Trening mentalny online - Flow

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete
Flow to stan umysłu, w którym praca pochłania, daje satysfakcję i jest efektywna
Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika. Trening Flow pozwala wyzwalać energię i entuzjazm pracowników – tak potrzebny pracującym w domu, w trybie pracy zdalnej.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest szkolenie i doskonalenie pracowników poprzez nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi – skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej – fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

2 treningi online po 4h

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest szkolenie i doskonalenie pracowników poprzez nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi – skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej – fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest szkolenie i doskonalenie pracowników poprzez nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi – skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej – fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak tworzyć flow w miejscu pracy?:

  • Rozpoznaj swój zew (identyfikacja swoich zamiłowań, które wpływają na przyjemność płynącą z wykonywanej pracy)
  • Określ swoje największe uzdolnienia (rozpoznanie swoich kluczowych kompetencji, uzdolnień i talentów)
  • Wzbogać swoją pracę poprzez wyzwanie(w jaki sposób możesz uczynić swoją pracę bardziej interesującą dla siebie?)
  • Zanurzenie w zadaniu -Skoncentruj się na jednym zadaniu (jak zadbać o niezbędną koncentrację podczas realizacji zadania, aby doświadczyć flow)

2. Proces: entuzjazm/wypalenie:

  • Charakterystyka faz procesu motywacji: entuzjazm, frustracja, stagnacja, apatia, wypalenie;
  • Przyczyny chęci do pracy i przyczyny zniechęcenia pracowników.

3. Detoks:

  • Cele i zasady przeprowadzenia spotkania higienicznego;
  • Zachęcenie pracowników do otwartego uczestniczenia w tego typu spotkaniach;
  • Indeks obszarów problemowych, które powinny być omówione w czasie spotkania;
  • Struktura, atmosfera i przebieg spotkania higienicznego.

4. Oczyszczanie stylu zarządzania:

  • Najczęstsze błędy polskich menedżerów, które negatywnie wpływają na poziom motywacji pracowników (wyniki badań);
  • Wskazówki dotyczącego tego, jak kształtować swój styl zarządzania, aby nie był on źródłem demotywacji pracowników.

5. Optymizm:

  • Wpływ optymizmu na osiąganie sukcesów;
  • Optymistyczny i pesymistyczny styl wyjaśniania niepowodzeń;
  • Test na poziom optymizmu;
  • Wyniki testu – wnioski i wskazówki dotyczące poziomu optymizmu każdego z uczestników.

6. Przywództwo emocjonalne w trudnych sytuacjach:

  • Reakcje menedżerów w ciężkich czasach/trudnych sytuacjach;
  • Wpływ zachowania menedżera w trudnej sytuacji na morale pracowników;
  • Siła mentalna menedżera.

7. Zachęcanie do wysiłku w ciężkich czasach:

  • Czynniki zewnętrzne wpływające na demobilizację pracowników, ich niechęć do podejmowania wysiłków oraz niewiarę w sukces.
  • „To się i tak nie uda!” – częsta reakcja na np. trudną sytuację na rynku czy wymagający projekt;
  • Przygotowanie „manifestu na ciężkie czasy” (forma pisemna);
  • Przeprowadzenie spotkania zachęcającego do wysiłku w ciężkich czasach (manifest).

8. Wspieranie pracowników w sytuacji niepowodzeń i podtrzymywanie ich wytrwałości:

  • Jak rozpoznać pesymistyczne reakcje pracowników w sytuacji trudności lub niepowodzeń?;
  • Kroki rozmowy mającej na celu podtrzymanie energii i wytrwałości pracownika w niepowodzeniu lub wobec trudności.

9. Syndrom pracownika skazanego na niepowodzenie:

  • Omówienie syndromu „skazanego na niepowodzenie”;
  • Kroki przełamywania tego syndromu.

10. Indywidualna pochwała:

  • Jaki jest cel pochwały w cztery oczy?;
  • Kroki rozmowy wyrażającej indywidualne uznanie.

11. E-motywacja:

  • Wykorzystywanie e-komunikacji do motywowania (video, e-mail, komunikatory )
  • Sytuacje sprzyjające docenianiu przez e-komunikatory

12. Laudacja:

  • Publiczne i okolicznościowe wyrażanie uznania (dla pojedynczych pracowników, ale także uznanie dla całych zespołów);
  • Przykłady laudacji;
  • Kroki przygotowania i przeprowadzenia laudacji.

13. Modelowanie pracy:

  • Zew – rodzaje zamiłowań pracowników;
  • Rozpoznawanie i lepsze wykorzystywanie zewu pracowników.

1. Jak tworzyć flow w miejscu pracy?:

  • Rozpoznaj swój zew (identyfikacja swoich zamiłowań, które wpływają na przyjemność płynącą z wykonywanej pracy)
  • Określ swoje największe uzdolnienia (rozpoznanie swoich kluczowych kompetencji, uzdolnień i talentów)
  • Wzbogać swoją pracę poprzez wyzwanie(w  jaki sposób możesz uczynić swoją pracę bardziej interesującą dla siebie?)
  • Zanurzenie w zadaniu -Skoncentruj się na jednym zadaniu  (jak zadbać o niezbędną koncentrację podczas realizacji zadania, aby doświadczyć flow)

2. Proces: entuzjazm/wypalenie:

  • Charakterystyka faz procesu motywacji: entuzjazm, frustracja, stagnacja, apatia, wypalenie;
  • Przyczyny chęci do pracy i przyczyny zniechęcenia pracowników.

3. Detoks:

  • Cele i zasady przeprowadzenia spotkania higienicznego;
  • Zachęcenie pracowników do otwartego uczestniczenia w tego typu spotkaniach;
  • Indeks obszarów problemowych, które powinny być omówione w czasie spotkania;
  • Struktura, atmosfera i przebieg spotkania higienicznego.

4. Oczyszczanie stylu zarządzania:

  • Najczęstsze błędy polskich menedżerów, które negatywnie wpływają na poziom motywacji pracowników (wyniki badań);
  • Wskazówki dotyczącego tego, jak kształtować swój styl zarządzania, aby nie był on źródłem demotywacji pracowników.

5. Optymizm:

  • Wpływ optymizmu na osiąganie sukcesów;
  • Optymistyczny i pesymistyczny styl wyjaśniania niepowodzeń;
  • Test na poziom optymizmu;
  • Wyniki testu – wnioski i wskazówki dotyczące poziomu optymizmu każdego z uczestników.

6. Przywództwo emocjonalne w trudnych sytuacjach:

  • Reakcje menedżerów w ciężkich czasach/trudnych sytuacjach;
  • Wpływ zachowania menedżera w trudnej sytuacji na morale pracowników;
  • Siła mentalna menedżera.

7. Zachęcanie do wysiłku w ciężkich czasach:

  • Czynniki zewnętrzne wpływające na demobilizację pracowników, ich niechęć do podejmowania wysiłków oraz niewiarę w sukces.
  • „To się i tak nie uda!” – częsta reakcja na np. trudną sytuację na rynku czy wymagający projekt;
  • Przygotowanie „manifestu na ciężkie czasy” (forma pisemna);
  • Przeprowadzenie spotkania zachęcającego do wysiłku w ciężkich czasach (manifest).

8. Wspieranie pracowników w sytuacji niepowodzeń i podtrzymywanie ich wytrwałości:

  • Jak rozpoznać pesymistyczne reakcje pracowników w sytuacji trudności lub niepowodzeń?;
  • Kroki rozmowy mającej na celu podtrzymanie energii i wytrwałości pracownika w niepowodzeniu lub wobec trudności.

9. Syndrom pracownika skazanego na niepowodzenie:

  • Omówienie syndromu „skazanego na niepowodzenie”;
  • Kroki przełamywania tego syndromu.

10. Indywidualna pochwała:

  • Jaki jest cel pochwały w cztery oczy?;
  • Kroki rozmowy wyrażającej indywidualne uznanie.

11. E-motywacja:

  • Wykorzystywanie e-komunikacji do motywowania (e-mail, sms, intranet);
  • Sytuacje sprzyjające docenianiu przez e-komunikatory.

12. Laudacja:

  • Publiczne i okolicznościowe wyrażanie uznania (dla pojedynczych pracowników, ale także uznanie dla całych zespołów);
  • Przykłady laudacji;
  • Kroki przygotowania i przeprowadzenia laudacji.

13. Odpowiedzialność jako motywacja:

  • Określanie obszarów odpowiedzialności pracowników;
  • Określanie zakresu uprawnień pracowników.

14. Delegowanie:

  • Znaczenie delegowania w zwiększaniu motywacji;
  • Zasady delegowania;
  • Przygotowanie do delegowania
  • Powierzanie odpowiedzialności i uprawnień pracownikom.

15. Techniki udzielania feedback:

  • Drabina wsparcia rozwoju;
  • Udzielanie wskazówek jako narzędzie wspierające rozwój;
  • Elementy feedbacku, który jest czasem krytyczny, ale zawsze ma być motywujący.

16. Modelowanie pracy:

  • Zew – rodzaje zamiłowań pracowników;
  • Rozpoznawanie i lepsze wykorzystywanie zewu pracowników.

17. Wzbogacanie treści pracy:

  • Zasady wzbogacania pracy;
  • Wzbogacanie – warsztat.

18. Generacje pracowników:

  • Charakterystyka generacji Y, X i BB;
  • Potrzeby pracowników w różnym wieku;
  • Dostosowanie metod motywacji do wieku pracownika.

19. Wiek, funkcja, płeć:

  • Motywatory a wiek (funkcja, płeć);
  • Podsumowanie wszystkich praktyk motywacyjnych.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • szkolenia i rozwój pracowników
  • szkolenie i doskonalenie pracowników
  • flow
  • motywacja

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Skuteczne zarządzanie  energią  pracowników poprzez ukierunkowanie jej na zadania dające im poczucie spełnienia i satysfakcji;
  • Świadome unikanie działań, które wywołują w pracownikach apatię i odrętwienie;
  • Techniki reagowania na frustrację pracowników wynikającą z poczucia bezradności w obliczu zadań przekraczających ich możliwości;
  • Wiedza, co należy robić, aby ograniczyć negatywny wpływ rutynowych i nużących zadań;
  • Świadomość, jak podchodzić do pracowników wypalonych i apatycznych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Świadomość, co mogą sami zrobić, aby ich praca stała się bardziej interesująca i wartościowa
  • Większa motywacja do wykonywania codziennych obowiązków
  • Nadanie znaczenia i sensu swojej pracy
  • Uniezależnienie swojego zadowolenia z pracy od zewnętrznych nagród
  • Lepsze radzenie sobie z własną apatią i zniechęceniem w pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zwiększenie efektywności pracowników
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania pracowników
  • Eliminowanie postaw roszczeniowych
  • Znaczące polepszenie atmosfery i klimatu emocjonalnego w firmie
Flow - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

TRENERZY SZKOLENIA

VIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

2024-05-20
20 maja 2024 - 21 maja 2024
2024-05-21
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.