Inne strony: GAMMA DISCOVER
Opowiadanie  historii jest najbardziej skutecznym sposobem, aby umieszczać pomysły w dzisiejszym świecie

Storytelling sales

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

Wg badań 15% najlepszych handlowców realizuje 60% planu sprzedaży całego zespołu. Źródłem sukcesu tych najlepszych jest umiejętność budowania zaufania i autentycznych relacji z klientem. Szkolenie storyletting sales doskonali te umiejętności.

IDEA SZKOLENIA

„Opowieść stworzona dla Twojego produktu czy usługi, wstawiona do ogłoszenia, reklamy prasowej lub na stronę internetową jest w stanie zwielokrotnić wartość tego, co robisz. […] Pamiętaj jednak, że są takie opowieści, które Twojemu produktowi nie uczynią nic dobrego (jak piękna opowieść o alfie) lub… zaszkodzą mu. Problem polega na tym, że od opowieści nie uciekniesz. Są z nami czy tego chcesz, czy nie”.
 
Marketing w praktyce. Ile warta jest opowieść o produkcie.

Podczas warsztatu Uczestnicy nauczą się jak oddziaływać na innych ludzi za pomocą opowieści. Podczas szkolenia poznają model, którego istota opiera się na dwóch podstawowych metodach:
 
1. Tworzenie i przedstawianie właściwych opowieści, w tym:
  • opowieści własna sprzedawcy – kim jestem?
  • opowieści firmy – kogo reprezentuję?
  • opowieści produktu / usługi – komu pomogłem?
2. Zachęcanie do opowiadania i wydobywanie opowieści od Klienta

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania Mika Bosworth’a z firmą Whiteboard Selling mówią, że tylko dla 13% sprzedawców Storytelling  jest natuaralną umiejetnoscią, pozostali muszą się tego nauczyć.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zastosowanie storytellingu w biznesie. Charakterystyka polska. Podstawowe elementy opowieści.
  • Czym jest storytelling i gdzie go można wykorzystać?
    • sprzedaż
    • marketing
    • zarządzanie
    • motywacja
    • HR
    • BHP
    • Public Relations
  • Charakterystyka opowieści w Polsce.
    • polska specyfika kulturowa
    • pokonywanie trudności językowych
  • Podstawowe metodologie tworzenia opowieści;
    • techniki: trzy-, cztero- i pięcioelementowe,
    • technika „magiczna”
    • monomit – droga bohatera o 1000 twarzy
  • Tworzenie swoich pierwszych opowieści.

2. Proces sprzedaży za pomocą opowieści. Budowanie wizerunku sprzedawcy z wykorzystaniem historii typu: „kim jestem?”.

  • Od Customer Centric Selling (Solution Selling) do Sprzedaży Opowieścią.
  • Procesy sprzedaży opowieścią w sytuacjach B2B I B2C.
  • Budowanie zapasu właściwych opowieści.
  • Budowanie autorytetu sprzedawcy z pomocą opowieści własnej typu: „kim jestem?”
  • Zasady budowania własnej opowieści.
  • Skąd zawsze czerpać materiał do tworzenia opowieści – cztery źródła inspiracji narracyjnej.
  • Tworzenie własnej opowieści, prezentacja jej na forum grupy.
  • Sesja feedback.

3. Kogo reprezentuję? – prezentowanie firmy za pomocą opowieści.
  • Najważniejsze cechy firmy w kształtowaniu jej wizerunku.
  • Wyróżnienie się na tle konkurencji.
  • Prezentacja sukcesów.
  • Spójność wizerunku w materiałach reklamowych.
  • Pitch – pięć technik skracania komunikatu, bez straty dla treści.
  • Tworzenie opowieści firmy.
  • Tworzenie jednozdaniowej opowieści firmy.

4. Opowieść produktu / usługi za pomocą opowieści sukcesu: „komu pomogłem?”.
  • Testemonials – zadowoleni Klienci jako podstawa sukcesu firmy.
  • Właściwa prezentacja skuteczności działań i rozwiązań.
  • Dostosowanie elementów opowieści do subtelnej prezentacji sukcesów.
  • Archetypy brandingu – dwanaście wzorców postrzegania produktów. Charakterystyka i zastosowanie etykiet:Unikanie najczęstszych błędów w opowieściach sprzedażowych.
    • idealista
    • odkrywca
    • mędrzec
    • wojownik
    • rewolucjonista
    • czarodziej
    • swój chłop
    • kochanek
    • błazen
    • opiekun
    • budowniczy
    • władca
  • Narzędzie do szybkiego tworzenia opowieści sprzedażowych.

5. Słuchanie empatyczne – wzbudzanie chęci opowiadania przez Klientów.
  • Techniki pobudzania Klienta do opowiadania.
  • Jak najszybciej zdobyć przychylność słuchacza?
  • Zasady słuchania empatycznego.
  • Wyciąganie wartościowych informacji z opowieści Klienta.

6. Gra storytellingowa
  • Przećwiczenie wszystkich poznanych technik storytellingowych w formie gry.
  • Zadania z tworzenia opowieści.
  • Zadania z analizy sytuacji sprzedażowej.
  • Zadania z wykorzystania mowy ciała.

Cena szkolenia:
Miejsce szkolenia:

Termin szkolenia:

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • lepsza prezentacja produktów / usług
  • zwiększona zapamiętywalność komunikatów sprzedażowych
  • ciekawsze materiały informacyjne
  • polepszenie wizerunku

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność układania historii ze swoich doświadczeń zawodowych
  • zdolność ciekawej rozmowy z Klientami
  • zwiększenie umiejętności komunikacji
  • umiejętność tworzenia ciekawych prezentacji
  • mniejszy stres związany z rozmowami sprzedażowymi

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • skuteczniejsze realizowanie zadań
  • większa chęć do pracy
  • większe zadowolenie przy tworzeniu materiałów sprzedażowych

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Dawid Didiuk

Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 sprzedaz@projektgamma.pl
Dawid Didiuk

Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

19 wrzesień 2018 - 20 wrzesień 2018
„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy: traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję oczekują doradztwa i partnerstwa nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno

WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.