Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach, według których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego. Sprzedaż typu Challanger jest sprawdzoną metodyką pracy w kryzysie, załamaniu rynku czy okresie niepokoju. Zwykle pozwala na nowe podejście do klienta, poznanie jego biznesu bardziej wnikliwie i zaproponowaniu rozwiązań, które będą dla niego bardziej korzystne niż konkurencyjne.
Szkolenie online przyjmie format bardzo treningowy. Uczestnicy będą mieli możliwość interakcji ze sobą, prowadzenia symulacji rozmów z trenerem, w dwójkach, trójkach oraz pracy grupowej w break out roomach.
Trzy fundamenty Challanger Sales:
Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach, według których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:
Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach, według których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:
1. Wprowadzenie
2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom
Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne
4. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży
5. Rozpoznawanie lęków klienta
6. Nawyki myślowe klientów
7. Challenger w praktyce
8. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.
1. Wprowadzenie
2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom
Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne
4. Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta
5. Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży
6. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży
7. Rozpoznawanie lęków klienta
8. Arsenał Challengera – ćwiczenia praktyczne
9. Nawyki myślowe klientów
10. Challenger w praktyce
11. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.
1. Wprowadzenie
2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom
Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne
4. Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta
5. Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży
6. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży
7. Rozpoznawanie lęków klienta
8. Arsenał Challengera – ćwiczenia praktyczne
9. Nawyki myślowe klientów
10. Challenger w praktyce
11. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W badaniu Matthew Dixona i Brenta Adamsona w którym bardzo szczegółowo przeanalizowano 70.000 wizyt handlowych okazało się że handlowcy typu „Challenger” mają wyniki 200% powyżej przeciętnej.
Praktyk i przedsiębiorca. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Przez lata związany był z branżą farmaceutyczną, dla której opracował autorskie systemy efektywnej sprzedaży. Zdobywał również doświadczenie jako twórca zespołów sprzedażowych w firmach ubezpieczeniowych i w bankach. Na przestrzeni ośmiu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. W pracy ceniony za profesjonalizm i doświadczenie biznesowe.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
Choć może się wydawać, że techniki sprzedażowe są zarezerwowane głównie dla pracowników działów handlowych, w rzeczywistości skuteczne umiejętności sprzedażowe mają zastosowanie we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Sprzedaż to nie tylko proces transakcyjny, to także sztuka budowania relacji, zrozumienia potrzeb klienta i dostarczenia wartości. W codziennej pracy umiejętności sprzedażowe nie są zarezerwowane jedynie dla handlowców, ale również dla pracowników innych działów takich jak: doradcy serwisowi, doradcy IT, spedytorzy, pracownicy działu marketingu. Bo każdy kto ma kontakt z klientem sprzedaje!
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.