Gamma sp. j.

CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Wzrost wskaźników sprzedaży (cold call, skuteczna rozmowa, finalizacja)
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • Większa motywacja  zespołu sprzedażowego
  • Zmniejszenie kosztów współpracy z klientami
  • Przygotowanie sprzedawców do pracy ze szczególnie wymagającymi klientami
  • Budowanie z klientami długotrwałych relacji  

Korzyści dla pracownika

  • Większy komfort prowadzenia rozmów (uporządkowana struktura procesu sprzedaży)
  • Umiejętność wzbudzania potrzeb Klienta (inspirowanie)
  • Udoskonalenie własnego stylu sprzedażowego.
  • Rozpoznawanie dominujących metaprogramów swoich rozmówców, ich profili osobowościowych oraz kluczowych potrzeb.
  • Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne.
  • Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej.

Korzyści wspólne

  • Większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
  • Wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
  • Klienci stają się ambasadorami marki, a więc stają się jej najlepszą reklamą
  • Poprawa relacji między pracownikami 


Idea szkolenia

Rozwiń
Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach według, których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:

  • Teaching
    Sprzedawca prowokatywny jako „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.

  • Tailoring
    Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do metaprogramu klienta. Używa psycholingwistycznych technik komunikacji, dbający, by każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.

  • Taking control
    Sprzedawca prowokatywny bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.

    Współcześnie sprzedawca zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest model Challenger Sale, charakteryzujący się znacznie lepszymi (ponad dwukrotne!) rezultatami i wynikami sprzedażowymi względem pozostałych koncepcji sprzedaży.

  • Przede wszystkim praktyka.
    Warsztaty są przeprowadzane zgodnie z dewizą praca-zabawa-wyzwanie. 90% czasu zajmą zadania praktyczne, wyzwania, scenki, gry, prezentacje uczestników i symulacje pracy.

  • Wysoka intensywność.
    Zajęcia będą prowadzone z dużą intensywnością i zmiennością proponowanych ćwiczeń.

  • Flow
    Zaprojektowane zadania, wyzwania i ćwiczenia będę przeprowadzane w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, nie mniej jednak ich realizacja będzie pozostawać w zasięgu możliwości uczestników. Innymi słowy stopień trudności zadań i ćwiczeń będzie dostosowywany do poziomu kompetencji uczestników, tak, aby uniknąć sytuacji zbyt łatwych zadań, których efektem jest szybkie znużenie lub zadań zbyt trudnych powodujących frustrację.

Program szkolenia

Rozwiń
1. Wprowadzenie
  • Poznanie personelu szkoleniowego.
  • Określenie zasad współpracy podczas realizacji programu.
  • Ćwiczenie wprowadzające „Krzesło”.

2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom
Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak  i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING).

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
  • Efekt słonia, czyli system wartości oraz przekonań, wyznaczających spektrum naszych potrzeb.
  • Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne
  • TEACHING – punktem wyjścia do TAILORINGU – jaki jest kapitał informacyjny doradcy biznesowego.
  • TAILORING – podstawą TEACHINGU – obszary dostosowania przekazu do odbiorcy.
  • Kanały zbierania informacji, metaprogramy – jak je rozpoznać i wykorzystać podczas prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej?
  • Praca indywidualna nad budowaniem własnego arsenału.

4. Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta
  • Techniki Dr. House’a, które sprawią, że uczestnicy zaczną myśleć „jak skalpel”. Precyzyjnie oddzielając fakty i łączyć je na nowo, aby znaleźć kreatywne możliwości sprzedaży.
  • Efekt „konsylium”. Innowacyjna metoda, dla zespołów sprzedażowych. Dzięki niej będą mogli zdiagnozować najtrudniejszych klientów i zaaplikować z dla nich kreatywne rozwiązania.

5. Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży
  • Trening korzystania z naturalnego zasobu intuicji. Doskonaląc swoją intuicję uczestnicy warsztatu zaczną szybciej trafiać w potrzeby klienta.
  • Trening intuicji niekonwencjonalnymi metodami.

6. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży
  • Dlaczego model sprzedaży prowokatywnej został uznany przez światowych ekspertów za czwartą rewolucję sprzedażową.
  • Z jakich cech składa się profil sprzedawcy-prowokatora.
  • Na czym polega przewaga sprzedaży prowokatywnej w odniesieniu do innych profili sprzedaży.
  • Challenger pod mikroskopem: Teaching, Tailoring, Taking Control, Constructive Tension.

7. Rozpoznawanie lęków klienta
  • Nabycie umiejętności odkrywania tego czego klient się obawia, a czego nie chce powiedzieć wprost.
  • Techniki rozpraszania zdiagnozowanych lęków, obaw oraz sposoby na budowanie trwałych relacji.

8. Arsenał Challengera – ćwiczenia praktyczne
  • Submodalności – kanały zbierania informacji o świecie.
  • Metaprogramy – nawykowe filtry oceny istotności gromadzonych informacji.
  • Presupozycje – praca na ukrytych założeniach, przekazywanych do podświadomości rozmówcy.

9. Nawyki myślowe klientów
  • O co pytać, a czego nie mówić na spotkaniu z klientem, aby zobaczyć go takim jakim jest naprawdę?
  • Jak czytać pomiędzy wierszami?

10. Challenger w praktyce
  • Poligon doświadczalny – ćwiczenie podczas, którego uczestnicy staną przed koniecznością zastosowania nabytych narzędzi w praktyce. Przed grupą zostanie postawiona osoba „z zewnątrz” a zadaniem uczestników będzie zdiagnozowanie profilu tej osoby, jej dominujących metaprogramów, submodalności, kluczowych potrzeb oraz oczekiwań.

11. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.
  • Indywidualne plany wdrożeniowe uczestników w kontekście nabytych umiejętności.

Trenerzy

Rozwiń

Piotr Cielecki

W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Certyfikowany coach ICC, absolwent filozofii, oraz psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, który ukończył z wyróżnieniem.
Przede wszystkim praktyk i przedsiębiorca. Na przestrzeni ośmiu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Jest autorem nowatorskich rozwiązań, dedykowanych pracownikom zajmującym specjalistyczne i menadżerskie stanowiska. W swojej pracy jest szczególnie ceniony za wysoki profesjonalizm, dużą uważność nakierowaną na proces grupowy, nowatorskie podejście i duże doświadczenie biznesowe.
Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, skutecznej komunikacji, oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach biznesowych. Twórca autorskich programów treningowych Klucze do Zmiany i Masters of Communication, łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych.
Przez lata związany był z branżą farmaceutyczną, dla której opracował autorskie systemy efektywnej sprzedaży. Zdobywał doświadczenie jako konsultant w przedsiębiorstwach zajmujących się wdrażaniem nowych technologii, oraz jako twórca zespołów sprzedażowych w firmach ubezpieczeniowych i w bankach. Tutaj też wyspecjalizował się w implementacji coachingowego modelu pracy z zespołem dla wyższej i średniej kadry menadżerskiej.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_samsung_pandora_stomilex_brvz_msd_new-yorker.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg|S_bayer_pse_sanitec-kolo_radio-seska_konica-minolta_peek&clopenburg.jpg|S_pap_wamtechnik_czerwona-torebka_oki_siodemka_seat.jpg
1401
1374budowanie_pozycji_hr.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
Fakt
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
Fakt
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania
W badaniu Matthew Dixona i Brenta Adamsona w którym bardzo szczegółowo przeanalizowano 70.000 wizyt handlowych okazało się  że handlowcy typu "Challenger” mają wyniki 200% powyżej przeciętnej.
1600 zł
Informacje o szkoleniu
Termin szkolenia:
OD:
2017
11
grudnia
DO:
2017
12
grudnia
Liczba dni: 2

Dni do szkolenia: 50

Miejsce: Warszawa

Cena netto:
1600 zł

KONSULTANT SZKOLENIA

Justyna Mejłun
Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.

...
EXCELLENT CUSTOMER - skuteczne techniki sprzedaży

Nowy wymiar sprzedaży! Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych, bądź profesjonalistą! Skuteczny handlowiec to taki, który nie tylko sprzedaje, ale jest również doradcą, który razem z Klientem buduje wspólne, spójne skuteczne rozwiązanie. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć swoją efektywność.

...
Negocjacje w biznesie

Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.

...
Obsługa klienta - komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.

...
Sprzedaż narracyjna

Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Dzięki nam dowiesz się jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem i poczuli, że są częścią danej organizacji.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży - dzięki metodologii MBTI dowiesz się jaka technika będzie skuteczna, do różnych typów osobowości. MBTI® jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Finalizacja sprzedaży

Czas na finalizację! Dzięki nam rozwiniesz umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację, poradzisz sobie z obiekcjami, zastosujesz strategie ustępstw, rozpoznasz i wykorzystasz własne strategie finalizacyjne! Szkolenie daje pewność siebie jak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży – żeby nie wywrzeć za dużej presji, a jednocześnie nie zakończyć rozmowy bez deklaracji Klienta.

...
Podstawowe Techniki Sprzedaży

Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Windykacja należności

Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników.

...
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W BIZNESIE - gra negocjacyjna

 Złam eksperta w pierwszych negocjacjach - a nie zapłacisz za szkolenie.

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Jesteś nastawiony na samodoskonalenie, proaktywność? Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? To szkolenie jest dla Ciebie.

...
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Sprzedaż bez porażek jest iluzją. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z przegraną. Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy?  Dzięki naszemu treningowi mentalnemu dowiesz się, jak to zrobić.

...
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać nowe techniki i osiągnąć lepsze wyniki? A może chcesz nauczyć się zarządzać ryzykiem negocjacyjnym i stać się skutecznym negocjatorem? Poznaj trening negocjacyjny Jacka Rozenka i Tomasza Piotra Sidewicza.

...
Ludzki skaner

Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca, czego pragnie, czego się obawia oraz jakie stosuje strategie, abyś tego nie dostrzegł.

...
Techniki prezentacji powered by chunking

Dzięki szkoleniu zwiększy się umiejętność poprowadzenia rozmowy dokładnie w taki sposób w jaki chcemy bazując na narzędziach wpływu. Szkolenie dla sprzedawców doprowadzi do poprawy parametrów sprzedażowych.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.

...
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy:

  • traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję
  • oczekują doradztwa i partnerstwa
  • nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2848
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1429
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1267
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone