Gamma sp. j.

Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Poprawa wskaźników biznesowych
  • Zwiększenie cash flow firmy
  • Zwiększenie zyskowności  sprzedaży
  • Większa motywacja  zespołu sprzedażowego
  • Zmniejszenie kosztów współpracy z klientami

Korzyści dla pracownika

  • Rozpoznawanie kluczowych tricków manipulacyjnych
  • Sprawdzenie osobistej podatności na manipulację w negocjacjach
  • Nauczenie się sposobu reagowania na manipulacje
  • Radzenie sobie z presją podczas negocjacji

Korzyści wspólne

  • Większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
  • Wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży

Idea szkolenia

Rozwiń

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności odczytywania psychomanipulacji w negocjacjach i radzenia sobie z nią. Psychomanipulację rozumiemy jako:

  • Stosowanie technik przekotwiczania celów i ram brzegowych negocjacji drugiej strony
  • Stosowanie polityki ustępstw w celu zbudowania u drugiej strony przekonania o wartości porozumienia
  • Stosowanie trików opartych o wykorzystanie relacji i psychologii poznawczej w zmianie interpretacji znaczenia podejmowanych działań
  • Stosowanie typologii zachowań jako narzędzia budowania zaangażowania partnera negocjacyjnego, pomimo słabości propozycji negocjacyjnej


Proponujemy, aby radzenie sobie z psychomanipulacją bazowało na następujących obszarach:
Odczytywanie i reagowanie na techniki przekotwiczania – rozmowy negocjacyjne rozpoczynają się od złożenia tzw. pierwszej oferty. W zależności od umiejętności uzasadnienia pierwszej propozycji jedna ze stron może uzyskać startowo przewagę nad partnerem. Można to uzyskać stosując techniki tzw, przekotwiczania. W zależności od tego jak potrafimy zareagować na pierwszą propozycję ustawiamy dalszy proces rozmów i potencjalne przewagi negocjacyjne.

Polityka ustępstw –  jak ustępować, które działania oddawać jako pierwsze, co uzyskiwać w zamian, kiedy eskalować żądania, jak odczytywać siłę negocjacyjną drugiej strony i reagować na działania, które mają świadczyć o pozornych ustępstwach. Końcowy wynik negocjacji i poczucie sukcesu zależy w dużej mierze od tego obszaru działań. 

Triki negocjacyjne i walka psychologiczna – ile razy miałeś poczucie, że robisz komuś przysługę dla dobra relacji biznesowej? Jak często zdarzyło Ci się mieć pozytywne stosunki biznesowe z partnerem, a jednocześnie oceniać wynik finansowy jako negatywny? Triki negocjacyjne i psychologia relacji stwarza możliwości wpływu na naszą ocenę wartości porozumienia. Rozpoznawanie takich działań minimalizuje ryzyko oddawania pola bez potrzeby, z obaw przed utratą kontrahenta lub po prostu z poczucia odpowiedzialności z porozumienie. 

Typologia zachowań negocjacyjnych – kiedy się konfrontować, a w jakich sytuacjach ustępować pola, jak czytać sygnały zainteresowania i kluczowe momenty rozmów, jak być spójnym negocjując w zespole? Odpowiedzi na te pytania zwiększają kontrolę działań własnych i wpływają na końcowy sukces. 


GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie jest skierowane dla managerów średniego i wyższego szczebla, pracowników działów handlowych, kupców i dostawców.


SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • odpieranie uzasadnionych zarzutów drugiej strony
  • odpieranie nieuzasadnionych zarzutów drugiej strony
  • stosowanie technik perswazji w procesie negocjacyjnym (wywieranie presji, style komunikacyjne, poszukiwanie sojuszników, neutralizacja oponentów)
  • rozpoznawanie i reagowanie na brudne sztuczki i gry negocjacyjne
  • radzenie sobie z presją podczas negocjacji
  • rozpoznawanie i reagowanie na taktyki dywersyjne
  • rozpoznawanie i reagowanie na wojnę psychologiczną podczas negocjacji

Program szkolenia

Rozwiń

1. Odczytywanie zachowań podczas negocjacji: sygnały zainteresowania, spójność i niespójność

  • psychologiczna
  • kontakt wzrokowy
  • parametry głosu PAMPERS
  • ekspresja mimiczna
  • dynamika / statyka
  • gestykulacja
  • postawa ciała
  • dystans przestrzenny


2. Struktury argumentacyjne podczas negocjacji: psychomanipulacja, a zarządzanie treścią:

  • nadawczość / odbiorczość
  • pytania vs twierdzenia
  • analiza / synteza
  • szczegół / ogół
  • linearność / mozaikowość  


3. Psychologia negocjacji – style negocjowania, a  odczytywanie psychomanipulacji

  • Styl rywalizacyjny
  • Styl  integracyjny
  • Styl uległy
  • Styl destrukcyjny
  • Wypracowanie wskazówek w jaki sposób odczytywać i reagować na wybrane style negocjacyjne


4. Perswazja w zakresie definiowania i redefiniowania obszaru negocjacyjnego

  • Ustalenie (DL) dolnej linii (najgorszy akceptowalny wynik negocjacji)
  • Zasady ustalenia DL
  • Niebezpieczeństwa związane z DL
  • Ustalenie celów negocjacyjnych
  • Przyjmowanie za punkt odniesienia DL
  • Przyjmowanie za punkt odniesienia pozycji otwarcia
  • Reagowanie na triki mające na celu przesunięcie obszaru negocjacyjnego z wykorzystaniem pozycji otwarcia
  • Ustalenie pozycji otwarcia (kotwicy)
  • Baza argumentów i kontrargumentów


5. Stosowanie trików negocjacyjnych – symulacje kluczowych sytuacji kontaktu z klientami

  • Radzenie sobie z psychomanipulacją
  • Zakładanie buforu negocjacyjnego (fasadowy element negocjacji)
  • Blef w negocjacjach
  • Odnośnie roli, odpowiedzialności
  • Odnoście parametrów negocjowanych
  • Odnoście ustępstw
  • Triki operujące na emocjach
  • Meksykański prysznic
  • Dobry / zły policjant
  • Ostatnie życzenie
  • Funny money
  • Triki stosowane przez partnera negocjacji
  • W jaki sposób je rozpoznać
  • W jaki sposób wykorzystywać
  • Kiedy ujawniać


6. Zasady ustępowania w negocjacjach:

  • Stosowanie negocjacji sekwencyjnych vs. równoległych
  • Planowanie ustępstw
  • Reagowanie na ustępstwa drugiej strony negocjacji
  • Polityka ustępstw na koniec negocjacji
  • Elementy psychologiczne ustępowania w negocjacjach


7. Perswazja na poziomie treści w argumentacji negocjacyjnej: odczytywanie i reagowanie.

  • Wpływ pętli fonologicznej na efektywność argumentacji
  • Budowanie struktury przekazu
  • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
  • Trening świadomego budowania konstrukcji przekazu


8. Efekty pamięciowe wpływające na interpretację argumentów: odczytywanie i reagowanie.

  • Efekt pierwszeństwa i świeżości
  • Efekt inności i efekt interferencji
  • Efekt partycypacji i efekt synergii
  • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych


9. Podsumowanie szkolenia

Karta ssc

  • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
  • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
  • Continue – jakie zachowania kontynuujemy


Wnioski

  • Na poziomie osobistym
  • Na poziomie zespołowym

Trenerzy

Rozwiń

Robert Milczarek

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni  szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Piotr Szamałek

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako sprzedawca, menedżer oraz wreszcie członek zarządu. Od 2007 roku poświęcił się pracy doradczej i trenerskiej. Wspiera pracownika na każdym szczeblu organizacyjnym. Ukończył certyfikowane kursy: Transforming Communication™, coach MBTI®; Discovery Insights™, metodyk PMI i PRINCE2. Ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingu indywidualnego, w tym coachingu towarzyszącego, prowadzonego w miejscu pracy osoby coachowanej. Znakomicie sprawdza się w projektach zorientowanych na rezultaty – zarówno jako trener, jak i koordynator merytoryczny. Menedżerowie cenią jego umiejętność patrzenia na sytuację zarządczą z wielu perspektyw, pracownicy sprzedaży – za dostarczanie rozwiązań gotowych do zastosowania.

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Case studies

Rozwiń

Jednym z kilku realizowanych dla firmy projektów był System wsparcia sprzedaży. W  ramach przedsięwzięcia wszyscy pracownicy sprzedaży wzięli udział w dwóch dwudniowych szkoleniach z obszaru negocjacji. Oczekiwania zarządu dotyczyły wzrostu marży (prowizji agenta). Dzięki temu, że cały projekt był bogaty w narzędzia wzmacniające efektywność szkolenia, w sposób bezpośredni przełożyły się na wzrost wskaźników sprzedażowych. Zarząd firmy ocenił szkolenia jako bardzo opłacalną inwestycję. Pozytywna ocena projektu była podstawą do realizacji kolejnych przedsięwzięć doradczych i szkoleniowych. 


Parametr negocjacyjny, czyli marża został podwojony (średnia prowizja agenta z transakcji była dwukrotnie wyższa). 

Szkolenie z negocjacji jest częścią dużego projektu szkoleniowego – zaplanowane na ponad półtora roku. Projekt obejmuje zarówno kadrę menedżerską, jak również siły sprzedaży. Zadaniem szkolenia  było podniesienie parametrów sprzedażowych. Jako że grupa była zróżnicowana, zarówno pod kątem umiejętności, jak również produktów, wyzwaniem szkoleniowym było zaprojektowanie treningu, który będzie realizował specyficzne potrzeby uczestników.  Szkolenie zostało podzielone na 3 etapy:

  • Etap abstrakcyjny – w którym uczestnicy mogli uczyć się nowych technik rywalizując i współpracując w grach negocjacyjnych
  • Etap firmowy – w którym równolegle odbywało się kilka procesów negocjacyjnych dopasowanych do specyfiki poszczególnych odbiorców
  • Etap negocjacji krzyżowych – w których każdy z uczestników mógł przyjąć naturalne role zawodowe. Negocjacje krzyżowe pozwalają zasymulować prawa rynku  wpływ konkurencji na wynik rozmów.

Projekt szkoleniowy został wysoko oceniony zarówno przez uczestników, jak również przez przełożonych, dla których najważniejsze są rezultaty biznesowe przedsięwzięcia.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

S_bayer_pse_sanitec-kolo_radio-seska_konica-minolta_peek&clopenburg.jpg|S_makro_sheraton_mas_dasher_sca-hygiena_mapei.jpg|S_pap_wamtechnik_czerwona-torebka_oki_siodemka_seat.jpg|S_rwe_pko_toys-rus_real_red-bull_pgf.jpg|S_sodexo_wydawnictwo-murator_tfi-skarbiec_whirlpool_comfort-meridian_samsung.jpg
259|208|205|202
1374manipulacja.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
Fakt
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
Fakt
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania
Z badań przeprowadzonych na zawodowych negocjatorach wynika, że aż̇ 48% respondentów zadeklarowało, że odpowiada manipulacją na manipulację, 22% dopuszcza sięganie po manipulację, gdy brakuje innych środków, natomiast 25% stwierdziło, że nie ma usprawiedliwienia dla stosowania takich metod.
1400 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Justyna Mejłun
Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Poprzednie szkolenie
Obecne szkolenie
Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach
Następne szkolenie

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.

...
EXCELLENT CUSTOMER - skuteczne techniki sprzedaży

Nowy wymiar sprzedaży! Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych, bądź profesjonalistą! Skuteczny handlowiec to taki, który nie tylko sprzedaje, ale jest również doradcą, który razem z Klientem buduje wspólne, spójne skuteczne rozwiązanie. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć swoją efektywność.

...
Negocjacje w biznesie

Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.

...
Obsługa klienta - komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.

...
Sprzedaż narracyjna

Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Dzięki nam dowiesz się jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem i poczuli, że są częścią danej organizacji.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży - dzięki metodologii MBTI dowiesz się jaka technika będzie skuteczna, do różnych typów osobowości. MBTI® jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Finalizacja sprzedaży

Czas na finalizację! Dzięki nam rozwiniesz umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację, poradzisz sobie z obiekcjami, zastosujesz strategie ustępstw, rozpoznasz i wykorzystasz własne strategie finalizacyjne! Szkolenie daje pewność siebie jak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży – żeby nie wywrzeć za dużej presji, a jednocześnie nie zakończyć rozmowy bez deklaracji Klienta.

...
Podstawowe Techniki Sprzedaży

Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Windykacja należności

Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników.

...
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W BIZNESIE - gra negocjacyjna

 Złam eksperta w pierwszych negocjacjach - a nie zapłacisz za szkolenie.

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Jesteś nastawiony na samodoskonalenie, proaktywność? Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? To szkolenie jest dla Ciebie.

...
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Sprzedaż bez porażek jest iluzją. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z przegraną. Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy?  Dzięki naszemu treningowi mentalnemu dowiesz się, jak to zrobić.

...
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać nowe techniki i osiągnąć lepsze wyniki? A może chcesz nauczyć się zarządzać ryzykiem negocjacyjnym i stać się skutecznym negocjatorem? Poznaj trening negocjacyjny Jacka Rozenka i Tomasza Piotra Sidewicza.

...
Ludzki skaner

Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca, czego pragnie, czego się obawia oraz jakie stosuje strategie, abyś tego nie dostrzegł.

...
Techniki prezentacji powered by chunking

Dzięki szkoleniu zwiększy się umiejętność poprowadzenia rozmowy dokładnie w taki sposób w jaki chcemy bazując na narzędziach wpływu. Szkolenie dla sprzedawców doprowadzi do poprawy parametrów sprzedażowych.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.

...
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy:

  • traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję
  • oczekują doradztwa i partnerstwa
  • nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Metodyki Agile3182
Metodyki Agile ...

Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą ...

Tendencje w szkoleniu handlowców3160
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3145
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone