Gamma sp. j.

BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Warszawa

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Przyjęcie przez handlowców odpowiedzialności za skutki swoich działań
  • Lepsza atmosfera w zespole sprzedaży
  • Większa aktywność i inicjatywa wśród handlowców
  • Poprawa wskazanych parametrów sprzedaży (obroty, marża itp.)
  • Wyższa motywacja pracowników sprzedaży do doskonalenia swoich umiejętności

Korzyści dla pracownika

  • Wyższa satysfakcja z wykonywanej pracy
  • Wyższe wynagrodzenie poprzez uzyskane wzrosty sprzedaży
  • Świadome zarządzanie emocjami w sytuacji porażki
  • Wyciąganie lekcji i wniosków z niepowodzeń
  • Szukanie inspiracji płynącej z niepowodzenia
  • Uzyskanie sprężystości potrzebnej do radzenia sobie z niepowodzeniami i szybki powrót do gry.
  • Wykorzystanie zdobytych umiejętności w życiu pozazawodowym

 

Korzyści wspólne

  • Efektywny przepływ wiedzy (uczenie innych/dzielenie się swoim doświadczeniem)
  • Wytworzenie mentalności zwycięzców na poziomie firmy (zwycięska firma), zespołów (zwycięski zespół)
  • Atmosfera pracy sprzyjająca efektywności

Idea szkolenia

Rozwiń

Jeśli sprzedajesz masz gwarantowane, że doświadczysz wielu porażek. Oczekiwanie, że praca będzie przebiegać bezawaryjnie jest nierealistyczne. Konkurencja i rynek dostarcza handlowcom brutalnych upadków powodujących zmęczenie i osłabienie psychicznej odporności i wytrwałości. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z porażką. A badania pokazują, że życie nawet najlepszych z nich w 80% składa się właśnie z niepowodzeń.

Rozżalenie, złość, utrata pewności siebie, personalizowanie problemu, poczucie winy lub obwinianie innych – to typowe przejawy pławienia się po niepowodzeniu. Pławienie się po porażce jest naturalne, lecz zupełnie nie efektywne - skuteczna sprzedaż wymaga od handlowców bardzo ofensywnego nastawienia. Dlatego tak ważne jest, aby energia, która wyzwala się podczas porażki (w postaci emocji, myśli, stresu) została spożytkowana w sposób efektywny.

Trening mentalny „Back on track – 4 kroki wychodzenia z porażki” jest doskonałą strategią szybkiego wychodzenia z mentalnego zniechęcenia i bierności po doświadczeniu niepowodzeń. Po porażce gra toczy się dalej, a mentalna umiejętność szybkiego otrząśnięcia się i powrotu do pełni energii i siły mentalnej jest jedną z kluczowych kompetencji najlepszych handlowców.

W jego trakcie handlowcy poznają swój stopień odporności na niepowodzenia oraz nauczą się 4 kroków wychodzenia z porażki. Uczestnicy będą potrafili samodzielnie wykorzystywać narzędzia i metody (tzw. mental tools), które pozwolą im na lepsze radzenie sobie w sytuacji niepowodzeń handlowych. Dzięki takiemu podejściu porażkę zaczną odbierać nie jako klęskę, ale jako bodziec stymulujący do ofensywnego działania.
Trening uwzględnia specyfikę pracy handlowców.


Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Sprężystość
  • Siła mentalna i odporność na porażki
  • Myślenie perspektywiczne i proaktywność
  • Optymizm
  • Zarządzanie sobą, własnymi emocjami i słabościami

 

Grupa docelowa:

  • Menedżerowie i liderzy zespołów sprzedaży
  • Handlowcy
  • Telemarketerzy
  • Doradcy klienta
  • Pracownicy call center

Zapraszamy do lektury artykułu Emilii Wiśniewskiej na temat założeń szkolenia: 

Program szkolenia

Rozwiń

MODUŁ 1.
Optymalne reagowanie na niepowodzenie

Poznanie sposobów lepszego radzenia sobie z negatywnymi emocjami i spadkiem motywacji po niepowodzeniu oraz stworzenie warunków do otwartości na rozmowę o porażkach właśnie w gronie uczestników treningu.

Uczestnicy będą analizować swoje działania, które w efekcie skończyły się niepowodzeniem. Ich zadaniem jest dostrzeżenie i docenienie siebie za wytrwałość w pokonywaniu przeszkód, barier oraz wysiłek włożony w zadanie. Uczestnicy sami określają na jaką nagrodę zasłużyli za swój wysiłek. Omawianie doświadczenie oraz osobista ocena i refleksja będą stanowiły znakomity materiał do analizy pierwotnych, nieuświadomionych programów radzenia sobie z porażką. Zgodnie z procesem grupowym moduł operuje w warstwach bezpiecznych. Uczestnicy poprzez epizody dzielą się wybranymi doświadczeniami jednocześnie przygotowując się do dalszych części treningu.

 

MODUŁ 2.
Styl wyjaśniania własnych niepowodzeń

Uczestnicy wypełnią kwestionariusz na tzw. self-talk, czyli sposób, w jaki wyjaśniają przyczyny własnych niepowodzeń, ale także sukcesów. Podsumowaniem wyników kwestionariusza będzie określenie planów działań, które pomogą uczestnikom w redukowaniu negatywnego i bezproduktywnego sposobu wyjaśniania porażek i zamienienie go w kierunku wyjaśnień optymalnych i bardziej optymistycznych. Moduł pracuje na warstwie poznawczej – zgodnie z teoriami Seligmana dotyczącymi wyuczonego optymizmu i postrzegania porażek.

MODUŁ 3.
Zamiana pesymizmu w optymizm

Uczestnicy nabędą umiejętność wpływania na zmianę negatywnego sposobu wyjaśniania niepowodzeń konwertując go w optymalny styl wyjaśniania.
W module odbędzie się praca na przekonaniach i własnych doświadczeniach. Uczestnicy poznają i przećwiczą posługiwanie się narzędziem „koło optymizmu”. Dzięki temu każdy uczestnik dostrzega inną perspektywę problemu, który pierwotnie wydawał się „murem nie do przeskoczenia”. Kluczowe będą omówienia aktywności tego modułu. Dzięki temu, że moduł ma formułę szkoleniową uczestnicy mają możliwość otwartego omawiania swojich relacje na poziomie poznawczym, emocjonalnym. To znowu dzięki facylitacji trenera prowadzi do uświadomienia uczestnikom nowych zjawisk, którym podlega ich umysł (atrybucje porażek i sukcesów, dysonans Festingera).

MODUŁ 4.
Uznanie porażki

Celem tej części treningu będzie uświadomienie, że niepowodzenie nie jest anomalią i czymś niezwykłym, lecz normalnym i powszechnym doświadczeniem. Uczestnicy wypełnią dedykowany do treningu kwestionariusz. Wyniki kwestionariusza obrazują wskaźnik tendencji do nieużytecznego perfekcjonizmu. Wyniki zostaną omówione pod kątem konsekwencji reakcji na porażkę – na poziomie emocji, poznawczym i behawioralnym. W zależności od przebiegu treningu przebieg modułu dotyczy spraw wyłącznie zawodowych bądź również tych ze sfery osobistej.

MODUŁ 5.
Poszerzanie perspektywy

Na tym etapie treningu uczestnicy nauczą się nabierania dystansu wobec porażki i wychodzenie poza „tu i teraz” w kierunku celów, zadań i priorytetów perspektywicznych. Uczestnicy opisując swoje zawodowe cele i priorytety, które stanowią „latarnię morską” i nadają kierunek ich działań zawodowych. Określą także plan dojścia do perspektywicznych celów. W ćwiczeniu wykorzystany jest koncept Przestawianie zegara”, czyli wprowadzenia korekty czasowej dotyczącej realizacji celów.

 

MODUŁ 6.
Wyciąganie lekcji z porażki

Uczestnicy wykorzystując rzeczywiste niepowodzenie, którego doświadczyli w przeszłości pracując w grupach sformułują lekcje płynące z tych porażek korzystając z metody After Action Review. Podobnie jak poprzednie moduły ten również mocno pracuje na poziomie przekonań. Jest to kolejne ćwiczenie, które pozwala naruszyć dotychczasowe myślenie o porażkach i o sobie w sytuacji porażki – po to, aby powstał nowy konstrukt, fundament nowej postawy.

MODUŁ 7.
Wykorzystanie feedbacku

Aktywności treningu mentalnego zaprojektowane są w taki sposób, aby uczestnicy autentycznie znaleźli w sobie otwartość na informację zwrotną – zwłaszcza od Klientów.  Moduł zawiera elementy szkoleniowe, które nauczą uczestników tworzenia sytuacji, które pozwolą uzyskać realny feedback od Klienta.

MODUŁ 8.
Wzmacnianie siły mentalnej

Zgodnie z koncepcją, że pierwsza poważna porażka uruchamia łańcuch kolejnych uczestnicy uczą się nie doprowadzać do tej pierwszej poważnej. Zwykle jest tak, że na własną ocenę sytuacji nakładają się oceny innych – warto być na nieuodpornionym. Głębokość tego moduły zależy od otwartości uczestników – akcenty są rozkładane bardziej w kierunku narzędziowym bądź autorefleksyjnym. 

Trenerzy

Rozwiń

Krzysztof Pilarczyk

Autor szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Opracowany przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony w 2011 roku przez jedną z największych międzynarodowych firm szkoleniowych i jest obecnie realizowany w 90 krajach na świecie.
 

Case studies

Rozwiń

Uczestnikami szkolenia była wyższa kadra dyrektorska. Szkolenie było elementem większej akademii rozwijającej kompetencje menedżerskie. Z racji dużej liczby spotkać w Polsce i za granicą specyfika pracy uczestników wymagała dużej pracy z kalendarzem, nadawania priorytetów pracy oraz efektywnego planowania pracy własnej. Uczestnicy utrzymali szereg narzędzi, które mogli przećwiczyć na szkoleniu w symulacjach uwzględniających charakter ich pracy.  Przed szkoleniem został postawiony cel zmiany nawyków postępowania i uczestnicy w późniejszych kontaktach z trenerem wskazywali, że rzeczywiście zaczęli stosować techniki zaproponowane na szkoleniu w codziennej pracy.

Szkolenie było dedykowane menedżerom, który zajęli stanowiska kierownicze drogą awansu wewnętrznego. Zmiana specyfiki pracy – ze specjalisty na osoby zarządzające wymagała poznania nowych technik zarządzania zespołem oraz własnym czasem. Szkolenie składało się na serię aktywnych studiów przypadków. Uczestnicy najpierw zapoznawali się z opisem sytuacji – z perspektywy firmy, zespołu oraz samego menedżera, następnie korzystając z zaproponowanych przez trenera technik mieli zaplanować rozwiązanie. Ostatnią fazą case study było przećwiczenie rozmów z pracownikami i innymi zaangażowanymi w sytuację osobami. Rozmowy były analizowane przez grupę i trenera. W rezultacie poza nabyciem nowych umiejętności menedżerowie poczuli większą pewność siebie i poczucie, że podołają stawianemu przed nimi wyzwaniu.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_salamander_axa_ministerstwo-spraw-zagranicznych_ministerstwo-sprawiedliwosci_generalna-dyrekcja-drog-krajowych-i-autostrad_ministerstwo-skarbu-panstwa.jpg|O_roche_energia.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg
699
1374back-on-track.png
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
Fakt
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
Fakt
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania
Badania firmy Krauthammer, firmy doradczej i szkoleniowej, potwierdzają, że tylko 27% sprzedawców uważa, że ​​w pełni opanowały podstawy sprzedaży. Pozostała większość narażona jest na codzienne porażki.
1000 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Justyna Mejłun
Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.

...
EXCELLENT CUSTOMER - skuteczne techniki sprzedaży

Nowy wymiar sprzedaży! Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych, bądź profesjonalistą! Skuteczny handlowiec to taki, który nie tylko sprzedaje, ale jest również doradcą, który razem z Klientem buduje wspólne, spójne skuteczne rozwiązanie. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć swoją efektywność.

...
Negocjacje w biznesie

Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.

...
Obsługa klienta - komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.

...
Sprzedaż narracyjna

Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Dzięki nam dowiesz się jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem i poczuli, że są częścią danej organizacji.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży - dzięki metodologii MBTI dowiesz się jaka technika będzie skuteczna, do różnych typów osobowości. MBTI® jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Finalizacja sprzedaży

Czas na finalizację! Dzięki nam rozwiniesz umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację, poradzisz sobie z obiekcjami, zastosujesz strategie ustępstw, rozpoznasz i wykorzystasz własne strategie finalizacyjne! Szkolenie daje pewność siebie jak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży – żeby nie wywrzeć za dużej presji, a jednocześnie nie zakończyć rozmowy bez deklaracji Klienta.

...
Podstawowe Techniki Sprzedaży

Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Windykacja należności

Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników.

...
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W BIZNESIE - gra negocjacyjna

 Złam eksperta w pierwszych negocjacjach - a nie zapłacisz za szkolenie.

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Jesteś nastawiony na samodoskonalenie, proaktywność? Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? To szkolenie jest dla Ciebie.

...
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Sprzedaż bez porażek jest iluzją. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z przegraną. Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy?  Dzięki naszemu treningowi mentalnemu dowiesz się, jak to zrobić.

...
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać nowe techniki i osiągnąć lepsze wyniki? A może chcesz nauczyć się zarządzać ryzykiem negocjacyjnym i stać się skutecznym negocjatorem? Poznaj trening negocjacyjny Jacka Rozenka i Tomasza Piotra Sidewicza.

...
Ludzki skaner

Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca, czego pragnie, czego się obawia oraz jakie stosuje strategie, abyś tego nie dostrzegł.

...
Techniki prezentacji powered by chunking

Dzięki szkoleniu zwiększy się umiejętność poprowadzenia rozmowy dokładnie w taki sposób w jaki chcemy bazując na narzędziach wpływu. Szkolenie dla sprzedawców doprowadzi do poprawy parametrów sprzedażowych.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.

...
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy:

  • traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję
  • oczekują doradztwa i partnerstwa
  • nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Metodyki Agile3182
Metodyki Agile ...

Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą ...

Tendencje w szkoleniu handlowców3160
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3145
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone