Gamma sp. j.

POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • zwiększenie efektywności przekazywania informacji i przekonywania do nowych przedsięwzięć
  • większa stabilność emocjonalna pracowników

Korzyści dla pracownika

  • wzmocnienie skutecznej komunikacji
  • rozwój umiejętności wywierania wpływu
  • wzrost kompetencji w zakresie autoprezentacji

Korzyści wspólne

  • wzrost efektywności przekazywania wiedzy
  • mniej nieporozumień pomiędzy współpracownikami / jednostkami organizacyjnymi

Idea szkolenia

Rozwiń

Skuteczność szkolenia bazuje na obniżeniu stresu związanego z prezentacjami oraz podniesieniu ich efektywności na poziomie przekazywanych informacji, wywieranego wrażenia oraz motywacyjnym – zachęcającym odbiorców do podjęcia oczekiwanych działań. Odnajdź własną ścieżkę, rozwiń techniki prezentacji i autoprezentacji powered by Chunking.

Szkolenie realizuje zatem dwa cele:

Rozwój mistrzostwa osobistego – rozumianego jako umiejętność wpływania na audytorium, oddziaływanie, realizowanie zakładanego planu w taki sposób, aby każdy z odbiorców reagował w zakładany sposób.

Wzrost efektywności prezentacji – mierzony na trzech poziomach:

Poziom emocjonalny – efektywność na tym poziomie uzyskuje się poprzez zarządzanie komunikacją niewerbalną, głosem, budowaniem wizerunku, tworzeniem efektu pierwszego wrażenia.

Poziom informacyjny – efektywność na tym poziomie to z jednej strony ilość zapamiętanych informacji (chunków) przez audytorium, z drugiej kontrola nad tym, aby audytorium zapamiętało najważniejsze informacje i potrafiło w sposób niezmieniony przekazać je dalej.

Poziom motywacyjny – jeszcze wyższym w zaawansowaniu jest poziom efektywności motywacyjnej. Poszczególni uczestnicy prezentacji powinni mieć przekonanie do prezentera (poziom emocjonalny), powinni zapamiętać kluczowe dla prezentacji informacje (poziom informacyjny) oraz powinni uzyskać pozytywną motywację do działania.

Jeżeli prezentacja jest skuteczna na tych trzech poziomach, jej odbiorca automatycznie staje się ambasadorem prezentowanego przedsięwzięcia.

Ambasador w organizacji to człowiek, który aktywnie przekonuje innych do danego rozwiązania i osobiście podejmuje działania sprzyjające przedsięwzięciu.

Program szkolenia

Rozwiń
1. Faza przygotowawcza do prezentacji
  • Przygotowanie samej prezentacji
  • Przygotowanie do prezentacji
2. Przygotowanie samej prezentacji
  • Definiowane celów prezentacji
    • Cele merytoryczne
    • Cele psychologiczne
    • Cel / cele na poziomie przekazu podczas prezentacji
    • Sztuka formułowania celu / celów
  • Rozpoczęcie prezentacji
    • Opis ram czasowych i organizacyjnych prezentacji
    • Wybór icebreakerów
  • Faza środkowa
    • Wybór energiserów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunki informacyjne
  • Zakończenie
    • Stworzenie motywacyjnego action planu
    • Ominięcie / rozwinięcie czasu pytań od Odbiorców
3. Przygotowanie do prezentacji
  • Zarządzanie stresem przed prezentacją i w jej trakcie
    • Krzywa Yerkesa-Dodsona – stres jako mobilizator
    • Techniki obniżana stresu przed prezentacją
    • Techniki operacyjne likwidowania stresu podczas prezentacji
  • Techniczne przygotowanie do prezentacji
    • Zasady wykorzystywania programów prezentacyjnych
    • Planowanie prezentacji interaktywnej (flipchart, handouty)
    • Wykorzystywanie innych rekwizytów i akcesoriów podczas prezentacji
4. Budowanie efektywności prezentacji
  • Poziom emocjonalny
  • Poziom informacyjny
  • Poziom motywacyjny
5. Efektywność prezentacji na poziome emocjonalnym – szybkie przypomnienie
  • Efekt pierwszego wrażenia
    • Scenariusz pozytywny – efekt anielski
    • Scenariusz negatywny – efekt diabelski
    • Mechanizm atrybucji w efekcie I wrażenia
  • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
    • Poziom werbalny
    • Poziom niewerbalny
  • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
    • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
    • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie / audytorium / trener
    • Mimika
    • Gestykulacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Ruch ciała
    • Postawa ciała
    • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
6. Efektywność na poziome informacyjnym
  • Pojemność pętli fonologicznej – ograniczenia mentalne odbiorców prezentacji
  • Definiowanie chunka informacji
  • Projektowanie prezentacji pod kątem ilości chunków informacji
  • Efekty mnemotechniczne
    • Efekt interferencji
    • Efekt synergii
    • Efekt partycypacji
    • Krzywa zapamiętywania
  • Efekty komunikacyjne
    • Struktura psychologiczna przekazu
    • Proces efektywnej komunikacji
  • Wykorzystanie efektu naturalnego tła
7. Efektywność na poziomie motywacyjnym
  • Definiowanie potrzeb audytorium
    • Cele osobiste długookresowe – potrzeby psychologiczne
    • Cele osobiste „tu i teraz”
    • Cele organizacyjne
  • Perswazja w prezentacji
    • Dopasowanie modelu perswazji do prezentacji
    • Perswazja emocjonalna
    • Perswazja racjonalna
    • Budowanie wiarygodności podczas formułowania komunikatów perswazyjnych
8. Trudne sytuacje w prowadzeniu prezentacji
  • Trudne audytorium
    • Odbiorca nastawiony na sprzeciw
    • Odbiorca dominujący
    • Odbiorca manipulacyjny
    • Odbiorca niezainteresowany
    • Odbiorca agresywny werbalnie
    • Odbiorca rekrutujący przeciwników
  • Trudne sytuacje
    • Nie znamy odpowiedzi na pytanie
    • Nie chcemy udzielić odpowiedzi
    • Pojawiający się zarzut prawdziwy / nieprawdziwy ze strony audytorium
    • Techniczne problemy
    • Sprzeczne oczekiwania
9. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy

Case studies

Rozwiń

Szkolenie było dedykowane dla grupy specjalistów, menedżerów oraz przedstawicieli działu sprzedaży. Pracownicy firmy zostali dedykowani na szkolenie w oparciu o analizę luk kompetencyjnych oraz rekomendację przełożonych. Przed szkoleniem został postawiony ogólny cel poprawy efektywności prezentacji. W związku z tym szkolenie zawierało moduł mierzący efektywność na poziomie emocjonalnym, informacyjnym i motywacyjnym. Każdy z uczestników otrzymał informację zwrotną dla każdego z trzech obszarów oraz wskazówki rozwojowe. Dalszy przebieg szkolenia uwzględniał potrzeby indywidualne uczestników. Wszyscy mieli możliwość wielokrotnego przećwiczenia technik i narzędzi prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. W rezultacie poza wzrostem kompetencji w tych obszarach nastąpił również wzrost pewność pewności siebie osób szkolonych.

 


Uczestnikami intensywnego treningu z obszaru prowadzenia trudnych spotkań i prezentacji biznesowych byli eksperci z pionu strategii. Treści i formuła treningu zostały przygotowane w oparciu o wywiady behawioralne z przełożonym i uczestnikami. Przed szkoleniem zostały postawione trzy najważniejsze cele: rozwój umiejętności przekazywania kluczowych i ważnych z perspektywy odbiorcy informacji (struktura i treść prezentacji), moderacji pracy grupy oraz umiejętności działania w trudnych sytuacjach na spotkaniu (np.: w przypadku wystąpienia sytuacji konfliktowych). W związku z tym każdy  z uczestników na początku treningu miał możliwość poprowadzenia krótkiego spotkania z przygotowaną wcześniej prezentacją biznesową i otrzymania feedbacku od trenera. Następnie grupowo i indywidualnie trener pracował z uczestnikami nad rozwinięciem tych umiejętności, które pozwolą im jak najszybciej osiągnąć zamierzone cele. Ponadto każdy uczestnik opracował na zajęciach indywidualny action plan mający na celu wdrożenie nabytych umiejętności w codziennej pracy.

Wdrożenie wszystkich action planów nadzorowane było przez przełożonego. W rezultacie wzrosła pewność siebie uczestników, umiejętność prezentowania oraz radzenia sobie nawet w bardzo trudnych sytuacjach biznesowych.

 


Szkolenie dla specjalistów związanych z realizacją programów unijnych MKiDN dotyczyło obszaru wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji Power Point. Uczestnicy mieli możliwość przejścia przez cały proces zaplanowania, stworzenia prezentacji i realizacji wystąpienia publicznego. Głównym celem szkolenia było nabycie przez grupę umiejętności tworzenia przejrzystych i przedstawiających kluczowe informacje w efektywny sposób prezentacji oraz umiejętności prowadzenia utrzymującego uwagę odbiorców wystąpienia. W związku z tym każdy z uczestników na początku treningu miał możliwość poprowadzenia krótkiej prezentacji dot. niezobowiązującego tematu i otrzymania informacji zwrotnej od trenera i grupy. Następnie uczestnicy przeszli serię ćwiczeń przeplatanych wykładami merytorycznymi z obszaru planowania wystąpienia, zarządzania stresem, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, radzenia sobie z trudnymi uczestnikami, a przede wszystkim wykorzystania większości opcji programu Power Point.

Efektem szkolenia były stworzone w trakcie zajęć i przedstawione na forum prezentacje. Zweryfikowano, że odbiorcy zapamiętali 98% informacji zawartych w prezentacjach i ocenili wystąpienia jako interesujące 
i skupiające uwagę.


 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_asmet_bre-bank_4f_lionbridge_impel_dalkia.jpg|O_glowny-inspektorat-transportu-drogowego_nck_panstwowy-fundusz-rehabilitacji-osob-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury-i-dziedzictwa-narodowego_benefit-syst.jpg|O_roche_energia.jpg|O_syngenta_johnson&johnson_whirlpool_profarm_sodexo_kancelaria-sejmu.jpg
255|257|256|269
662zminione13.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

1400 zł/os
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...319
Retencja kluczowych pracownik ...

Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają ...

...324
Open Space Technology ...

Open Space Technology to metoda pracy z dużymi grupami (do 2500 osób), która ...

...296
Sukcesja w zakładach produkc ...

Szanowni Państwo! W zakładach produkcyjnych w ubiegłych latach małą uwagę ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone