Gamma sp. j.

Zarządzanie zmianą

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników 
  • Lepsze przygotowanie do wprowadzania zmian
  • Zmniejszanie oporu pracowników przed zmianą
  • Szybsze przeprowadzanie zmian
  • Efektywniejsz komunikacja w zmianach
  • Zapobieganie spadkom wyników firmy
  • Intensyfikacja rozwoju firmy

Korzyści dla pracownika

  • Zrozumienie mechanizmu wdrażania zmian
  • Większa otwartość na zmiany 
  • Łatwiejsze przechodzenie przez proces zmiany na poziomie indywidualnym
  • Zwiększenie osobistej elastyczności i skuteczności 
  • Poznanie metod pracy z różnymi postawami wobec zmian
  • Komunikowanie trudnych decyzji 

Korzyści wspólne

  • przyjęcie postawy otwartości na zmiany
  • zwiększenie konkurencyjności firmy i pracowników

Idea szkolenia

Rozwiń

Główny cel szkolenia zakłada wielopoziomowe przygotowanie kadry kierowniczej do wprowadzania i animowania procesu zmiany w organizacji.


Podczas szkolenia skupimy się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Poruszane zagadnienia będą również obejmowały specyfikę procesów adaptacyjnych, kształtowanie i  modyfikowanie postaw pracowniczych wobec zmian, jak również aspekty motywacyjne w procesie zmian. Ponieważ menedżerom często wydaje się, że ludzie w trakcie zmian funkcjonują dokładnie tak samo, jak w czasie bez zmiany, dlatego uczulamy ich na zjawiska, które pojawiają się tylko i wyłącznie w okresie zmiany. Ponadto uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie z tego typu przypadkami, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem. Techniki, narzędzia, sposoby postępowania bazują na najbardziej efektywnych modelach zarządczych w zarządzaniu zmianą (analiza pola sił E. Sheina, model zarządzania w zmianie, Steering & Joining, model komunikacji Morgenthama).



GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.


SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Umiejętność postrzegania zmiany w kontekście rozwoju rynku i sytuacji w Organizacji
  • Umiejętność tworzenia macierzy interesariuszy zmiany
  • Umiejętność autodiagnozy własnego nastawienia do zmiany na poziomie emocjonalnym, poznawczym i behawioralnym
  • Umiejętność zarządzania oporem w zmianie
  • Wykorzystywanie modelu pola sił Sheina w zarządzaniu zmianą
  • Komunikowanie zmiany w duchu marketingu wewnętrznego (employer branding)
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie mechanizmów towarzyszących zmianie – na poziomie pracownika
    i zespołu
  • Dobieranie strategii zarządzania zespołem w zmianie
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami reagującymi czynnych bądź biernym oporem na zmianę

Program szkolenia

Rozwiń
1. Wprowadzenie – zmiana – szansa czy kryzys
  • Przyjmowanie zmiany vs. zarządzanie zmianą
  • Definicja zmiany
    • Pozytywne konsekwencje zmiany
    • Stanie w miejscu to cofanie się
  • Zmiana jako element rozwoju organizacji
  • 3 perspektywy zmiany
    • Kierownicza
    • Organizacyjna
    • Osobista


2. Ja w zmianie – poziom osobisty

  • Postawa osobista w odniesieniu do zmiany
    • Poziom poznawczy (często deklaratywny)
    • Poziom emocjonalny (związany z bardziej lub mniej uświadomionymi potrzebami)
    • Poziom zachowania ( w sytuacji realnej zmiany)
  • Stereotypy dotyczące zmiany
  • Konfrontacja przekonań z efektywnością
  • Naturalne tendencje do radzenia sobie ze zmianą


Ważna informacja:
Poziom osobisty w zmianie ma olbrzymie znaczenie dla późniejszego analizowania reakcji, postaw pracowników oraz relacji menedżeraz pracownikiem w zmianie.

3. Opór w zmianie

  • Niechęć pracowników do zmiany
    • Rozpoznawanie obaw pracowników
    • Identyfikacja źródeł oporu
  • Techniki neutralizowania oporu
    • Sygnały poparcia
    • Polityka informacyjna
    • Dochodzenie do wspólnych ustaleń – efekt partycypacji
    • Pozyskiwanie liderów opinii
  • Postawy pracownicze wobec zmiany
    • Antagonista
    • Brak zaangażowania
    • Niech się dzieje co chce
    • Gotowość do pomocy
    • Aktywnie włącza się w realizację


4. Analiza sił w zmianie wg E. Sheina

  • Systematyzacja sposobów torpedowania niezbędnych zmian
    • 8 rodzajów oporu
    • Wskaźniki wątpliwości


5. Przezwyciężanie oporu wobec zmian

  • Czynniki wspierające
    • Zwiększona konkurencja
    • Konieczność zwiększenia zakresu działalności
    • Zmiana wizerunku organizacji
    • Uspokojenie zamieszania
    • Ukierunkowanie działań na jakość
    • Przyzwyczajenia do starego sposobu działania
    • Poprawa efektywności pracowników
  • Siły hamujące
    • Niewystarczająca wiedza i brak wykwalifikowanych pracowników
    • Tradycja organizacji stabilnej
    • Utrata pozycji przez niektórych pracowników
    • Brak wiedzy, zasad, umiejętności pracy


6. Idea marketingu wewnętrznego w zarządzaniu zmianą

  • Pracownik jako Klient zmiany
  • Marketing zmiany
  • Poszukiwanie ambasadorów zmiany


7. Komunikacja zmiany

  • Wybranie strategii komunikacji zmiany
  • Wybranie kanału komunikacji zmiany
    • Organizacyjne kanały komunikacji
    • Nieformalne kanały komunikacji
  • Komunikacja zmiany na poziomie werbalnym   i niewerbalnym
    • Nagrania video
  • Ustalenie kontekstu organizacyjnego wprowadzenia zmiany
  • Opracowanie komunikatu przekazywanego do adresatów zmiany
  • Wykorzystanie efektu partycypacji w zmianie


8. Zestaw technik pomagających pracownikom funkcjonowanie w zmianie

  • Komunikowanie zmiany
  • Techniki wpływu społecznego
  • Argumentacja w zmianie

9. Taktyka wprowadzania zmian

  • 4 fazy wprowadzania zmian w organizacji
    • Psychologia każdego etapu
    • Sposoby zaspokojenia potrzeb pracowników na każdym etapie
  • Strategie zarządzania zespołem w zmianie
    • Steering & Joining
    • Prowadzenie ludzi od zmiany otwartej do zamkniętej

10. Zmiana na poziomie zespołu

  • Rozmrożenie – techniki inicjacji zmiany
  • Zmiana – narzędzia monitorowania i kierowania procesem
  • Zamrożenie – wprowadzenie mechanizmów scalających efekty zmiany
  • Zarządzanie krzywą wydajności zespołu podczas zmiany
  • Dokonanie ustaleń podnoszących efektywność zespołu
  • Analiza krytyczna wprowadzenia zmiany

11. Zmiana na poziomie pracownika

  • Zaprzeczenie – techniki urealnienia zmiany
  • Opór – techniki przełamywania oporu
  • Eksperymentowanie – wspieranie procesu uczenia u pracownika
  • Zaangażowanie - narzędzia wspierania działań pracownika

12. Zarządzanie zmianą na poziomie mniejszych jednostek organizacyjnych

  • Mechanizmy grupowe powstające podczas zarządzania zmianą
    • Mechanizm konformizmu grupowego
    • Ekstremizm poglądowy
    • Powstawanie samodzielnych agentów zmiany
  • Zmiany postaw pracowniczych w czasie zmian organizacyjnych
    • Mechanizm wspólnego wroga
    • Powstawanie struktur i liderów nieformalnych
    • Warunkowa akceptacja zmiany
  • Opracowanie planu wprowadzania zmian na poziomie działu/zespołu

 
13. Poligon trudnych sytuacji

  • Informowanie o zmianie w rozmowie indywidualnej
    • Wewnątrzsterowny vs. zewnątrzsterowny
    • Na sprzeciw vs. na zgodę
    • Oporujący wprost vs. opór bierny
  • Informowanie o zmianie w relacji z zespołem
    • Opór bierny
    • Opór niewprost (aluzje, sarkazm itp.)
    • Niekonstruktywna dyskusja
    • Spiskowa teoria dziejów
  • Czarnowidztwo – eskalowanie czarnego scenariusza


14. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

 

Trenerzy

Rozwiń

Robert Milczarek

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni  szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Piotr Szamałek

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako sprzedawca, menedżer oraz wreszcie członek zarządu. Od 2007 roku poświęcił się pracy doradczej i trenerskiej. Wspiera pracownika na każdym szczeblu organizacyjnym. Ukończył certyfikowane kursy: Transforming Communication™, coach MBTI®; Discovery Insights™, metodyk PMI i PRINCE2. Ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingu indywidualnego, w tym coachingu towarzyszącego, prowadzonego w miejscu pracy osoby coachowanej. Znakomicie sprawdza się w projektach zorientowanych na rezultaty – zarówno jako trener, jak i koordynator merytoryczny. Menedżerowie cenią jego umiejętność patrzenia na sytuację zarządczą z wielu perspektyw, pracownicy sprzedaży – za dostarczanie rozwiązań gotowych do zastosowania.

Andrzej Lewandowski

Absolwent Uniwersytetu Londyńskiego – MBA in International Management. Chirurg, nauczyciel akademicki, menedżer, biznesmen, tłumacz, konsultant, trener. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach medycznych. Osiągnięcia zawodowe w tym okresie to zwielokrotnienie sprzedaży, udana zmiana kultury organizacyjnej, rozwój firmy w wyniku długotrwałych partnerskich relacji z klientami, udane negocjacje międzynarodowe. Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania, prowadząc zajęcia z negocjacji oraz kultury organizacyjnej dla studentów MBA, oraz z ABB University w Baden. W Gammie specjalizuje się w szkoleniach z obszaru międzykulturowego. W swoich szkoleniach łączy bogate doświadczenia międzynarodowe z narzędziowym podejściem do wyzwań stojących przed uczestnikami.

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Piotr Kwietniewski

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako  pracownik i menadżer w działach marketingu. Szkoli firmy w zakresie psychologicznych umiejętności w zarządzaniu,  umiejętności  menadżerskich i sprzedażowych oraz prowadzi szkolenia ogólnorozwojowe , trenerskie i  coachingowe.  Współtworzył wraz z Wojciechem Eichelbergerem pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowy zajmujący się odpornością psychologiczną i profilaktyką antystresową, gdzie pracował jako trener i konsultant. Przebył wiele szkoleń, m.in. z  zakresu psychoterapii w Instytucie Gestalt w Krakowie, Szkołę Coachingu Moderator oraz Coach-Wise Essential akredytowany przez ICF, Psychologię coachingu na Uniwersytecie Warszawskim, Akademię Coachingu Colegium Civitas.

Case studies

Rozwiń

Firma Telekomunikacyjna

Jedna z największych firm telekomunikacyjnych planowała zmianę strategii zarządzania jednym z kanałów sprzedaży. Oczekiwania dyrektora sprzedaży zakładały znaczne podniesienie sprzedaży bez jednoczesnego zwiększenia zatrudnienia. Gamma zaproponowała zestaw rozwiązań szkoleniowo-doradczych. Jednym z nich było wprowadzenie zmiany sposobu zarządzania metodą partycypacyjną. Przełożeni sił sprzedaży na cyklu warsztatów sami zaprojektowali nowy system monitorowania, procesy raportowania, rozwijania pracowników oraz narzędzia, które centrala może wykorzystywać, aby egzekwować realizację postawionych celów. Trenerzy Gammy w odpowiedni sposób moderowali warsztatami, tak aby energia kadry kierowniczej była kanalizowana konstruktywnie. W efekcie poza wypracowaniem efektywnych narzędzi zarządzania sprzedażą u Kierowników nastąpiła zmiana na poziomie przekonań. Biorąc udział w całym procesie zmiany czuli się jego twórcami i w związku z tym stali się aktywnymi i zaangażowanymi ambasadorami zmiany. Projekt zakończył się ponad 20% wzrostem oczekiwanych wskaźników sprzedażowych.

Projekt szkoleniowy dla firmy Media Saturn Holding Polska, właściciela marek Media Markt i Saturn zakładał wzmocnienie nowych kompetencji managerskich kierowników w ramach ewolucyjnej zmiany zachodzącej w Organizacji. Kadra kierownicza, w duchu leadershipu transformacyjnego, miała zrozumieć swoją nową rolę oraz zaakceptować i wesprzeć realizowaną zmianę.  


Projekt został zaplanowany jako bardzo intensywny cykl szkoleniowy – w okresie 1,5 miesiąca zostało przeszkolonych 800 uczestników podczas 78 dni szkoleniowych.  
Czynniki, które zapewniły sukces przedsięwzięciu to:

  • Warsztaty dla Dyrektorów marketów angażujące najwyższą kadrę kierowniczą w projektowanie szkolenia
  • Formuła szkoleń wskazująca uczestnikom, że Zarząd firmy nadaje przedsięwzięciu wysoką rangę
  • Przygotowanie gier i symulacji pozwalających na szkoleniu pracować nie tylko na poziomie kompetencji, ale również motywacji

Cykl został oceniony bardzo wysoko przez Dział Szkoleń MSHP oraz samych uczestników.

Szkolenie zostało zamówione przez Klienta jako przygotowujące do planowanej zmiany. Grupą dla której dedykowane było szkolenie była kadra kierownicza. Uczestnicy poza wypracowaniem tradycyjnych umiejętności związanych z zarządzaniem zmianą mieli na szkoleniu możliwość przepracować własne podejście do zmian oraz świadomej pracy nad własnymi przekonaniami.

W ankietach poszkoleniowych i późniejszych rozmowach podsumowujących ten aspekt szkolenia został uznany za najbardziej rozwijający. Refleksje wypływające z pracy nad sobą sprawiły, że menedżerowie w sposób bardziej świadomy i uwzględniający perspektywę pracownika potrafili wpływać na podwładnych w procesie zmiany.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_forte__media-saturn_ministerstwo_infrastruktury_i_rozwoju_makro_link4_syngenta.jpg|M_ministerstwo-rolnictwa-i-rozwoju-wsi_kancelaria_prezesa_rady_ministrow_decathlon_stomilex_coca-cola_nordea.jpg|M_nexteer_sodexo_alior-bank_whirlpool_ericsson_poczta-polska.jpg|M_samsung_pandora_stomilex_brvz_msd_new-yorker.jpg
259|208|255|205|204
1583zarządzaniezmianami.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
Fakt
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Fakt
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badania
Prowadzone przez Judge’a i Douglasa badania potwierdziły pozytywny związek pomiędzy zdolnością organizacji do zmian a wynikami firmy. Przewaga konkurencyjna może istnieć na dynamicznych rynkach ze względu na zdolność firmy do ciągłej zmiany.
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Pomożemy wybrać optymalny format szkoleniowy. Zapraszamy do kontaktu.

KONSULTANT SZKOLENIA

Dawid Didiuk
Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 biuro@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Zarządzanie zmianą

Szkolenia zamknięte: Menedżerskie

...
Sztuka motywowania i recognition

Każda firma chce przyciągać i utrzymywać najlepszych pracowników. Jednym z efektywnych sposobów osiągnięcia tego jest kompleksowy program okazywania uznania dla pracowników- z nami dowiesz się jak tego dokonać. Uznanie dla pracowników jest kluczem do chronienia i budowania tożsamości jednostek.

...
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Wzmacnianie inicjatywy, odpowiedzialności, samodzielność pracowników- poznaj siłę coachingowego stylu pracy. Coaching menedżerski można zdefiniować jako proces rozwoju potencjału zawodowego. Jest to skuteczna metoda wprowadzania pożądanych zmian, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Dzięki nam będziesz coachem dla swoich pracowników.

...
Budowanie zaangażowania

Najskuteczniejszy sposób na budowanie wysokiego zaangażowania pracowników w ich zadania jest artykułowanie oczekiwań i informacja zwrotna przekazana w jasny sposób. Należy umiejętnie pokazać pracownikowi, jakie robi błędy i jak może je poprawić. W teorii brzmi to prosto jednak w praktyce często bywa, że feedback zamiast motywować pracowników ma odwrotne skutki: zmniejsza zaangażowanie w pracę i sprawy firmy.

...
Zarządzanie projektami według PMI

Udział w szkoleniu dostarczy najlepsze metody, techniki i narzędzia, które są niezbędne w procesie efektywnej pracy przy projekcie. Zastosowanie w praktyce każdej z poznanych technik znacząco podnosi prawdopodobieństwo sukcesu przedsięwzięcia. Techniki i zasady jakie poznają uczestnicy szklenia są uniwersalne dla większości projektów i tym samym łatwo dają się zastosować przez zarówno początkujących jak i doświadczonych kierowników projektów.

...
Budowanie autorytetu i wizerunku lidera

W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu.

...
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® to narzędzie, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

 

...
Przywództwo transformacyjne

Lider transformacyjny posiada charyzmę, poprzez którą może oddziaływać na zespół nie wprost – niekoniecznie wykorzystując formalne i proceduralne narzędzia kierownicze. Rola lidera we współczesnym świecie polega na skupieniu się na aspektach związanych z zarządzaniem ludźmi i na nich właśnie bazuje szkolenie, opierające się na koncepcji lidera transformacyjnego.

...
Excellent Manager – sztuka delegowania i motywowania zespołu

Szkolenie koncentruje się na podniesieniu efektywności pracy poprzez rozwój fundamentalnych umiejętności menedżerskich na poziomie osobistym i poziomie zespołowym. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą bardziej skuteczni, a to przełoży się na zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników, a tym samym realizację celów biznesowych.

...
Rozmowy oceniające i podsumowujące

Szkolenie pozwoli na rozwój w zakresie oceniania pracowników oraz doskonalenia komunikacji na linii przełożony-pracownik. Ponad to celem szkolenia jest pokazanie związku między oceną okresową, a efektywnością pracownika oraz rozwianie wątpliwości dotyczących zasadności wprowadzania podsumowania okresowego w Firmie.

...
Zarządzanie zmianą

Szkolenie skupia się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Poruszane zagadnienia również obejmują specyfikę procesów adaptacyjnych, kształtowanie i  modyfikowanie postaw pracowniczych wobec zmian, jak również aspekty motywacyjne w procesie zmian. Uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie ze zmianą, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem.

...
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Zatrzymanie w firmie najlepszych pracowników to gwarancja ciągłej sprzedaży i zadowolonych klientów. Badania pokazują że jeszcze nigdy wcześniej skuteczne działania retencyjne w obszarze HR nie miały takiego przełożenia na biznes. Jak nie stracić najlepszych pracowników i uniknąć nadmiernej rotacji? Dzięki warsztatom z naszym ekspertem dowiesz się jak to zrobić.

...
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR

Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania. Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu.

...
Zarządzanie talentami wg Gallupa - jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Znajdź sposób na swoją osobistą  efektywność! Odkryj talenty swoje i swoich pracowników, podejmuj świadome decyzje o ścieżkach  rozwoju zespołu, którym zarządzasz! Idź drogą MISTRZOSTWA OSOBISTEGO. Nie trać czasu i energii na niwelowanie swoich słabych stron i słabych stron swoich pracowników.

...
Metodologia Design Thinking dla HR

Metodologia Design Thinking pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika, dzięki czemu powstają kreatywne i twórcze rozwiązania. Dla pracowników działów personalnych to szansa na wprowadzanie w organizacji innowacyjnych narzędzi HR, odpowiadających autentycznym potrzebom pracowników.

...
Turkusowe przywództwo

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

...
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności

Nawet najsprawniejszy menedżer nie osiągnie sukcesu, licząc tylko na siebie. Najważniejsze cele  firma może osiągnąć  wyłącznie dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich bez wyjątku pracowników. Jednak zbyt wielu pracowników przyjmuje postawę  „robię swoje, a reszta mnie nie interesuje".

...
Start with why leadership – po co masz to zrobić? Bądź liderem emocjonalnym

Leadership bazuje między innymi na emocjach. Dlatego lider powinien być opowiadaczem historii – narratorem. Narracja to znakomite narzędzie oddziaływania nie wprost, perswazji i tworzenia wizji. Przywództwo transformacyjne na poziomie postaw oraz techniki narracyjne na poziomie umiejętności to połączenie odkrywające praktyczny wymiar leadershipu.

...
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Często jednak bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana. Ta wiedza jest w głowach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników.

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2848
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1429
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1267
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone