Sytuacja awansu wewnętrznego

Trener: Anna Kazakow

Prowadząca opowiada o mechanizmach psychologicznych, relacyjnych, które powstają w sytuacji awansu wewnętrznego – z perspektywy świeżo awansowanego pracownika oraz jego dawnych kolegów, a obecnych podwładnych. Trenerka wskazuje jakie powinny być pierwsze kroki „młodego menedżera”.

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Przejdź do działu strefy wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Wyzwania
Case studies – najczęstsze problemy i nasze rozwiązania
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

Najbardziej poczytne materiały WikiGamma:

Grywalizacja lub gamifikacja to w Polsce stosunkowo młoda forma motywowania określonych grup m.in. takich jak zespół sprzedażowy, dział IT lub HR czy studenci i uczestnicy szkoleń, działających we wspólnym celu. Aby odczarować nieco ten temat dobrze jest przyjrzeć się mu od podstaw.
Rynek pracy staje się rynkiem pracownika, rotacja pracowników stale rośnie. Stare metody zarządzania tracą na efektywności i współcześni menadżerowie stają przed koniecznością wypracowania nowych modeli, dostosowanych do nowej rzeczywistości. Te wyzwania to coś, do czego warto się przyzwyczaić, bo millenialsi niedługo będą dominującą grupą pokoleniową na rynku pracy.
Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą popularność w różnych dziedzinach biznesu, wspierając organizacje z niemal wszystkich branży w sprawnym zarządzaniu projektami oraz codziennymi działaniami w takich obszarach, jak: informatyka, strategia, komunikacja, sprzedaż, marketing oraz HR. Metodyki Agile umożliwiają efektywne i szybkie budowanie wartościowych rozwiązań wysokiej jakości, wspierają usprawnianie procesów i rozwój kompetencji w zespołach wytwórczych dzięki koncentracji takich koncepcji, jak: inspekcja, adaptacja, ciągłe doskonalenie czy samoorganizacja, bez których żadna firma chcąca działać w dynamicznym środowisku nie jest w stanie budować przewagi rynkowej.
Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają kluczowe znaczenie dla tego sukcesu, zwłaszcza w perspektywie długoterminowej.
Szanowni Państwo! Model mocnych stron Gallupa jest dzisiaj tak aktualny jak nigdy wcześniej. Zmiany pokoleniowe, motywacja 3.0 , tzw. rynek pracownika oraz poszukiwanie rozwiązań HR-owych, które jednocześnie podnoszą efektywność organizacji i satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy – wszystkie te zjawiska stanowią ogromne wyzwania dla działów HR w Polsce i na świecie. Praca na talentach i mocnych stronach wg metodologii Gallupa na pewno pomaga zamienić wyzwania w rezultaty. Życzymy owocnej lektury! Zespół Gamma

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Zamiast popychać ludzi do pracy, trzeba umieć ich pociągać. Szkolenie Przywództwo transformacyjne uczy popychających menedżerów jak stać się pociągającymi przywódcami.  W tym modelu menedżerowie mają większą satysfakcję pracy z zespołem,...
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Jeśli menedżer nie zada sobie trudu, by poznać pracownika poniesie klęskę, której konsekwencją będzie nieadekwatne dopasowanie pracownika do zajmowanego stanowiska. Można jednak temu zapobiec, dobierając system motywacyjny do stanowisk oraz...
28 maj 2018 - 29 maj 2018 Warszawa
Ten dzień, kiedy nagle musisz wydawać polecenia swoim dotychczasowym kolegom i zarządzać ich pracą a Prezes zwraca się do Ciebie po imieniu i zabiera na lunch – to pierwszy dzień Twojego nowego życia. Życia menadżera. Jak poradzić z pułapkami...

Kolejne wideo

Prowadząca referuje sytuację awansu z dwóch perspektyw – menedżera i zespołu oraz proponuje przykładowe narzędzia pozwalające kształtować nowo powstałe relacje powstałe w wyniku promocji wewnętrznej.
Prowadzący definiuje trzy kryteria sukcesu w procesie sprzedaży. Są to: przekonanie dotyczące własnego produktu, zaspokajanie potrzeb klienta, poświęcenie czasu na poznanie klienta, zbudowanie z nim fundamentu zaufania.
Prowadzący omawia temat rozpoznawania potrzeb oraz wiązania ich argumentacją oraz wszelkie problemy związane z tym procesem. Omawiane treści trener obrazuje przykładami.
Przedstawiamy się w obiektywie kamery. Narrator urządza sobie i widzom wycieczkę po poszczególnych działach firmy. Pracownicy opowiadają o treści swojej pracy, mówimy o naszej misji, celach, które nam przyświecają.
Szkolenie pozwalające zrozumieć koncepcję lidera transformacyjnego, niezbędnego w czasach kryzysu. Dedykowane jest dla tych menedżerów, którzy dążą do naturalnego, autentycznego, zaangażowanego przywództwa, które sprawi że podlegli im pracownicy będą zaangażowani, lojalni, że będą przyjmować osobistą odpowiedzialność za powierzone im zadania.
Obecny artykuł
Sytuacja awansu wewnętrznego

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.