Inne strony: GAMMA DISCOVER
Opowiadanie  historii jest najbardziej skutecznym sposobem, aby umieszczać pomysły w dzisiejszym świecie

Sprzedaż narracyjna

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Dzięki nam dowiesz się jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem i poczuli, że są częścią danej organizacji.

IDEA SZKOLENIA

Fundamentem każdej transakcji jest zaufanie. Klient niemający zaufania do sprzedawcy nigdy się przed nim do końca nie otworzy. Będzie opowiadał o swoich oczekiwaniach wyłącznie na bezpiecznym biznesowym poziomie, nie będzie natomiast mówił o potrzebach osobistych, o problemach, których znajomość może być kluczowa z punktu widzenia sprzedaży.
 
Zaufanie jest również bazą skutecznej perswazji. Klient, który nie wierzy w czystość intencji sprzedawcy, zawsze będzie odporny na przedstawioną przez niego argumentację. Według Stephena Coveya, twórcy „7 nawyków skutecznego działania”, jednym z kluczowych czynników budowania zaufania są odpowiednie kompetencje sprzedawcy. Sprzedaż poprzez narrację to jedna z kluczowych kompetencji, która buduje relację opartą na zaufaniu.
 
Narracyjny System Sprzedaży® to zestaw narzędzi sprzedażowych bazujących na neurolingwistyce, inteligencji emocjonalnej i psychologii komunikacji. NSS® wykorzystuje w komunikacji z Klientem schemat narracyjny, który dzięki swojej neurolingwistycznej konstrukcji umożliwia ominięcie „antysprzedażowego mechanizmu obronnego” Klienta i adresuje przekaz bezpośrednio do mózgu emocjonalnego.

Dodatkowo wykorzystywane w NSS® techniki oraz kroki pozwalają budować w oczach Klienta wizerunek osoby godnej zaufania i kierującej się określonymi wartościami, na bazie których Klient może opierać swoje zaufanie.


Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Naukowcy z University of Illinois udowodnili, że zastosowanie techniki narracyjnej może zwiększyć sprzedaż aż o 27 proc.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie do narracji
  • Czym jest narracja?
  • Różnice pomiędzy sprzedażą narracyjną a klasyczną
    • Sprzedaż oparta o rozwiązanie i cechy produktu
    • Sprzedaż oparta o zaufanie i budowanie więzi / relacji
  • Podstawy skuteczności sprzedaży narracyjnej
    • Podstawy biologiczne – mózg emocjonalny
    • Podstawy relacyjne
    • Podstawy wynikające ze zmiany specyfiki i profilu współczesnego klienta
    • Podstawy wynikające ze specyfiki współczesnego rynku

  1. Konstrukcja narracji
  • Zasada K S R
    • Kontekst
    • Sytuacja
    • Rozwiązanie
  • Elementy narracji
    • Bohater
    • Antagonista
    • Pasja
    • Świadomość rozwiązania
    • Transformacja / Zmiana
    • Stopień nasilenia poszczególnych elementów narracji w zależności od obranego celu

  1. Narracja w praktyce
  • 3 warianty narracji
    • 1 minutowa – podstawowa opowieść
    • Opowieść rozbudowana – wykorzystywana podczas prezentacji bądź mniej formalnej części rozmowy biznesowej
  • Zasady tworzenia narracji
    • Nie ucz się historii na pamięć
    • Ciesz się swoją historią
    • Napełnij narrację emocjami
    • Ćwicz narrację – wielokrotnie opowiedziana zyska na wiarygodności i pozwoli opanować stres

  1. Dopasowanie zwartości narracji do preferencji interakcyjnych odbiorcy
  • Typologia preferencji interakcyjnych
  • Sposoby identyfikacji poszczególnych typów preferencji
  • Elementy uzupełniające narrację w zależności od typu preferencji
    • Elementy emocjonalne
    • Elementy ekspresyjne
    • Elementy informacyjne
    • Elementy przyczynowe
    • Elementy interakcyjne
    • Elementy społeczne
    • Elementy celowości
    • Elementy drążeniowe
  • Zasady wykorzystania elementów uzupełniających

  1. Typy narracji perswazyjnych
  • Narracja – „Kim jestem” - otrzymujemy bliskość
  • Narracja – „Dlaczego tu jestem” - bezpieczeństwo
  • Narracja – „Jakie są moje wartości” - w ten sposób budujemy zaufanie
  • Narracja – „Ucząca”
  • Narracja – „Prezentacja korzyści / wartości z produktu / rozwiązania„
  • Narracja – „Wiem co myślisz – pokonywanie obiekcji” - brak wątpliwości

  1. Wykorzystanie narracji w badaniu potrzeb i budowania relacji
  • Jak wykorzystać narracje w procesie badania potrzeb klienta
  • Techniki „zachęcające” klienta do dzielenia się swoimi własnymi opowieściami
  • Wykorzystanie narracje w budowaniu długofalowych relacji z klientem

  1. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie negocjacyjnym

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • utrzymanie wyników sprzedaż na konkurencyjnym rynku
  • doskonalenie umiejętności pracowników działu handlowego

 

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • nabycie umiejętności stosowania narzędzi pozwalających zarówno skuteczniej budować relację z klientem, jak i ułatwiających budowanie relacji na polu prywatnym
  • nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia własnego „lobby” w firmie Klienta (wpływ na grupę decyzyjną)
  • rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • większa liczba nowych Klientów
  • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
  • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • rozwój kompetencji sprzedażowych w ramach koncepcji mistrzostwa sprzedażowego – przełożenie na wzrost efektywności w sprzedaży

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Sprzedaż narracyjna

Termin szkolenia: 28 wrzesień 2017 r. do 29 wrzesień 2017 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
2018-07-30
30 lipiec 2018 -
2018-07-31
31 lipiec 2018
Warszawa
Warszawa
Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.
2018-08-20
20 sierpień 2018 -
2018-08-21
21 sierpień 2018
Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.
2018-08-27
27 sierpień 2018 -
2018-08-28
28 sierpień 2018
Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.
2018-09-19
19 wrzesień 2018 -
2018-09-20
20 wrzesień 2018
„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy: traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję oczekują doradztwa i partnerstwa nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno
2018-10- 4
4 październik 2018 -
2018-10- 5
5 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.
2018-10- 9
9 październik 2018 -
2018-10-10
10 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
2018-10-25
25 październik 2018 -
2018-10-26
26 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.