Gamma sp. j.

Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI®

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • kształtowanie kultury organizacyjnej
  • wzrost efektywności jednostki
  • wzrost efektywności wynikającej ze współpracy (cele zespołowe)
  • przywiązanie pracowników do organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)

 

Korzyści dla pracownika

  • budowanie i wzmacnianie autorytetu w oczach podwładnych
  • wyższe umiejętności przekazywania trudnych informacji – dobór argumentów przekonujących dany typ osobowościowy pracownika
  • wyższa automotywacja
  • szybszy rozwój zawodowy dzięki lepszemu rozumieniu innych, dzieleniu się doświadczeniem (wymianie różnych poglądów)

Korzyści wspólne

  • wyższe umiejętności zarządzania konfliktem:
    • zapobieganie
    • skuteczna interwencja
  • świadomość różnic osobowościowych jako potencjału (synergia)
  • wzrost umiejętności budowania zespołów (stałych i projektowych)
  • efektywne budowanie strategii zarządzania – także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie
  • wyższa umiejętność stosowania indywidualnych, długofalowych motywatorów wobec poszczególnych pracowników
  • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)

Idea szkolenia

Rozwiń
Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji, a także stylu funkcjonowania. Sami równie często nie jesteśmy w stanie zrozumieć działań i wyborów naszych podwładnych. Zastanawiamy się, jak to możliwe, że ktoś zbiera „miliony” danych, zanim podejmie decyzję, a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku – bez opierania się na faktach, „twardych” dane?  Dlaczego jedni nie zaczną działać bez planu, a inni robią wszystko na ostatnią chwilę i też osiągają efekty? Jakie mechanizmy rządzą tymi zachowaniami i dlaczego właśnie tak? Jak takimi osobami efektywnie zarządzać? Jak mobilizować do działania w sytuacji tzw. „gaszenia pożaru” czy choćby planowanej radykalnej zmiany? Na co można liczyć? Jak do nich dotrzeć? Jaka będzie najlepsza „ścieżka dostępu” do danego pracownika, skoro każdy jest inny?
Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.

MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki czemu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji, tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.Jest to narzędzie psychometryczne, w którym uniknięto żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad rozwojem własnych kompetencji komunikacyjnych, a także zarządczych i przywódczych. MBTI® nie jest narzędziem oceny – jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi, wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju pracowników, którymi zarządzamy. Dzięki stosowaniu tego narzędzia możemy optymalnie (minimum energii – maximum efektów) zarządzać podwładnymi. Pozwala ono skutecznie motywować do działania, gdzie rozliczanie z zadań często staje się tylko formalnością dającą ogromną satysfakcję zwierzchnikowi i podwładnemu.

Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.


Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.

Program szkolenia

Rozwiń

1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu zarządzania.

  • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
  • Poznanie Uczestników z trenerem.
  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Prezentacja wyników badań R. Boyatzisa nad związkami pomiędzy inteligencją społeczną, a skutecznością przywództwa.
  • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu podwładnych.

  • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
  • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
  • Konstrukcja kwestionariusza - pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
  • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
    • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
    • rodzaj preferowanych informacji i  sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
    • sposób podejmowania decyzji (T i F),
    • organizowanie własnej aktywności (J i P).
  • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
  • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem,  a pracownikami o odmiennych preferencjach.

3. Dynamika typu MBTI®.

  • Omówienie dynamiki typu.
  • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

  • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
  • Do czego firma potrzebuje mojego stanowiska czyli określanie celu nadrzędnego do realizacji w mojej pracy?
  • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
  • Co zrobić z zadaniami, które nie są kluczowe - praktyczne zasady delegowania i dystrybuowania pracy?
  • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
  • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

 

5. Wykorzystanie wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI® w podstawach zarządzania przyszłymi. Budowanie autorytetu menedżera.

  • W jaki sposób budować autorytet przywódcy zespołu?
  • Planowanie przyszłej strategii zarządzania zespołem w oparciu o model MBTI® a także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie.
  • Preferencje  MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie zadań, elementy motywujące i demotywujące w zadaniach.
  • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z wzmacniającą i korygującą informacją zwrotną. Rozwijanie potencjału podwładnych z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej modelu MBTI®.
  • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

 

6. Zrozumienie roli pełnionej przez poszczególne typy MBTI® w zespole i ich wpływu na efektywność pracy. Zrozumienie konieczności pełnego wykorzystania każdej preferencji w realizacji wspólnych zadań.

  • Typy MBTI® a zmiany.
  • Rola, jaką Uczestnicy pełnią w zmianach, co ich motywuje, a co demotywuje do zmian, korzyści z wykorzystania ich potencjału oraz zagrożenia płynące z jego niedocenienia.

 

7. Wzrost umiejętność budowania efektywnie funkcjonujących zespołów. Rozwinięcie umiejętność rozpoznania potrzeb i preferencji pracowników.

  • Najbardziej odmienny ode mnie pracownik – różnice, przyczyny trudności we współpracy, w kontekście MBTI® i planowanie modyfikacji stylu współpracy a w przyszłości zarządzania podobnymi do niego podwładnymi.
  • Budowanie mapy typu swojego zespołu.

 

8. Wykorzystanie modelu MBTI® do rozwiązywania i zarządzania konfliktami w zespole.

  • Typy MBTI® a ich podatność na wchodzenie, uczestnictwo i wychodzenie z konfliktu. Mocne i słabe strony każdego typu.
  • Rola konfliktu w organizacji, przekonania dotyczące konfliktu ważne w pracy menedżera.
  • Rodzaje konfliktów i sposoby reakcji według Christophera Moora.
  • Stanowiska i interesy – jak je odróżnić i badać. Co oznaczają te pojęcia dla poszczególnych typów MBTI®?
  • Wprowadzenie pojęcia pozycji percepcyjnych i jego wykorzystanie w pracy z poszczególnymi typami MBTI®.
  • Etapy rozwiązywania konfliktów. Analiza całego cyklu zarządzania konfliktem z wykorzystaniem wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI®.
  • Radzenie sobie z własnymi emocjami a także efektywne reakcje na krytykę i szantaż emocjonalny ze strony podwładnych.

Trenerzy

Rozwiń

Dariusz Rutkowski

Trener z 25-letnim doświadczeniem międzynarodowym w biznesie oraz w strukturach HR. Specjalizuje się w szkoleniach dla najwyższej kadry menadżerskiej oraz członków zarządu, doradzał w tworzeniu misji, strategii, modelu kompetencyjnego. Doświadczenie zdobywał między innymi jako Prezes Zarządu Syngenta CP i Prezes Zarządu Zenaca Agrochemicals.

Przeprowadził efektywne połączenie firm Zeneca  Agrochemicals i Novartis Agro, tworząc skuteczny, zmotywowany zespół Syngenta CP. Doprowadził do opracowania i wdrożenia efektywnej strategii biznesowej Syngenta CP, co umożliwiło wzrost udziału w rynku z 15 do 21% lokując firmę na pozycji lidera rynku. Współtworzył proces zarządzania talentami i przewodził mu jako Head of Talent  Management Europe, Middle East, Africa Syngenta AG, Basel.

Andrzej Lewandowski

Absolwent Uniwersytetu Londyńskiego – MBA in International Management. Chirurg, nauczyciel akademicki, menedżer, biznesmen, tłumacz, konsultant, trener. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach medycznych. Osiągnięcia zawodowe w tym okresie to zwielokrotnienie sprzedaży, udana zmiana kultury organizacyjnej, rozwój firmy w wyniku długotrwałych partnerskich relacji z klientami, udane negocjacje międzynarodowe. Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania, prowadząc zajęcia z negocjacji oraz kultury organizacyjnej dla studentów MBA, oraz z ABB University w Baden. W Gammie specjalizuje się w szkoleniach z obszaru międzykulturowego. W swoich szkoleniach łączy bogate doświadczenia międzynarodowe z narzędziowym podejściem do wyzwań stojących przed uczestnikami.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Krzysztof Suski

Peak Performance Ekspert, psycholog biznesu, coach, trener, konsultant, rekruter i aktywny przedsiębiorca. Ponad 10 lat doświadczenia na stanowiskach wyższego szczebla zarządzania w zagranicznych firmach działających w Polsce, oraz w USA - szkolenia, psychologia stosowana - terapia, reklama.  Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu autorskich programów szkoleniowych w zakresie efektywności osobistej, zespołowej , organizacyjnej  oraz konsultingu - rekrutacja personelu, HR management, zarządzanie sprzedażą, systemy motywacyjne i coaching. Prezentuje unikalny, wysoce interaktywny styl pracy z Uczestnikami - doskonałe rozumienie specyfiki potrzeb Klienta i precyzyjne dostosowanie do nich programów.

Case studies

Rozwiń

Firma z branży usługowej

Opisywana firma od ponad 4 latach korzysta z naszego wsparcia z zakresu zarządzania podwładnymi przy wykorzystaniu metodologii MBTI®. Procesowi rozwoju w powyższym zakresie korzysta cała kadra menedżerska a każdy młody menedżer przechodzi przez cykl szkoleń związanych z MBTI® na początku swojej drogi zawodowej lidera. Warsztaty odbywają się w cyklu 2 dni + dwa dni + 1 dzień a każde szkolenie poprzedzone jest zadaniem wdrożeniowym opartym na MBTI®. Ponadto część menedżerów bierze udział w procesie coachingu, który z kolei realizowany jest w cyklach sześciomiesięcznych z sesjami co trzy tygodnie. Od czasu rozpoczęcia projektu znacznie wzrosła efektywność menedżerska mierzona takimi elementami jak wzrost wskaźników oceny menedżerów w badaniach opinii pracowniczych a także zmniejszeniem poziomu rotacji pracowników w poszczególnych zespołach. Poprawiła się też ogólna ocena atmosfery w firmie.

 
Firma z branży bankowej

W okresie dwóch lat przeprowadziliśmy szeroko zakrojony proces rozwoju poszczególnych kompetencji menedżerskich w oparciu o metodologię MBTI®. Projekt objął wszystkich pracowników banku pracujących na stanowiskach menedżerskich, od Prezesa Zarządu począwszy a skończywszy na kierownikach oddziałów. Podstawą całego projektu były trzydniowe zajęcia poświęcone tylko i wyłącznie poznaniu i rozumieniu metodologii MBTI® i tego co z niej wynika dla osób zarządzających podwładnymi. W wyniku projektu znacznie poprawiła się efektywność menedżerska Uczestników co szczególnie ujawniło się w procesie łączenia banku z innym, przejętym przez bank opisywany.

 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_forte__media-saturn_ministerstwo_infrastruktury_i_rozwoju_makro_link4_syngenta.jpg|M_ministerstwo-rolnictwa-i-rozwoju-wsi_kancelaria_prezesa_rady_ministrow_decathlon_stomilex_coca-cola_nordea.jpg|M_salamander_axa_ministerstwo-spraw-zagranicznych_ministerstwo-sprawiedliwosci_generalna-dyrekcja-drog-krajowych-i-autostrad_ministerstwo-skarbu-panstwa.jpg|M_samsung_pandora_stomilex_brvz_msd_new-yorker.jpg
201|255|202|257
1583MBTI.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
Fakt
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Fakt
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badania
Wskaźnik rzetelności α Cronbacha dla pytań wchodzących w skład każdego z ośmiu typów dla polskiej wersji MBTI na próbie N = 693 wyniósł aż od 0,61 do 0,81.
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Pomożemy wybrać optymalny format szkoleniowy. Zapraszamy do kontaktu.

KONSULTANT SZKOLENIA

Dawid Didiuk
Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 biuro@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Poprzednie szkolenie
Obecne szkolenie
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI®
Następne szkolenie

Szkolenia zamknięte: Menedżerskie

...
Sztuka motywowania i recognition

Każda firma chce przyciągać i utrzymywać najlepszych pracowników. Jednym z efektywnych sposobów osiągnięcia tego jest kompleksowy program okazywania uznania dla pracowników- z nami dowiesz się jak tego dokonać. Uznanie dla pracowników jest kluczem do chronienia i budowania tożsamości jednostek.

...
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Wzmacnianie inicjatywy, odpowiedzialności, samodzielność pracowników- poznaj siłę coachingowego stylu pracy. Coaching menedżerski można zdefiniować jako proces rozwoju potencjału zawodowego. Jest to skuteczna metoda wprowadzania pożądanych zmian, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Dzięki nam będziesz coachem dla swoich pracowników.

...
Budowanie zaangażowania

Najskuteczniejszy sposób na budowanie wysokiego zaangażowania pracowników w ich zadania jest artykułowanie oczekiwań i informacja zwrotna przekazana w jasny sposób. Należy umiejętnie pokazać pracownikowi, jakie robi błędy i jak może je poprawić. W teorii brzmi to prosto jednak w praktyce często bywa, że feedback zamiast motywować pracowników ma odwrotne skutki: zmniejsza zaangażowanie w pracę i sprawy firmy.

...
Zarządzanie projektami według PMI

Udział w szkoleniu dostarczy najlepsze metody, techniki i narzędzia, które są niezbędne w procesie efektywnej pracy przy projekcie. Zastosowanie w praktyce każdej z poznanych technik znacząco podnosi prawdopodobieństwo sukcesu przedsięwzięcia. Techniki i zasady jakie poznają uczestnicy szklenia są uniwersalne dla większości projektów i tym samym łatwo dają się zastosować przez zarówno początkujących jak i doświadczonych kierowników projektów.

...
Budowanie autorytetu i wizerunku lidera

W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu.

...
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® to narzędzie, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

 

...
Przywództwo transformacyjne

Lider transformacyjny posiada charyzmę, poprzez którą może oddziaływać na zespół nie wprost – niekoniecznie wykorzystując formalne i proceduralne narzędzia kierownicze. Rola lidera we współczesnym świecie polega na skupieniu się na aspektach związanych z zarządzaniem ludźmi i na nich właśnie bazuje szkolenie, opierające się na koncepcji lidera transformacyjnego.

...
Excellent Manager – sztuka delegowania i motywowania zespołu

Szkolenie koncentruje się na podniesieniu efektywności pracy poprzez rozwój fundamentalnych umiejętności menedżerskich na poziomie osobistym i poziomie zespołowym. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą bardziej skuteczni, a to przełoży się na zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników, a tym samym realizację celów biznesowych.

...
Rozmowy oceniające i podsumowujące

Szkolenie pozwoli na rozwój w zakresie oceniania pracowników oraz doskonalenia komunikacji na linii przełożony-pracownik. Ponad to celem szkolenia jest pokazanie związku między oceną okresową, a efektywnością pracownika oraz rozwianie wątpliwości dotyczących zasadności wprowadzania podsumowania okresowego w Firmie.

...
Zarządzanie zmianą

Szkolenie skupia się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Poruszane zagadnienia również obejmują specyfikę procesów adaptacyjnych, kształtowanie i  modyfikowanie postaw pracowniczych wobec zmian, jak również aspekty motywacyjne w procesie zmian. Uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie ze zmianą, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem.

...
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Zatrzymanie w firmie najlepszych pracowników to gwarancja ciągłej sprzedaży i zadowolonych klientów. Badania pokazują że jeszcze nigdy wcześniej skuteczne działania retencyjne w obszarze HR nie miały takiego przełożenia na biznes. Jak nie stracić najlepszych pracowników i uniknąć nadmiernej rotacji? Dzięki warsztatom z naszym ekspertem dowiesz się jak to zrobić.

...
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR

Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania. Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu.

...
Zarządzanie talentami wg Gallupa - jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Znajdź sposób na swoją osobistą  efektywność! Odkryj talenty swoje i swoich pracowników, podejmuj świadome decyzje o ścieżkach  rozwoju zespołu, którym zarządzasz! Idź drogą MISTRZOSTWA OSOBISTEGO. Nie trać czasu i energii na niwelowanie swoich słabych stron i słabych stron swoich pracowników.

...
Metodologia Design Thinking dla HR

Metodologia Design Thinking pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika, dzięki czemu powstają kreatywne i twórcze rozwiązania. Dla pracowników działów personalnych to szansa na wprowadzanie w organizacji innowacyjnych narzędzi HR, odpowiadających autentycznym potrzebom pracowników.

...
Turkusowe przywództwo

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

...
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności

Nawet najsprawniejszy menedżer nie osiągnie sukcesu, licząc tylko na siebie. Najważniejsze cele  firma może osiągnąć  wyłącznie dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich bez wyjątku pracowników. Jednak zbyt wielu pracowników przyjmuje postawę  „robię swoje, a reszta mnie nie interesuje".

...
Start with why leadership – po co masz to zrobić? Bądź liderem emocjonalnym

Leadership bazuje między innymi na emocjach. Dlatego lider powinien być opowiadaczem historii – narratorem. Narracja to znakomite narzędzie oddziaływania nie wprost, perswazji i tworzenia wizji. Przywództwo transformacyjne na poziomie postaw oraz techniki narracyjne na poziomie umiejętności to połączenie odkrywające praktyczny wymiar leadershipu.

...
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Często jednak bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana. Ta wiedza jest w głowach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników.

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2848
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1429
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1267
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone