Gamma sp. j.

Multitasking i efektywność osobista

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • mniejsze koszty pracy 
  • większa zyskowność firmy
  • lepsza kondycja zdrowotna pracownikow
  • lepszy balans praca/życie prywatne
  • więcej czasu na zadania strategiczne

Korzyści dla pracownika

  • umiejętność nadawania priorytetów 
  • skuteczność w realizacji tzw. deadlinów
  • autodiagnoza własnych umiejętności zarządzania czasem
  • efektywniejsze planowanie i realizacja celów
  • radzenie sobie z wieloma zadaniami na raz 

Korzyści wspólne

  • wyższe zaangażowanie
  • lepsze wyniki biznesowe

Idea szkolenia

Rozwiń

Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :

1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości –  są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie  pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.

2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem - zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.

Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie. Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O : 

a) Eksperyment – uczestnicy sprawdzają w praktyce na ile stosują określone techniki (poprzez symulację lub interakcję z wynajętymi asesorami)
b) Motywacja – faza eksperymentu wprowadza uczestników w tzw. stan niewygody (uświadomienia, że biegłość w stosowaniu danych technik nie jest tak wysoka) . Efektem stanu niewygody jest odnalezienie w sobie motywacji do dokonania zmiany 
c) Poziom operacyjny – uczestnicy otrzymują techniki, które lepiej wykorzystują ich potencjał – techniki są trenowane w praktyce na przykładach bazujących na specyfice Organizacji i rynku
 

Program szkolenia

Rozwiń
1. Indywidualna percepcja upływu czasu
  • Zarządzanie sobą w czasie – czy zarządzanie czasem?
  • Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
  • Postrzeganie problemu zarządzania czasem w kontekście osobistych skryptów życiowych
  • Autodiagnoza własnych umiejętności gospodarowania czasem – dziennik aktywności

2. Mapa sukcesu zarządzania czasem

  • Wygenerowanie barier utrudniających zarządzanie czasem
  • Stworzenie kategorii barier
  • Znalezienie wspólnych przyczyn
  • Propozycja rozwiązań na poziomie osobistym, zawodowym, organizacyjnym
  • Narysowanie mapy sukcesu zarządzania czasem
  • Prezentacja


3. Poziom efektywności osobistej

  • Różnica pomiędzy celem a wizją przyszłości
  • Różnica pomiędzy planowaniem a zarządzaniem
  • Analiza osobistej efektywności
    • Kwestionariusz MEQ
      Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
    • Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
  • Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem
    • Bariery obiektywne
    • Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
  • Bariery osobiste w zarządzaniu czasem
    • Odwlekanie
    • Perfekcjonizm
    • Pracoholizm
    • Zachowania typu A

4. Poziom zawodowy zarządzania czasem

  • Planowanie strategiczne/taktyczne/operacyjne
  • Metoda Kartezjusza
    • Zadania z siatką odpowiedzialności
    • Zdefiniowanie kryteriów sukcesu
    • Określenie deadline’ów
  • Sztuka definiowania celów
    • Metoda Smart
    • Zarządzanie przez cele
  • Mini techniki wspomagające zarządzanie czasem
    • Nagradzanie się
    • Utrzymywanie wysokiej stymulacji
    • Przerwanie w  odpowiednim momencie
    • Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
    • Ogłaszamy publicznie, co musimy zrobić
    • Wybieramy dowolny etap zadania jako początek, jeśli mamy taką możliwość
    • Ustalamy sobie kilkuminutowe przerwy
    • Dzielimy pracę na małe etapy
    • Usuwamy źródła zakłóceń


5. Zarządzanie czasem w jednostce czasu

  • Ścieżka krytyczna
    • Zarządzanie projektami na poziomie osobistym
    • Uwzględnianie barier osobistych i zawodowych w zarządzaniu czasem
  • Krzywa zakłóceń – sporządzenie wykresu
    • Na poziomie działu
    • Na poziomie firmy
  • Taktyka salami
  • Metoda Kartezjusza
  • Ustalanie priorytetów – analiza ABC
    • 60% do 20%
    • 20% do 20%
    • 20% do 60%
  • Technika planowania od końca

6. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem

  • Różnica pomiędzy zarządzaniem a planowaniem
  • Poziom optymalnego planowania
    • Niedostateczne planowanie
    • Planowanie przesadne
  • Plastyczność planu
  • Zasada Pareto
  • Rafy i bariery w realizacji planów
    • Test 11 pytań
    • Metody radzenia sobie z odwlekaniem w czasie
    • Pożeracze czasu i jak sobie z nimi radzić


7. Planowanie a praca w zespole

  • Style pracy a praca w zespole.
  • Delegowanie zadań
  • Polecenie służbowe
  • Asertywna odmowa


8. Skuteczne sporządzanie planów

  • Macierz zadań pilnych i ważnych
  • Zasada Pareto
  • Praca z grafikiem dnia
  • Plan tygodniowy

 
 9. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym

  • Zdefiniowanie perspektyw
  • Zdefiniowanie celów
  • Zdefiniowanie kryteriów sukcesu
  • Realizacja założeń
  • Monitoring w punktach tzw. kamieni milowych
  • miesięczny

10. Techniki wspomagające efektywność osobistą

  • Dobowa analiza poziomu energetycznego
  • Metoda ALPEN
  • Matryca Eisenhower’a
    • Zadania pilne ważne
    • Zadania nie pilne ważne
    • Zadania pilne nie ważne
    • Zadania nie pilne nie ważne
  • Planer tygodniowy i miesięczny
  • Programy pocztowe – jak oszczędzać czas podczas korespondencji mailowej
  • Technika scrollingu
  • Zasada Ajschylosa
  • Metoda i syndrom Napoleona
  • Zasada 5 S


11. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność osobistą w kontekście elastyczności w 3. krokach:

  • Poziom procesowy
  • Poziom sekwencyjny
  • Poziom symultaniczny
  • Multitasking a Efekt Piły.


12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
  • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  •  Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

Trenerzy

Rozwiń

Andrzej Lewandowski

Absolwent Uniwersytetu Londyńskiego – MBA in International Management. Chirurg, nauczyciel akademicki, menedżer, biznesmen, tłumacz, konsultant, trener. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach medycznych. Osiągnięcia zawodowe w tym okresie to zwielokrotnienie sprzedaży, udana zmiana kultury organizacyjnej, rozwój firmy w wyniku długotrwałych partnerskich relacji z klientami, udane negocjacje międzynarodowe. Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania, prowadząc zajęcia z negocjacji oraz kultury organizacyjnej dla studentów MBA, oraz z ABB University w Baden. W Gammie specjalizuje się w szkoleniach z obszaru międzykulturowego. W swoich szkoleniach łączy bogate doświadczenia międzynarodowe z narzędziowym podejściem do wyzwań stojących przed uczestnikami.

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Joanna Baranowska

Odpowiadała za współtworzenie polityki szkoleniowej oraz coaching działu sprzedaży, w ciągle zmieniających się warunkach firmy przechodzącej od polskiej spółki giełdowej do światowego koncernu leków generycznych. Akredytowana w International Coach Federation, coach – na poziomie PCC. Łącznie przeszła 100 dni szkoleń coachingowych. Zdobyła Future Achievement International, USA (Budapeszt 2004) – w dziedzinie Personal Leadership, Personal Life Coach; Coach Training Institute (CTI), USA (Warszawa 2006), Coching Prowokatywny (F. Farelli – 2007), CoachWise, USA, Warszawa 2008, Coaching Relacji ORSC Fundamentals, USA (Warszawa 2009), Conflict Coaching by Synergy (Kanada 2012). Jako trener specjalizuje się w obszarze przywództwa i efektywności osobistej.

Piotr Kwietniewski

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako  pracownik i menadżer w działach marketingu. Szkoli firmy w zakresie psychologicznych umiejętności w zarządzaniu,  umiejętności  menadżerskich i sprzedażowych oraz prowadzi szkolenia ogólnorozwojowe , trenerskie i  coachingowe.  Współtworzył wraz z Wojciechem Eichelbergerem pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowy zajmujący się odpornością psychologiczną i profilaktyką antystresową, gdzie pracował jako trener i konsultant. Przebył wiele szkoleń, m.in. z  zakresu psychoterapii w Instytucie Gestalt w Krakowie, Szkołę Coachingu Moderator oraz Coach-Wise Essential akredytowany przez ICF, Psychologię coachingu na Uniwersytecie Warszawskim, Akademię Coachingu Colegium Civitas.

Case studies

Rozwiń

Uczestnikami szkolenia była wyższa kadra dyrektorska. Szkolenie było elementem większej akademii rozwijającej kompetencje menedżerskie. Z racji dużej liczby spotkać w Polsce i za granicą specyfika pracy uczestników wymagała dużej pracy z kalendarzem, nadawania priorytetów pracy oraz efektywnego planowania pracy własnej. Uczestnicy utrzymali szereg narzędzi, które mogli przećwiczyć na szkoleniu w symulacjach uwzględniających charakter ich pracy.  Przed szkoleniem został postawiony cel zmiany nawyków postępowania i uczestnicy w późniejszych kontaktach z trenerem wskazywali, że rzeczywiście zaczęli stosować techniki zaproponowane na szkoleniu w codziennej pracy.


Szkolenie dla specjalistów związanych z realizacją programów unijnych MKiDN dotyczyło obszaru wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji Power Point. Uczestnicy mieli możliwość przejścia przez cały proces zaplanowania, stworzenia prezentacji i realizacji wystąpienia publicznego. Głównym celem szkolenia było nabycie przez grupę umiejętności tworzenia przejrzystych i przedstawiających kluczowe informacje w efektywny sposób prezentacji oraz umiejętności prowadzenia utrzymującego uwagę odbiorców wystąpienia. W związku z tym każdy z uczestników na początku treningu miał możliwość poprowadzenia krótkiej prezentacji dot. niezobowiązującego tematu i otrzymania informacji zwrotnej od trenera i grupy. Następnie uczestnicy przeszli serię ćwiczeń przeplatanych wykładami merytorycznymi z obszaru planowania wystąpienia, zarządzania stresem, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, radzenia sobie z trudnymi uczestnikami, a przede wszystkim wykorzystania większości opcji programu Power Point.

Efektem szkolenia były stworzone w trakcie zajęć i przedstawione na forum prezentacje. Zweryfikowano, że odbiorcy zapamiętali 98% informacji zawartych w prezentacjach i ocenili wystąpienia jako interesujące 
i skupiające uwagę.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_asmet_bre-bank_4f_lionbridge_impel_dalkia.jpg|O_atlantic-fund-services_dct-gdansk_hbo_amerigas_pge_wydawnictwo-wiedza-i-praktyka.jpg|O_syngenta_johnson&johnson_whirlpool_profarm_sodexo_kancelaria-sejmu.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg
255|205|202|261|204
663multitasking.jpg
Fakt
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
Fakt
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
Fakt
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Badania
Badania firmy Microsoft wskazały, że to nowoczesne technologie takie jak np. smartfony sprawiają, że multitasking staje się co raz bardziej naturalny dla ludzi.
1400 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Multitasking i efektywność osobista
Następne szkolenie

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Metodyki Agile3182
Metodyki Agile ...

Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą ...

Tendencje w szkoleniu handlowców3160
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3145
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone