Nie trzeba nikogo przekonywać o wartości wiedzy. Dobrze, jeśli za decyzją o podjęciu wysiłku nauki idzie decyzja o sprawdzeniu jej skuteczności

Ewaluacja szkoleń w administracji publicznej

Szkolenia: Administracja Publiczna
Osoby odpowiedzialne za szkolenia w jednostkach administracji publicznej, zwracają coraz baczniejszą uwagę na poparte danymi wyniki, próbując odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie urzędu.

IDEA SZKOLENIA

Osoby odpowiedzialne za szkolenia w jednostkach administracji publicznej, zwracają coraz baczniejszą uwagę na poparte danymi wyniki, próbując odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie urzędu. Przy rosnącej ilości ofert firm szkoleniowych, warto sprawdzić które inwestycje dotyczące rozwoju pracowników były najefektywniejsze. W sektorze administracji publicznej ważnym elementem zarządzania szkoleniami jest rozsądne gospodarowanie budżetem szkoleniowym oraz obowiązek rozliczania się z inwestycji zgodnie z obowiązującymi wymogami.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
tylko 30% handlowców sprzedaje w sposób świadomy dobierając najbardziej efektywne metody do sytuacji i klienta* (Forbes 2017). 70% sprzedaje nieświadomie i nieefektywnie

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.

PROGRAM SZKOLENIA

1. METODY I TECHNIKI EWALUACJI SZKOLEŃ

  • Rola analizy potrzeb szkoleniowych dla właściwego wykonania ewaluacji
    • Analiza kompetencji pracowników
    • Tworzenie profili kompetencyjnych
  • Korzyści płynące z właściwej ewaluacji szkoleń
  • Proces ewaluacji szkoleń
    • Planowanie
    • Realizacja
    • Raportowanie
  • Zastosowanie wskaźnika CSI w procesie ewaluacji szkoleń
  • Tworzenie map jakości szkoleń
  • Ewaluacja szkoleń metodą D. Kirkpatricka
  • Metoda Kirkpatricka – interakcja klienta i firmy szkoleniowej dla najlepszych efektów ewaluacji

2. IMPLEMENTACJA TREŚCI SZKOLENIOWYCH – RZECZYWISTOŚĆ KONTRA TREŚCI SZKOLENIOWE – KTO ODPOWIADA ZA SUKCES EWALUACJI

  • Rola menedżerów wszystkich szczebli w implementacji treści szkoleniowych.
  • Bezpośredni przełożony w obliczu praktycznego wdrażania umiejętności – menedżer jako coach i trener
  • Działania hr wspierające wdrożenie treści szkoleniowych
  • Zadania zewnętrznych firm szkoleniowych i wewnętrznych działów szkoleń 

3. ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE WSPIERAJĄCE PRAKTYCZNE WDROŻENIE TREŚCI SZKOLENIOWYCH
  • Wsparcie efektów szkolenia rozwiązaniami systemowymi – kluczowy element sukcesu ewaluacji
  • Systemy wynagrodzeń
  • Systemy okresowej oceny pracowników
  • Systemy motywacyjne
  • Innowacyjne narzędzia w służbie ewaluacji – zastosowanie grywalizacji dla zmaksymalizowania efektu szkoleń

Cena szkolenia:
Miejsce szkolenia:

Termin szkolenia:

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Paulina Riss

Specjalista ds. szkoleń
tel.: +48 (22) 266 08 52 p.riss@projektgamma.pl
Paulina Riss

Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.