Gamma sp. j.

FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Szkolenie zamknięte. Skontaktuj się z konsultantem w sprawie tego szkolenia.
Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Skuteczne zarządzanie  energią  pracowników poprzez ukierunkowanie jej na zadania dające im poczucie spełnienia i satysfakcji;
  • Świadome unikanie działań, które wywołują w pracownikach apatię i odrętwienie;
  • Techniki reagowania na frustrację pracowników wynikającą z poczucia bezradności w obliczu zadań przekraczających ich możliwości;
  • Wiedza, co należy robić, aby ograniczyć negatywny wpływ rutynowych i nużących zadań;
  • Świadomość, jak podchodzić do pracowników wypalonych i apatycznych

Korzyści dla pracownika

  • Świadomość, co mogą sami zrobić, aby ich praca stała się bardziej interesująca i wartościowa
  • Większa motywacja do wykonywania codziennych obowiązków
  • Nadanie znaczenia i sensu swojej pracy
  • Uniezależnienie swojego zadowolenia z pracy od zewnętrznych nagród
  • Lepsze radzenie sobie z własną apatią i zniechęceniem w pracy

Korzyści wspólne

  • Zwiększenie efektywności pracowników
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania pracowników
  • Eliminowanie postaw roszczeniowych
  • Znaczące polepszenie atmosfery i klimatu emocjonalnego w firmie

Idea szkolenia

Rozwiń

IDEA SZKOLENIA

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co robi właśnie robi.  

Główną ideą warsztatu jest nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi poprzez skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

 

Grupa docelowa:

Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:

Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej -fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

Program szkolenia

Rozwiń
Jak tworzyć flow w miejscu pracy?:
  • Rozpoznaj swój zew (identyfikacja swoich zamiłowań, które wpływają na przyjemność płynącą z wykonywanej pracy)
  • Określ swoje największe uzdolnienia (rozpoznanie swoich kluczowych kompetencji, uzdolnień i talentów)
  • Wzbogać swoją pracę poprzez wyzwanie(w  jaki sposób możesz uczynić swoją pracę bardziej interesującą dla siebie?)
  • Zanurzenie w zadaniu -Skoncentruj się na jednym zadaniu  (jak zadbać o niezbędną koncentrację podczas realizacji zadania, aby doświadczyć flow)
Proces: entuzjazm/wypalenie:
  • Charakterystyka faz procesu motywacji: entuzjazm, frustracja, stagnacja, apatia, wypalenie;
  • Przyczyny chęci do pracy i przyczyny zniechęcenia pracowników.
Detoks:
  • Cele i zasady przeprowadzenia spotkania higienicznego;
  • Zachęcenie pracowników do otwartego uczestniczenia w tego typu spotkaniach;
  • Indeks obszarów problemowych, które powinny być omówione w czasie spotkania;
  • Struktura, atmosfera i przebieg spotkania higienicznego.
Oczyszczanie stylu zarządzania:
  • Najczęstsze błędy polskich menedżerów, które negatywnie wpływają na poziom motywacji pracowników (wyniki badań);
  • Wskazówki dotyczącego tego, jak kształtować swój styl zarządzania, aby nie był on źródłem demotywacji pracowników.
Optymizm:
  • Wpływ optymizmu na osiąganie sukcesów;
  • Optymistyczny i pesymistyczny styl wyjaśniania niepowodzeń;
  • Test na poziom optymizmu;
  • Wyniki testu – wnioski i wskazówki dotyczące poziomu optymizmu każdego z uczestników.
Przywództwo emocjonalne w trudnych sytuacjach:
  • Reakcje menedżerów w ciężkich czasach/trudnych sytuacjach;
  • Wpływ zachowania menedżera w trudnej sytuacji na morale pracowników;
  • Siła mentalna menedżera.
Zachęcanie do wysiłku w ciężkich czasach:
  • Czynniki zewnętrzne wpływające na demobilizację pracowników, ich niechęć do podejmowania wysiłków oraz niewiarę w sukces.
  • „To się i tak nie uda!” – częsta reakcja na np. trudną sytuację na rynku czy wymagający projekt;
  • Przygotowanie „manifestu na ciężkie czasy” (forma pisemna);
  • Przeprowadzenie spotkania zachęcającego do wysiłku w ciężkich czasach (manifest).
Wspieranie pracowników w sytuacji niepowodzeń i podtrzymywanie ich wytrwałości:
  • Jak rozpoznać pesymistyczne reakcje pracowników w sytuacji trudności lub niepowodzeń?;
  • Kroki rozmowy mającej na celu podtrzymanie energii i wytrwałości pracownika w niepowodzeniu lub wobec trudności.
Syndrom pracownika skazanego na niepowodzenie:
  • Omówienie syndromu „skazanego na niepowodzenie”;
  • Kroki przełamywania tego syndromu.
Indywidualna pochwała:
  • Jaki jest cel pochwały w cztery oczy?;
  • Kroki rozmowy wyrażającej indywidualne uznanie.
E-motywacja:
  • Wykorzystywanie e-komunikacji do motywowania (e-mail, sms, intranet);
  • Sytuacje sprzyjające docenianiu przez e-komunikatory.
Laudacja:
  • Publiczne i okolicznościowe wyrażanie uznania (dla pojedynczych pracowników, ale także uznanie dla całych zespołów);
  • Przykłady laudacji;
  • Kroki przygotowania i przeprowadzenia laudacji.
Odpowiedzialność jako motywacja:
  • Określanie obszarów odpowiedzialności pracowników;
  • Określanie zakresu uprawnień pracowników.
Delegowanie:
  • Znaczenie delegowania w zwiększaniu motywacji;
  • Zasady delegowania;
  • Przygotowanie do delegowania
  • Powierzanie odpowiedzialności i uprawnień pracownikom.
techniki udzielania feedback:
  • Drabina wsparcia rozwoju;
  • Udzielanie wskazówek jako narzędzie wspierające rozwój;
  • Elementy feedbacku, który jest czasem krytyczny, ale zawsze ma być motywujący.
Modelowanie pracy:
  • Zew  – rodzaje zamiłowań pracowników;
  • Rozpoznawanie i lepsze wykorzystywanie zewu pracowników.
Wzbogacanie treści pracy:
  • Zasady wzbogacania pracy;
  • Wzbogacanie – warsztat.
Generacje pracowników:
  • Charakterystyka generacji Y, X i BB;
  • Potrzeby pracowników w różnym wieku;
  • Dostosowanie metod motywacji do wieku pracownika.
Wiek, funkcja, płeć:
  • Motywatory a wiek (funkcja, płeć);
  • Podsumowanie wszystkich praktyk motywacyjnych.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_atlantic-fund-services_dct-gdansk_hbo_amerigas_pge_wydawnictwo-wiedza-i-praktyka.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg
699
662zarzadzaniezmianami.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

1500 zł/os
DOSTĘPNE FORMATY SZKOLENIOWE:


Konsultacje szkoleniowe – 1-3 os.

Trening kompetencji – 4 – 12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy – 8-25 os.

Essence learning – 12 – 60 os.

Szkolenie otwarte - od 1 os.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

...
Project manager - zarządzanie projektami wg PMI

Projekt – zarządzanie! z nami poznasz najważniejsze zasady zarządzania projektami i najpotrzebniejsze narzędzia fazy planowania w aspekcie korzyści jakie można odnieść w codziennej praktyce. Podejmij wyzwanie- poznaj PMI, aby odnosić spektakularne sukcesy w dziedzinie Zarządzania Projektami.

...
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Coaching - wyzwala ludzki potencjał! Usystematyzuj wiedzę z zakresu wspierania pracowników w doskonaleniu kompetencji zawodowych i osobistych. Buduj motywację zespołu. Poznaj narzędzie rozwojowe jakim jest coaching.

...
Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu

Planowanie, egzekWOWanie, monitorowanie to jedne z niezbędnych kompetencji, aby skutecznie zarządzać zespołem. Zadbaj o siebie i swoich ludzi - wykreuj zespół! Zmotywuj do zadaniowego, efektywnego podejścia do wykonywania obowiązków. Skutecznie zarządzaj czasem. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze trenerskiej Gammy dowiesz się jak to osiągnąć.

...
MOC AUTORYTETU – najsolidniejszy fundament zarządzania

Wzmocnij motywację do pracy nad sobą, miej gotowość na dzielenie się kompetencjami z członkami zespołu. Bądź autorytetem dla pracowników, bądź przewodnikiem, buduj szacunek. Wskażemy Ci najlepsze techniki, narzędzia i metody wprowadzenia tego do życia zawodowego.

...
Budowanie zaangażowania

Zbudujmy to wspólnie! Zbudujmy zaangażowanie! Motywacja do działania, współpraca, chęć pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na komfort i efektywność ich pracy. Udział w szkoleniu opartym na modelu transformacyjnym i recognition bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki zespołu.

...
Lider Transformacyjny- przywództwo przyszłości

Zamiast popychać ludzi do pracy, trzeba umieć ich pociągać. Szkolenie Przywództwo transformacyjne uczy popychających menedżerów jak stać się pociągającymi przywódcami.  W tym modelu menedżerowie mają większą satysfakcję pracy z zespołem, pracownicy większe zaangażowanie a organizacja wyższą efektywność.

...
High level of management - zwiększ zaangażowanie pracowników

Szkolenie jest połączeniem najskuteczniejszych technik motywacyjnych na rynku z innowacyjną koncepcją recognition. Recogniotion jest nowym trendem w motywacji – uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zapoznania się i przećwiczenia technik z tego nurtu zarządzania. Podnoś efektywność pracowników i buduj motywację.

...
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

Każdy ma określone preferencje co do kierowania swojej energii i "ładowania baterii", sposobu zbierania informacji i podejmowania decyzji, działania. Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji. Sami równie często stajemy przed dylematami związanymi z tym, że nie jesteśmy w stanie zrozumieć. Dzięki szkoleniu stanie się to łatwiejsze!

...
Turkusowe przywództwo

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

...
Rozmowy oceniające i podsumowujące

Kiedy zapraszasz pracownika na rozmowę oceniającą czujesz obustronny dyskomfort? Trudne wydaje Ci się udzielenie informacji zwrotnej? Dzięki udziałowi w szkoleniu zapoznasz się z technikami, które pozwolą znaleźć korzyści płynące z prowadzenia podsumowań, unikania błędów oceniania oraz stworzą okazję do rozwoju pracownika w kluczowych dla Ciebie obszarach.

...
Zarządzanie zmianą

80% zmian kończy się niepowodzeniem, dlatego, że niewłaściwe jest zarządzanie zmianą. Szkolenie nauczy liderów jak skutecznie wprowadzać zmianę w firmie jak dobrze zarządzać czasem. Skupiamy się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie ze zmianą, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem.

...
Lider w roli coacha. Metody budowania i pracy w zespole

Rola lidera jest kluczowa w każdej organizacji. To od niego zależy skuteczność pracy zespołu.  Nowoczesne zarządzanie opiera się na coachingowym stylu zarządzania. Jeśli chcesz poznać narzędzia coachingowe  dzięki którym zbudujesz zwycięski zespół, który chętnie i z sukcesem będzie realizować powierzone cele- trening Jarosława Gibasa jest dla Ciebie.

...
Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu

Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.

...
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Zatrzymanie w firmie najlepszych pracowników to gwarancja ciągłej sprzedaży i zadowolonych klientów. Badania pokazują że jeszcze nigdy wcześniej skuteczne działania retencyjne w obszarze HR nie miały takiego przełożenia na biznes. Jak nie stracić najlepszych pracowników i uniknąć nadmiernej rotacji? Dzięki warsztatom z naszym ekspertem dowiesz się jak to zrobić.

...
Leadership według Jacka Rozenka

Czy przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, jednakże pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z Jackiem Rozenkiem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.

...
Zarządzanie pokoleniami

Zmienia się otaczający nas świat… i sposób zarządzania również się zmienia. Co to oznacza dla Menadżera? Konieczność szybkiego dostosowania się do otaczającej rzeczywistości i wypracowania nowych standardów pracy z przedstawicielami różnych pokoleń w jednym zespole. Jak pogodzić ogień z wodą czyli jak zmotywować Ygreka do przychodzenia do pracy? Dzięki warsztatom dowiesz się jak to zrobić.

...
Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

Ten dzień, kiedy nagle musisz wydawać polecenia swoim dotychczasowym kolegom i zarządzać ich pracą a Prezes zwraca się do Ciebie po imieniu i zabiera na lunch – to pierwszy dzień Twojego nowego życia. Życia menadżera. Jak poradzić z pułapkami dotychczasowych relacji i jak zbudować nowe? 

...
Zarządzanie talentami wg Gallupa - jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Znajdź sposób na swoją osobistą  efektywność! Odkryj talenty swoje i swoich pracowników, podejmuj świadome decyzje o ścieżkach  rozwoju zespołu, którym zarządzasz! Idź drogą MISTRZOSTWA OSOBISTEGO. Nie trać czasu i energii na niwelowanie swoich słabych stron i słabych stron swoich pracowników.

...
FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Motywacji i entuzjazmu pracowników nie można wymusić w sposób mechaniczny. Entuzjazm jest jak wirus, można nim innych zarazić, ale aby móc zarazić innych trzeba samemu być nosicielem. Uświadom sobie własne możliwości wpływu na poziom motywacji  i zwiększ zaangażowanie pracowników poprzez koncentrację na wewnętrznych źródłach ich motywacji!

...
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności

Nawet najsprawniejszy menedżer nie osiągnie sukcesu, licząc tylko na siebie. Najważniejsze cele  firma może osiągnąć  wyłącznie dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich bez wyjątku pracowników. Jednak zbyt wielu pracowników przyjmuje postawę  „robię swoje, a reszta mnie nie interesuje".

...
Efektywność i ewaluacja działań rozwojowych - co zrobić żeby szkolenia działały

Organizacje intensywnie inwestują w rozwój pracowników, niestety bolączką wielu organizacji jest to, że nawet najlepsze szkolenie nie gwarantuje, że uczestnicy po jego zakończeniu trwale i z przekonaniem zastosują poznane podczas szkoleń rozwiązania. Co więc zrobić, aby szkolenie spełniło pokładane w nim nadzieje?

...
Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

AC/DC to obecnie najbardziej trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału pracowników już zatrudnionych  w organizacji. Co za tym idzie, coraz więcej organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz programach rozwojowych. Akademia Assessment Center i Development Center daje taką szansę.

...
Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Wolontariat w powszechnej opinii kojarzy się wyłącznie z altruistycznym pomaganiem i dawaniem. Ale, czy na pewno? Wolontariat jest znakomitą okazją, aby rozwijać swoje kompetencje w niestandardowy sposób, poznawać lepiej siebie w innej rzeczywistości, niż firmowa.  Wolontariusz zdobywa nowe doświadczenie i sprawdza się w nowej roli. A co zyskuje pracodawca?

...
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR

Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania. Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu.

...
Metodologia Design Thinking dla HR

Metodologia Design Thinking pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika, dzięki czemu powstają kreatywne i twórcze rozwiązania. Dla pracowników działów personalnych to szansa na wprowadzanie w organizacji innowacyjnych narzędzi HR, odpowiadających autentycznym potrzebom pracowników.

...
Budowanie pozycji i autorytetu HR Business Partnera

Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.

...
Trudne sytuacje- trudne decyzje

Szkolenie skupia się na pokazaniu uczestnikom na ich własnych mózgach/emocjach jak stres wynikający z sytuacji kryzysowych wpływa na ich możliwości podejmowania trudnych decyzji.

...
Performance Management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności

Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.

...
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Często jednak bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana. Ta wiedza jest w głowach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2224
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1299
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1121
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone