Psychologia konsumenta

zdjęcie - (the_title())

    Psychologia konsumenta” to kompendium wiedzy o zachowaniach konsumenckich. Napisane przystępnym językiem, systematyzuje wiedzę w tym zakresie, podpierając ją licznymi przykładami z życia codziennego. Wyjaśnione zostały podstawowe procesy poznawcze i emocjonalne, które zachodzą w trakcie robienia zakupów.

    Książka składa się z 9 rozdziałów o tytułach:

    • „Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów”
    • „Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach”
    • „Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania”
    • „O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów”
    • „Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich”
    • „Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów”
    • „Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów”
    • „Postawy w zachowaniach konsumenckich”
    • „Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów”

    Zachowania konsumenckie są opisane z trzech perspektyw: procesów psychologicznych, analizy nieświadomych zachowań i badań marketingowych. Wnioski z tej analizy autorki poparły wynikami badań i pokazały, w jaki sposób ta wiedza może być wykorzystana w działaniach z zakresu marketingu.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.



    Książka wyjaśnia między innymi: dlaczego ludzie ulegają impulsom zakupowym, w jakim stopniu są świadomi podczas dokonywania wyborów, jak wpływ wywiera na nie samo ułożenie produktów w sklepie, jakie są przyczyny niezadowolenia i frustracji klienta w wypadku nieodpowiednich decyzji konsumenckich.

    Autorka uświadamia czytelników, że wpływ na ich zakupy ma między innymi to, jak widzą świat – na jakie reklamy najczęściej zwracają uwagę, a na które są całkowicie odporni, jakich sztuczek używają ich producenci żeby manipulować widownią i sprawić, że podczas zakupów ludzie sięgną po ich produkt, a nie żaden inny.  

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.