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.