Gamma sp. j.

Gamma 4 IT


Gamma jest największą polską firmą doradczo-szkoleniową, która w rankingu „Gazety Finansowej” zdobyła tytuł najlepszej firmy szkoleniowej w Polsce w roku 2016. Zadowoleni z usług i powracający klienci firmy Gamma stawiają przed nami bardzo wysokie wymagania dotyczące przygotowania i jakości szkoleń. Osiągnięcie najwyższej dostępnej na rynku polskim jakości usług było możliwe dzięki wyjątkowym kompetencjom trenerów i konsultantów Gammy, którzy łączą swoje doświadczenia biznesowe z talentami trenerskimi, oraz kluczowej idei, która towarzyszy nam w pracy: „Bierzemy odpowiedzialność za rezultaty”.

Korzystając z wiedzy i doświadczeń naszych trenerów i konsultantów, utworzyliśmy Centrum Kompetencyjne GAMMA 4 IT. Głównym celem Centrum jest dostarczanie rozwiązań szkoleniowych i doradczych sprofilowanych pod kątem specyfiki branży nowych technologii.

Wiemy, że połączenie 20 lat doświadczeń szkoleniowych naszych trenerów i wiedzy na temat specyfiki branży IT przynosi najlepsze efekty edukacyjne oraz biznesowe dla klientów. Eksperci z Centrum Kompetencyjnego GAMMA 4 IT z powodzeniem współpracowali z taki firmami z branży IT/ITC, jak: SAP, Business Consulting Center, Sygnity (wcześniej Computerland, Emax), Hogart, 7 Milowy, T-Mobile, CompFort Meridian, Panasonic, Hewlett Packard, GTS Energis, Exatel, Alcatel Lucent, Arcus, Sage, Samsung, Wincor Nixdorf i inni.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem „Jak zwiększyć produktowyność projektów IT”

Jeśli dostrzegają Państwo potrzebę doskonalenia produktywności realizowanych przez Państwa firmę projektów i chcieliby Państwo skonsultować swoje idee dotyczące rozwijania kompetencji swoich specjalistów bądź menedżerów, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Chętnie podzielimy się z Państwem swoimi rozwiązaniami, które wesprą Państwa dążenia i cele.

PRODUKTYWNOŚĆ PROJEKTÓW IT:

...
GRA DO JEDNEJ BRAMKI - ZWINNY ZESPÓŁ PROJEKTOWY

Warsztat „Gra do jednej bramki” jest skierowany do nowych oraz już istniejących zespołów, które pragną udoskonalić swoje umiejętności współpracy i współodpowiedzialności za realizację celów projektu o czasie i w ramach budżetu.

...
MULTITASKING I ZARZĄDZANIE CZASEM

Szkolenie to dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają na lepsze priorytetyzowanie indywidualnych zadań w kontekście celów projektu, lepsze rozplanowanie i zorganizowanie własnej pracy.

...
RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

Stres obniża kreatywność, odporność na presję i zwiększa podatność na konflikty. To wszystko sprawia, że jest on jednym z czynników znacząco obniżającym osobistą efektywność zarówno programistów, czy innych członków zespołu, a także liderów projektów. Warsztat antystresowy pomoże uczestnikom w lepszym rozpoznawaniu przejawów stresu i nauczy sposobów jego redukowania.

...
TECHNIKI PRACY UMYSŁOWEJ

Praca umysłowa zdecydowanie przejmuje prymat nad pracą fizyczną, w której liczy się sprawność , wytrzymałość i siła mięśni. W pracy umysłowej także ważna jest sprawność, wytrzymałość i siła, lecz nie mięśni, a umysłu.

...
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

Zdolności komunikacyjne są niezbędne nie tylko tylko do dobrej współpracy z  członkami zespołu projektowego (np. asertywność testerów wobec programistów), ale również ze wszystkimi osobami, na które projekt w jakiś sposób będzie oddziaływał, zarówno przed przystąpieniem do jego realizacji, w jej trakcie, jak również po jego zamknięciu. Celem  szkolenia jest wsparcie uczestników projektów w nabyciu wiedzy oraz rozwinięcie kluczowych umiejętności z obszaru komunikacji,  które pozwolą na zwiększenie ich skuteczności działań na płaszczyźnie zawodowej i osobistej..

...
DROGA DO PRZYWÓDZTWA W ZESPOLE IT

Przywództwa można się nauczyć, można je w sobie rozwinąć i kultywować. Wymaga to świadomości własnych walorów, uzdolnień lub cech, które sprawią, że znajdzie się odpowiedź na pytanie „Dlaczego inni ludzie mieliby za mną podążać?” Cykl warsztatów „Droga do przywództwa” zawiera 11 modułów, które można w dowolny sposób zestawiać ze sobą w zależności od potrzeb firmy i uczestników.

SPRZEDAŻ ROZWIĄZAŃ IT:

...
NEGOCJACJE

Negocjacje w branży nowych technologii dotyczą nie tylko warunków handlowych, zakresu pracy i wymagań klienta ustalanych w procesie sprzedaży. Są one niezbędna także w fazie wdrażania systemu, jego odbioru oraz serwisowania i aktualizowania. Dlatego doskonalenie umiejętności negocjacyjnych stanowi ważny czynnik wpływający na zyskowność działalności firm informatycznych.

...
SPRZEDAŻ KONSULTATYWNA

Szkolenie realizowane jest w formule Fabuły Biznesowej, która stanowi ważny element aktywizacji uczestników wykorzystując praktyki rywalizacyjne oraz symulację całego procesu sprzedaży, od wygenerowania leadu, poprzez nawiązanie kontaktu, prezentację rozwiązania, aż po finalizację sprzedaży. Cały proces sprzedaży jest ćwiczony na wybranym przypadku klienta. Podczas ćwiczeń wykorzystywane jest tzw. naturalne tło, czyli rola klienta w poszczególnych scenkach jest odgrywana nie przez uczestników lecz przez osobę z zewnątrz.

...
ACCOUNT MANAGEMENT

W większości firm technologicznych znacząca część sprzedaży pochodzi od kilku lub kilkunastu kluczowych klientów. Wobec rosnącej aktywności konkurencji wynik finansowy zaczyna coraz silniej zależeć od jakości strategii zarządzania relacjami z kluczowymi klientami. Przy czym klientem kluczowym nie koniecznie musi być użytkownik rozwiązania IT, ale także resellerzy lub firmy wdrożeniowe.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o Twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone