Dlaczego kupujemy?

zdjęcie - (the_title())

    Czy istnieje jakiś sposób na poskromienie szaleństwa zakupowego? Okrzyknięty przez gazetę San Francisco Chronicle „Sherlockiem Holmesem dla detalistów”, autor i prezes przedsiębiorstwa badawczego Paco Underhill twierdzi, że takie rozwiązanie istnieje, udowadniając to w swojej dowcipnej, pouczającej książce na temat stale ewoluującej kultury konsumenckiej.

    Dzieli się ona na 4 części, a każda z nich zawiera kilka rozdziałów:

    • „Zamiast Samoa, sklepy: nauka o kupowaniu” (Narodziny nauki; Czego nie wiedzą detaliści)
    • „Chodzić jak Egipcjanin: mechanika robienia zakupów” (Strefa cienia;  Ręce są potrzebne; Jak czytać napisy; Klienci poruszają się jak ludzie; Dynamika)
    • „Mężczyźni są ze sklepu żelaznego, kobiety są z domu mody: demografia robienia zakupów” (Robić zakupy jak mężczyzna; Czego chcą kobiety; Jeśli możesz to przeczytać, to jesteś za młody; Dzieci)
    • „Zobacz mnie, poczuj mnie, dotknij mnie, kup mnie: dynamika robienia zakupów” (Zmysłowy klient; Wielka Trójka; Czas, realny i postrzegalny; Piosenka o kasie i pakowaniu; Sztuczki; Zakupy w cyberprzestrzeni – sam na sam z komputerem; Sprawdź się sam; Przemyślenia na koniec)

    Dlaczego kupujemy?” opiera się na danych zebranych w trakcie długich i szczegółowych badań przeprowadzanych w centrach handlowych, domach towarowych i supermarketach rozsianych po całej Ameryce. Wraz ze swoim zespołem specjalistów, którzy śledzili każdy ruch kupujących, Underhill obnaża wszystkie aspekty walki pomiędzy kupcami, sprzedawcami oraz coraz bardziej świadomymi konsumentami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.



    To idealna lektura dla osób zajmujących się sprzedażą detaliczną. Zawarte w książce wskazówki mogą podsunąć nowe pomysły na to, jak zwiększyć sprzedaż w oparciu o to, jak klienci poruszają się po sklepach i czym się kierują przy wyborze produktów.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.