Gamma sp. j.

Sztuka savoir vivre

Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • poprawa wizerunku firmy w oczach klientów
  • wzrost kultury organizacyjnej
  • zwiększenie prestiżu firmy 
  • budowanie skutecznych relacji biznesowych
  • tworzenie efektywnych kontaktów międzykulturowych

Korzyści dla pracownika

  • rozróżnianie savoir vivre towarzyskiego od biznesowego
  • przedstawianie siebie i innych w sytuacjach towarzyskich oraz biznesowych
  • prowadzenie rozmów z uwzględnieniem small talk (tematy niebezpieczne i użyteczne)
  • dobieranie odpowiedniego stroju do określonej sytuacji

Korzyści wspólne

  • budowa profesjonalnej firmy
  • wysoka jakość pracy

Idea szkolenia

Rozwiń

Celem szkolenia „Sztuka savoir vivre” jest przedstawienie oraz przepracowanie kluczowych zasad savoir vivre przy jednoczesnym uwzględnieniu etykiety towarzyskiej (ogólnej) jak i biznesowej.

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z historią i filozofię savoir vivre co ułatwi przyswojenie podstawowych zasad savoir vivre takich jak: rozróżnianie taktu i nietaktu, precedencja (przywitanie, ukłony, podanie ręki, całowanie w rękę, przedstawianie, przejście na „Ty”), budowanie profesjonalnego wizerunku (businessman, businesswoman), tytułowanie (tytuły służbowe, szlacheckie, kurtuazyjne), etykieta spotkań (small talk czyli tematy użyteczne a niebezpieczne), samochodowy bon ton oraz reguły obyczajowe (komunikacja niewerbalna a zachowanie przestrzeni międzyludzkiej).

Proponowane szkolenie zostało zaprojektowane procesowo tzn. uczestnicy mają możliwość wykorzystania nowonabytej wiedzy w praktyce (np. kultura organizacyjna a zasady savoir vivre w kontaktach biznesowych, praca zawodowa, budowanie wizerunku, kontakty towarzyskie itp.), co bez wątpienia przekłada się na utrwalenie zaprezentowanej wiedzy merytorycznej.

Szkolenie składa się zatem z dwóch etapów: merytorycznego i praktycznego. W pierwszej części szkolenia uczestnicy poznają kluczowe zasady savoir vivre towarzyskiego oraz biznesowego, które to w drugiej części szkolenia wykorzystają w praktyce. Zastosowanie nowo nabytej wiedzy odbywa się poprzez grupowe wypracowanie rozwiązań dla przykładowych case study przedstawionych przez trenera i zgłaszanych przez uczestników. Zaproponowana struktura szkolenia umożliwia Uczestnikom przepracowanie nurtujących kwestii pod okiem specjalisty ponadto stanowi unikalne rozwiązanie na współczesnym rynku szkoleniowym.

Większość firm proponujących szkolenia z zakresu savoir vivre skupia się na jednym z aspektów savoir vivre tj. zasadach etykiety towarzyskiej lub biznesowej, nie podejmując próby rozróżnienia wspomnianych aspektów, co w konsekwencji naraża zainteresowanych omawianą tematyką na potencjalne faux pas. Zaproponowany przez nas program ukazuje subtelne różnice pomiędzy etykietą towarzyską a biznesową. Dzięki informacjom zdobytym podczas szkolenia uczestnicy będą mogli taktownie i pewnie przemieszczać się pomiędzy wspomnianymi aspektami, nie narażając się na śmieszność.

 

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zweryfikować swoją wiedzę oraz rozwinąć umiejętności
z zakresu savoir vivre towarzyskiego i biznesowego niezbędne w kontaktach towarzyskich i codziennej pracy. Największe korzyści ze szkolenia odniosą osoby, które poprzez swoją codzienną postawę mają wpływ
na wizerunek organizacji reprezentując firmę na zewnątrz tj. handlowców, kierowników, menedżerów, oraz pracowników mających kontakt z klientami.

OSOBY BIORĄCE UDZIAŁ W SZKOLENIU BĘDĄ POTRAFIŁY:

  • Rozróżnić savoir vivre towarzyski od biznesowego
  • Dostrzec towarzyski takt i nietakt
  • Przedstawić siebie i innych w sytuacjach towarzyskich oraz biznesowych
  • Prowadzić rozmowy z uwzględnieniem small talk (tematy niebezpieczne i użyteczne)
  • Odróżnić elegancję od mody
  • Dobierać odpowiedni strój do określonej sytuacji
  • Posługiwać się wizytówkami podczas spotkań biznesowych
  • Rozpoznawać odpowiednie sztućce i kieliszki
  • Degustować trunki uwzględniając zasady etykiety
  • Spożywać posiłki zgodnie z zasadami etykiety
  • Przygotowywać przyjęcia uwzględniając wymogi etykiety towarzyskiej lub biznesowej
  • Prowadzić korespondencje z uwzględnieniem zasad etykiety biznesowej
  • Przejść na „Ty” uwzględniając zasady etykiety

 

Program szkolenia

Rozwiń
1. Wstęp do savoir vivre
  • Zachowania nietaktowne w odczuciu Uczestników szkolenia  czyli „powszechne wtopy”
  • Historia savoir vivre
  • Filozofia savoir vivre towarzyskiego a biznesowego
  • Rola savoir vivre we  współczesnych realiach społecznych

 

2.Precedencja

  • Odmienność hierarchii towarzyskiej a biznesowej
  • Savoir vivre towarzyski
    • Elementy powitania – słowne
      • Kto pierwszy mówi: „dzień dobry”/ „doby wieczór”?
      • Kto pierwszy mówi: „do widzenia/dobranoc”?
      • Czy wypada pożegnać się stwierdzeniem „żegnam”?
    • Elementy powitania – ukłon
      • Różnica pomiędzy przywitaniem słownym („dzień dobry”) a ukłonem
      • Kto pierwszy powinien się ukłonić?
      • Ukłon męski a ukłon kobiecy
    • Elementy powitania – podanie dłoni
      • Podanie dłoni i jej przytrzymanie jako przywilej
      • Kto komu podaje dłoń
      • Podanie dłoni a rękawiczki
      • Podanie dłoni a pocałunek w dłoń (kogo?, gdzie?, kiedy?)
    • Przejście na „Ty”
      • Kto, komu może zaproponować przejście na „Ty"?
      • Przejście na „Ty”  a niezręczne sytuacje społeczne
    • Tytułowanie: tytuł naukowy, wojskowy, przypisany do stanowiska pracy
  • Savoir vivre w biznesie
    • Kultura organizacyjna a przyjęta etykieta
    • Elementy powitania - słowne
      • Kto pierwszy mówi: „dzień dobry”/ „doby wieczór”?
      • Kto pierwszy mówi: „do widzenia
      • Jak powinien zachować się pracownik (kobieta/ mężczyzna), kiedy do pomieszczenia wchodzi przełożony?
    • Elementy powitania – ukłon
      • Różnica pomiędzy stwierdzeniem słownym („dzień dobry”) a ukłonem w biznesie
      • Kto pierwszy powinien się ukłonić?
    • Elementy powitania – podanie dłoni
      • Podanie dłoni
      • Kto komu podaje dłoń
      • Podanie dłoni a rękawiczki
      • Podanie dłoni a pocałunek w dłoń (kogo?, gdzie?, kiedy?)
    • Kultura języka a podążanie za rozmówcą w relacjach biznesowych

 

3. Profesjonalny wizerunek a savoir vivre w ubiorze

  • Dress code kobiet i mężczyzn
    • strój nieformalny
      • business dress
      • business casual
      • casual
    • strój formalny
    • strój koktajlowy
  • Podstawowe kanony profesjonalnego stroju biznesowego
    • Businessman
      • kolorystyka stroju biurowego (gama zakazanych kolorów i wzorów)
      • perfumy i zegarek jako części składowe profesjonalnego stroju
    • Businesswoman
      • kolorystyka stroju biurowego kobiety
      • obuwie, perfumy, makijaż, biżuteria jako elementy składowe profesjonalnego wizerunku

 

4.Elementy etykiety w biznesie

  • Wizytówka
    • Rola wizytówki w biznesie
    • Rodzaje, wygląd, struktura
    • Kiedy i komu można wręczyć wizytówkę?
  • Samochód a zajmowanie miejsc
    • Służbowy
    • Prywatny
    • Taxi
    • Z kierowcą
    • Wsiadanie/ wysiadanie z samochodu
  • Rozmowy telefoniczne
    • Zasady korzystania z telefonów – zróżnicowanie pomiędzy rozmówcą telefonicznym a osobą towarzyszącą
    • Połączenia telefoniczne (godziny wskazane i zakazane)
    • Czas rozmowy
    • Oddzwanianie (kto do kogo powinien oddzwonić)
    • Poczta głosowa
    • Odebranie telefonu a długość sygnału
  • Korespondencja pisemna
    • Netykieta – czyli etykieta w biznesie
    • Zasady korzystania z poczty elektronicznej
      • Eleganckie wiadomości
      • Łańcuszki szczęścia

 

5. Restauracja a zasady savoir vivre

  • Wejście do restauracji a wyjście z restauracji
    • Obecność kelnera a liczba i płeć osób
    • Brak kelnera a liczba i płeć osób
  • Zachowanie przy stole a rola gospodarza spotkania
    • Zajmowanie miejsc przy stole a forma spotkania oraz płeć i ilość osób biorących udział w spotkaniu
    • Nakrycie stołu
      • Rodzaje trunków – a wybór trunku do potrawy i okazji
      • Rodzaje kieliszków i sztućców  - ułożenie a kolejność używania
      • Kolejność zamawiania trunków
    • Spożywanie niektórych potraw
    • Co zrobić z marynarką, kobiecą torebką, chusteczką itp.
    • Toasty i przemówienia - jak je wznosić?
      • Zachowania zakazane podczas wznoszenia toastu
    • Uregulowanie rachunku
      • Kto dokonuje zapłaty
      • Wysokość napiwku

 

6. Zasady savoir vivre poza granicami kraju

  • Mowa niewerbalna – różnice kulturowe
    • Gesty
    • Mowa ciała
    • Mimika twarzy
  • Przyjmowanie gości
    • Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych w zależności od kultury:
      • Europa
      • Bliski Wschód
      • Azja
      • Afryka
      • Ameryka Południowa
      • USA


7. Podsumowanie szkolenia

  • Nurtujące kwestie: sesja pytań i  odpowiedzi
  • Quiz  szkoleniowy – podsumowanie „ciekawostek” z zakresu savoir vivre
    • 60 pytań weryfikujących wiedzę z zakresu savoir vivre towarzyskiego oraz biznesowego

Case studies

Rozwiń

Podczas szkolenia Urzędnicy mieli okazję zapoznania się z ogólnymi zasadami savoir vivre. Uczestnikom przekazano wiedzę i umiejętności dotyczące odpowiedniego zachowania w określonych sytuacjach, tak codziennych, jak i w szczególnych momentach (przyjęcia, konferencje).

Na początku trener przekazał uczestnikom podstawową wiedzę merytoryczną, posługując się różnymi przykładami z życia codziennego, nierzadko zabawnymi. Po części teoretycznej przyszedł czas na zastosowanie wiedzy w praktyce. Uczestnicy szkolenia zostali podzieleni na grupy, w których mieli opracować scenki, wcześniej przygotowane przez trenera, dotyczące savoir vivre’u.  Po prezentacjach zostały omówione analizowane sytuacje, a następnie grupa zadawała pytania trenerowi  i rozstrzygała sporne kwestie. Zaproponowana forma szkolenia okazała się być efektywną i kreatywną metodą pracy grupowej.


Osoby biorące udział w szkoleniu najbardziej doceniły scenki, które, jak stwierdziły ułatwiły przyswojenie i ustrukturalizowanie wiedzy z pierwszej części szkolenia oraz zapewniły, że wiedza ta nie zostanie zapomniana po jego zakończeniu.


„Forma szkolenia była bardzo przystępna i efektywna.” – mówi Magdalena L. – „Scenki doskonale spełniły swoje zadanie, i ułatwiły zapamiętywanie, a dodatkowo wzbudzały pozytywne emocje. Teraz z pewnością będę wiedziała jak się zachować w sytuacjach, co do których wcześniej miałam wątpliwości. Szkolenie godne polecenia.”

 

Projekt szkoleniowy firmy Gamma w głównej mierze miał za zadanie przedstawić filozofię kultury organizacyjnej. Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak i kiedy się przedstawiać, jak i komu wręczać wizytówki na spotkaniach, a także tego, jak się na spotkaniach zachować. Ponadto zyskali świadomość tego, że im bardziej formalną strukturę ma dana organizacja, tym większe znaczenie ma zastosowanie zasad savoir vivre biznesowego.


Osoby biorące udział w szkoleniu wysoko oceniły wiedzę, którą na nim zyskały. Jako jeden z benefitów, wymieniły to, że już nie będą czuły się skrępowane przychodząc do nowej firmy, lub w innej formalnej sytuacji. Co więcej, wiele z tych osób nie zdawało sobie sprawy, jaki wpływ na relacje z klientami ma ich zachowanie.


„Dzięki szkoleniu Gammy, nie zastanawiam się już jak się zachować w danej sytuacji, mam jasność, działam!” – wypowiada się Janusz D., jeden z uczestników szkolenia.- „Wierzę, że dzięki temu szkoleniu zrobię lepsze wrażenie na klientach i będę wiedział jak zachować się na spotkaniach z nimi.”


 

 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_atlantic-fund-services_dct-gdansk_hbo_amerigas_pge_wydawnictwo-wiedza-i-praktyka.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_sanicet-kolo_rwe_tmobile_infosys_deloitte_faurecia.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg
205|202|1297
662SARVAVIRE.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
800zl/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Sztuka savoir vivre

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2826
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1418
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1217
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone