Gamma sp. j.

Name Tagging i generowanie leadów czyli przewaga handlowa dzięki dotarciu do kluczowych osób

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • dotarcie do kluczowych osób po stronie Klienta
  • pełniejsze rozpoznanie potrzeb firmy w zakresie współpracy 
  • reagowanie na zmieniające się potrzeby Klienta 
  • większa wiedza na temat kluczowych osób po stronie Klienta

Korzyści dla pracownika

  • poznanie technik zbierania informacji o Kliencie 
  • poznanie technik inicjowania kontaktu biznesowego, wtedy gdy Klient się tego nie spodziewa
  • większa kontrola rozmowy ze względu na posiadane informacje 
  • skrócenie czasu dotarcia do osób kluczowych po stronie Klienta

Korzyści wspólne

  • lepsze przygotowanie do rozmowy biznesowej 
  • większy wpływ na prowadzenie rozmowy biznesowej

Idea szkolenia

Rozwiń

Szkolenie bezpośrednio odpowiada na potrzeby zmieniającej się komunikacji biznesowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i kanałów informacyjnych (serwisy społecznościowe, kampanie e–marketingowe, obecność firm i kluczowych osób w marketingu sieciowym).

Coraz częściej dostrzegamy trudności w dotarciu do kluczowych dla biznesu w organizacjach osób. Jednocześnie nowoczesne narzędzia komunikacji, np. takie jak serwisy społecznościowe, dają nam praktyczny dostęp do tych osób w czasie rzeczywistym dzięki niemalże jednemu kliknięciu.

I tu pojawia się pojęcie „name tagging” czyli oznaczanie osoby oraz „leading information” czyli kluczowa informacja. Połączenie tych dwóch pojęć może nam dać przewagę handlową rozumianą jako dotarcie do właściwej osoby z kluczową informacją.

Dlatego szkolenie kładzie nacisk na dwa kluczowe aspekty:

  1. Jak dotrzeć do właściwej osoby w firmie dzięki wiedzy, którą czerpiemy z nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak blogi, fora, serwisy społecznościowe, twitter, wypowiedzi eksperckie,
  2. Jak prowadzić rozmowę biznesową z uwzględnieniem posiadanej wiedzy, aby pozytywnie wpłynąć na rozmówcę i uzyskiwać łatwiej dostęp do kluczowych dla biznesu informacji.

Program szkolenia

Rozwiń

1. Analiza aktywności komunikacyjnych firmy

  • witryny – jakie informacje są upubliczniane na temat kluczowych osób
  • blogi / mikro-blogi – jaka jest aktywność kluczowych osób w odniesieniu do firmy
  • Serwisy społecznościowe – czy firma funkcjonuje w postaci fanpage’ów, employer brandingu, itp.
  • wydarzenia – jaka jest komunikacja wydarzeń firmowych 
  • offline i alternatywne wydawnictwa – jaka jest komunikacja tradycyjna 
  • media – w jaki sposób firma funkcjonuje w mediach w zakresie pozycjonowania własnego biznesu

2. Analiza aktywności komunikacyjnych osoby docelowej

  • witryny 
    • czy osoba kluczowa ma swoją witrynę osobistą i jakie informacje przekazuje
    • czy osoba kluczowa jest pozycjonowana jako opinion leader przez firmę, którą reprezentuje
  • blogi / mikro-blogi – czy osoba kluczowa udostępnia informacje na swój temat (pasje, zainteresowania, strefy interesów)
  • serwisy społecznościowe – jaki jest rodzaj aktywności osoby kluczowej w ramach serwisów społecznościowych (facebook, goldenline, linked in, twitter, etc.)
  • wydarzenia – jak osoba kluczowa komunikuje swoją aktywność biznesową i prywatną 
  • offline i alternatywne wydawnictwa – czy osoba kluczowa pozycjonuje się jako ekspert i jest aktywna jako opinion leader
  • media – jaka jest aktywność osoby kluczowej w mediach 
3. Przygotowanie się do spotkania z wykorzystaniem uzyskanych informacji
  • jak profilować uzyskane dane
  • jak odwoływać się do słów kluczy w zakresie biznesu i sfery osobistej 
  • jak szukać tzw. obszarów wspólnych intencji
4. Inicjowanie kontaktu w przestrzeni publicznej
  • otwarcie rozmowy
  • networking
  • savoir vivre inicjowania kontaktu w sytuacji zaskoczenia osoby kluczowej
  • zamknięcie rozmowy kontraktem psychologicznym na umówienie spotkania biznesowego
5. Prowadzenie rozmowy biznesowej z wykorzystaniem zdobytych informacji
  • pięcioetapowa rozmowa biznesowa z wykorzystaniem zdobytych informacji 
  • trening zachowań z uwzględnieniem modelu rozmowy 
  • analiza potencjału współpracy z wykorzystaniem techniki SPIN 
  • prezentowanie danych opartych o przygotowanie
    • - efekt małej skali
    • - efekt dużej skali
    • - chunking informacyjny
    • - efekty pamięciowe 
6. Trening zbierania informacji z użyciem poznanych narzędzi
  • name tagging – poszukiwanie informacji na temat kluczowych osób
  • leading informaction – analiza tematów wspólnych – poszukiwanie tzw. wspólnoty intencji
7. Trening prowadzenia rozmów z użyciem poznanych narzędzi:
  • studia przypadków – model rozmowy pięcioetapowej
  • studia przypadków – SPIN
  • studia przypadków – efekty pamięciowe 
8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
  • Karta SSC
    • start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • na poziomie osobistym
    • na poziomie grupowym

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

test-logo1.jpg|test-logo4.jpg
259
-1keyman.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

DOSTĘPNE FORMATY SZKOLENIOWE:
Konsultacje szkoleniowe – 1-3 os.
Trening kompetencji – 4 – 12 os.
Format wykładowo-szkoleniowy – 8-25 os.
Essence learning – 12 – 60 os.
Szkolenie otwarte - od 1 os.

KONSULTANT SZKOLENIA

Dawid Didiuk
Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 sprzedaz@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Name Tagging i generowanie leadów czyli przewaga handlowa dzięki dotarciu do kluczowych osób

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Skuteczna rozmowa telefoniczna zwiększa motywację pracowników do pracy oraz zwiększa ich efektywność, a co za tym idzie - umówione spotkania są jakościowe, następuje wzrost sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych do klucz do sukcesu. Pomożemy to uzyskać.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Skuteczność sprzedaży bazuje na dobrym rozpoznaniu, przyporządkowaniu typów Klienta oraz zaplanowaniu odpowiednich działań perswazyjnych. Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Mistrzostwo osobiste w negocjacjach

Uczestnicy wzmocnią wiarę we własne możliwości, co do współpracy z innymi ludźmi i stosowania technik, które przekażemy na szkoleniu zaawansowanych technik negocjacji! Skuteczny negocjator potrafi negocjować integracyjnie – uzyskać zamierzony efekt dbając o relację. Metoda wymaga dużej odwagi i pewności siebie. Szkolenie daje tą pewność siebie oraz narzędzia do negocjacji win-win.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży

Odśwież wiedzę i rozwiń umiejętności w obszarze technik sprzedaży w celu zwiększenia skuteczności handlowców w realizacji planów sprzedażowych. Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Z nami osiągniesz najwyższe cele sprzedażowe.

...
Sprzedaż narracyjna

Narracyjny System Sprzedaży® to zestaw narzędzi sprzedażowych bazujących na neurolingwistyce, inteligencji emocjonalnej i psychologii komunikacji. NSS® wykorzystuje w komunikacji z klientem schemat narracyjny, który dzięki swojej neurolingwistycznej konstrukcji umożliwia ominięcie „anty sprzedażowego mechanizmu obronnego” klienta i adresuje przekaz bezpośrednio do mózgu emocjonalnego. Sprzedaż narracyjna to perswazja poprzez kreowanie zaufania. Szkolenie uczy jak budując zaufanie zwielokrotnić efektywność pozostałych technik sprzedażowych.

...
Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Udział w szkoleniu pozwoli na rozwinięcie kompetencji skutecznej komunikacji, asertywności i budowania relacji. Świadoma obsługa Klienta wpływa na późniejszy proces sprzedaży, jakość współpracy oraz postrzeganie Organizacji przez Klienta. Dobrze obsługiwać Klienta będzie ten, kto ma wewnętrzne przekonanie jak jest to ważne oraz zna techniki oddziaływania na Klienta. Szkolenie da uczestnikom jedno i drugie.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobór właściwej techniki sprzedaży do Klienta to sztuka. MBTI jako wiodące narzędzie diagnozy Klienta daje jasne wskazówki jak postąpić z nim sprzedażowo. Poprzez poznanie profilu Klienta podnosimy skuteczność każdego kontaktu sprzedażowego.

...
Jak dowozić sprzedaż – sztuka finalizacji

Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Może to skutkować obniżeniem wiarygodności wizerunku, uwrażliwieniem, podatnością na działania czy obniżeniem marży. Szkolenie pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje.

...
Fundamenty sprzedaży

Fundamenty sprzedaży opierają swoją strukturę na etapach procesu sprzedaży. Uczestnicy otrzymują na każdym z nich „poręczne” gotowe do zastosowania techniki. Największy nacisk podczas szkolenia jest położony na analizę potrzeb i język korzyści jako swoisty kanon sprzedażowy. Uczestnicy szkolenia poznają zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do kluczowych decydentów w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w sprzedaży i negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Storytelling sales

Wg badań 15% najlepszych handlowców realizuje 60% planu sprzedaży całego zespołu. Źródłem sukcesu tych najlepszych jest umiejętność budowania zaufania i autentycznych relacji z klientem. Szkolenie storyletting sales doskonali te umiejętności.

...
Personal branding jako usp doradcy biznesowego

Personal branding to rewolucyjne podejście do sprzedaży. Wszędzie tak gdzie klasyczna sprzedaż nie tworzy przewagi konkurencyjnej warto podjąć wyzwanie wytyczenia nowej drogi. Model sprzedaży zakłada wysoką personalizację sprzedaży – zarówno od strony Klienta jak i handlowca. 

...
Name Tagging i generowanie leadów czyli przewaga handlowa dzięki dotarciu do kluczowych osób

Dotarcie do właściwych Klientów staje często najtrudniejszym etapem procesu sprzedaży. Tradycyjne metody przestają być skuteczne. Wykorzystując nowoczesne technologie, marketing sieciowy, serwisy społecznościowe możemy uzyskać wartościową bazę potencjalnych Klientów.

...
Ambasadorzy Marki – twój klient to twój przedstawiciel handlowy w terenie

Polacy wg badań są najbardziej nieufnym narodem w UE. Przełamanie barier nieufności staje się więc podstawowym wyzwaniem handlowca, bowiem świadome stosowanie proponowanych przez nas strategii generuje dużą liczbę wartościowych poleceń. Są to leady, które mają wysokie prawdopodobieństwo sprzedaży, w szerszej perspektywie znacząco podnoszą sprzedaż.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...1100
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...941
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...1328
Alternatywa dla ocen okresowyc ...

Szanowni Państwo!Jednym z podstawowych oczekiwań od ekspertów HR oraz HR Business ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone