Gamma sp. j.

Innowacyjność i kreatywność

Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • tworzenie innowacyjnej organizacji
  • wzrost kreatywności pracowników
  • zwiększanie konkurencyjności firmy
  • znajdowanie nowych nisz rynkowych 
  • budowanie organizacji uczącej się

Korzyści dla pracownika

  • pozyskanie narzędzi zwiększających kreatywność i innowacyjność 
  • zwiększenie samodzielności w rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność przekształcania problemy w wyzwania

Korzyści wspólne

  • zwiększenie ilości innowacyjnych rozwiązań
  • praktyczne zastosowanie kreatywności w pracy

Idea szkolenia

Rozwiń

JAK WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ I WDRAŻAĆ POMYSŁY W ŻYCIE?


Realizacja potencjału osobistego – system edukacji nie sprzyja kreatywności, powstałe w toku nauki nawyki niwelują kreatywność nawet u tych osób, które mają duży potencjał startowy. Część szkolenia zostanie poświęcona na rozpoznanie nawyków schematycznego myślenia oraz rozbudzenia innowacyjnego podejścia do problemów. Pozostałe bariery utrudniające kreatywne myślenie to:

  • Fiksacja funkcjonalna
  • Mechanizmy grupowe
  • Samoocena
  • Postawy życiowe


Kreatywność na poziomie narzędziowym – kreatywność to przede wszystkim sposób podejścia do zagadnień i  problemów. Jest oczywiście cenna jako cecha osobowa, ale z perspektywy Organizacji kreatywność jest środkiem do kreowania rozwiązań biznesowych. Duża część szkolenia zostanie poświęcona na zapoznanie uczestników z narzędziami kreatywnego rozwiązywania problemów. Każde z narzędzi będzie zastosowane treningowo do rozwiązania problemu (zaproponowanego przez trenera lub bazującego na specyfice organizacji). Najważniejsze narzędzia to:

  • PDCA (cykl Deminga)
  • Looping
  • Metoda Kepner-Tregoe
  • Model Revolution In Creativity


Realizacja szkolenia od strony warsztatowej będzie się głównie opierać na ćwiczeniach autodiagnostycznych (rozpoznających bariery utrudniające kreatywność na poziomie osobistym) oraz symulacjach realnych problemów, które uczestnicy będą rozwiązywać korzystając z narzędzi proponowanych przez trenera.

 


SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Rozpoznawanie osobistych schematów utrudniających innowacyjność
  • Rozwijanie własnego poziomu twórczości – poziom poznawczy
  • Korzystanie z lateralny sposób myślenia w rozwiązywaniu problemów
  • Stosowanie technik wspomagających kreatywność (np. Metoda Walta Disneya, metoda Kapeluszy Edwarda De Bono)
  • Wykorzystywanie cyklu Deminga w udoskonalaniu i wdrażaniu pomysłów
  • Rozwiązywanie problemów metodą Kepner-Tregoe
  • Stosowanie technik grupowego myślenia
  • Praca na poziomie przekonań i zachowań – model „revolution in creativity”

 


GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy na stanowiskach specjalistów i ekspertów
  • Pracownicy marketingu i sprzedaży


 

Program szkolenia

Rozwiń

1. Wprowadzenie w tematykę kreatywności i innowacyjność

  • Inteligencja a twórcze myślenie
  • Przełamywanie schematów
  • Jak kreatywne myślenie wykorzystywać w pracy?
  • Narzędziowe podejście do kreatywności


2. Podwyższanie własnego poziomu twórczości w myśleniu

  • Skojarzenia jako podstawowy mechanizm twórczości
  • "Puszka pomysłów" jako sposób na łączenie niewiążących się bezpośrednio elementów i osiąganie zamierzonych rezultatów
  • Inne sposoby rozwijania własnej kreatywności
  • Rozwijanie swoich mocnych stron


3. Myślenie lateralne i wertykalne a kreatywność

  • Dlaczego na ogół myślimy wertykalnie?
  • Sposoby rozwijania myślenia lateralnego - znajdowanie kreatywnych i niespecyficznych rozwiązań


4. Metody wspomagające innowacyjność i  rozwiązywanie problemów

  • Technika Walta Disneya
  • Technika da Vinciego
  • Wykorzystanie nieświadomych części umysłu
  • Antytemat - ciekawa i twórcza alternatywa w sytuacjach patowych


5. Cykl Deminga (PDCA)

  • Plan – planowanie
    • Analiza skutków działania i braku działania
    • Sposób pomiaru sukcesu
    • Plan wdrożenia zmiany
    • Zaangażowanie innych zainteresowanych
  • Do  - działanie
    • Przeprowadzenie pilotażu
    • Wdrożenie
  • Check – sprawdzanie
    • Sprawdzanie rezultatu pilotażu
    • Analiza skuteczności
  • Act – wdrożenie
    • Implementacja pożądanych efektów   


6. Metoda Kepner Tregoe

  • Rozpoznanie problemu
    • Kryteria definiowania problemu
    • Stan faktyczny a oczekiwany
    • Ustalenie priorytetów i podział zasobów (jeśli jest to konieczne)
  • Poszukiwanie przyczyny źródłowej
    • Sformułowanie problemu (wg zasad KT)
    • Zebranie odpowiednich informacji
    • Znalezienie przyczyn źródłowych
    • Podział problemów na początkowe, złożone i nawracające
  • Wybór działań naprawczych
    • Formułowanie decyzji
    • Stworzenie kryteriów i hierarchii decyzji
    • Stworzenie rekomendacji działania
  • Zapobieganiem podobnym problemom w przyszłości
    • Określanie obszarów generujących potencjalne problemy
    • Ocena zagrożeń i ich prawdopodobieństwa
    • Opracowanie działań zapobiegawczych
    • Opracowanie działań redukujących skutki czarnych scenariuszy


7. Grupowe tworzenie rozwiązań - techniki twórczego myślenia

  • Burza mózgów - podstawowa metoda twórczego rozwiązywania problemów w zespole
  • Technika grupy nominalnej - inny sposób znajdywania rozwiązań za pomocą potencjału tkwiącego w zespole
  • Praca z wykorzystaniem techniki superpozycji


8. Projekt  „Revolution In Creativity”

  • Różnice pomiędzy naukowcami utrzymującymi się z patentów a menedżerami
    • Świeżość
    • Odwaga
    • Realność
    • Impet
    • Greenhousing
  • Zmiana na poziomie przekonań
  • Zmiana na poziomie codziennego działania
  • Zmiana w otoczeniu


9. Fiksacja funkcjonalna

  • Na czym polega i po czym poznać fiksację funkcjonalną
  • Procedura „wybicia się” z perseweratywnego myślenia


10. Bariery kreatywności i innowacyjności

  • Sformułowanie problemu i celu.
  • Skala celu i wyznaczanie celów.
  • Efektywne techniki generowania pomysłów.
  • Opracowanie strategii przekonywania różnych osób.

 

11. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków

  • Wnioski na poziomie indywidualnym
  • Wnioski na poziomie zespołu
  • Metoda SSK
    • Start – co zacznę po szkoleniu stosować
    • Stop – jakich działań zaprzestanę
    • Kontynuacja – czego nie będę zmieniał

 

Trenerzy

Rozwiń

Anetta Wróblewska

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.

Konrad Kuśpit

Wieloletni menedżer zespołów backoffice’owych oraz sprzedaży. Jako interim menedżer wprowadzał gruntowne, zakończone sukcesem zmiany w zespołach sprzedaży i marketingu. Pracę doradczą i konsultancką połączył z kompetencjami trenerskimi i dzięki temu trafił do Gammy. Dzięki bogatemu doświadczeniu biznesowemu prowadzi szkolenia zarówno z obszaru zarządzania, jak i sprzedaży. Elastyczność i umiejętność dopasowania do kultury organizacyjnej firmy sprawiają, że sprawdza się w różnej wielkości firmach – od rodzinnych po korporacje. Zrealizował ponad 600 dni szkoleniowych, doradzał dziesiątkom firm, przeprowadził ponad 300 coachingów. Na sali szkoleniowej charakteryzuje się dużym poziomem energii, która angażuje uczestników i buduje wewnętrzną motywację do wdrażania nowych rozwiązań w praktykę.

