Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Design Thinking to metodyka rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Stawia w centrum myślenia i pracy nad rozwiązania klienta. Kiedyś wykorzystywana do projektowania produktów dla klientów zewnętrznych.
DT to sposób stworzenie środowiska twórczego pozwalającego na projektowanie innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta.
3 warsztaty online – 4 x 45min każdy
To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.
Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscy¬plina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w war¬tość dla klienta, i szansę rynkową”.
Dzięki niej można stworzyć innowacyjny pro¬dukt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.
Metoda, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu czy HR.
Design thinking to nie tylko metoda, to zmiana sposobu myślenia: organizacji i ludzi.
Podczas warsztatu i po warsztacie
To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.
Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscy¬plina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w war¬tość dla klienta, i szansę rynkową”.
Dzięki niej można stworzyć innowacyjny pro¬dukt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.
Metoda, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu czy HR.
Design thinking to nie tylko metoda, to zmiana sposobu myślenia: organizacji i ludzi.
Podczas warsztatu i po warsztacie
1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking
2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking od strony teoretyczno – praktycznej
Proces – etapy Design Thinking:
Przestrzeń
Ludzie
3. Design Thinking w praktyce – Design Thinking Jam/ Design Thinking Sprint
Empatia:
Diagnoza potrzeb:
Generowanie pomysłów:
Prototypowanie
Testowanie
4. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking
2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking od strony teoretyczno – praktycznej
Proces – etapy Design Thinking:
Przestrzeń
Ludzie
3. Design Thinking w praktyce – Design Thinking Jam/ Design Thinking Sprint
Empatia:
Diagnoza potrzeb:
Generowanie pomysłów:
Prototypowanie
Testowanie
4. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking
2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking od strony teoretyczno – praktycznej
Proces – etapy Design Thinking:
Przestrzeń
Ludzie
3. Design Thinking w praktyce – Design Thinking Jam/ Design Thinking Sprint
Empatia:
Diagnoza potrzeb:
Generowanie pomysłów:
Prototypowanie
Testowanie
4. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania przeprowadzone przez Design Council w Wielkiej Brytanii w 75 przedsiębiorstwach, które stosowały metodologię Design Thinking, wykazały, że ma ono decydujące znaczenie dla ich sukcesu, a za każdy 1 funt zainwestowany w projekt, obroty wzrosły o 50 funtów.
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w międzynarodowej firmie. Doświadczona Trenerka, Managerka i Moderatorka. Przeprowadziła ponad 600 (blisko 5000 godzin) warsztatów rozwijających kompetencje miękkie m. in. z zakresu zarządzania zespołem, współpracy, sprzedaży, design thinking, efektywności osobistej, rozwiązywania problemów i innowacji. Projektuje i prowadzi autorskie szkolenia menedżerskie oraz ogólnorozwojowe. Realizuje projekty dla dużych organizacji, m.in. Alior Bank, Geberit, Samsung, Inter Cars, NIVEA, Zamet, Emitel, Sysmex, WARTA, Kompania Piwowarska, Veolia, Hyundai. Prowadzi szkolenia z design thinking oraz service design i pomaga firmom wdrażać tę metodę w organizacjach. W ciągu ostatnich 2 lat przeprowadziła ponad 100 takich warsztatów. Pomaga zespołom odnaleźć się w zwinnej współpracy i efektywnie działać – prowadzi autorskie warsztaty ze zwinnej współpracy zespołowej (Agile). Moderuje i wspiera konsultingowo prowadzenie projektów z wykorzystaniem design thinking. Zrealizowała ponad 20 takich procesów. Wspiera również firmy w budowaniu i usprawnianiu złożonych procesów, m.in. procesu onboardingowego, zmiany struktury organizacji, procesu reklamacji.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Według ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.