Inne strony: GAMMA DISCOVER
Więcej ludzi marnuje czas i energię roztrząsając problemy niż rzeczywiście próbując je rozwiązać

Windykacja należności

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników.

IDEA SZKOLENIA

Windykacja jest bardzo drażliwym elementem procesu kontaktu z Klientami. Właściwie przeprowadzona sprawia, że Klient nie zmienia pozytywnej opinii o firmie a jednocześnie reguluje swoje zobowiązania / należności. Od tego w jaki sposób pracownik firmy będzie postępował na tym etapie zależy podtrzymanie dalszej współpracy i uregulowanie należności. Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które w swojej pracy prowadzą negocjacje z dłużnikami. Proponujemy warsztat, podczas którego każdy uczestnik będzie mógł sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności. Praca z doświadczonym trenerem-negocjatorem pozwoli Państwu skorygować te nawyki, które mogą wpływać na osłabienie pozycji w negocjacjach.

Naszym celem jest wyrobienie w uczestnikach postawy otwartej wobec dłużnika, jednak nakierowanej na jeden cel, mianowicie odzyskanie należności. Wykazujemy, że można być otwartym i stanowczym zarazem, postępując miękko wobec ludzi i twardo wobec problemu.

Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności.

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele handlowi bądź pracownicy Obsługi Klienta – prowadzący rozmowy windykacyjne
  • Pracownicy działów windykacyjnych
  • Menedżerowie działów windykacyjnych bądź sprzedaży

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych preferencji windykacyjno -negocjacyjnej
  • Przygotowanie merytoryczne do windykacji
  • Definiowanie celu windykacyjnego 
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii negocjacji windykacyjnej
  • Stosowanie trików i obrona przed manipulacja ze strony Klienta- Dłużnika
  • Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem
  • Egzekwowanie ustaleń windykacyjnych
  • Analiza windykacji na poziomie emocjonalnym i merytorycznym

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
tylko 30% handlowców sprzedaje w sposób świadomy dobierając najbardziej efektywne metody do sytuacji i klienta* (Forbes 2017). 70% sprzedaje nieświadomie i nieefektywnie

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wstęp – określenie sytuacji początkowej

  • Zdefiniowanie dotychczas  wykorzystywanych technik do skutecznego wywierania wpływu na dłużników
  • Określenie technik manipulacyjnych wykorzystywanych przez dłużników w kontakcie z pracownikami
  • Stworzenie kategorii trudnych zachowań dłużników

2. Gra na emocjach - w co grają dłużnicy w kontakcie z wierzycielem? 

  • Gra „na czas”
  • Gra „w obietnice”
  • Gra “na biedę”
  • Gra „na litość”
  • Gra “na krwiopijcę”
  • Gra „na kryzys”
  • Inne „Gry” dłużników
  • Sposoby postępowania w odniesieniu do poszczególnych „Gier” dłużników

 

3. Techniki wywierania wpływu i triki manipulacyjne

  • Blef – kłamstwo
  • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
  • Triki operujące na technikach wpływu społecznego
    • Stopa w drzwiach
    • Drzwi zatrzaśnięte przed nosem
    • Metoda na księdza
    • Czerwony królik
  • Techniki bazujące na regułach wpływu społecznego
  • Techniki perswazyjno – retoryczne w prowadzeniu windykacji
    • Technika łagodzenia napięć
    • Technika C-K-W
    • Technika braku interesu
    • Technika S-P
    • Technika Churchilla
    • Semantyczno – retoryczne techniki prowadzenia rozmowy
  • Techniki / Triki stosowane przez dłużnika
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Jak się bronić

 

4. Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem – ośrodki zainteresowań

  • 6 ośrodków zainteresowań
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
  • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • W jaki sposób wykorzystać ośrodki zainteresowania w budowaniu skutecznej argumentacji

 

5. Metody rozładowywania agresji dłużnika – umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
    • Schemat asertywnej prośby
    • Odróżnianie prośby od polecenia czy groźby
    • Sytuacje, w których warto asertywnie prosić
  • Asertywna odmowa
    • Technika zdartej płyty
    • Technika parafrazy sytuacyjnej
    • Technika zwrotna
  • Asertywna obrona przed agresją i manipulacją
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
    • 4 kroki asertywnej rozmowy

 

6. Poligon trudnych sytuacji windykacyjnych

  • Wypracowanie bazy trudnych sytuacji
  • Podział uczestników na grupy
  • Przygotowanie scenariuszy trudnych sytuacji przez poszczególne grupy
  • Grupy wymieniają się scenariuszami i przygotowują się, w jaki sposób poradzić sobie z tą sytuacją 
  • Odegranie trudnych sytuacji z użyciem kamery (nagrywanie scenek)
  • Omówienie trenerskie w formule coachingowej z videofeedbackiem

 

7. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie windykacyjnym 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Poprawa kondycji finansowej firmy
  • Utrzymanie poztywnych relacji z klientami
  • Zmniejszenie kosztów psychologicznych odzyskiwania należności
  • Zwiększenie kompetencji pracowników
  • Zmniejszenie absencji pracowników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Umiejętność poprowadzenia rozmowy windykacyjnej przez telefon
  • Rozróżnianie typologii dłużników
  • Efktywne reagowanie na  trudne sytuacje w rozmowach z dłużnikami
  • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania
  • Opanowanie strategii działania w sytuacji stresu

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa finansów firmy i osiąganie wyższych premii indywidualnych
  • Wzrost kompetencji negocjacyjnych pracowników

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Windykacja należności

Termin szkolenia: 24 maj 2018 r. do 25 maj 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
2018-07-30
30 lipiec 2018 -
2018-07-31
31 lipiec 2018
Warszawa
Warszawa
Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.
2018-08-20
20 sierpień 2018 -
2018-08-21
21 sierpień 2018
Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.
2018-08-27
27 sierpień 2018 -
2018-08-28
28 sierpień 2018
Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.
2018-09-19
19 wrzesień 2018 -
2018-09-20
20 wrzesień 2018
„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy: traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję oczekują doradztwa i partnerstwa nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno
2018-10- 4
4 październik 2018 -
2018-10- 5
5 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.
2018-10- 9
9 październik 2018 -
2018-10-10
10 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
2018-10-25
25 październik 2018 -
2018-10-26
26 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.