Wyznania mówcy

zdjęcie - (the_title())

    W tej zabawnej i bardzo praktycznej książce, jej autor, profesjonalny mówca Scott Berkun prezentuje techniki, które pomogły mu w osiągnięciu sukcesu i wyjaśnia, jak powinno się ich w odpowiedni sposób używać.

    Dla menedżerów i nauczycieli – oraz wszystkich innych, którzy w swojej pracy komunikują się z ludźmi i chcą przy tym być słuchani – „Wyznania mówcy” są idealną lekturą, która pokazuje od wewnątrz jak w efektywny sposób przedstawiać swoje pomysły innym osobom.

    To wyjątkowa, zabawna, instruktażowa książka opisująca kłopotliwe, niezręczne sytuacje, jak i chwile zwycięstwa, jakich Scott doświadczył w trakcie 15 lat swojej pracy, w której przemawiał do tysięcy ludzi z różnych grup wiekowych i społecznych.

    Książka składa się z 10 rozdziałów: „Nie widzę, że jesteś nagi”, „Atak motyli”, „30 000 dolarów za godzinę”, „Ciężkie warunki”, „Nie gryź mikrofonu”, „Jak nie zanudzić słuchaczy na śmierć”, „Czego nauczyło mnie moje 15 minut sławy”, „Co mówią ludzie?”, „Sprzęgło twoim przyjacielem”, „Wyznania”.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poprowadź swój zespół do sukcesu i rozwijaj swoje kompetencje menadżerskie dzięki naszym szkoleniom menadżerskimZobacz też:



    Dzięki przydatnym wskazówkom i zaskakującym wyznaniom, możemy zagłębić się w sztukę perswazji oraz nauczania, uczenia się, zwiększania wydajności. W poradniku poznajemy między innymi: pozornie prostą filozofię Scotta, która wykształciła się na przełomie lat, poprzez setki wykładów, kursy szkoleniowe i godziny występów w NPR, czy CNBC; praktyczne rady, sugerujące jak nie zanudzać swoich słuchaczy, jak przetrwać ataki paniki i co robić w sytuacjach, kiedy nie wszystko idzie po naszej myśli; informacje o tym, jakie osoby zarabiają 30 000 dolarów za jednogodzinny wykład i dlaczego; najgorsze i najśmieszniejsze historie, jakie kiedykolwiek mu się przydarzyły (i sposoby, jak ich uniknąć w przyszłości).

    Dzięki przykładom zaczerpniętym z życia codziennego, „Wyznania mówcy” to inspirująca, szczera do bólu pozycja na liście lektur. Autor wyznaje, że prawie wszyscy ludzie boją się publicznych wystąpień i jest to zupełnie normalne, ponieważ takie sytuacje wyzwalają instynktowne lęki. Przykładowo, jeżeli przemawiamy stojąc na środku sali, stoimy tam sami, na otwartej przestrzeni i nie mamy gdzie się schować. Nic więc dziwnego, że stajemy się zdenerwowani.

    Rozdział temu poświęcony zwraca uwagę na techniki, które pomagają ten strach przezwyciężyć. Jedną z nich jest przyjechanie na miejsce wystąpienia zanim pojawi się publiczność. Możemy dzięki temu oswoić się z miejscem i poczuć się bardziej komfortowo. To naprawdę pomaga!

    Dodatkowo, inwestycja w planowanie jest jednym z czynników wpływających na sukces. Tak jak pisanie, burza mózgów i stworzenie planu ramowego wypowiedzi zdecydowanie pomaga. Śledząc go podczas wystąpienia skupiamy się na najważniejszych tematach, które chcemy poruszyć i trzymamy się odpowiedniego rytmu naszej wypowiedzi.

    W naszej prezentacji to nie ładne slajdy świadczą o efektywności wystąpienia. Kiedy mamy już nasz plan ramowy ważne jest, aby na jego podstawie zbudować spójne i logiczne wystąpienie. Jeżeli na ich bazie wyraźnie określimy publiczności nasze cele i najważniejsze wartości, slajdy staną się jedynie dodatkową pomocą w trakcie wypowiedzi. Scott sugeruje, abyśmy prezentację zaczęli od przedstawienia w skrócie, jak będzie ona przebiegała, aby publiczność wiedziała czego się nauczą i kiedy. Natomiast jeżeli chcemy być maksymalnie szczegółowi, to możemy nawet podać przewidywany czas na dyskusję na każdy kolejny temat.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.