Niezawodne techniki sprzedaży

Dobry handlowiec zna 7 filarów gwarantujących efektywną sprzedaż. Posiadając te cechy i ciągle je w sobie pielęgnując dostajemy pewnego rodzaju gwarancję sukcesu.

zdjęcie - (the_title())

     

    Te cechy to:
    1. Cierpliwość - klienci lubią podejmować decyzję o zakupie we właściwym dla siebie czasie, praktycznie nikt nie lubi być ponaglany czy zbyt nachalnie do czegoś namawiany. Brak cierpliwości powoduje narastanie niepotrzebnej i utrudniającej pracę frustracji. A zdenerwowany sprzedawca to niegodny zaufania klienta sprzedawca.

    2. Oddanie to stan kiedy człowiek prawdziwie i szczerze zmotywowany do robienia kariery jest gotów poruszyć niebo i ziemię, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Grunt to dobra motywacja, bowiem tylko ona pozwala oprzeć się porażkom, wyciągnąć z nich odpowiednio wartościowe wnioski i znaleźć siłę do kontynuowania swojej drogi.

    3. Entuzjazm to jedna z tych cech które odpowiednio wyeksponowane potrafią być niesamowicie zaraźliwe. Przyjmuje się, że dobry sprzedawca to taki, który zawsze z uśmiechem i szczerym entuzjazmem podchodzi do swojej pracy.

    4. Odwaga potrzeba jest do podjęcia ryzyka, które albo się opłaci albo nie. Nawet jeśli na danym polu poniesiemy porażkę to z każdej przecież da się wyciągnąć odpowiednie wnioski a to bardzo ważna cecha nie tylko u dobrego handlowca, ale każdego innego pracownika.

    5. Przejrzystość zapewnia brak ukrytych motywów, co oznaczać może większe zaufanie klienta w stosunku do konkretnego sprzedawcy. Każde krętactwo prędze czy później i tak zostanie zauważone, a przejrzystość działania znacznie pomaga w budowaniu relacji handlowych.

    6. Ciekawość świata powoduje ciągły rozwój, bowiem człowiek nieciekawy niczego stoi w miejscu i się nie realizuje. Człowiek ciekawy świata każdego dnia uczy się czegoś innego, co pozwala mu na poszerzanie swoich horyzontów. Ciągłe rozwijanie umiejętności powala na lepsze i efektywniejsze budowanie relacji z klientami. Można w tym celu czytać książki, uczestniczyć w kursach i uczyć się od ludzi, których spotykamy.

    7. Elastyczność - to bardzo istotna cecha, a jej brak skutkuje brakiem umiejętności radzenia sobie z cięgle zmieniającymi się warunkami rynku czy pracy oraz zaskakującymi, niekiedy może nawet dość stresowymi sytuacjami. Nie w każdej sytuacji należy ściśle trzymać się wyznaczonej strategii, bowiem zdarza się że przynosi to zdecydowanie więcej szkód niż korzyści.

     

    Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak finalizować sprzedaż? Jak zbudować skuteczny zespół sprzedażowy? Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia z obsługi klienta. Firma szkoleniowa Gamma.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.