Szkolenia sprzedażowe

Sprzedaż rozumiana, jako forma interakcji pomiędzy co najmniej dwoma osobami czy też podmiotami stała się jednym z podstawowych elementów działalności gospodarczej. Co ciekawe, bardzo wiele technik sprzedaży, a także negocjacji weszło do szeregu innych działalności.
zdjęcie - (the_title())

    Można się bowiem spotkać z tym, że szkolenia z negocjacji są przeprowadzane na przykład dla windykatorów czy nawet kierowców autobusów. Pokazuje to, jak szerokie i skomplikowane prawa mogą rządzić sprzedażą.

    Co do zasady należy przyjąć, że sprzedaż może odbywać się w ramach trzech podstawowych form. Są nimi:
    • rozmowa twarzą w twarz,
    • oferta przedstawiana kanały teleinformatycznymi,
    • oferta przedstawiana drogą pisemną.

    Niezależnie jednak od tego w jakiej formie się ona odbywa, sprzedaż zawsze będzie przebiegała według tych samych kroków. Można tu wyróżnić przede wszystkim etap poszukiwania ewentualnych klientów i precyzowanie ich preferencji względem własnego przedmiotu sprzedaży.
    Rozszerz swoje działania sprzedażowe. Poznaj techniki wpływu i techniki radzenia sobie z psychomanipulacją. Dowiedz się jak profesjonalnie prowadzić rozmowę biznesową. Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: Odwiedź ten dział.
    W dalszej kolejności sprzedawca powinien skategoryzować potencjalnych klientów i wstępnie przygotować pierwszy kontakt. Mając za sobą pierwsze dwa kroki, można przejść do kluczowego momentu, czyli nawiązania kontaktu z klientem.

    Trzeba tu pamiętać o truizmie, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Od tego momentu zaczyna się tak naprawdę sprzedaż właściwa.

    Tym samym następuje prezentacja oferty sprzedawcy i jego właściwa promocja. Może się to wiązać z koniecznością pokonywania obiekcji kupującego. Finalizowanie transakcji jest końcowym etapem właściwej sprzedaży, który w całości zależy od poprzednich kroków.

    Trzeba jednak pamiętać, że niezależnie od tego czym zakończyła się pierwsza sprzedaż konieczne jest dbanie o to, by nasz klient utrzymywał stałe i co ważne dobre relacje ze sprzedawcą.

    Tym samym sprzedaż w szerokim ujęciu nigdy się nie kończy. Klient musi pamiętać o sprzedawcy, ale co ważniejsze to sprzedawca powinien pamiętać o swoim kliencie.

    Tak przedstawiona sprzedaż pokazuje, że wszelkie szkolenia z technik sprzedaży są nieodłącznym elementem profesjonalnej firmy. Nie można bowiem wychodzić z założenia, że produkt sam się obroni, a klient nas znajdzie.

    Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny i przez to konieczna jest właściwa technika by dotrzeć do klienta a następnie umiejętnie go przy sobie zatrzymać. Jest to bowiem gwarant wymiernego i długotrwałego sukcesu.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.