Edyta Adamczyk

Trener biznesu z doświadczeniem w obszarze sprzedaży, obsługi klienta oraz rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów. Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników oraz w procesie współpracy z klientami. Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku zarządzała zespołami, realizowała cele finansowe i sprzedażowe swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową.

Case studies

Rozwiń

W ramach rok trwającej Akademii Zarządzania, odbył się dwudniowy warsztat z innowacyjności. Decyzja o rozwijaniu tej umiejętności podjęta została ze względu na przekonanie, iż w czasach kryzysu gospodarczego jest to jeden z filarów przywództwa. W naturze kryzysu bowiem tkwi, iż stosowane dotychczas procedury, modele biznesowe, czy strategie marketingowe należy weryfikować i zastępować lub chociaż wspierać innowacyjnymi pomysłami. W trakcie warsztatów uczestnicy poznawali z jednej strony techniki prowokowania mózgu do wychodzenia poza schematy myślowe („out of box thinking”), z drugiej zaś poznawali zasady konstruowania systemowych rozwiązań sprzyjających budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacyjności.

Trener na koniec warsztatu, postawił przed czterema grupami wyzwanie. Każdy z zespołów, wykorzystując inną technikę z grupy 4R (related worlds, revolution, re-expression oraz random links) miał za zadanie wypracować chociaż jeden innowacyjny pomysł na budowanie lojalności klientów. Grupy pracowały przez około godzinę  i każdy z zespołów przedstawił kilka ciekawych idei. Jednak jeden z nich zasługuje na szczególne wyróżnienie.

Grupa pracująca metodą related worlds, polegającą na poszukiwaniu podobnych wyzwań w innych branżach ale też światach pozabiznesowych, na początku zidentyfikowała te inne obszary, a następnie zainspirowała się zaobserwowanymi tam sposobami budowania lojalności.


Grupa postanowiła przebadać ostatni z tych obszarów i dzięki łańcuchowi skojarzeń wymyśliła by:
Stworzyć przyzakładową szkołę zawodową. Prywatną i płatną, która gwarantowałaby późniejsze zatrudnienie 
w firmie ASMET. Jeśli zaś uczeń miałby spektakularne wyniki, mógłby być z opłat zwolniony.

Jest to idea wiązania z firmą już od młodych lat, co więcej , w sytuacji kryzysu, gwarancja pracy powoduje lojalność całych rodzin wspomnianych uczniów.

Szkolenie było dedykowane menedżerom, który zajęli stanowiska kierownicze drogą awansu wewnętrznego. Zmiana specyfiki pracy – ze specjalisty na osoby zarządzające wymagała poznania nowych technik zarządzania zespołem oraz własnym czasem. Szkolenie składało się na serię aktywnych studiów przypadków. Uczestnicy najpierw zapoznawali się z opisem sytuacji – z perspektywy firmy, zespołu oraz samego menedżera, następnie korzystając z zaproponowanych przez trenera technik mieli zaplanować rozwiązanie. Ostatnią fazą case study było przećwiczenie rozmów z pracownikami i innymi zaangażowanymi w sytuację osobami. Rozmowy były analizowane przez grupę i trenera. W rezultacie poza nabyciem nowych umiejętności menedżerowie poczuli większą pewność siebie i poczucie, że podołają stawianemu przed nimi wyzwaniu.

 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_asmet_bre-bank_4f_lionbridge_impel_dalkia.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_sanicet-kolo_rwe_tmobile_infosys_deloitte_faurecia.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg
66|210|207
663interpersonalne6.jpg
Fakt
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
Fakt
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
Fakt
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Badania
Badania Uniwersytetu Rzeszowskiego wskazują, że główne ograniczenia kreatywności  to lęk przed porażką (14%), rutyna i niechęć do zmian oraz  inni ludzi, którzy nie sprzyjają zmianom (po 12%).
1400 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Innowacyjność i kreatywność

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Tendencje w szkoleniu handlowców3098
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3068
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda3053
Zaufanie: nawet najlepszy proc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone