Działaj tak, żeby spotkanie z Tobą było wartością dla Klienta

CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe „The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy:

IDEA SZKOLENIA

Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach według, których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:

  • Teaching
    Sprzedawca prowokatywny jako „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.

  • Tailoring
    Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do metaprogramu klienta. Używa psycholingwistycznych technik komunikacji, dbający, by każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.

  • Taking control
    Sprzedawca prowokatywny bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.

    Współcześnie sprzedawca zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest model Challenger Sale, charakteryzujący się znacznie lepszymi (ponad dwukrotne!) rezultatami i wynikami sprzedażowymi względem pozostałych koncepcji sprzedaży.

  • Przede wszystkim praktyka.
    Warsztaty są przeprowadzane zgodnie z dewizą praca-zabawa-wyzwanie. 90% czasu zajmą zadania praktyczne, wyzwania, scenki, gry, prezentacje uczestników i symulacje pracy.

  • Wysoka intensywność.
    Zajęcia będą prowadzone z dużą intensywnością i zmiennością proponowanych ćwiczeń.

  • Flow
    Zaprojektowane zadania, wyzwania i ćwiczenia będę przeprowadzane w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, nie mniej jednak ich realizacja będzie pozostawać w zasięgu możliwości uczestników. Innymi słowy stopień trudności zadań i ćwiczeń będzie dostosowywany do poziomu kompetencji uczestników, tak, aby uniknąć sytuacji zbyt łatwych zadań, których efektem jest szybkie znużenie lub zadań zbyt trudnych powodujących frustrację.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
W badaniu Matthew Dixona i Brenta Adamsona w którym bardzo szczegółowo przeanalizowano 70.000 wizyt handlowych okazało się  że handlowcy typu "Challenger” mają wyniki 200% powyżej przeciętnej.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie
  • Poznanie personelu szkoleniowego.
  • Określenie zasad współpracy podczas realizacji programu.
  • Ćwiczenie wprowadzające „Krzesło”.

2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom
Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak  i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING).

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
  • Efekt słonia, czyli system wartości oraz przekonań, wyznaczających spektrum naszych potrzeb.
  • Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne
  • TEACHING – punktem wyjścia do TAILORINGU – jaki jest kapitał informacyjny doradcy biznesowego.
  • TAILORING – podstawą TEACHINGU – obszary dostosowania przekazu do odbiorcy.
  • Kanały zbierania informacji, metaprogramy – jak je rozpoznać i wykorzystać podczas prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej?
  • Praca indywidualna nad budowaniem własnego arsenału.

4. Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta
  • Techniki Dr. House’a, które sprawią, że uczestnicy zaczną myśleć „jak skalpel”. Precyzyjnie oddzielając fakty i łączyć je na nowo, aby znaleźć kreatywne możliwości sprzedaży.
  • Efekt „konsylium”. Innowacyjna metoda, dla zespołów sprzedażowych. Dzięki niej będą mogli zdiagnozować najtrudniejszych klientów i zaaplikować z dla nich kreatywne rozwiązania.

5. Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży
  • Trening korzystania z naturalnego zasobu intuicji. Doskonaląc swoją intuicję uczestnicy warsztatu zaczną szybciej trafiać w potrzeby klienta.
  • Trening intuicji niekonwencjonalnymi metodami.

6. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży
  • Dlaczego model sprzedaży prowokatywnej został uznany przez światowych ekspertów za czwartą rewolucję sprzedażową.
  • Z jakich cech składa się profil sprzedawcy-prowokatora.
  • Na czym polega przewaga sprzedaży prowokatywnej w odniesieniu do innych profili sprzedaży.
  • Challenger pod mikroskopem: Teaching, Tailoring, Taking Control, Constructive Tension.

7. Rozpoznawanie lęków klienta
  • Nabycie umiejętności odkrywania tego czego klient się obawia, a czego nie chce powiedzieć wprost.
  • Techniki rozpraszania zdiagnozowanych lęków, obaw oraz sposoby na budowanie trwałych relacji.

8. Arsenał Challengera – ćwiczenia praktyczne
  • Submodalności – kanały zbierania informacji o świecie.
  • Metaprogramy – nawykowe filtry oceny istotności gromadzonych informacji.
  • Presupozycje – praca na ukrytych założeniach, przekazywanych do podświadomości rozmówcy.

9. Nawyki myślowe klientów
  • O co pytać, a czego nie mówić na spotkaniu z klientem, aby zobaczyć go takim jakim jest naprawdę?
  • Jak czytać pomiędzy wierszami?

10. Challenger w praktyce
  • Poligon doświadczalny – ćwiczenie podczas, którego uczestnicy staną przed koniecznością zastosowania nabytych narzędzi w praktyce. Przed grupą zostanie postawiona osoba „z zewnątrz” a zadaniem uczestników będzie zdiagnozowanie profilu tej osoby, jej dominujących metaprogramów, submodalności, kluczowych potrzeb oraz oczekiwań.

11. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.
  • Indywidualne plany wdrożeniowe uczestników w kontekście nabytych umiejętności.

Cena szkolenia
1600 zł
Miejsce szkolenia

Termin szkolenia
5 marzec 2018 do 6 marzec 2018

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzrost wskaźników sprzedaży (cold call, skuteczna rozmowa, finalizacja)
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • Większa motywacja  zespołu sprzedażowego
  • Zmniejszenie kosztów współpracy z klientami
  • Przygotowanie sprzedawców do pracy ze szczególnie wymagającymi klientami
  • Budowanie z klientami długotrwałych relacji  

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Większy komfort prowadzenia rozmów (uporządkowana struktura procesu sprzedaży)
  • Umiejętność wzbudzania potrzeb Klienta (inspirowanie)
  • Udoskonalenie własnego stylu sprzedażowego.
  • Rozpoznawanie dominujących metaprogramów swoich rozmówców, ich profili osobowościowych oraz kluczowych potrzeb.
  • Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne.
  • Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
  • Wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
  • Klienci stają się ambasadorami marki, a więc stają się jej najlepszą reklamą
  • Poprawa relacji między pracownikami 


TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

Termin szkolenia: 5 marzec 2018 r. do 6 marzec 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
10 maj 2018 - 11 maj 2018 Warszawa
Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.
18 czerwiec 2018 - 19 czerwiec 2018 Warszawa
Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.