Gamma sp. j.

Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Budowanie kultury organizacyjne opartej na otwartości i jasnych zasadach 
  • Usprawnienie procesu przepływu informacji
  • Stworzenie organizacji wolnej od plotek i działań nieetycznych
  • Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji przejrzystej i troskliwej
  • Umocnienie w pracownikach poczucia posiadania wpływu na działanie organizacji

Korzyści dla pracownika

  • Uświadomienie sobie wartości komunikacji szeroko pojętej
  • Możliwość uniknięcia trudnych sytuacji spowodowanych drugim życiem informacji
  • Nabycie umiejętności otwartej komunikacji w kontaktach z innymi osobami
  • Możliwość stworzenie nowych standardów poprawiających jakość funkcjonowania organizacji oraz jej wizerunek
  • Nabycie przydatnej wiedzy na temat komunikacji 
  • Zbudowanie dobrych relacji ze współpracownikami
  • Nabycie umiejętności pozwalających na świadome kreowanie swojego wizerunku jako osoby świadomej

Korzyści wspólne

  • Poprawa jakości pracy w organizacji
  • Zbudowanie wizerunku firmy otwartej i odważnej
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Stworzenie organizacji bez plotek i domysłów
  • Poprawa relacji z klientami
  • Zbudowanie wizerunku firmy dbającej o „czyste” relacje z klientami

Idea szkolenia

Rozwiń
Każda organizacja – jak rodzina – posiada swój odrębny system komunikowania się i przekazywania informacji. W jednych będą to wielopiętrowe maile wysyłane do wiadomości wszystkich, którzy nam przyjdą na myśl – co ma jeden konkretny cel: ochronę naszej głowy lub innej części ciała, gdyby coś się zawaliło. W drugiej będzie to system drukowania maili (tak, tak) i archiwizowania ich na wszelki wypadek: cel jak poprzednio. W trzeciej informacje przekazywane są ustnie i nikt nikogo nie ściga jeżeli coś się nie uda bowiem pracownicy biorą pełną odpowiedzialność za swoje działania. Są jeszcze miejsca, gdzie wszystko odbywa się w szarej strefie komunikacji czyli na poziomie plotek i domysłów. Pracownicy trwają w niewiedzy generując coraz to bardziej spiskowe teorie a zarząd nie widzi powodu aby wejść w interakcje ze swoimi pracownikami i z nimi POROZMAWIAĆ.

Pamiętajmy też, że sama komunikacja w organizacji przebiega na kilku płaszczyznach: wewnątrz firmy czyli pomiędzy Pracownikami, Menadżerami i Szefem, oraz na zewnątrz czyli organizacja vs Klienci. Zwróćcie Państwo uwagę, jak często słuchając rozmów prowadzonych przez pracowników o klientach można wysnuć wnioski, jaki jest stosunek firmy do klienta właśnie. Ile pojawia się lekceważenia i pogardy. I tu dochodzimy do sedna, mianowicie każda organizacja ma swoją kulturę organizacyjną, której częścią jest komunikacja. Jeżeli umiemy zadbać o jej wysoką jakość stworzymy tym samym wysokie standardy kultury – co odczują zarówno pracownicy jak i klienci. Jak to zrobić? Tego dowiecie się podczas warsztatu.
 
Szkolenie skierowane jest do:
  • Członków zarządu 
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów 
  • Specjalistów ds. Komunikacji w organizacji 
  • Pracowników

Program szkolenia

Rozwiń

Wprowadzenie

  • Co to jest komunikacja w organizacji
  • O czym nie pamiętamy
  • Czynniki wpływające na proces komunikacji 
  • Obszary komunikacji - Zarząd vs Menadżerowie i Pracownicy, Menadżerowie vs Menadżerowie, Pracownicy vs Pracownicy, Organizacja vs Klienci

 

1. Zarząd i Menadżerowie

  • Świadomy Zarząd – świadoma organizacja 
  • Zarząd – jak być współuczestnikiem a nie reprezentantem 
  • Menadżer – ciesz się autorytetem, nie władzą
  • Gdzie zaczyna się budowanie kultury otwartości
  • Zmiana nawyków i wypracowywanie nowych standardów 
  • Wprowadzanie standardów komunikacji – dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami, informacjami itd.
  • Historia, kultura, obyczaje, wartości, misja organizacji – kiedy prawda, kiedy fałsz
  • Menadżer średniego szczebla - czyli między młotem a kowadłem 
  • Mój gabinet, moja twierdza – gdzie jest miejsce szefa

 

2. Pracownicy

  • Najpierw się dowiedz potem działaj
  • Formalnie czy nieformalnie – mów do mnie po imieniu
  • Relacje wewnątrz działów – kto za nie odpowiada
  • Jak uniknąć efektu Głuchego telefonu 
  • Jak trwoga to do kogo?

 

3. Klienci

  • Budowanie relacji z klientami
  • Jak mówimy o klientach kiedy nas nie słyszą
  • Szacunek to lojalność
  • Frontem do klienta czyli jak?
  • Komunikacja z klientem

 

4. Organizacja wewnątrz

  • Obyczaje i zwyczaje
  • Przestrzeń do pracy 
  • Przestrzeń na czas wolny
  • Wewnętrzne wydawnictwa i intranet
  • Dress-code
  • Wdrażanie nowego pracownika

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_atlantic-fund-services_dct-gdansk_hbo_amerigas_pge_wydawnictwo-wiedza-i-praktyka.jpg|O_glowny-inspektorat-transportu-drogowego_nck_panstwowy-fundusz-rehabilitacji-osob-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury-i-dziedzictwa-narodowego_benefit-syst.jpg|O_syngenta_johnson&johnson_whirlpool_profarm_sodexo_kancelaria-sejmu.jpg
721
663szkolenie-komunikacja-w-organizacji.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
1400 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2826
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1420
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1218
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone