W biznesie, nie dostajesz tego, na co zasługujesz, lecz to, co wynegocjujesz

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W BIZNESIE - gra negocjacyjna

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Złam eksperta w pierwszych negocjacjach - a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Jesteś nastawiony na samodoskonalenie, proaktywność? Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? To szkolenie jest dla Ciebie.

IDEA SZKOLENIA

 


Warsztaty Tomasza  Piotra Sidewicza oparte o autorską grę symulacyjną z elementami perswazji, erystyki oraz wywierania wpływu.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i poznają skuteczne, chociaż kontrowersyjne metody zwyciężania w negocjacjach. Ponadto będą mieli okazję zaznajomić się w praktyce z metodami wywierania wpływu oraz perswazji.

 Dobre szkolenie to poligon, gdzie wysiłek włożony w ćwiczenia przekłada się na przyrost umiejętności miękkich. Kiepskie szkolenie to takie, po którym uczestnik wychodzi utwierdzony przez swojego trenera, że to co robił do tej pory robił bardzo dobrze. Uczestnik  stracił czas, pracodawca stracił pieniądze i poniósł koszt alternatywny. Zaawansowane negocjacje to właśnie poligon. Emocje, dynamizm i piorunujące efekty w postaci umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Ideą szkolenia jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do rozpoznawania i stosowania taktyk negocjacyjnych. Szkolenie ma charakter zadaniowy, a więc pozbawione jest charakteru strice wykładowego. Uczestnicy biorą udział w prawdziwej grze negocjacyjnej .Gra, która prowadzona jest przez trenera ma na celu sprawdzenie charakteru, pewności siebie, asertywności oraz podatności na wpływ innych. Dzięki temu uczestnicy  uzyskują odpowiedź dotyczącą dalszych obszarów rozwoju. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje i dynamizm podczas gry, w której stworzone są naturalne warunki do działań negocjacyjnych powodują , że uczestnicy zmuszeni są do opuszczenia swojej strefy komfortu, a to powoduje nabycie nowych, skutecznych  umiejętności negocjacyjnych. Jeżeli któryś z uczestników popełnił błąd, jest on mierzalny i przekłada się na stan posiadania. Stan posiadania zawsze generuje emocje, a te w przypadku powtarzania się, pozostają stosunkowo długi czas  i powodują strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie.

Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które: negocjują umowy handlowe, prowadzą sprzedaż, zarządzają firmami, grupami pracowników, prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne, podejmują lub przekazują trudne decyzje, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.

 

Metodologia:

  • Teoria- Ugruntowanie wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza case study- Omówienie 100% naturalnych negocjacji zarejestrowanych na materiale video
  • Praktyka- Udział w prawdziwej, emocjonującej grze negocjacyjnej, która rozgrywana jest między trenerem, a uczestnikami

Dlaczego warto zainwestować w ten trening, czyli o przewadze nad innymi szkoleniami

  • Uczestnicy biorą udział w prawdziwych sytuacjach. Nie wchodzą w aktorskie role, nie odtwarzają scenek. Każdy uczestnik  realizuje swój scenariusz wedle swoich umiejętności
  • Gra nie jest symulacją. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje generowane przez uczestnika po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu
  • Ćwiczenia składają się z tur, które pozwalają uczestnikom sprawdzić się zarówno w taktykach jak również dłuższych strategiach związanych z negocjacjami, wywieraniem wpływu, które mają zaprowadzić ich do określonego celu
  • Ciągłość ćwiczeń pozwala uczestnikom uzyskiwać korzyści w przyszłości, bez konieczności myślenia wyłącznie w kategoriach doraźnych, co ma miejsce w trakcie standardowych scenek
  • Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje
  • Ze względu na wieloturowy aspekt ćwiczeń oraz tzw. iterowany dylemat więźnia ( teoria gier matematycznych), uczestnicy na własnej  skórze  mogą doświadczyć konsekwencji swoich decyzji.
  • Przyswajanie wiedzy odbywa się  o tzw" pamięć emocjonalną" , która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Uczestnik treningu uczy się na własnych błędach, które popełnia w trakcie ćwiczeń.
  • Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności , zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy- samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie, nie praktycznie.
  • Każdy uczestnik , który zaangażował się w grę i starał się na 100 % swoich możliwości wychodzi z gry bogatszy o doświadczenie praktyczne przekładające się na opanowaną przynajmniej jedną technikę, z obiektywną informacją zwrotną na swój temat, a nie daną mu ex katedra przez trenera
  • Trener w grze jest także w interakcji z graczami. Daje to możliwość sprawdzenia swoich umiejętności względem trenera 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badanie AMA (American Marketing Association) z 2014 roku wykazało, że jedynie 10% z najpopularniejszych technik negocjacji należy do tych najskuteczniejszych.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

I. NEGOCJACJE (WPROWADZENIE)

1. Skuteczny negocjator.

  •  Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora
  •  Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz samooceną?
  •  Koncepcja siebie, czyli zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji

2. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

3. Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać?

4. Obalamy mity negocjacji

  • Dlaczego „doskonałe cechy” „super produktu” nie zawsze są „korzyściami” dla kupca, który szuka swoich korzyści gdzieś indziej
  •  Mit WIN – WIN. Udział w prostym,  100% naturalnym ćwiczeniu i analiza video pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN
  • Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba

5. Dylemat negocjatora

  • Różne style negocjacji ( zasadniczy, miękki, twardy) w ujęciu praktycznym

II. PERSWAZJA – WYWIERANIE WPŁYWU –ERYSTYKA- NEGOCJACJE

1. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji – analiza video case.

  • Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  •  Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione, aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach

2. Koncepcja zwycięskiej przewagi.

  • Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera
  • Czy bez zaufania można negocjować?
  •  ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case
  •  BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case
  •  Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach

3. Scenariusze negocjacyjne.

  • Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę?  – analiza video case
  • Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?
  •  Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę
  • Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?
  •  Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

III. NEGOCJACJE ZAAWANSOWANE

1. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

  •  Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”
  •  Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach jak w miłości- przegrywa ten, komu bardziej zależy
  •  Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści

2.Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach, czyli katalog manipulacji.

  • Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!
  •  Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?
  •   Kardynalne błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania
  •  Przewidywanie zachowań partnera na podstawie jego odruchów ciała i mikro-ekspresji -analiza video case
  •  Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu
  •  Psychomanipulacja- jak z niej korzystać i czy można jej unikać w trakcie negocjacji
  •  Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case
  •  Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry
  •  Zamykanie negocjacji

IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Podliczenie punktów.

2. Sesja-pytania i odpowiedzi. Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników.

3. Zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego treningu.

Cena szkolenia
1600 zł/os
Miejsce szkolenia

Warszawa

Termin szkolenia
20 marzec 2018 do 21 marzec 2018

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W BIZNESIE - gra negocjacyjna

Termin szkolenia: 20 marzec 2018 r. do 21 marzec 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
26 kwiecień 2018 - 27 kwiecień 2018 Warszawa
Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.
10 maj 2018 - 11 maj 2018 Warszawa
Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.
18 czerwiec 2018 - 19 czerwiec 2018 Warszawa
Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.