Gamma sp. j.

Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Skuteczniejsza organizacja pracy Asystentki
  • Efektywniejsza komunikacją  i współpraca
  • Zwiększenie motywacji wśród Asystentów
  • Wzrost wskaźników biznesowych

Korzyści dla pracownika

  • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej na stanowisku Asystentki
  • Zgłębienie tajników efektywnego wykorzystania kanonów profesjonalnej autoprezentacji w kształtowaniu wizerunku eksperta

Korzyści wspólne

  • Wyższy poziom zadowolenia i satysfakcji u Asystentów oraz kadry zarządzającej
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku
  • Większa skuteczność biznesowa

Idea szkolenia

Rozwiń

Nowoczesny zarząd może działać skutecznie tylko wtedy, gdy otrzymuje wsparcie organizacyjne od profesjonalnego Asystenta. Pracując z managementem najwyższego stopnia niezbędna jest wszechstronna wiedza biznesowa, kompetencje interpersonalne oraz odpowiednia postawa biznesowa. Jeśli  chcesz być  Profesjonalnym Asystentem, który  nie tylko reaguje na rzeczywistość ale i ją kreuje, który poprzez swoją postawę, samoświadomość i efektywność  buduje wizerunek zarówno swój jak i Zarządu- zapisz się na warsztaty.

Główny cel warsztatów zakłada wielopoziomowe przygotowanie, przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Asystentów Zarządu łatwiejszą, efektywniejszą oraz dającą im satysfakcji. Podczas warsztatów uczestnicy  poznają nie tylko interpretację najnowszych regulacji prawnych, ale także wypracują i nauczą się  stosowania  funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych  wspierających organy spółki.

I dzień warsztatów to spotkanie z Jackiem Rozenkiem - mistrzem  kreowania wizerunku, zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych oraz  uznawanym  za najlepszego w Polsce ekspertem  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Uczestnicy nauczą się jak profesjonalnie przygotować prezentację biznesową, zwiększą swoją efektywność osobistą poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego. Ważnym aspektem jest także rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak  radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami oraz skuteczne zarządzanie sobą w czasie.   

I dzień warsztatów to zastosowanie praktycznych rozwiązań w wspieraniu organów spółki. Uczestnicy  poznają kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółki, dowiedzą się jakie są kompetencje członków poszczególnych organów, nauczą się organizacji dokumentów spółki, poznają zasady  tworzenia  pism, dokumentów oraz raportów.  Dowiedzą się w jaki sposób funkcjonuje KRS.

 

Szkolenie skierowane jest do:

  •  Asystentów Biur Zarządu
  • Asystentów Rad Nadzorczych
  • Asystentów prezesów
  • Asystentów Kierowników Biur Zarządu
  • Specjalistów ds. administracji
  • Specjalistów ds. obsługi władz spółki

Metodologia:

Warsztaty mają formę interaktywną, w których uczestnicy biorą aktywny udział (rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków).

Program szkolenia

Rozwiń

I Dzień –  Warsztaty prowadzi Jacek Rozenek

Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
  • Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
  • Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
  • Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).

Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)

  • Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
  • Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
  • Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
  • Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
  • Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.

Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta

  • Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
  • Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
  • Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
  • W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
  • Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
  • Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
  • Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
  • Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.

Moduł 4: Zasady redagowania pism, tworzenie dokumentów w praktyce

  • Wartość informacyjna i komunikacyjna wypowiedzi.
  • Cechy języka pisanego.
  • Podstawowe zakłócenia stylistyczne i ich wpływ na ocenę kompetencji autora tekstu.
  • Czym charakteryzuje się dobry styl? Jak pisać, by inni nas czytali i rozumieli.
  • Jak zaplanować wypowiedz i ustalić hierarchię poszczególnych elementów?
  • Etykieta w korespondencji tradycyjnej i elektronicznej – dobre praktyki.
  • Ćwiczenia redakcyjne.


II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba

Moduł 1: Budowanie wizerunku profesjonalnego Asystenta Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Status eksperta - rzetelność, wiarygodność, przygotowanie
  • Świadomość budowania wizerunku firmy
  • Jak wykorzystać język korzyści w budowaniu osobistego wizerunku
  • Prowadzenie polityki informacyjnej – jak tworzyć środowisko sprzyjające sprawnemu i efektywnemu przepływowi informacji

Moduł 2: Profesjonalna prezentacja biznesowa, czyli jak skutecznie prezentować

  • Jak stworzyć efektywną prezentację biznesową?
  • Przygotowanie prezentacji krok po kroku
  • Założenia merytoryczne oraz cele prezentacji
  • Prezentacja „last minute”, czyli jak przygotować profesjonalną prezentację na ostatnią chwilę

Moduł 3: Asystent w roli organizatora spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Zasady przygotowania spotkań
  • Jak wzbudzać zaufanie i budować wiarygodność
  • Jak podtrzymywać atmosferę współpracy podczas spotkań
  • Jak zarządzać sytuacją podczas spotkania
  • Sterowanie dynamiką spotkań. Co? Jak? Kiedy?
Moduł 4: Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w codziennych i oficjalnych sytuacjach oraz organizacja czasu pracy Asystenta Zarządu
  • Typowe błędy w kontaktach – łamanie zasad etykiety
  • Sposoby rozwiązywania sytuacji eskalacji konfliktu
  • Radzenie sobie z niezręczną sytuacją przy oficjalnej okazji
  • Doskonalenie zarządzania sobą w czasie

Trenerzy

Rozwiń

Jacek Rozenek

Doradca biznesowy, coach i  trener najtęższych głów biznesu, aktor filmowy i teatralny. To rzadko spotykane, piorunujące połączenie powoduje, że określany jest mianem trenera nowej generacji. Uznawany za najlepszego w Polsce eksperta  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Jego magnetyczna osobowość, pasja, wiedza i doświadczenie powodują, że każde spotkanie z ekspertem to intelektualna i emocjonalna przygoda.
Posiada 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobył pracując w Polsce i za granicą przechodząc przez wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Prowadzi również szkolenia i coaching z zakresu przywództwa, technik komunikacyjnych, rozwoju osobistego oraz zaawanasowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych. Jest wziętym i wysoko cenionym konsultantem świata biznesu.

Małgorzata Wozba

Specjalista i praktyk z zakresu prowadzenia biura zarządu i obsługi korporacyjnej organów spółek. Zaczynała karierę od stanowiska asystentki, aktualnie rozwija własną firmę specjalizującą się w obsłudze administracyjnej i korporacyjnej spółek w modelu outsourcingowym. Posiada doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora biura zarządu oraz dyrektora finansowego. Podczas szkoleń zwraca uwagę na praktyczne aspekty pracy z dokumentami, konieczność dobrej organizacji i znajomość kluczowych zagadnień prawnych. Ulubione tematy to obsługa kancelaryjna, obieg i archiwizacja dokumentów, tworzenie procedur, analiza procesów biznesowych i projektowanie rozwiązań systemowych wspierających pracę sekretariatu i biura zarządu. Realizuje szkolenia zarówno w formule otwartej, jak i zamkniętej.

Case studies

Rozwiń
Jacek Rozenek: Coach najwyższej kadry menedżerskiej takich firm jak Deutsche Bank, BPH, Narodowy Bank Polski, Pekao S.A., Ernst & Young, PricewaterhouseCoopers, Panasonic, AXA… Wykładał w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu dla kadry menedżerskiej wielu firm. W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji. Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th’ Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco, aktor teatralny – T. Współczesny i T. Prezentacje, telewizyjny – „Samo Życie”, „Złotopolscy”, „Klan”, „Na dobre i na złe”, „Pensjonat pod Różą” i filmowy „Rozdroże café”, „Chopin pragnienie miłości”, „Popiełuszko”, „Generał Nil”.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_glowny-inspektorat-transportu-drogowego_nck_panstwowy-fundusz-rehabilitacji-osob-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury-i-dziedzictwa-narodowego_benefit-syst.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_sanicet-kolo_rwe_tmobile_infosys_deloitte_faurecia.jpg
666|671
663o_profesjonalny_asystent_biura.jpg
Fakt
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
Fakt
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
Fakt
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Badania
Analizy Bilansu Kapitału Ludzkiego pokazują, że u pracowników biurowych liczą się kompetencje interpersonalne (39%) oraz samoorganizacyjne (56%).
1500 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Tendencje w szkoleniu handlowców3063
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3033
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda3028
Zaufanie: nawet najlepszy proc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone