Gamma sp. j.

Artykuły


...
O sprzedaży na infolinii słów kilka

Coraz częściej docenianym elementem w każdej szanującej się firmie, której zależy na uzyskiwaniu bardzo dobrych rezultatów w sprzedaży, są właściwie przeprowadzanie szkolenia sprzedażowe.

...
Przykładowe ćwiczenie na podciągnięcie wyników sprzedażowych

Jeśli sprzedajesz, mniej istotnym jest, czy sprzedajesz przez telefon, czy też sprzedajesz w kontakcie bezpośrednim z klientem. Dużo ważniejszym są techniki, jakie zastosujesz a także umiejętność osiągnięcia celu - sfinalizowanej transakcji sprzedaży produktu lub usługi.

...
Kilka różnic między sprzedażą na infolinii a bezpośrednią

Po raz pierwszy pracujesz na infolinii i jesteś zmotywowany do osiągania wyników sprzedażowych, które prawdopodobnie będą miały odzwierciedlenie w Twojej wypłacie?

...
O kilku błędach w sprzedaży B2B

Sprzedaż rodzaju B2B nie jest uznawana za łatwą. Wiele firm stara się ucinać wydatki, znajdować oszczędności, a finanse firmy przeznaczać na rzeczy absolutnie konieczne do rozwoju przedsiębiorstwa i biznesu.

...
Czego uczą szkolenia sprzedażowe?

Zysk rodzi zysk. Sprzedaż pociąga za sobą kolejne sprzedaże. Dlatego tak ważnym jest, by wiedzieć, jak sprzedawać, żeby osiągać satysfakcjonujące nas wyniki i nasze cele wyznaczane każdego dnia podczas naszej pracy.

...
Jak się stać bogatym?

Jak zostać bogatym? Jak rozwinąć swoją firmę? Są to na pewno pytania, na które wiele osób poszukuje sensownych odpowiedzi. Powstaje na ten temat wiele książek, szkoleń, podawane są różne opinie.

...
Standardy obsługi klienta - dlaczego są tak ważne?

Jak osiągnąć sukces firmy? Na ten temat trwają liczne dyskusje, powstały różne książki. Co bowiem świadczy o osiągnięciu przez jedną firmę sukcesu, a przez drugą już nie?

...
Z punktu widzenia szefa - obsługa klientów

Klient to podstawa każdej firmy. Bez niego tak naprawdę żadna firma by nie istniała - bo też i po co miałaby wówczas istnieć? Dlatego te obsługa klientów jest niezmiernie ważna.

...
Obsługi klienta - na co warto uważać?

Każdy pracownik chce awansować albo przynajmniej bez problemu zachować tę pracą, którą ma a o którą tak długo się starał.

...
Obsługa klienta - dlaczego jest tak ważna?

Każdy przedsiębiorca chce osiągnąć sukces - to jest oczywiste i nie wymaga żadnego komentarza. Niemniej jednak - jak osiągnąć ów sukces? To już jest pytanie bardziej skomplikowane.

...
Gesty w negocjacjach

Przystępując do negocjacji obok dobrze przemyślanego planu oraz posiadania odpowiednich kompetencji werbalnych i technicznych trzeba mieć na uwadze także to, że o przebiegu rozmów mogą decydować także nasze gesty.

...
Rodzaje negocjacji

Negocjacje co do zasady prowadzone są w celu osiągnięcia porozumienia, swego rodzaju kompromisu na którym obie strony jeżeli nie zyskają, to na pewno nie stracą.

...
Predyspozycje negocjatora

Słysząc słowo negocjator często mamy przed oczami kogoś na kształt połączenia policjanta, psychologa i krasomówcy.

...
Prawa negocjatora

Przystępując do negocjacji warto pamiętać, że ich celem nie jest zwycięstwo rozumiane, jako pokonanie przeciwnika, a znalezienie kompromisu czy porozumienia przez wszystkie negocjujące strony.

...
Negocjacje

Pojęcie negocjacji jest wyjątkowo szerokie. Choć jego pochodzenie wiąże się ściśle z tradycyjnym targowaniem to dzisiaj prowadzenie negocjacji jest szczególną formą komunikacji.

...
Jak rozpoznać kłamstwo w negocjacjach?

W negocjacjach bardzo często balansujemy na wąskiej krawędzi oddzielającej prawdę od kłamstwa. Nie powinno się jednak przesadzać z blefowaniem. W jaki sposób można jednak poznać, że nasz rozmówca mija się z prawdą?

...
Style negocjacji w biznesie

To, w jaki sposób dana osoba przeprowadza negocjacje, jest często uzależnione od jej charakteru i przekonań osobistych. Nie zawsze jednak naturalny styl negocjacji konkretnej osoby pasuje do sytuacji.

...
Komunikacja niewerbalna 2/2

Jakich reakcji powinieneś/powinnaś się wystrzegać i świadomie kontrolować ich pojawienie się

...
Komunikacja niewerbalna 1/2

2/3 komunikacji ma charakter niewerbalny – stanowi nasz nieuświadomiony, niekontrolowany język. Warto zatem zwracać uwagę na komunikaty niewerbalne i odpowiednio na nie reagować.

...
Najczęściej popełniane błędy językowe

Na budowanie naszego wizerunku duży wpływ ma język, którym się posługujemy. Nawet bardzo ciekawa przemowa straci na wartości, jeżeli będziesz nagminnie powtarzał błędy językowe.

...
Zarządzanie wizerunkiem pod kątem autoprezentacji

Komunikacja jest niezwykle istotnym składnikiem budowania własnego wizerunku. Umiejętne zarządzanie przekazem werbalnym oraz pozawerbalnym jest potężnym narzędziem, mającym wpływ na naszą skuteczność osobistą i wrażenie wywierane na innych osobach.

...
Mowa niewerbalna w prezentacji 1/4

O tym, że komunikacja niewerbalna jest istotnym elementem przekazu perswazyjnego, budowania własnego wizerunku wie już dziś większość ludzi.

...
Mowa niewerbalna w prezentacji 2/4

Pięć punktów kontrolnych w stroju mężczyzny. Cztery punkty kontrolne w stroju kobiety.

...
Mowa niewerbalna w prezentacji 3/4

Zarządzanie wymową i siłą głosu, poprawne akcentowanie, panowanie nad głosem i intonacją

Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: 1 2 3 4 5 6 7 8 >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone