Gamma sp. j.

Zarządzanie zmianą

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników 
  • Lepsze przygotowanie do wprowadzania zmian
  • Zmniejszanie oporu pracowników przed zmianą
  • Szybsze przeprowadzanie zmian
  • Efektywniejsz komunikacja w zmianach
  • Zapobieganie spadkom wyników firmy
  • Intensyfikacja rozwoju firmy

Korzyści dla pracownika

  • Zrozumienie mechanizmu wdrażania zmian
  • Większa otwartość na zmiany 
  • Łatwiejsze przechodzenie przez proces zmiany na poziomie indywidualnym
  • Zwiększenie osobistej elastyczności i skuteczności 
  • Poznanie metod pracy z różnymi postawami wobec zmian
  • Komunikowanie trudnych decyzji 
  • Opanowanie metodyki wdrażania zmian

Korzyści wspólne

  • przyjęcie postawy otwartości na zmiany
  • zwiększenie konkurencyjności firmy i pracowników

Idea szkolenia

Rozwiń

Główny cel szkolenia zakłada wielopoziomowe przygotowanie kadry kierowniczej do wprowadzania  i animowania procesu zmiany w organizacji.

Podczas szkolenia skupimy się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Poruszane zagadnienia będą również obejmowały specyfikę procesów adaptacyjnych, kształtowanie  i  modyfikowanie postaw pracowniczych wobec zmian, jak również aspekty motywacyjne w procesie zmian. Ponieważ menedżerom często wydaje się, że ludzie w trakcie zmian funkcjonują dokładnie tak samo, jak w czasie bez zmiany, dlatego uczulamy ich na zjawiska, które pojawiają się tylko i wyłącznie w okresie zmiany. Ponadto uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie z tego typu przypadkami, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie  z planem. Techniki, narzędzia, sposoby postępowania bazują na najbardziej efektywnych modelach zarządczych w zarządzaniu zmianą (analiza pola sił E. Sheina, model zarządzania w zmianie, Steering & Joining, model komunikacji Morgenthama).


GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.


SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Umiejętność postrzegania zmiany w kontekście rozwoju rynku i sytuacji w Organizacji
  • Umiejętność tworzenia macierzy interesariuszy zmiany
  • Umiejętność autodiagnozy własnego nastawienia do zmiany na poziomie emocjonalnym, poznawczym i behawioralnym
  • Umiejętność zarządzania oporem w zmianie
  • Wykorzystywanie modelu pola sił Sheina w zarządzaniu zmianą
  • Komunikowanie zmiany w duchu marketingu wewnętrznego (employer branding)
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie mechanizmów towarzyszących zmianie – na poziomie pracownika
    i zespołu
  • Dobieranie strategii zarządzania zespołem w zmianie
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami reagującymi czynnych bądź biernym oporem na zmianę

Program szkolenia

Rozwiń
1. Wprowadzenie –zmiana – szansa czy kryzys
  • Przyjmowanie zmiany vs. zarządzanie zmianą
  • Definicja zmiany
    • Pozytywne konsekwencje zmiany
    • Stanie w miejscu to cofanie się
  • Zmiana jako element rozwoju organizacji
  • 3 perspektywy zmiany
    • Kierownicza
    • Organizacyjna
    • Osobista


2. Ja w zmianie – poziom osobisty

  • Postawa osobista w odniesieniu do zmiany
    • Poziom poznawczy (często deklaratywny)
    • Poziom emocjonalny (związany z bardziej lub mniej uświadomionymi potrzebami)
    • Poziom zachowania ( w sytuacji realnej zmiany)
  • Stereotypy dotyczące zmiany
  • Konfrontacja przekonań z efektywnością
  • Naturalne tendencje do radzenia sobie ze zmianą


Ważna informacja:
Poziom osobisty w zmianie ma olbrzymie znaczenie dla późniejszego analizowania reakcji, postaw pracowników oraz relacji menedżeraz pracownikiem w zmianie.

3. Opór w zmianie

  • Niechęć pracowników do zmiany
    • Rozpoznawanie obaw pracowników
    • Identyfikacja źródeł oporu
  • Techniki neutralizowania oporu
    • Sygnały poparcia
    • Polityka informacyjna
    • Dochodzenie do wspólnych ustaleń – efekt partycypacji
    • Pozyskiwanie liderów opinii
  • Postawy pracownicze wobec zmiany
    • Antagonista
    • Brak zaangażowania
    • Niech się dzieje co chce
    • Gotowość do pomocy
    • Aktywnie włącza się w realizację


4. Analiza sił w zmianie wg E. Sheina

  • Systematyzacja sposobów torpedowania niezbędnych zmian
    • 8 rodzajów oporu
    • Wskaźniki wątpliwości


5. Przezwyciężanie oporu wobec zmian

  • Czynniki wspierające
    • Zwiększona konkurencja
    • Konieczność zwiększenia zakresu działalności
    • Zmiana wizerunku organizacji
    • Uspokojenie zamieszania
    • Ukierunkowanie działań na jakość
    • Przyzwyczajenia do starego sposobu działania
    • Poprawa efektywności pracowników
  • Siły hamujące
    • Niewystarczająca wiedza i brak wykwalifikowanych pracowników
    • Tradycja organizacji stabilnej
    • Utrata pozycji przez niektórych pracowników
    • Brak wiedzy, zasad, umiejętności pracy


6. Idea marketingu wewnętrznego w zarządzaniu zmianą

  • Pracownik jako Klient zmiany
  • Marketing zmiany
  • Poszukiwanie ambasadorów zmiany


7. Komunikacja zmiany

  • Wybranie strategii komunikacji zmiany
  • Wybranie kanału komunikacji zmiany
    • Organizacyjne kanały komunikacji
    • Nieformalne kanały komunikacji
  • Komunikacja zmiany na poziomie werbalnym   i niewerbalnym
    • Nagrania video
  • Ustalenie kontekstu organizacyjnego wprowadzenia zmiany
  • Opracowanie komunikatu przekazywanego do adresatów zmiany
  • Wykorzystanie efektu partycypacji w zmianie


8. Zestaw technik pomagających pracownikom funkcjonowanie w zmianie

  • Komunikowanie zmiany
  • Techniki wpływu społecznego
  • Argumentacja w zmianie

9. Taktyka wprowadzania zmian

  • 4 fazy wprowadzania zmian w organizacji
    • Psychologia każdego etapu
    • Sposoby zaspokojenia potrzeb pracowników na każdym etapie
  • Strategie zarządzania zespołem w zmianie
    • Steering & Joining
    • Prowadzenie ludzi od zmiany otwartej do zamkniętej

10. Zmiana na poziomie zespołu

  • Rozmrożenie – techniki inicjacji zmiany
  • Zmiana – narzędzia monitorowania i kierowania procesem
  • Zamrożenie – wprowadzenie mechanizmów scalających efekty zmiany
  • Zarządzanie krzywą wydajności zespołu podczas zmiany
  • Dokonanie ustaleń podnoszących efektywność zespołu
  • Analiza krytyczna wprowadzenia zmiany

11. Zmiana na poziomie pracownika

  • Zaprzeczenie – techniki urealnienia zmiany
  • Opór – techniki przełamywania oporu
  • Eksperymentowanie – wspieranie procesu uczenia u pracownika
  • Zaangażowanie - narzędzia wspierania działań pracownika

12. Zarządzanie zmianą na poziomie mniejszych jednostek organizacyjnych

  • Mechanizmy grupowe powstające podczas zarządzania zmianą
    • Mechanizm konformizmu grupowego
    • Ekstremizm poglądowy
    • Powstawanie samodzielnych agentów zmiany
  • Zmiany postaw pracowniczych w czasie zmian organizacyjnych
    • Mechanizm wspólnego wroga
    • Powstawanie struktur i liderów nieformalnych
    • Warunkowa akceptacja zmiany
  • Opracowanie planu wprowadzania zmian na poziomie działu/zespołu

 
13. Poligon trudnych sytuacji

  • Informowanie o zmianie w rozmowie indywidualnej
    • Wewnątrzsterowny vs. zewnątrzsterowny
    • Na sprzeciw vs. na zgodę
    • Oporujący wprost vs. opór bierny
  • Informowanie o zmianie w relacji z zespołem
    • Opór bierny
    • Opór niewprost (aluzje, sarkazm itp.)
    • Niekonstruktywna dyskusja
    • Spiskowa teoria dziejów
  • Czarnowidztwo – eskalowanie czarnego scenariusza


14. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

 

Trenerzy

Rozwiń

Robert Milczarek

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni  szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Anetta Wróblewska

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Krzysztof Suski

Peak Performance Ekspert, psycholog biznesu, coach, trener, konsultant, rekruter i aktywny przedsiębiorca. Ponad 10 lat doświadczenia na stanowiskach wyższego szczebla zarządzania w zagranicznych firmach działających w Polsce, oraz w USA - szkolenia, psychologia stosowana - terapia, reklama.  Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu autorskich programów szkoleniowych w zakresie efektywności osobistej, zespołowej , organizacyjnej  oraz konsultingu - rekrutacja personelu, HR management, zarządzanie sprzedażą, systemy motywacyjne i coaching. Prezentuje unikalny, wysoce interaktywny styl pracy z Uczestnikami - doskonałe rozumienie specyfiki potrzeb Klienta i precyzyjne dostosowanie do nich programów.

Case studies

Rozwiń

Podwarszawski browar został przejęty przez nowych właścicieli w czasach, kiedy prawie 99 % rynku zajęte było przez wielkie koncerny piwne takie jak Kompania Piwowarska, grupa Żywiec lub Carlsberg. Właściciele bardzo chcieli wprowadzić swój produkt do okolicznych lokali, jednakże przeważająca większość miała podpisane umowy lojalnościowe z browarami koncernowymi, które zapewniały nieodpłatnie meble, parasole, lodówki, a nawet znaczące pieniądze za prawo wyłącznej sprzedaży ich piw. Tego też restauratorzy oczekiwali od Browaru Konstancin, a browaru lokalnego nie było na to stać. Dyrektor poprosił jednego z coachów Gammy o wsparcie. 

Każdy lider powinien sobie odpowiedzieć na 3 pytania:
Co robimy , Jak to robimy i Dlaczego to robimy.

Lider transakcyjny odpowiada na nie idąc od zewnątrz. Coach prowadził sesję w kierunku odwrotnym, charakterystycznym dla przywództwa transformacyjnego.

Początkowe sprowokował dyrektora do odpowiedzenia sobie na pytanie: „Dlaczego chcemy sprzedawać piwo w pubach i restauracjach?” W odpowiedzi usłyszał, że chodzi o to, aby w Warszawie można było napić się prawdziwie warzonego piwa, niepasteryzowanego, prosto z beczki.

Następnie postawiono przed dyrektorem wyzwanie, zadając pytanie: jak chcecie to robić?

Dyrektor był pewien, że nie chce płacić restauratorom „za wyłączność”, że chce te pieniądze przeznaczać na utrzymanie zawsze najwyższej jakości piwa. Chce produkować i dostarczać taki trunek, którego smak będzie pożądany przez klientów a nie pieniądz, który za nim stoi.

W końcu dyrektor zdefiniował co będzie robić. Zamierzał dostarczać najlepsze piwo, którego wyjątkowy smak i jakość będzie odpowiadała klientom, i zainteresuje restauratorów Browarem Konstancin jako partnerem-dostawcą.

W tym celu browar zaczął systematycznie inwestować w tradycyjny charakter i wysoką jakość surowców i oryginalne receptury piw, stanowiące o ich wyjątkowym smaku i autentyczności. W roku 2012 Browar Konstancin zdobył 3 złote i 1 brązowy medal na Chmielakach Krasnostawskich (najstarszy konkurs konsumencki piw  w Polsce), a w 2010 roku Bractwo Piwne uznało produkowane w Konstancinie piwa niepasteryzowane za najlepsze piwa jasne w Polsce. Równolegle został stworzony  atrakcyjny dla restauratorów system realizacji zamówień 24H, który zapewniał właścicielom lokali pewność ciągłej dostępności piwa w lokalu, a co za tym idzie brak przerw w zarabianiu.

Dzięki temu obecnie Browar Konstancin dostarcza piwa do ponad 100 lokali na terenie Warszawy i okolic.
 

Projekt szkoleniowy dla firmy Media Saturn Holding Polska, właściciela marek Media Markt i Saturn zakładał wzmocnienie nowych kompetencji managerskich kierowników w ramach ewolucyjnej zmiany zachodzącej w Organizacji. Kadra kierownicza, w duchu leadershipu transformacyjnego, miała zrozumieć swoją nową rolę oraz zaakceptować i wesprzeć realizowaną zmianę.
Projekt został zaplanowany jako bardzo intensywny cykl szkoleniowy – w okresie 1,5 miesiąca zostało przeszkolonych 800 uczestników podczas 78 dni szkoleniowych.  
Czynniki, które zapewniły sukces przedsięwzięciu to:

  • Warsztaty dla Dyrektorów marketów angażujące najwyższą kadrę kierowniczą w projektowanie szkolenia
  • Formuła szkoleń wskazująca uczestnikom, że Zarząd firmy nadaje przedsięwzięciu wysoką rangę
  • Przygotowanie gier i symulacji pozwalających na szkoleniu pracować nie tylko na poziomie kompetencji, ale również motywacji

Cykl został oceniony bardzo wysoko przez Dział Szkoleń MSHP oraz samych uczestników.

Szkolenie zostało zamówione przez Klienta jako przygotowujące do planowanej zmiany. Grupą dla której dedykowane było szkolenie była kadra kierownicza. Uczestnicy poza wypracowaniem tradycyjnych umiejętności związanych z zarządzaniem zmianą mieli na szkoleniu możliwość przepracować własne podejście do zmian oraz , świadomej pracy nad własnymi przekonaniami.
W ankietach poszkoleniowych i późniejszych rozmowach podsumowujących ten aspekt szkolenia został uznany za najbardziej rozwijający. Refleksje wypływające z pracy nad sobą sprawiły, że menedżerowie
w sposób bardziej świadomy i uwzględniający perspektywę pracownika potrafili wpływać na podwładnych
w procesie zmiany.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_forte__media-saturn_ministerstwo_infrastruktury_i_rozwoju_makro_link4_syngenta.jpg|M_nexteer_sodexo_alior-bank_whirlpool_ericsson_poczta-polska.jpg|M_salamander_axa_ministerstwo-spraw-zagranicznych_ministerstwo-sprawiedliwosci_generalna-dyrekcja-drog-krajowych-i-autostrad_ministerstwo-skarbu-panstwa.jpg|M_samsung_pandora_stomilex_brvz_msd_new-yorker.jpg
259|66|205|257
663zarządzaniezmianami.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
Fakt
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Fakt
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badania
Prowadzone przez Judge’a i Douglasa badania potwierdziły pozytywny związek pomiędzy zdolnością organizacji do zmian a wynikami firmy. Przewaga konkurencyjna może istnieć na dynamicznych rynkach ze względu na zdolność firmy do ciągłej zmiany.
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Zarządzanie zmianą

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

...
Project manager - zarządzanie projektami wg PMI

Projekt – zarządzanie! z nami poznasz najważniejsze zasady zarządzania projektami i najpotrzebniejsze narzędzia fazy planowania w aspekcie korzyści jakie można odnieść w codziennej praktyce. Podejmij wyzwanie- poznaj PMI, aby odnosić spektakularne sukcesy w dziedzinie Zarządzania Projektami.

...
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Coaching - wyzwala ludzki potencjał! Usystematyzuj wiedzę z zakresu wspierania pracowników w doskonaleniu kompetencji zawodowych i osobistych. Buduj motywację zespołu. Poznaj narzędzie rozwojowe jakim jest coaching.

...
Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu

Planowanie, egzekWOWanie, monitorowanie to jedne z niezbędnych kompetencji, aby skutecznie zarządzać zespołem. Zadbaj o siebie i swoich ludzi - wykreuj zespół! Zmotywuj do zadaniowego, efektywnego podejścia do wykonywania obowiązków. Skutecznie zarządzaj czasem. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze trenerskiej Gammy dowiesz się jak to osiągnąć.

...
MOC AUTORYTETU – najsolidniejszy fundament zarządzania

Wzmocnij motywację do pracy nad sobą, miej gotowość na dzielenie się kompetencjami z członkami zespołu. Bądź autorytetem dla pracowników, bądź przewodnikiem, buduj szacunek. Wskażemy Ci najlepsze techniki, narzędzia i metody wprowadzenia tego do życia zawodowego.

...
Budowanie zaangażowania

Zbudujmy to wspólnie! Zbudujmy zaangażowanie! Motywacja do działania, współpraca, chęć pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na komfort i efektywność ich pracy. Udział w szkoleniu opartym na modelu transformacyjnym i recognition bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki zespołu.

...
Lider Transformacyjny- przywództwo przyszłości

Zamiast popychać ludzi do pracy, trzeba umieć ich pociągać. Szkolenie Przywództwo transformacyjne uczy popychających menedżerów jak stać się pociągającymi przywódcami.  W tym modelu menedżerowie mają większą satysfakcję pracy z zespołem, pracownicy większe zaangażowanie a organizacja wyższą efektywność.

...
High level of management - zwiększ zaangażowanie pracowników

Szkolenie jest połączeniem najskuteczniejszych technik motywacyjnych na rynku z innowacyjną koncepcją recognition. Recogniotion jest nowym trendem w motywacji – uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zapoznania się i przećwiczenia technik z tego nurtu zarządzania. Podnoś efektywność pracowników i buduj motywację.

...
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

Każdy ma określone preferencje co do kierowania swojej energii i "ładowania baterii", sposobu zbierania informacji i podejmowania decyzji, działania. Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji. Sami równie często stajemy przed dylematami związanymi z tym, że nie jesteśmy w stanie zrozumieć. Dzięki szkoleniu stanie się to łatwiejsze!

...
Turkusowe przywództwo

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

...
Rozmowy oceniające i podsumowujące

Kiedy zapraszasz pracownika na rozmowę oceniającą czujesz obustronny dyskomfort? Trudne wydaje Ci się udzielenie informacji zwrotnej? Dzięki udziałowi w szkoleniu zapoznasz się z technikami, które pozwolą znaleźć korzyści płynące z prowadzenia podsumowań, unikania błędów oceniania oraz stworzą okazję do rozwoju pracownika w kluczowych dla Ciebie obszarach.

...
Zarządzanie zmianą

80% zmian kończy się niepowodzeniem, dlatego, że niewłaściwe jest zarządzanie zmianą. Szkolenie nauczy liderów jak skutecznie wprowadzać zmianę w firmie jak dobrze zarządzać czasem. Skupiamy się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie ze zmianą, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem.

...
Lider w roli coacha. Metody budowania i pracy w zespole

Rola lidera jest kluczowa w każdej organizacji. To od niego zależy skuteczność pracy zespołu.  Nowoczesne zarządzanie opiera się na coachingowym stylu zarządzania. Jeśli chcesz poznać narzędzia coachingowe  dzięki którym zbudujesz zwycięski zespół, który chętnie i z sukcesem będzie realizować powierzone cele- trening Jarosława Gibasa jest dla Ciebie.

...
Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu

Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.

...
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Zatrzymanie w firmie najlepszych pracowników to gwarancja ciągłej sprzedaży i zadowolonych klientów. Badania pokazują że jeszcze nigdy wcześniej skuteczne działania retencyjne w obszarze HR nie miały takiego przełożenia na biznes. Jak nie stracić najlepszych pracowników i uniknąć nadmiernej rotacji? Dzięki warsztatom z naszym ekspertem dowiesz się jak to zrobić.

...
Leadership według Jacka Rozenka

Czy przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, jednakże pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z Jackiem Rozenkiem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.

...
Zarządzanie pokoleniami

Zmienia się otaczający nas świat… i sposób zarządzania również się zmienia. Co to oznacza dla Menadżera? Konieczność szybkiego dostosowania się do otaczającej rzeczywistości i wypracowania nowych standardów pracy z przedstawicielami różnych pokoleń w jednym zespole. Jak pogodzić ogień z wodą czyli jak zmotywować Ygreka do przychodzenia do pracy? Dzięki warsztatom dowiesz się jak to zrobić.

...
Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

Ten dzień, kiedy nagle musisz wydawać polecenia swoim dotychczasowym kolegom i zarządzać ich pracą a Prezes zwraca się do Ciebie po imieniu i zabiera na lunch – to pierwszy dzień Twojego nowego życia. Życia menadżera. Jak poradzić z pułapkami dotychczasowych relacji i jak zbudować nowe? 

...
Zarządzanie talentami wg Gallupa - jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Znajdź sposób na swoją osobistą  efektywność! Odkryj talenty swoje i swoich pracowników, podejmuj świadome decyzje o ścieżkach  rozwoju zespołu, którym zarządzasz! Idź drogą MISTRZOSTWA OSOBISTEGO. Nie trać czasu i energii na niwelowanie swoich słabych stron i słabych stron swoich pracowników.

...
FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Motywacji i entuzjazmu pracowników nie można wymusić w sposób mechaniczny. Entuzjazm jest jak wirus, można nim innych zarazić, ale aby móc zarazić innych trzeba samemu być nosicielem. Uświadom sobie własne możliwości wpływu na poziom motywacji  i zwiększ zaangażowanie pracowników poprzez koncentrację na wewnętrznych źródłach ich motywacji!

...
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności

Nawet najsprawniejszy menedżer nie osiągnie sukcesu, licząc tylko na siebie. Najważniejsze cele  firma może osiągnąć  wyłącznie dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich bez wyjątku pracowników. Jednak zbyt wielu pracowników przyjmuje postawę  „robię swoje, a reszta mnie nie interesuje".

...
Efektywność i ewaluacja działań rozwojowych - co zrobić żeby szkolenia działały

Organizacje intensywnie inwestują w rozwój pracowników, niestety bolączką wielu organizacji jest to, że nawet najlepsze szkolenie nie gwarantuje, że uczestnicy po jego zakończeniu trwale i z przekonaniem zastosują poznane podczas szkoleń rozwiązania. Co więc zrobić, aby szkolenie spełniło pokładane w nim nadzieje?

...
Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

AC/DC to obecnie najbardziej trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału pracowników już zatrudnionych  w organizacji. Co za tym idzie, coraz więcej organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz programach rozwojowych. Akademia Assessment Center i Development Center daje taką szansę.

...
Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Wolontariat w powszechnej opinii kojarzy się wyłącznie z altruistycznym pomaganiem i dawaniem. Ale, czy na pewno? Wolontariat jest znakomitą okazją, aby rozwijać swoje kompetencje w niestandardowy sposób, poznawać lepiej siebie w innej rzeczywistości, niż firmowa.  Wolontariusz zdobywa nowe doświadczenie i sprawdza się w nowej roli. A co zyskuje pracodawca?

...
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR

Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania. Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu.

...
Metodologia Design Thinking dla HR

Metodologia Design Thinking pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika, dzięki czemu powstają kreatywne i twórcze rozwiązania. Dla pracowników działów personalnych to szansa na wprowadzanie w organizacji innowacyjnych narzędzi HR, odpowiadających autentycznym potrzebom pracowników.

...
Budowanie pozycji i autorytetu HR Business Partnera

Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.

...
Trudne sytuacje- trudne decyzje

Szkolenie skupia się na pokazaniu uczestnikom na ich własnych mózgach/emocjach jak stres wynikający z sytuacji kryzysowych wpływa na ich możliwości podejmowania trudnych decyzji.

...
Performance Management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności

Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.

...
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Często jednak bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana. Ta wiedza jest w głowach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Tendencje w szkoleniu handlowców3098
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3068
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda3053
Zaufanie: nawet najlepszy proc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone