Gamma sp. j.

Recenzje książek ze świata HR

Dział poświęcamy  literaturze przydatnej osobom pracującym w szeroko rozumianym obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Tzw. książki dla HR, autorski wybór zespołu trenerskiego Gamma – pozycje wartościowe zarówno dla osób, które pracują jako menedżer HR, specjalista ds. personalnych  czy HR Business Partner. Życzymy owocnej lektury i inspiracji.
Coaching kadry kierowniczej
Sabine Dembkowski

Ta przełomowa książka wyjaśnia 7-stopniowy model coachingu ACHIEVE, który skupia się na najważniejszych umiejętnościach w tej dziedzinie. Oprócz tego autorzy opisują znany system GROW, opierając się na obszernych badaniach oraz licznych ...

Coaching Trening efektywności
John Whitmore

„Trening efektywności” stanowi biblię w dziedzinie coachingu i produkt, na którym opierają się wszyscy współcześni trenerzy. Dzięki niej możemy dowiedzieć się, jak odblokować ludzki potencjał i zmaksymalizować wydajność pracowników. To ...

Menedżer jako coach
Jenny Rogers

Bycie menedżerem to trudne zadanie i jeśli nasze polecenia i instrukcje nie są traktowane na tyle poważnie, a do tego nie wiemy, jak skutecznie kontrolować nasz zespół, jakie alternatywne rozwiązania nam pozostają? Mówienie ludziom, żeby poczuli ...

Coaching koaktywny
Kimsey-House Henry

Kiedy „Coaching koaktywny” został opublikowany po raz pierwszy w 1998 roku, momentalnie został uznany za innowacyjny podręcznik, który pomógł w ukształtowaniu nowego zjawiska kulturowego i biznesowego oraz rozwoju coachingu. Obecnie wydawana w ...

Coaching dla menedżerów Słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu
Julie Starr

Każdy menedżer ma potencjał, aby zostać dobrym trenerem. Coaching w pracy może okazać się bardzo skutecznym narzędziem, pomagającym zarówno osobom indywidualnym, jak i firmom w osiągnięciu celów. Zwiększa zaangażowanie pracowników w powierzone ...

Psychologia Społeczna
Elliot Aronson

Książka ta oferuje naukowe i bardzo rygorystyczne podejście do psychologii społecznej. Jej najnowsza wersja została wzbogacona o nowe tematy i poprzez liczne historie z życia codziennego objaśnia przeprowadzone badania oraz ich wyniki. Każdy rozdział ...

Jednominutowy menadżer
Ken Blanchard

„Jednominutowy menedżer” to książka, która w szybki sposób uczy, jak zwiększyć produktywność, zyski i satysfakcję z pracy. Przedstawiona w niej została rewolucyjna technika zarządzania, której pozytywne efekty widoczne są w pracy wielu ...

Obudź w sobie lidera
Robert Jasiński

„Obudź w sobie lidera” to idealna pozycja dla tych, którzy chcieliby przejąć kontrolę nad swoim życiem i kierować nim tak, aby osiągnąć sukces i spełnienie. Kiedy nasze życie przepełnione jest stresującymi sytuacjami i nigdy nie mamy na nic ...

Budowanie Zaangażowania Pracowników
Rita McGee

Książka „Budowanie zaangażowania pracowników” skierowana jest do osób odpowiedzialnych za tworzenie i wzmacnianie strategii zaangażowania podwładnych w zależności od potrzeb organizacji. To idealna lektura dla menedżerów, pracowników działu ...

Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż?
Robert Zych

Jest to podręcznik przeznaczony dla liderów. Dzięki niemu poprawisz swoje stosunki z zespołem, a relacje między pracownikami nie będą opierać się na konfliktach i niedopowiedzeniach, a na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Dowiesz się również, jak ...

Psychologia szefa Szef to zawód
Loren B. Belker

Książka to zbiór przydatnych wskazówek, sposobów działania, które ułatwią szefom firm kontakt z podwładnymi i rozwiązywanie nawet najtrudniejszych problemów. Autorzy nie skupiają się na samej teorii, a kolejnym dużym plusem jest to, że ...

Początkujący Manager
Loren B. Belker

Jest to klasyczny podręcznik do zarządzania, a jego nowa, rozbudowana wersja nadal stanowi najlepszy przewodnik dla osób rozpoczynających karierę na stanowisku menedżera. Od czasu jej pierwszego wydania, książka „Początkujący Manager” pomogła ...

Ocena efektywności szkoleń
D. Kirkpatrick

Dobre szkolenie to podstawa każdej firmy. Wpływa na jakość zarządzania, zwiększa kompetencje pracowników. Co gorsza, szkolenia będące stratą czasu i nie wnoszące nic do pracy to bardzo częste zjawisko. Dzięki tej książce dowiemy się, jak ...

Sztuka poprawnej wymowy czyli o bełkotaniu i faflunieniu
Mirosław Oczkoś

To idealna lektura dla wszystkich osób pracujących głosem, między innymi nauczycieli, szkoleniowców, biznesmenów, a także dla tych, którym zależy na poprawnej dykcji i intonacji. Świetnie przydaje się przy prowadzeniu szkoleń dotyczących ...

Poznaj swój głos
Aneta Łastik

W książce „Poznaj swój głos” nie odnajdziemy podręcznikowych metod pracy nad swoim głosem, ponieważ jest to kwestia indywidualna. Znajdziemy zamiast tego stałe reguły i ćwiczenia, często mało znane, ale mające dużą wartość w doskonaleniu ...

Smart Calling Skuteczna sprzedaż przez telefon
Art Sobczak

To idealna lektura dla osób, które nie czują się pewne w wykonywaniu tzw „cold calls” – zimnych telefonów, a jest to nieodłączna część ich pracy. Odpowiednie sprzedanie produktu lub usługi decyduje o naszej przyszłości w firmie oraz ...

Zarządzanie stresem w pracy
Wacław Kisiel

„Zarządzanie stresem w pracy” to idealna pozycja dla osób, które chcą poznać siebie, zwiększyć efektywność swojej pracy, rozwijać się zawodowo i prywatnie, lepiej radzić sobie ze stresem. Nie da się go całkowicie wyeliminować z życia, ale ...

Dlaczego zebry nie mają wrzodów?
Robert M. Sapolsky

W trzeciej edycji książki, Robert M. Sapolsky analizuje między innymi jak stres wpływa na ludzki sen i uzależnienia, a także porusza nowe tematy związane z niepokojem i zaburzeniami osobowości oraz wpływem duchowości na radzenie sobie ze stresem. ...

Wywieranie wpływu na ludzi
Robert Cialdinii

„Wywieranie wpływu na ludzi” to książka, która wyjaśnia, dlaczego ludzie mówią „tak” – i jak rozumieć to zachowanie z perspektywy nauki. Opisuje psychologiczne taktyki używane przez osoby wykonujące różne zawody (sprzedawców, kelnerów, ...

Potęga irracjonalności
Dan Ariely

Dlaczego naszym bólom głowy nie pomagają tabletki kupione ze przysłowiowego „grosza”, a po użyciu tych droższych w momencie nas opuszczają? Dlaczego trwonimy pieniądze na pełne przepychu dania, ale zbieramy kupony, aby zaoszczędzić parę ...

Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje.
Robert Levine

Czy możesz zostać zmuszony do zrobienia czegoś, na co nie masz ochoty? Siła perswazji jest w stanie zmienić zwykłych ludzi w zamachowców-samobójców i zmusić nas do kupowania rzeczy, których tak naprawdę nie chcieliśmy. Autor książki, profesor ...

Dlaczego kupujemy?
Paco Underhill

Czy istnieje jakiś sposób na poskromienie szaleństwa zakupowego? Okrzyknięty przez gazetę San Francisco Chronicle „Sherlockiem Holmesem dla detalistów”, autor i prezes przedsiębiorstwa badawczego Paco Underhill twierdzi, że takie rozwiązanie ...

Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Daniel Kahneman

W swojej bestsellerowej książce Kahneman zabiera swoich czytelników w podróż po ludzkim umyśle i wyjaśnia dwa systemy wpływające na sposób myślenia człowieka. Pierwszy z nich jest szybki, emocjonalny, oparty na intuicji. Drugi natomiast jest ...

Psychologia konsumenta
Dominika Maison

„Psychologia konsumenta” to kompendium wiedzy o zachowaniach konsumenckich. Napisane przystępnym językiem, systematyzuje wiedzę w tym zakresie, podpierając ją licznymi przykładami z życia codziennego. Wyjaśnione zostały podstawowe procesy ...

Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: 1 2 >>
0
-1

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone