Gamma sp. j.

Menedżer architektem odpowiedzialności

12pytan.jpg|3c_managment_banner.jpg|9_lekcji.jpg|AC.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_1.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_2.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_3.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_podstawy.jpg|analiza_potrzeb_klienta.jpg|analiza_wnetrza.jpg|anna_kazakow_wideo.jpg|artykul_klienta_w_call_center.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_dystans.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_mowa_ciala.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_najpopularniejsze_bledy.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_podstawy.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_rozmowa_telefoniczna.jpg|artykul_obsluga_klienta_w_call_center.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_metaprogramy.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_podstawy.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_style_reakcji.jpg|artykul_pierwsze_wrazenie.jpg|artykul_telemarketing_metody_pokonywania_strachu.jpg|artykul_telemarketing_przelamywanie_osobistych_barier.jpg|asertywnosc.jpg|asertywnosc_w_biznesie.jpg|asertywnosc_w_komunikacji.jpg|asertywnosczalozenia.jpg|atmosfera_w_pracy_i_motywownaie_pracownikow_gamma_banner.jpg|atrakcje_w_czasie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|atrakcje-wieczorne-gamma-discover.jpg|autoprezentacja_artykuly_banner.jpg|b2bwiki.jpg|bardzo_bardzo_trudny_klient_art_banner_gamma.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_1.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_2.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_3.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_4.jpg|bariery-komunikacyjne.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_bariery_poznawcze.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_bariery_spoleczne.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_czynniki_zewnetrzne.jpg|berzna_obecnosc_banner.jpg|bez_asystentki_ani_ruszt_art_banner_gamma.jpg|biuro_zarzadu_zgodnie_z_prawem_art_banner_gamma.jpg|bledyjezykowe.jpg|bledy_w_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|błędyost.jpg|budowanie_kultury.jpg|budowanie_marki.jpg|budowanie_osobistej_marki_1.jpg|budowanie_osobistej_marki_2.jpg|budowanie_osobistej_marki_3.jpg|cechy_skutecznego_sprzedawcy.jpg|cechy_sprzedawcy_gamma_art_banner.jpg|cert_na_bycie_dobrym_liderem_art_banner_gamma.jpg|challanger_sale_video.jpg|climb_banner.jpg|climb.jpg|coaching-definicja-coachingu.jpg|coaching-dlugosc-procesu-coachingowego.jpg|coaching.jpg|coaching-kiedy-siegamy-po-coacha.jpg|coachingowa_informacja_zwrotna.jpg|coaching-trener-vs-coach.jpg|coach_wideo.jpg|co_cech_dobrego_managera_gamma_banner.jpg|co_cechuje_najlepszych_sprzedawcow.jpg|co_zatem_kryje_sie_za_tajemniczym_haslem_team_building.jpg|co_zrobic_aby_otworzyc_firme_eventowa.jpg|co_zrobic_by_skutecznie_zwiekszyc_sprzedaz.jpg|csr_pod_skrzydlami_hr.jpg|cwiczenia_na_komunikacje_artykuly_banner.jpg|cykl_zycia_zespolu.jpg|czego_moga_nauczyc_szkolenia_pmi_art_banner_gamma.jpg|czego_ucza_szkolenia_sprzedazowe.jpg|czym_jest_firma_eventowa.jpg|czym-jest-gamma-discover-gamma-discover.jpg|czym_jest_storytelling.jpg|czym_jest_team_building.jpg|czym_jest_wlasciwa_obsluga_klienta_kim_jest_klient.jpg|czym_jest_zmiana.jpg|czy_program_partnerski_pomoze_zwiekszyc_nasza_sprzedaz.jpg|czy_wysylkac_na_szkolenia_pmi_art_banner_gamma.jpg|design_thinking_banner.jpg|design-thinking_banner.jpg|diagnoza_potrzeb.jpg|dobre_szkolenie_z_obslugi_klienta.jpg|dobro_deficytowe_czas_art_banner_gamma.jpg|dobry_manager_art_banner_gamma.jpg|do_celu_banner.jpg|dynamika_konfliktu.jpg|dzialalnosc_charytatywna_jako_mozliwosc_imprezy_firmowej.jpg|editor_b9e43cec44d57d90e0d77adf3912aa7d_e54d62.jpeg|edutainment_banner.jpg|Edutainment_rozwoju_kompetencji_integracji.jpg|efekt-pelza1.jpg|efektywana_komunikacja_szkolenie_art_banner_gamma.jpg|efektywnainformacja.jpg|efektywna_komunikacja_szkolenie_artykuly_banner.jpg|efektywna_sprzedaz_b2b.jpg|efektywnosc_szkolen_biznesowych_i_sprzedazowych.jpg|eksperyment_storytelling.jpg|employerbrandin.jpg|ERG.jpg|escape_rooma_jako_sposob_na_sprawdzenie_twoich_pracownikow.jpg|eventy-gamma-discover.jpg|ewaluacja_1.jpg|ewaluacja_2.jpg|ewaluacja_3.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_podstawy_i_przygotowanie.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_wlasciwa_rozmowa.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_zakonczenie_i_podsumowanie.jpg|feedback2.jpg|feedback3.jpg|feedback_bierna_reakcja.jpg|feedback_lekcewazenie.jpg|feedback_udzielanie_informacji_zwrotnej_1.jpg|feedback_udzielanie_informacji_zwrotnej_2.jpg|feedforward_banner.jpg|finalizacja_sprzedazy_artykuly_banner.jpg|finalizowanie.jpg|firma_zawsze_powinna_isc_naprzod_art_banner_gamma.jpg|firmowy_wyjazd_nad_morze_wszystko_co_powinienes_o_nim_wiedziec.jpg|firmy_szkoleniowe.jpg|fotolia1.jpg|Fotolia_20562949_XS.jpg|Fotolia_28309727_XS.jpg|Fotolia_34092222_XS.jpg|Fotolia_34374526_XS.jpg|Fotolia_36523073_S.jpg|Fotolia_36983078_XS.jpg|Fotolia_39123911_XS.jpg|Fotolia_39595358_XS.jpg|Fotolia_39806982_XS.jpg|Fotolia_42108441_S.jpg|Fotolia_46435082_XS.jpg|Fotolia_47071642_XS.jpg|Fotolia_47547860_XS.jpg|Fotolia_48645624_XS.jpg|Fotolia_48706845_S.jpg|Fotolia_50304945_XS.jpg|Fotolia_51942003_XS.jpg|Fotolia_52177948_XS.jpg|Fotolia_53082648_S.jpg|Fotolia_54809452_XS.jpg|Fotolia_54879630_S.jpg|Fotolia_57315009_XS.jpg|Fotolia_57325101_S.jpg|Fotolia_58632203_XS.jpg|Fotolia_8737291_XS.jpg|fuo.jpg|gallup_banner.jpg|gammaonas.jpg|gamma_to_my.jpg|gamma_to_my_wideo.jpg|gdzie_najlepiej_jechac_na_wyjazd_integracyjny.jpg|generacja_Y_w_natarciu.jpg|gesty_w_negocjacjach.jpg|globalne_trendy_banner.jpg|gry_negocjacyjne.jpg|gry-scenariuszowe-i-larpy-gamma-discover.jpg|gry_team_building.jpg|hr_2016_graf3.jpg|impreza_integracyjna_nad_morzem.jpg|imprezy_firmowe_jako_dodatkowa_korzysc_dla_twoich_.jpg|imprezy_firmowe_jako_dodatkowa_korzysc_dla_twoich_pracownikow_i_ciebie.jpg|imprezy_firmowe_swietna_okazja_do_integracji_calej_firmy.jpg|imprezy_integracyjne_forma_uwalniania_potencjalu_w_twojej_firmie.jpg|imprezy_integracyjne_w_gorach.jpg|indywidualne_vs_grupowe_podejmowanie_decyzji.jpg|innowacyjnosc.jpg|integracja_pracownikow_waznym_elementem_profesjona.jpg|integracja_pracownikow_waznym_elementem_profesjonalnego_przedsiebiorstwa.jpg|inteligentne-projekty-gamma-discover.jpg|internetowe_bazy_danych.jpg|it_banner.jpg|jak_byc_dobrym_sprzedawca.jpg|jak_cie_widza_tak_cie_pisza_art_banner_gamma.jpg|jak_czesto_organizowac_szkolenia_wyjazdowe.jpg|jak_dobrze_przygotowac_sie_do_kontaktu_sprzedazowego.jpg|jakie_bledy_najczesciej_popelniaja_sprzedawcy.jpg|jakie_bledy_popelniaja-managerowie_gamma_banner.jpg|jak_niskim_kosztem_zorganizowac_integracyjna_impreze_firmowa.jpg|jak_optymalizowac_straty_w_czasie_szkolenia_wyjazd.jpg|jak_optymalizowac_straty_w_czasie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|jak_poradzic_sobie_z_trudnym_klientem.jpg|jak_prawidlowo_obslugiwac_klienta_w_sklepie.jpg|jak_przygotowac_sie_do_negocjacji.jpg|jak_przyspieszyc_obsluge_klienta.jpg|jak_radzic_sobie_z_trudnym_klientem.jpg|jak_realizowac_wytyczone_cele_art_banner_gamma.jpg|jak_rozpoznac_klamstwo_w_negocjacjach.jpg|jak_rozpoznac_typ_klienta.jpg|jak_sie_zachowac_na_biznes_lunch_by_zyskac_klienta.jpg|jak_skutecznie_sprzedac_swoj_produkt.jpg|jak_skutecznie_sprzedawac.jpg|jak_skutecznie_sprzedawac_w_internecie.jpg|jak_sprzedawac_przez_telefon.jpg|jak_stac_sie_bogatym.jpg|jak_traktowac_pracownikow_gamma_banner.jpg|jak_zagwarantowac_sobie_sukces_w_sprzedazy.jpg|jak_zapewnic_sprawna_pracve_przy_projekcie_pmi_art_banner_gamma.jpg|jak_zorganizowac_szkolenie_wyjazdowe.jpg|jak_zostac_profesjonalnym_kierownikiem_art_banner_gamma.jpg|jak_zwiekszyc_sprzedaz_posiadajac_wlasna_strone.jpg|jeszcze_lepszy_sekreteariat_art_banner_gamma.jpg|jezyk_korzysci_w_kontaktach_z_klientem.jpg|kidnapping_jako_forma_imprezy_integracyjnej.jpg|kierowanie_ludzmi_banner.jpg|kilka_roznic_miedzy_sprzedaza_na_infolinii_a_bezposrednia.jpg|kilka_zabaw_z_wyjazdow_teambuildingowych.jpg|kim_jest_project_manager_art_banner_gamma.jpg|kim_jest_przywodca_banner.jpg|klucz_do_sukcesu_gamma_banner.jpg|kolo.png|komunikacja_artykuly_banner.jpg|komunikacja_a_zarzadzanie.jpg|komunikacja_interpersonalna_artykuly_banner.jpg|komunikacja_interpersonalna_warsztaty_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_interpersonalna_w_pracy.jpg|komunikacja_niewerbalna_1.jpg|komunikacja_niewerbalna_2.jpg|komunikacja_szkolenie_program_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_warsztatyj_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_w_biznesie_szkolenie_artykuly_banner.jpg|komunikacja_werbalna_programatory_lingwistyczne.jpg|komunikacja_werbalna_sposoby_zadawania_pytan.jpg|komunikacja_werbalna_w_obsludze_klienta.jpg|komunikacja_werbalna_zakazane_slowa.jpg|komunikacja_z_podwladnymi_gamma_banner.jpg|koncepcja_marketingu.jpg|korzysci_wyjazdow_szkoleniowych.jpg|kreacja_potrzeby_zwiekszone_zyski.jpg|krotka_forma_banner.jpg|krotka_forma_szkoleniowa_banner.jpg|krzysztof_pilarczyk_wideo.jpg|krzywa_refa.jpg|kultura_organizacyjna_banner.jpg|kurs_asertywnosci.jpg|kurs_rozwiazywania_konfliktow.jpg|leadership_4d_wideo.jpg|leadership_banner.jpg|lejek_sprzedazowy.jpg|lek_przed_sukcesem_i_lek_przed_porazka.jpg|lider_banner.jpg|lidership.jpg|male_triki_antystresowe_art_banner_gamma.jpg|marcin-juchniewicz-gamma-projekt.jpg|marcin_juchniewicz_wideo.jpg|marka osobista.jpg|marketing_spolecznosciowy.jpg|mentoring_banner.jpg|mentoring.jpg|metaprogramy.jpg|metaprogramy_video.jpg|metoda_challanger_2.jpg|metoda_challanger.jpg|metoda_gdt.jpg|metodajahari.jpg|metodyki_agile_banner.jpg|mindmapping.jpg|mini_jakub_snochowski.jpg|model personalny.jpg|model_20personalny.jpg|model_5_dysfunkcji_banner.jpg|model_arte_banner1.jpg|model_arte_banner.jpg|modeldiltsa.jpg|modele_informacj_zwrotnej.jpg|modele_negocjacji_gamma_banner.jpg|modele_sprzedazy_banner_cz_1.jpg|modele_sprzedazy_cz2_wiki_gamma_banner.jpg|model-komfort-ryzyko-panika.jpg|model_z.jpg|motywacja.jpg|mowa_ciala.jpg|mowa_ciala_w_obsludze_klienta.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_1.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_2.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_3.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_4.jpg|na_co_zwracac_uwage_obslugujac_klienta.jpg|najczesciej_popelniane_bledy_jezykowe.jpg|najlepsze_pomysly_na_firmowa_impreze_integracyjna.jpg|najpopularniejsze_obiekcje_i_zastrzezenia.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_1.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_2.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_3.jpg|nasze_10_lat_wideo.jpg|nasze_x_lat.jpg|negatywne_efekty_konfliktow.jpg|negocjacja_i_rozmowa_jako_sposob_rozwiazywania_konfliktow.jpg|negocjacja_manipulacje_art_banner_gamma.jpg|negocjacje_a_sprzedaz.jpg|negocjacje.jpg|negocjacje_ktore_sie_nie_koncza_art_banner_gamma.jpg|negocjacje_w_biznesie_jak_je_prowadzic.jpg|negocjacje_w_sprzedazy_umiejetnosc_rozwiazywania_k.jpg|negocjacje_w_sprzedazy_umiejetnosc_rozwiazywania_konfliktow.jpg|negocjator_handlowy_art_banner_gamma.jpg|negocjujemy_dla_zabawy_art_banner_gamma.jpg|niedocenione_talenty_banner.jpg|nielubiana_sprzedaz_telefoniczna_art_banner_gamma.jpg|niezlomny_negocjator_art_banner_gamma.jpg|NLP.jpg|nowi_w_biznesie_swiatowym_art_banner_gamma.jpg|nowocesny_model_sprzedazy.jpg|nowoczesne_metody_sprzedaży_w_vr_gamma_banner.jpg|obsluga_klienta_banner_art_wiki_gamma.jpg|obsluga_klienta_czas_reakcji.jpg|obsluga_klienta_dlaczego_jest_taka_wazna.jpg|obsluga_klienta_gamma_art_banner.jpg|obsluga_klienta.jpg|obsluga_klienta_na_co_warto_uwazac.jpg|obsluga_klienta_na_infolinii.jpg|obszary_wplywu.jpg|o_czym_powinien_wiedziec_sprzedawca.jpg|od_czego_zaczac_zarz_projektami_artykuly_banner.jpg|odplyw_fachowcow_z_firmy_jak_sobie_radzic.jpg|odpowiednie_podejscie_do_integracji_czynnikiem_gwa.jpg|odpowiednie_podejscie_do_integracji_czynnikiem_gwarantujacym_zadowolenie.jpg|odwrot_od_sprzedazy_relacyjnej.jpg|o_kilku_bledach_w_sprzedazy_b2b.jpg|open_space_technology_banner.jpg|opor_w_grupie.jpg|organizacja_imprez_firmowych.jpg|organizacja_przestrzeni_i_wyglad_zewnetrzny_w_biurze.jpg|organizacja_wyjazdu_integracyjnego_samodzielnie_czy_za_posrednictwem_agencji.jpg|organizowanie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|osplay_zespol_choroba_dzialow_sprzedazy_wiki_banner.jpg|o_sprzedazy_na_infolinii_slow_kilka.jpg|ostateczny_etap_sprzedazy_art_banner_gamma.jpg|outplacement.jpg|paintball_jako_ciekawa_realizacja_twojej_imprezy_firmowej.jpg|paintball_jako_ciekawa_realizacja_twojej_imprezy_f.jpg|panowanie_nad_czasem_art_banner_gamma.jpg|panowanie_nad_stresem_artykuly_banner.jpg|pecha_kucha_banner.jpg|pecha_kuchta.jpg|pelna_integracja_firmowa_na_torze_kartingowym.jpg|perfekcyjny_manager_banner.jpg|performance_management_banner.jpg|personalizacja_w_obsludze_klienta.jpg|piotr_szamalek.jpg|piramida_sukcesu.jpg|plan_prezentacji.jpg|po_co_firmie_szkolenie_pmi_art_banner_gamma.jpg|poczucie_szczescia_banner.jpg|podstawowe_narzedzie_do_motywowania_dla_menadzerow.jpg|podstawowe_zasady_profesjonalnej_obslugi_klienta.jpg|podstawy_zarz_projektami_szkolenie_artykuly_banner.jpg|pomidorowe_oblezenie.jpg|pomysl_na_impreze_integracyjna.jpg|po_pierwsze_postawa.jpg|postawamenagerska.jpg|potega_komunikacji_art_banner_gamma.jpg|potrzeba_cecha_korzysc.jpg|power_point.jpg|poziomy_komunikacyjne.jpg|pozytywnamotywacja.jpg|pozytywne_efekty_dzialania_team_buildingu.jpg|pozytywne_skutki_konfliktow.jpg|prawa_negocjatora.jpg|predyspozycje_negocjatora.jpg|prezentacja_na_poziome_emocjonalnym.jpg|prezentacja_produktu_b2b.jpg|prezentowanie_rozwiazan.jpg|proces_tworzenia_zespolu.jpg|profil_motywacyjny_reissa.jpg|profil_talenta.png|prof_obsluga_pacjenta_artykuly_banner.jpg|project_manager_charakterystyka_artykuly_banner.jpg|projekty-csr-gamma-discover.jpg|przebieg_rozmowy.jpg|przyciaganie_klienta_gamma_art_banner.jpg|przyczyny_powstawania_konfliktow_1.jpg|przyczyny_powstawania_konfliktow_2.jpg|przydatne_porady_podczas_obslugi_klienta.jpg|przygotowanie_do_spotkania_z_klientem.jpg|przygotowanie_prezentacji.jpg|przykladowe_cwiczenia_na_podciagniecie_wynikow_sprzedazowych.jpg|przykladowe_scenariusze_teambuildingu.jpg|przyklad_strefa_wiedz1.png|przyklad_strefa_wiedz2.png|przyklad_strefa_wiedz3.png|przyklad_strefa_wiedz4.png|przyklady_odpowiedzi_i_zachowan_w_przypaku_zastrzezen_1_.jpg|przyklady_odpowiedzi_i_zachowan_w_przypaku_zastrzezen_2.jpg|przysz_C5_82osc_zarzadzania_banner.jpg|przyszłosc_zarzadzania_banner.jpg|przyszosc_zarzadzania_banner.jpg|przywodztwo1.jpg|przywodztwo_banner.jpg|przywodztwo_w_czszach_kryzysu.jpg|psychologia_sprzedazy.jpg|raport_hr_2018.jpg|raport_hr_banner.jpg|Raport_HR_Tendencje_w_rozwoju.jpg|raport_jak_hr_moze_wspierac_sprzedaz.jpg|raport_onboarding_banner.jpg|razenie_sobie_z_obiekcjami.jpg|rebelia_mlodych_banner.jpg|recognition.jpg|retencja_pracownikow_banner.jpg|rodzaje_komunikacji_artykuly_banner.jpg|rodzaje_negocjacji.jpg|rola_autorytetu.jpg|rozni_klienci_gamma_art_banner.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_artykuly_banner.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_diagnoza_obecnej_sytuacji.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_formulowanie_problemow.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_poszukiwanie_rozwiazan.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_przygotowanie_i_rozpoczecie_rozmowy_2.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_przygotowanie_i_rozpoczecie_rozmowy.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wprowadzanie_rozwiazan_w_zycie.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wspolne_nazywanie_interes.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wspolne_nazywanie_interesow.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_zamykanie_procesu.jpg|rozwiazywanie-problemow1.jpg|rozw_konfliktow_warsztaty_artykuly_banner.jpg|rynek_pracownika.jpg|rywalizacje_sportowe_w_firmie.jpg|scenariusze_team_building.jpg|schemat_procesu_odpowiadania_na_zastrzezenia_i_watpliwosci.jpg|schemat_reagowania_na_zastzezenia.jpg|sciezki_kariery.jpg|serce_kazdej_firmy_art_banner_gamma.jpg|skuteczna_postawa_sprzedawcy.jpg|skuteczna_sprzedaz_jak_budowac_relacje_z_klientem.jpg|skuteczna_sprzedaz.jpg|skuteczna_technika_sprzedazy.jpg|skuteczne_sprzeda_jak_zdobywac_nowych_klientow.jpg|skuteczne_techniki_negocjacyjne_w_biznesie.jpg|skuteczne_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|skuteczny_sprzedawca_art_banner_gamma.jpg|skuteczny_team_building.jpg|skuteczny_teambuilding.jpg|social_media_w_administracji.jpg|specjalisici_od_zarzadzania_projektami_art_banner_gamma.jpg|sposob_na_zrelaksowany_zespol.jpg|sposoby_przezwyciezania_barier_w_komunikowaniu.jpg|sposoby_radzenia_sobie_z_manipulacja_i_agresja.jpg|sprzedaz_b2b_gamma_art_banner.jpg|sprzedaz_bezposrednia.jpg|sprzedaz_internetowa_a_sklep_facebook.jpg|sprzedaz_internetowa_gamma_art_banner.jpg|sprzedaznaracyjna.jpg|sprzedaz_narracyjna.jpg|sprzedaz_przez_telefon_jak_powinna_wygladac_pierwsza_rozmowa_z_klientem.jpg|sprzedaz_przez_telefon.jpg|sprzedaz_telefoniczna_co_i_jak.jpg|sprzedaz_telefoniczna_gamma_art_banner.jpg|sprzedaz_tel_gamma_banner.jpg|sprzesdaz_gamma_art_banner.jpg|standardy_obslugi_klienta_dlaczego_sa_takie_wazne.jpg|storytelling.jpg|stosowanie_technik_sprzedazy_art_banner_gamma.jpg|strategicznakarta.jpg|strategie_radzenia_ze_stresem_banner.jpg|strategie_rozwoju.jpg|stres2.jpg|stres.jpg|stresujaca_praca_stresujacae_zycie_prywatne_art_banner_gamma.jpg|style_negocjacji_w_biznesie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_kompromis.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_rywalizacja.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_uleganie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_unikanie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_wspolpraca.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_wspolprac.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_1.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_2.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_brak_rozwiazania.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_na_pol_wygrany_na_pol_przegrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_przegrany_wygrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_wygrany_przegrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_wygrany_wygrany.jpg|style_uczenia_sie_ludzi_doroslych_1.jpg|style_uczenia_sie_ludzi_doroslych_2.jpg|sukcesja_w_firmie.jpg|sukcesja_w_zakladach_produkcyjnych.jpg|Sytuacja_awansu_wewnetrznego.jpg|szkolene_z_negocjacji_zakupowych_z_elementami_perswazji.jpg|szkolenia_dla_sprzedwcow_artykuly_banner.jpg|szkolenia_outdoor.jpg|szkolenia_outdoorowe_jak_wygladaja_koszty.jpg|szkolenia_sprzedaz_gamma_art_banner.jpg|szkolenia_sprzedazowe.jpg|szkolenia_sprzedazowe_test.jpg|szkolenia_sprzedwcow_artykuly_banner.jpg|szkolenia_wyjazdowe_gwarancja_jakosci_firmy.jpg|szkolenia_wyjazdowe_jako_system_motywacyjny.jpg|szkolenia_z_najskuteczniejszych_technik_negocjacji.jpg|szkolenia_z_negocjacji_biznesowych.jpg|szkolenia_z_przywodztwa_banner.jpg|szkolenie_gdzie_najlepiej_zorganizowac.jpg|szkolenie_prezentacja_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_sprzedazowe_jak_wybrac_odpowiednie.jpg|szkolenie_techniki_i_strategii_negocjacji.jpg|szkolenie_technik_sprzedazy_posredniej.jpg|szkolenie_wystapienia_publiczne_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_zarz_czasem_artykuly_banner.jpg|szkolenie_zarz_projektami_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_autoprezentacji_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_ze_sprzedazy_bezposredniej.jpg|szkolenie_z_negocjacji_handlowych_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_negocjacji_zakupowych_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_wystapien_publicznych_art_banner_gamma.jpg|szkol_na_stanowisku_kierowniczym_banner.jpg|sztuka_finalizacji_sprzedaży_gamma_banner.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_mowienie.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_sluchanie.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_techniki.jpg|sztuki-korporacyjne-gamma-discover.jpg|talent.jpg|team_building_a_sport.jpg|team_building_dla_windykacji.jpg|team_building_wady_i_zalety.jpg|team_building_w_malej_firmie.jpg|technika_mus_altenatywny_sposob_na_radzenie_sobie_.jpg|technika_mus_altenatywny_sposob_na_radzenie_sobie_z_obiekcjami.jpg|techniki_negocjacji_artykuly_banner.jpg|techniki_negocjacyjne.jpg|techniki_perswazji.jpg|techniki_radzenia_sobie_z_zastrzezeniami.jpg|techniki_skutecznej_sprzedazy_przez_internet.jpg|techniki_sprzedazy_artykuly_banner.jpg|techniki_sprzedaży_artykuly_banner.jpg|techniki_wplywu_spolecznego.jpg|techniki_zarzadzania_czasem1.jpg|techniki_zarzadzania_czasem.jpg|telesprzedaz_artykuly_banner.jpg|tendencje_w_rozwoju_wiki_banner.jpg|Teoria Herzberga.jpg|trema_banner.jpg|trening_mentalny_banner.jpg|trening_mentalny_flow.jpg|trudne_sytuacje_w_pracy_trenera_1.jpg|trudne_sytuacje_w_pracy_trenera_2.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_1.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_2.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_brak_systematycznosci.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_nadmiernie_dyskutujacy.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_nadmiern.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_ze_zlym_nastawieniem.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_z_gorszymi_wynikami.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_zle_relacje_z_innymi_czlonkami_zespolu.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_problemy_osobiste.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_rywalizacja_z_przelozonym.jpg|turkus_banner.jpg|tutoring.jpg|typy_osobowosci_jung_banner.jpg|udane_negocjacje_meidzynarodowe_art_banner_gamma.jpg|uklad_cieply.jpg|uklad_dystansu_i_braku_zainteresowania.jpg|uklad_oko_w_oko.jpg|uklad_podczas_rozmowy.jpg|uklad_przyjacielsko_wspolpracujacy.jpg|uprzejmosc_wazny_aspekt_obslugi_klienta.jpg|ustalenie_celow_na_pierwszy_kontakt.jpg|v_cechy_sprzedawcy_zapewniajace_efektywna_sprzedaz.jpg|v_co_to_jest_team_building.jpg|v_dobry_team_building.jpg|v_escape_room.jpg|v_gry_i_zabawy.jpg|v_gry_planszowe_a_team_building.jpg|v_indywidualizm_w_team_building.jpg|v_jak_sprzedawac_skutecznie_i_bez_stresu.jpg|v_kregle_jako_element_integracji.jpg|v_kto_jest_klientem.jpg|v_mlody_zespol_i_team_building.jpg|v_niezawodne_techniki_sprzedazy.jpg|v_piknik_rodzinny.jpg|v_pomiedzy_rozrywka_a_szkoleniem.jpg|v_sektor_b2b.jpg|v_skuteczna_negocjacja_w_biznesie.jpg|v_skuteczna_sprzedaz_przez_internet.jpg|v_skuteczna_sprzedaz_telefoniczna.jpg|v_splyw_kajakowy.jpg|v_sprzedaz_ubezpieczen_na_zycie.jpg|v_szkolenia_na_profesjonalnego_sprzedawce.jpg|v_team_building_a_rachunek_ekonomiczny.jpg|v_team_building_a_utrzymanie_pracownika.jpg|v_team_building_a_wyjazdy_integracyjne.jpg|v_team_building.jpg|v_team_building_poprzez_sport.jpg|v_teoria_team_buildingu.jpg|v_wieksze_zyski_bez_obnizania_cen.jpg|v_wyjazd_integracyjny_a_team_building.jpg|v_wyjazdy_integracyjne.jpg|v_zorganizowanie_dobrego_wyjazdu_integracyjnego.jpg|warsztaty_asertywnosci_artykuly_banner.jpg|warsztaty_asertywnosci.jpg|warsztaty_dla_managerow_banner.jpg|warsztaty-integracyjne-gamma-discover.jpg|warsztaty_komunikacji_interpersonalnej_art_banner_gamma.jpg|warsztaty_z_asertywnosci_1_artykuly_banner.jpg|warsztaty_z_komunikacji_artykuly_banner.jpg|warsztaty_z_komunikacji_interpersonalnej_art_banner_gamma.jpg|wikizdjcia9.jpg|wikizdjecia3.jpg|wikizdjecia4.jpg|wikizdjecia6.jpg|wikizdjecia8.jpg|wikizdjecie2.jpg|wikizdjeia5.jpg|wirtualny_zespol_banner.jpg|witold_salski_mini.jpg|wizerunek_firmy.jpg|wizja_misja_firmy.jpg|wolontariat_pracowniczy_banne.jpg|wolontariat_pracowniczy_banner.jpg|wplyw_znieksztalcen_percepcyjnych_na_konflikt.jpg|wprowadzanie_zmian_w_firmie_banner.jpg|wprowadzenie_do_automotywacji.jpg|w_swojej_firmie_postaw_na_kulinaria.jpg|wyjazd_integracyjny_ile_powinien_trwac.jpg|wykorzystac_potencjal_yz.jpg|wywieranie_wplywu_wprow.jpg|y_certyfikowany_project_manager_szkolenie.jpg|y_narzedzia_do_zarzadzania_projektami.jpg|y_nauka_negocjacji.jpg|y_nowoczesne_techniki_sprzedazy.jpg|y_profesjonalne_szkolenie_z_obslugi_klienta_telefonicznego.jpg|y_skuteczne_negocjacje_biznesowe.jpg|y_skuteczny_project_manager_szkolenie.jpg|y_szkolenia_dla_przedstawicieli_handlowych.jpg|y_szkolenia_sprzedazowe.jpg|y_szkolenia_z_obslugi_klientow_ubezpieczeniowych.jpg|y_szkolenie_z_kierowania_zespolem.jpg|y_szkolenie_z_zarzadzania_zespolem_handlowym.jpg|y_techniki_sprzedazy_czy_manipulacja.jpg|y_uniwersalne_zasady_w_profesjonalnej_obsludze_klienta.jpg|y_zabawa_w_negocjacjie.jpg|zadania_sprzedawcy_gamma_art_banner.jpg|zadowolony_klient_art_banner_gamma.jpg|zapobieganie_konfliktom_w_organizacji.jpg|zarzadzanie_oparte_na_uzdolnieniach_banner.jpg|zarzadzanietalnetami.jpg|zarzadzanie_wizerunkiem_pod_katem_prezentacji.jpg|zarzdaniezmiana2.jpg|zarzdzanie.jpg|zarZ_ludzmi_zasady_gamma_banner.jpg|zarz_przestrzenia.jpg|zarz_strategiczne.jpg|zarz_wiekiem.jpg|zarz_zespolem_banner.jpg|zarz_zespolem_skzolenie_artykuly_banner.jpg|zarz_zmiana_banner.jpg|zasady_informacji_zwrotnej.jpg|zasady-kreatywnego_myslenia.jpg|zasady_podczas_kontaktu_z_klientami.jpg|zasady_postepowania_w_poszczegolnych_sferach_konfliktu_1.jpg|zasady_postepowania_w_poszczegolnych_sferach_konfliktu_2.jpg|zasady_skutecznej_sprzedazy.jpg|zasady_skutecznej_sprzedaży_gamma_banner.jpg|zasad_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|zastosowaniewplywu.jpg|zdjeciawiki7.jpg|zeglarstwo_walka_czy_gra_z_zywiolem_i_co_do_tego_ma_twoja_firma.jpg|zgoda_buduje_art_banner_gamma.jpg|zlodzieje_czasu.jpg|zmiany_tech_wsrod_pracy_banner.jpg|zmiany_w_dirmie_banner.jpg|z_punktu_widzenia_szefa_obsluga_klienta.jpg|zrozumienie_procesu_zmian.jpg krzysztof_pilarczyk_wideo.jpg 433Rows - 434

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem

FLOW
FLOW

Spadek motywacji ma miejsce wówczas, gdy doświadczamy znużenia, apatii lub frustracji w pracy. Warsztaty Flow są przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą odnaleźć pasję w swojej pracy i zwiększyć wewnętrzną motywację.

WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ
WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ

Aż 62% pracowników nie jest zainteresowanych tym, czy ich firma odniesie sukces. Wynika to z powszechnego deficytu odpowiedzialności i postaw typu „robię tylko swoje, a reszta mnie nie interesuje”. Udział w warsztatach pomaga uczestnikom w wytworzeniu pomiędzy sobą kultury wzajemnego wsparcia i wspólnej odpowiedzialności za wyniki zespołu i firmy.

BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Sprzedaż bez porażek jest iluzją. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z przegraną. Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy?  Dzięki naszemu treningowi mentalnemu dowiesz się, jak to zrobić.

857 858 859
Obecna strona
Menedżer architektem odpowiedzialności
Następna strona
...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Edutainment rozwoju kompetencji i integracji3536
Edutainment rozwoju kompetencj ...

Usiądźmy wygodnie w fotelu, popatrzmy w niebo za oknem i zobaczmy dział HR za ...

Profil motywacyjny Reissa3564
Profil motywacyjny Reissa ...

Profil motywacyjny RMP opracowany został w 1998 roku przez Stevena Reissa i jego ...

Social media  w administracji publicznej3578
Social media w administracji ...

Czy jesteśmy przygotowani na rozwiązywanie kryzysów społecznych na poziomie ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone