Gamma sp. j.

Leadership według Jacka Rozenka

Szkolenie zamknięte. Skontaktuj się z konsultantem w sprawie tego szkolenia.
Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Wyższy poziom świadomości i zaangażowania pracowników 
  • Zwiększenie lojalności pracowników wobec firmy
  • Oszczędności wynikające z wysokiej efektywności pracowników na danych stanowiskach
  • Mała rotacja pracowników i zmniejszenie kosztów zatrudnienia
  • Łatwiejszy proces pozyskiwania kompetentnych pracowników (dla których atmosfera pracy, system motywacji jest bardzo istotnym czynnikiem przy wyborze pracodawcy) 
  • Skuteczne przeprowadzenie pracowników przez zmiany 
  • Poprawa komunikacji na linii przełożony - pracownik

Korzyści dla pracownika

  • Poznanie zasad przywództwa najwyższego stopnia
  • Wzrost umiejętności świadomego budowania własnego autorytetu jako lidera
  • Wzrost umiejętności efektywnego przeprowadzania zmian w firmie
  • Nabycie umiejętności kreowania wizerunku lidera na poziomie werbalnym i niewerbalnym
  • Umiejętność budowania oraz zarządzania zwycięskim zespołem
  • Kreatywne podejście do problemów
  • Zwiększenie automotywacji 
  • Możliwość skonsultowania swojego doświadczenia oraz dalszych ścieżek rozwoju z trenerem

Korzyści wspólne

  • Dobra atmosfera w pracy 
  • Lepsze wyniki finansowe firmy
  • Umiejętność egzekwowania wysokich standardów firmy

Idea szkolenia

Rozwiń

Ścieżki rozwoju kompetencji Top Managera

Umiejętność przywództwa stawiana jest na najwyższym poziomie kompetencji managerskich. Czy zatem przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, jednakże pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat. A wiedza, profesjonalizm, doświadczenie, skuteczność i charyzma to znak firmowy naszego eksperta- Jacka Rozenka. Warsztaty z nim to emocjonująca przygoda. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z ekspertem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.

Do tej pory zarządy firm działały w przekonaniu, że przywództwo otwartej osobowości sprawowane przez egocentrycznych liderów którzy są w stanie porwać za sobą tłum do działania to przywództwo autentyczne. Liczne badania pokazały, że liderzy o największej sile oddziaływania to liderzy których charakteryzuje skromność, wola działania, zdecydowanie oraz skłonność do przypisywania zasług innym i brania winy za niepowodzenia na siebie. Aby wznieść firmę na wyżyny potrzebny jest jej tzw. przywódca piątego stopnia, czyli menedżer o naturze stanowiącej paradoksalną mieszaninę osobistej skromności, wielkiej siły woli i determinacji. Dzisiejsze środowisko biznesu stale się zmienia, a skala zachodzących zmian jest największa w historii. Nowoczesne zarządzanie to prawdziwa sztuka–wywierania wpływu, motywowania, delegowania, wspierania, nagradzania i karania, charyzmatycznego zarządzania zespołem. Nadeszły czasy, gdzie sukces osiągnie nie lider, który sięga do gwiazd, a lider, który tworzy gwiazdy.

Dzięki szkoleniu staniesz się autentycznym liderem. Prawdziwe przywództwo to nie stanowisko- to kluczowa umiejętność, gdzie człowiek jest najważniejszą jednostką. A siła sukcesu tkwi w zespole. Przywództwo wynikające z zajmowanego stanowiska- to najniższy poziom przywództwa. Ludzie zatrzymujący się na poziomie pierwszym mają podwładnych, ale nie członków drużyny. Przywództwo to osobowość, moc, ciągła zmiana, efektywne wywieranie wpływu na ludzi, wchodzenie w relacje miękko ale, stanowczo. Jeśli chcesz poznać autentyczne przywództwo, które jest najważniejszym czynnikiem sukcesu firmy- zapraszam na szkolenia z Jackiem Rozenkiem.

„Wspaniali liderzy nie są wielcy tylko dzięki temu, że przewodzą ludziom. Są wielcy przede wszystkim dlatego, że znakomicie nakłaniają innych do podejmowania nowych podróży ku Niewyobrażalnym Obszarom”.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów wyższej i średniej kadry
  • Liderów zespołów oraz kierowników projektów
  • Osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii
  • Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych

Program szkolenia

Rozwiń

Moduł 1: Autentyczne przywództwo nowa koncepcja lidera
„Zarządzanie to robienie rzeczy właściwie, przywództwo to robienie właściwych rzeczy”.

  • Początek drogi co wynika z badań Instytutu Gallup’a
  • Pewność siebie na scenie biznesowej czyli rozpoznanie własnego potencjału i energii twórczej
  • Fazy wzrostu przywództwa, czyli jak być świadomym i skutecznym liderem? prawo ciągłości procesu. 
  • Jakiego lidera oczekuje zwycięski zespół?
  • Jaki jest nasz cel? Odpowiem jednym słowem: zwycięstwo! W. Churchill jak realizować prawo zwycięstwa?
  • Jakie cechy lidera przekładają się na zyski?
  • Jak przekraczać bariery kreatywności, rozwoju i efektywności?
  • Jak budować firmę nastawioną na myślenie procesowe, czyli jak wykorzystać elementy six sigma w zarządzaniu. 

 

Moduł 2: High performance leadership, czyli podnoszenie standardów lidera
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał”

  • Jakie wyzwania czekają na liderów i dlaczego stare metody zarządzanie nie sprawdzają się już.
  • Zdeterminowany terrorysta, czyli co mnie interesuje i pociaga
  • Siedem grzechów głównych w biznesie
  • Pięć twarzy szefa
  • Moje przywództwo rodzaje autorytetu: formalny, moralny, wiedzy, charyzmatyczny
  • Inwestowanie w siebie małe ryzyko, to mały zysk
  • Motywacja aby się chciało chcieć

 

Moduł 3: Budowanie kultury organizacyjnej zespołu i wartości firmy
„Zebranie się razem to początek, trzymanie się razem to postęp, praca razem to sukces.’’

  • Jak budować atmosferę sprzyjająca osiąganiu wspólnych celów?
  • Modelowanie promowanie w zespole pożądanych wartości i wypracowanie własnych standardów pracy
  • Kształtowanie kultury ciągłego rozwoju siebie i zespołu, czyli niespożyte złoża kreatywności przywódczej
  • W jaki sposób wartości wpływają na budowanie wspólnego doświadczenia
  • Kiedy zespół pójdzie za Tobą, a kiedy zostanie z tyłu?
  • Prawa władzy, prawa wojny, prawa uwodzenia w ujęciu Roberta Greena: strategie budowania indywidualnej i grupowej przewagi w relacjach biznesowych
  • Identyfikowanie obszarów deficytowych w zespole

 

Moduł 4: Gra w otwarte karty, czyli rozmowy lidera z zespołem jako główne narzędzie wzmocnienia zarządzania
„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują.’’

  • Elementy autoprezentacji w budowaniu wizerunku lidera
  • Skuteczna komunikacja indywidulana i zespołowa
  • Zasady wywierania wpływu psychologicznego jako scenariusze i heurystyki, czyli twórcze, otwarte sekwencje działań
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Rozbijanie manipulacji werbalnych w rozmowie bezpośredniej
  • IX praw perswazji Poziomy logiczne komunikacji oraz meta komunikacja
  • Zastosowanie metody „gry ram” w komunikacji werbalnej
  • Rola i znaczenie informacji zwrotnej

 

Moduł 5: Sztuka wyzwalania ponadnormatywnych wyników, czyli motywacja 3:0 w zespole

  • „Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć’’
  • Nowe spojrzenie na firmę” z perspektywy helikoptera”, czyli o trudnej sztuce, by dostrzec nie tylko las ale i drzewa
  • Przywództwo mobilizacja ludzi do wspólnej pracy
  • Przywództwo okrywanie skarbów w potencjale talentów
  • „Słodsza marchewka, czy większy kij” kiedy i jak stosować?
  • Motywowanie zespołów a motywowanie pracownika różnice? Szanse i zagrożenia.
  • Poczucie własnej wartości, doskonalenie się i kontrola: sukces i samoocena
  • Prawo wewnętrznego kręgu, czyli jak pomagać pracownikom zobaczyć wielkość w nich samych?
  • Co motywuje polskich pracowników? "polska mapa motywacji"

 

Moduł 6: Kotwiczenie zmian w kulturze organizacji, czyli jak promować kulturę zmian w firmie.
„Jedyne co pewne i niezmienne w biznesie to zmiany.‘’

  • Dostosowywanie działania zespołu do strategii procesu rozwoju firmy
  • Jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów?
  • Utrwalanie nowego podejścia
  • Mobilizowanie pracowników do działania na dużą skalę
  • Jak nagradzać odpowiedzialnych za usprawnienia wspieranie zmian

 

Moduł 7: Inspirujące przywództwo to znak rozpoznawczy najlepszych

  • „Jeśli twoje działania inspirują innych do tego, żeby marzyć więcej, poznawać więcej, robić więcej i stawać się lepszym, to jesteś liderem”.
  • Czy charyzma jest ważniejsza od umiejętności ?
  • Dlaczego droga lidera nie idzie z prądem? Czyli o powodzeniu profesjonalistów
  • Automotywacja czynniki wzmacniające: entuzjazm i optymizm
  • Mistrzostwo emocjonalne Roller Coaster czy Duchowe Spa?
  • Budowanie proaktywnej energii zmiana szansą na rozwój
  • Akcent na budowanie kultury zaufania

 

Moduł 8 :Lider w obliczu kryzysów i porażek, czyli o trudnej drodze stawania się silnym
„Każda porażka niesie w sobie ziarno równej lub nawet większej korzyści’’.

  • Wola walki wbrew wszystkiemu i wszystkim
  • Wyjątkowa zdolność do adaptacji i osłabienie wewnętrznej cenzury
  • Przekraczanie granic własnej słabości standardy lidera
  • Sztuka podejmowania decyzji dojrzałego przywódcy
  • Jak się pozbierać? Fragmentacja
  • Jak przekuć porażkę w sukces, czyli jak z cytryny zrobić lemoniadę

Case studies

Rozwiń

Firma Whirlpool zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie w obszarze Przywództwa. W badaniu satysfakcji pracowników z pracy najsłabiej wypadała ocena leadershipu i umiejętności menedżerskich przełożonych.
Zaproponowaliśmy ośmiodniową Akademię Leadership 4D, która upatruje podstawy nowoczesnego przywództwa w przeniesieniu odpowiedzialności lidera z podstawowych funkcji kierowniczych na 3 inne obszary, w którym lider funkcjonuje w organizacji.

Budowaliśmy   przemianę na poziomie postaw liderów firmy Whirlpool w oparciu o 3 filary:I filar – odświeżenie misji, wizji i wartości firmy, jako podstawy stabilnych decyzji kadry menedżerskiej w czasach kryzysu. Wyznaczanie optymistycznej wizji poradzenia sobie z trudną sytuacją rynkową, zaczęło uspokajać poczucie zagrożenia u pracowników i wpływać na wewnętrzną motywację ludzi do cięższej pracy.II filar – identyfikacja z celami organizacji. Pracowaliśmy nad dostrzeżeniem istoty pracy w organizacji, likwidacją animozji pomiędzy działami i przywróceniem integracyjnej roli celów strategicznych firmy. Liderzy mieli za zadanie promować wyższość celów organizacji nad partykularnymi interesami poszczególnych zespołów. Menedżerowie mieli być pierwszymi, którzy to uczynią, zamodelują właściwe zachowania, chociażby poprzez pomoc w realizacji celów innemu zespołowi.III filar - odwrócenie roli lidera. Menedżerowie postrzegali swoją rolę w organizacji jako  przywilej, źródło władzy i skupiali się głównie na właściwym wyznaczaniu zadań i ich egzekwowaniu.  Trenerzy w oparciu o koncepcję recognition pracowali nad zmianą postaw liderów ukazując, iż ich funkcja stawać się powinna służebną wobec potrzeb członków zespołu. Nauczyliśmy menedżerów narzędzi mentoringu i coachingu, by w ten sposób wspierali rozwój pracowników. 
W kolejnym badaniu satysfakcji o 5% wzrosła ocena leadershipu, o 13 zaś ocena umiejętności menedżerskich.

 

Projekt skierowany był do menedżerów, kierujących zespołami o profilu sprzedażowym.

Na etapie diagnozy potrzeb, uczestnicy wskazywali konieczność doboru stylu zarządzania do poziomu motywacji pracowników.
 
Co więcej, uczestnicy wskazywali konieczność opracowania modelu zarządzania wobec pracowników, którym brak systematyczności (w pracy, podczas wypełniania dokumentów służbowych, raportów itp.) a którzy realizują w stopniu satysfakcjonującym plany i cele sprzedażowe. 
 
Konsultanci Gammy zaproponowali autorską metodę prowadzenia rozmów monitorujących skonstruowaną na bazie metodologii udzielania informacji zwrotnych. Podczas szkoleń, grupa trenerów przeprowadziła symulację z menedżerami, podczas których trenerzy wcielali się pracownika kompetentnego aczkolwiek zdemotywowanego.
 
Pierwsze rezultaty poszkoleniowe zauważalne były już po upływie kwartału. Menedżerowie, odnotowali wzrost systematyczności wśród pracowników oraz wyraźną chęć uczestnictwa w zebraniach i odprawach służbowych. Sprzedawcy dodatkowo deklarowali, że przełożeni biorą pod uwagę ich predyspozycje i dodatkowe umiejętności w procesie delegowania zadań.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_forte__media-saturn_ministerstwo_infrastruktury_i_rozwoju_makro_link4_syngenta.jpg|M_ministerstwo-rolnictwa-i-rozwoju-wsi_kancelaria_prezesa_rady_ministrow_decathlon_stomilex_coca-cola_nordea.jpg|M_nexteer_sodexo_alior-bank_whirlpool_ericsson_poczta-polska.jpg
666
663Leadership.png
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

2200 zł/os
DOSTĘPNE FORMATY SZKOLENIOWE:


Konsultacje szkoleniowe – 1-3 os.

Trening kompetencji – 4 – 12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy – 8-25 os.

Essence learning – 12 – 60 os.

Szkolenie otwarte - od 1 os.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Leadership według Jacka Rozenka
Następne szkolenie

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

...
Project manager - zarządzanie projektami wg PMI

Projekt – zarządzanie! z nami poznasz najważniejsze zasady zarządzania projektami i najpotrzebniejsze narzędzia fazy planowania w aspekcie korzyści jakie można odnieść w codziennej praktyce. Podejmij wyzwanie- poznaj PMI, aby odnosić spektakularne sukcesy w dziedzinie Zarządzania Projektami.

...
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Coaching - wyzwala ludzki potencjał! Usystematyzuj wiedzę z zakresu wspierania pracowników w doskonaleniu kompetencji zawodowych i osobistych. Buduj motywację zespołu. Poznaj narzędzie rozwojowe jakim jest coaching.

...
Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu

Planowanie, egzekWOWanie, monitorowanie to jedne z niezbędnych kompetencji, aby skutecznie zarządzać zespołem. Zadbaj o siebie i swoich ludzi - wykreuj zespół! Zmotywuj do zadaniowego, efektywnego podejścia do wykonywania obowiązków. Skutecznie zarządzaj czasem. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze trenerskiej Gammy dowiesz się jak to osiągnąć.

...
MOC AUTORYTETU – najsolidniejszy fundament zarządzania

Wzmocnij motywację do pracy nad sobą, miej gotowość na dzielenie się kompetencjami z członkami zespołu. Bądź autorytetem dla pracowników, bądź przewodnikiem, buduj szacunek. Wskażemy Ci najlepsze techniki, narzędzia i metody wprowadzenia tego do życia zawodowego.

...
Budowanie zaangażowania

Zbudujmy to wspólnie! Zbudujmy zaangażowanie! Motywacja do działania, współpraca, chęć pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na komfort i efektywność ich pracy. Udział w szkoleniu opartym na modelu transformacyjnym i recognition bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki zespołu.

...
Lider Transformacyjny- przywództwo przyszłości

Zamiast popychać ludzi do pracy, trzeba umieć ich pociągać. Szkolenie Przywództwo transformacyjne uczy popychających menedżerów jak stać się pociągającymi przywódcami.  W tym modelu menedżerowie mają większą satysfakcję pracy z zespołem, pracownicy większe zaangażowanie a organizacja wyższą efektywność.

...
High level of management - zwiększ zaangażowanie pracowników

Szkolenie jest połączeniem najskuteczniejszych technik motywacyjnych na rynku z innowacyjną koncepcją recognition. Recogniotion jest nowym trendem w motywacji – uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zapoznania się i przećwiczenia technik z tego nurtu zarządzania. Podnoś efektywność pracowników i buduj motywację.

...
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

Każdy ma określone preferencje co do kierowania swojej energii i "ładowania baterii", sposobu zbierania informacji i podejmowania decyzji, działania. Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji. Sami równie często stajemy przed dylematami związanymi z tym, że nie jesteśmy w stanie zrozumieć. Dzięki szkoleniu stanie się to łatwiejsze!

...
Turkusowe przywództwo

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

...
Rozmowy oceniające i podsumowujące

Kiedy zapraszasz pracownika na rozmowę oceniającą czujesz obustronny dyskomfort? Trudne wydaje Ci się udzielenie informacji zwrotnej? Dzięki udziałowi w szkoleniu zapoznasz się z technikami, które pozwolą znaleźć korzyści płynące z prowadzenia podsumowań, unikania błędów oceniania oraz stworzą okazję do rozwoju pracownika w kluczowych dla Ciebie obszarach.

...
Zarządzanie zmianą

80% zmian kończy się niepowodzeniem, dlatego, że niewłaściwe jest zarządzanie zmianą. Szkolenie nauczy liderów jak skutecznie wprowadzać zmianę w firmie jak dobrze zarządzać czasem. Skupiamy się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie ze zmianą, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem.

...
Lider w roli coacha. Metody budowania i pracy w zespole

Rola lidera jest kluczowa w każdej organizacji. To od niego zależy skuteczność pracy zespołu.  Nowoczesne zarządzanie opiera się na coachingowym stylu zarządzania. Jeśli chcesz poznać narzędzia coachingowe  dzięki którym zbudujesz zwycięski zespół, który chętnie i z sukcesem będzie realizować powierzone cele- trening Jarosława Gibasa jest dla Ciebie.

...
Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu

Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.

...
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Zatrzymanie w firmie najlepszych pracowników to gwarancja ciągłej sprzedaży i zadowolonych klientów. Badania pokazują że jeszcze nigdy wcześniej skuteczne działania retencyjne w obszarze HR nie miały takiego przełożenia na biznes. Jak nie stracić najlepszych pracowników i uniknąć nadmiernej rotacji? Dzięki warsztatom z naszym ekspertem dowiesz się jak to zrobić.

...
Leadership według Jacka Rozenka

Czy przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, jednakże pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z Jackiem Rozenkiem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.

...
Zarządzanie pokoleniami

Zmienia się otaczający nas świat… i sposób zarządzania również się zmienia. Co to oznacza dla Menadżera? Konieczność szybkiego dostosowania się do otaczającej rzeczywistości i wypracowania nowych standardów pracy z przedstawicielami różnych pokoleń w jednym zespole. Jak pogodzić ogień z wodą czyli jak zmotywować Ygreka do przychodzenia do pracy? Dzięki warsztatom dowiesz się jak to zrobić.

...
Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

Ten dzień, kiedy nagle musisz wydawać polecenia swoim dotychczasowym kolegom i zarządzać ich pracą a Prezes zwraca się do Ciebie po imieniu i zabiera na lunch – to pierwszy dzień Twojego nowego życia. Życia menadżera. Jak poradzić z pułapkami dotychczasowych relacji i jak zbudować nowe? 

...
Zarządzanie talentami wg Gallupa - jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Znajdź sposób na swoją osobistą  efektywność! Odkryj talenty swoje i swoich pracowników, podejmuj świadome decyzje o ścieżkach  rozwoju zespołu, którym zarządzasz! Idź drogą MISTRZOSTWA OSOBISTEGO. Nie trać czasu i energii na niwelowanie swoich słabych stron i słabych stron swoich pracowników.

...
FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Motywacji i entuzjazmu pracowników nie można wymusić w sposób mechaniczny. Entuzjazm jest jak wirus, można nim innych zarazić, ale aby móc zarazić innych trzeba samemu być nosicielem. Uświadom sobie własne możliwości wpływu na poziom motywacji  i zwiększ zaangażowanie pracowników poprzez koncentrację na wewnętrznych źródłach ich motywacji!

...
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności

Nawet najsprawniejszy menedżer nie osiągnie sukcesu, licząc tylko na siebie. Najważniejsze cele  firma może osiągnąć  wyłącznie dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich bez wyjątku pracowników. Jednak zbyt wielu pracowników przyjmuje postawę  „robię swoje, a reszta mnie nie interesuje".

...
Efektywność i ewaluacja działań rozwojowych - co zrobić żeby szkolenia działały

Organizacje intensywnie inwestują w rozwój pracowników, niestety bolączką wielu organizacji jest to, że nawet najlepsze szkolenie nie gwarantuje, że uczestnicy po jego zakończeniu trwale i z przekonaniem zastosują poznane podczas szkoleń rozwiązania. Co więc zrobić, aby szkolenie spełniło pokładane w nim nadzieje?

...
Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

AC/DC to obecnie najbardziej trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału pracowników już zatrudnionych  w organizacji. Co za tym idzie, coraz więcej organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz programach rozwojowych. Akademia Assessment Center i Development Center daje taką szansę.

...
Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Wolontariat w powszechnej opinii kojarzy się wyłącznie z altruistycznym pomaganiem i dawaniem. Ale, czy na pewno? Wolontariat jest znakomitą okazją, aby rozwijać swoje kompetencje w niestandardowy sposób, poznawać lepiej siebie w innej rzeczywistości, niż firmowa.  Wolontariusz zdobywa nowe doświadczenie i sprawdza się w nowej roli. A co zyskuje pracodawca?

...
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR

Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania. Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu.

...
Metodologia Design Thinking dla HR

Metodologia Design Thinking pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika, dzięki czemu powstają kreatywne i twórcze rozwiązania. Dla pracowników działów personalnych to szansa na wprowadzanie w organizacji innowacyjnych narzędzi HR, odpowiadających autentycznym potrzebom pracowników.

...
Budowanie pozycji i autorytetu HR Business Partnera

Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.

...
Trudne sytuacje- trudne decyzje

Szkolenie skupia się na pokazaniu uczestnikom na ich własnych mózgach/emocjach jak stres wynikający z sytuacji kryzysowych wpływa na ich możliwości podejmowania trudnych decyzji.

...
Performance Management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności

Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.

...
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Często jednak bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana. Ta wiedza jest w głowach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2224
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1299
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1121
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone