Inne strony: GAMMA DISCOVER
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza

High level of management - zwiększ zaangażowanie pracowników

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Jeśli menedżer nie zada sobie trudu, by poznać pracownika poniesie klęskę, której konsekwencją będzie nieadekwatne dopasowanie pracownika do zajmowanego stanowiska. Można jednak temu zapobiec, dobierając system motywacyjny do stanowisk oraz potrzeb i wartości poszczególnych pracowników. To zaś finalnie wpływa na zadaniowość oraz realizację celów strategicznych Organizacji.

IDEA SZKOLENIA

Zgodnie z najnowszymi badaniami, czynnikami które najczęściej wymieniają pracownicy w kategorii popularnych demotywatorów są nuda (apatia), niedocenianie oraz brak poczucia, że ich praca ma sens.

Jeśli menedżer nie zada sobie trudu, by poznać pracownika (jego osobowość, wartości oraz potrzeby psychologiczne a także materialne) poniesie klęskę, której konsekwencją będzie nieadekwatne dopasowanie pracownika do zajmowanego stanowiska. A niedopasowany pracownik to duże ryzyko dla zespołu i organizacji. Zwiększona rotacja, odchodzenie „talentów”, powielanie kosztownych procesów rekrutacji i onboardingu, to tylko niektóre z nich w dobie tzw. rynku pracownika.

Można jednak temu zapobiec, dobierając system motywacyjny do stanowisk oraz potrzeb i wartości poszczególnych pracowników.

Szkolenie jest połączeniem najskuteczniejszych technik motywacyjnych z uwzględnieniem wielopokoleniowości z innowacyjną koncepcją recognition. Dzięki takiemu podejściu, proces motywowania rozpatrywany jest wielopłaszczyznowo: zarówno z punktu widzenia licznych profili motywacyjnych, modeli wartości pracownika a także DNA menedżera. To zaś finalnie wpływa na zadaniowość oraz realizację celów strategicznych Organizacji.

Koncepcja recognition jest zaś nowym trendem w motywacji – uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zapoznania się i przećwiczenia technik z tego nurtu zarządzania.

Doświadczeni menedżerowie wiedzą, jak trudną sztuką jest wymaganie i wspieranie, wspieranie i wymaganie. Wiedzą, jak trudno jest połączyć te dwa rodzaje działań, by zarówno wspierając, nie tracić stawianych sobie (czy też „odgórnie” celów), jak i z determinacją realizując cele, nie „wypalać” podległych sobie pracowników.

Coraz więcej uwagi poświęca się badaniom z zakresu recognition, które dostarczają niezbitych dowodów, że ten sposób dopingowania najskuteczniej wzbudza w pracownikach wewnętrzną motywację i jest to najbardziej trwały motywator.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Raport firmy Gallup wykazał, że 50% pracowników opuściło pracę, aby „trochę uciec od swojego menadżera w pewnym momencie swojej kariery" i że zaangażowanie menedżera bezpośrednio wpływa na zaangażowanie zespołu.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Funkcja motywacji w procesie zarządzania:
  • Rola i rodzaje motywacji
  • Proces motywacji w dobie tzw. rynku pracownika
  • Motywacja w dobie multigeneracji ( z perspektywy różnych pokoleń w organizacjach)

2. Potrzeby psychologiczne w motywowaniu:
  • Piramida Maslowa:
    • Hierarchiczność potrzeb
    • Wynikowość potrzeb
  • Fomuła Herzberga:
    • Czynniki higieny – ich brak obniża motywację
    • Motywatory – ich obecność podnosi motywację

3. Wynagradzanie i karanie w zespole:
  • Rodzaje wynagrodzeń:
    • Benefity finansowe – poznanie progów oczekiwań
    • Benefity pozafinansowe – wykorzystywanie metody Herzberga
  • 6 kroków nagradzania
  • 6 kroków karania

4. Współczesne kierunki motywowania pracowników:
  • Profil Motywacyjny Reissa RMP:
    • Idea 16 motywatorów: władza, niezależność, ciekawość, uznanie, porządek, gromadzenie, honor, idealizm, kontakty społeczne, rodzina, status, rewanż, piękno, jedzenie, aktywność fizyczna, spokój
  • Model motywacyjny Pinka:
    • Sens- cel
    • Autonomia
    • Mistrzostwo osobiste
  • Motywacyjne DNA Tamary Lowe:
    • Dążenia (do kontaktu z innymi, do wydajności)
    • Potrzeby ( stabilizacji, zmian)
    • Nagrody (zewnętrzne, wewnętrzne)

5. Motywacyjne DNA menedżera – rola kadry zarządzającej w procesie motywowania;
typy menedżerskiego DNA:
  • Dyrektor ( wydajność, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
  • Wizjoner (wydajność, zmiany, nagrody wewnętrzne)
  • Wódz ( wydajność, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
  • Mistrz (wydajność, zmiany, nagrody zewnętrzne)
  • Opiekun (kontakty, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
  • Sojusznik (kontakty, zmiany, nagrody wewnętrzne)
  • Udoskonalacz (kontakty, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
  • Badacz (kontakty, zmiany, nagrody zewnętrzne)

6. Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
  • Funkcja informacji zwrotnej w procesie komunikacji
  • Sposoby udzielania informacji zwrotnej:
    • Metoda „Z”
    • Metoda FUO
    • Metoda FUKO
    • Metoda UFO
    • Metoda 8 kroków
    • Szóstka zwrotnaWłaściwe dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy
  • Właściwa reakcja na informację zwrotną
  • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną

7. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako  silne narzędzie zarządzania:
  • Test Timpsona
  • Czym jest uznanie dla pracownika?
    • Definicja
    • Charakterystyka
    • Badania
    • Zasada 50/30/20
    • „HBPL recognition program”
  • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? – korzyści z okazywania uznania dla pracownika

8. 4 zasady uznania
  • Często:
    • Planowanie działań w obszarze okazywania uznania dla pracowników
  • Od siebie:
    • Techniki budowania wiarygodności
    • Nlp w konstruowaniu osobistego przekazu
  • Konkretnie:
    • Chunking informacji
    • Style opisywania rzeczywistości
  • Od razu po zachowaniu

9. Złe nawyki czyli, o tym, co niszczy uznanie dla pracownika
  • Przykłady naszych złych nawyków
  • Przyczyny naszych złych nawyków
  • Jak zapobiegać złym nawykom?

10. Okazywanie uznania dla pracownika jako efektywny proces
  • Jak efektywnie okazywać uznanie?
  • Jak dostarczać uznanie w skuteczny sposób?
  • Rodzaje uznania:
    • Społeczne
    • Symboliczne
    • Materialne
  • Narzędzia okazywania uznania:
    • Co robimy?
    • Co możemy robić?

11. Podsumowanie szkolenia:
  • Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

Cena szkolenia
1500 zł/os
Miejsce szkolenia

Termin szkolenia
5 kwiecień 2016 do 6 kwiecień 2016

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost efektywności pracowników
  • zwiększenie lojalności pracowników wobec organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)
  • kształtowanie kultury organizacyjnej
  • efektywniejsze zarządzanie wielopokoleniowością w organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • świadomość swoich mocnych stron jako motywującego menedżera oraz obszarów do rozwoju
  • wpływ na budowanie kultury organziacyjnej
  • znajomość mendżerskiego DNA oraz wzmocenienie własnego stylu zarządzania
  • zwiększenie własnej konkurencyjności na rynku pracy poprzez znajomość najnowszych technik motywowania
  • •zwiększone szanse na awans jako efekt skutecznego, długofalowego motywowania pracowników
  • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym, komfort pracy,
    • efektywność osobista (poczucie sprawczości)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
  • łatwiejsze szacowanie zasobów przed realizacją nowych zadań zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym
  • realizowanie celów strategicznych organizacji przy minimalnym nakładzie środków i zasobów
  • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)
  • mniejsza liczba błędów / większa liczba trafnych decyzji ze względu na bardziej obiektywne szacowanie ryzyka (przyjmowanie różnych punków widzenia)
  • skuteczna alternatywa dla stylów zarządzania zorientowanych na kontrolę i monitoring

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

High level of management - zwiększ zaangażowanie pracowników

Termin szkolenia: 5 kwiecień 2016 r. do 6 kwiecień 2016 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
16 lipiec 2018 - 18 lipiec 2018 Warszawa
Design Thinking wspiera tworzenie innowacji w organizacji i generowanie rozwiązań pożądanych przez użytkowników, technologicznie wykonalnych i ekonomicznie uzasadnionych. Warsztat przeznaczony jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały procesy zespołów projektowych metodą Design Thinking.
23 lipiec 2018 - 24 lipiec 2018 Warszawa
Ten dzień, kiedy nagle musisz wydawać polecenia swoim dotychczasowym kolegom i zarządzać ich pracą a Prezes zwraca się do Ciebie po imieniu i zabiera na lunch – to pierwszy dzień Twojego nowego życia. Życia menadżera. Jak poradzić z pułapkami dotychczasowych relacji i jak zbudować nowe? 
10 wrzesień 2018 - 11 wrzesień 2018 Warszawa
Kiedy zapraszasz pracownika na rozmowę oceniającą czujesz obustronny dyskomfort? Trudne wydaje Ci się udzielenie informacji zwrotnej? Dzięki udziałowi w szkoleniu zapoznasz się z technikami, które pozwolą znaleźć korzyści płynące z prowadzenia podsumowań, unikania błędów oceniania oraz stworzą okazję do rozwoju pracownika w kluczowych dla Ciebie obszarach.
17 wrzesień 2018 - 18 wrzesień 2018 Warszawa
Projekt – zarządzanie! z nami poznasz najważniejsze zasady zarządzania projektami i najpotrzebniejsze narzędzia fazy planowania w aspekcie korzyści jakie można odnieść w codziennej praktyce. Podejmij wyzwanie- poznaj PMI, aby odnosić spektakularne sukcesy w dziedzinie Zarządzania Projektami.
20 wrzesień 2018 - 21 wrzesień 2018 warszawa
Planowanie, egzekWOWanie, monitorowanie to jedne z niezbędnych kompetencji, aby skutecznie zarządzać zespołem. Zadbaj o siebie i swoich ludzi - wykreuj zespół! Zmotywuj do zadaniowego, efektywnego podejścia do wykonywania obowiązków. Skutecznie zarządzaj czasem. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze trenerskiej Gammy dowiesz się jak to osiągnąć.
1 październik 2018 - 2 październik 2018 Warszawa
Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.
4 październik 2018 - 5 październik 2018 Warszawa
Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.