Gamma sp. j.

Work-life balance

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • wzrost satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy
  • lepsza i szybsza  obsługa klientów urzędu
  • mniejsza rotacja pracowników w urzędzie
  • wzrost zaangażowania pracowników w pełnione obowiązki

Korzyści dla pracownika

  • wzrost wiedzy na temat istotności oraz sposobów zrównoważenia życia prywatnego i zawodowego
  • lepsze planowanie i zarządzanie swoim czasem
  • wzrost efektywności pracy
  • rozwój umiejętności wyznaczania celów i priorytetów
  • wzrost efektywności pracy
  • wzrost motywacji do pracy

Korzyści wspólne

  • usprawnienie pracy własnej pracowników oraz poszczególnych działów
  • szybsze ustalanie hierarchii zadań, wykonywanie obowiązków
  • prewencja wypalenia zawodowego u pracowników urzędu

Idea szkolenia

Rozwiń
Celem szkolenia jest wsparcie pracowników urzędu w nabyciu wiedzy i rozwoju umiejętności zrównoważenia życia zawodowego i osobistego i zarządzania sobą w czasie, poprzez efektywne organizowanie, planowanie, wyznaczanie celów, ustalanie priorytetów, dostarczenie technik i narzędzi, które pozwolą na zwiększenie motywacji do ich zastosowania. Dzięki omówieniu idei work-life balance wzrośnie świadomość że praca jest jedną z elementów życia, a osiągnięcie harmonii w sferze zawodowej pozytywnie wpływa na poziom motywacji i efektywności, jakość relacji służbowych z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi oraz ogólną atmosferę pracy.

Program szkolenia

Rozwiń
1. Czym jest work life balance, równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym?
    • Definicja i istota koncepcji
    • Work life balance jako postawa pracodawcy
    • Work life balance jako postawa pracobiorcy
    • Ćwiczenie: „moja równoważnia”
 
2. Równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
    • Poziom indywidualny – co ja mogę zrobić aby zachować równowagę?
    • Poziom organizacji – co organizacja może zrobić, aby zapewnić równowagę swoim pracownikom? Jaki wpływ mają przełożeni na osiąganie równowagi przez swoich podwładnych?
 
3. Obszary życia i powiązania pomiędzy nimi
    • Na różnych etapach życia pracownika
    • Na różnych etapach ścieżki kariery
 
4. Rola odpowiedniego zarzadzania sobą w czasie w odnajdywaniu równowagi
    • Zarządzanie sobą w czasie czy zarządzanie czasem?
    • Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
    • Ćwiczenie: Autodiagnoza własnych umiejętności zarządzania czasem.
 
5. Poziom osobisty zarządzania czasem
    • Różnica między celem a wizją przyszłości
    • Różnica między planowaniem a zarządzaniem
    • Wzorce aktywności dobowej – tzw. Sowy i skowronki
    • Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
    • Sposoby zwiększenie efektywności w czasie jej spadku
    • Sposób umiejętnego układania planu dnia w zależności od własnej typologii
 
6. Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem
    • Bariery obiektywne
    • Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
    • Odwlekanie w czasie, perfekcjonizm, pracoholizm, zachowanie typu A
 
7. Poziom zawodowy zarządzania czasem
    • Planowanie strategiczne / taktyczne / operacyjne
    • Metoda Kartezjusza (siatka odpowiedzialności, kryteria sukcesu, określenie terminu)
    • Sztuka definiowania celów (metoda SMART, zarządzanie przez cele)
 
8. Pakiet technik wspomagających zarzadzanie sobą w czasie
 
9. Skuteczne sporządzanie planów
    • Zasada Pareto
    • Praca z grafikiem dnia
    • Plan tygodniowy a plan miesięczny
    • Matryca Eisenhower’a
 
10. Zmęczenie psychiczne i fizyczne
    • Zasoby poznawcze – definicja i rozumienie
    • Sposoby uniknięcia przeciążenia zasobów poznawczych
    • Stresor – definicja i rodzaje (wewnętrzny, zewnętrzny, fizyczny,    emocjonalny, ilościowy, jakościowy)
    • Ćwiczenie: stresory w pracy urzędowej
 
11.  Sposoby unikania i neutralizacji stresorów
    • Dostrzeganie posiadanych zasobów walki ze stresorami
    • Sposoby poszukiwania nowych zasobów – wewnętrzne i zewnętrzne
    • Zmiana sposobów myślenia  - „od razu” a zmiana długotrwała
 
12. Jeszcze zmęczenie czy już wypalenie?
    • Czym jest wypalenie zawodowe
    • Etapy wypalenia zawodowego
    • Rozpoznawanie wypalenia zawodowego + autodiagnoza
13. Metody prewencji przed wypaleniem zawodowym
14. Podsumowanie szkolenia
    • Karta SSCStart – co zacznę stosować?
    • Continue – co będę kontynuował/-a?
    • Stop – czego zaprzestanę?
    • Wnioski
      • Na poziomie indywidualnym
      • Na poziomie grupy

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

logotypyadministracja2.jpg|logotypyadministracja3.jpg|logotypymadministraca1.jpg
204|210|269
126administracyjne10.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

DOSTĘPNE FORMATY SZKOLENIOWE:
Konsultacje szkoleniowe – 1-3 os.
Trening kompetencji – 4 – 12 os.
Format wykładowo-szkoleniowy – 8-25 os.
Essence learning – 12 – 60 os.
Szkolenie otwarte - od 1 os.

KONSULTANT SZKOLENIA

Michał Cal

Manager ds. rozwoju
+48 22 266 08 43

m.cal@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Work-life balance

Szkolenia: Administracja Publiczna

...
Etyka i przeciwdziałanie korupcjji

Proponowane szkolenie obejmuje główne zasady i wartości etyki urzędniczej oraz uświadamia znaczenie etyki w budowaniu pozytywnego wizerunku urzędu.

...
IPRZ

Szkolenie wpływa na wzrost kompetencji kadry kierowniczej w obszarze prowadzenia rozmów rozwojowych oraz  podnosi jakość tworzonych w urzędzie IPRZ-ów.

...
Obsługa klienta z niepełnosprawnością

Szkolenie dostarcza wiedzy na temat prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na tematykę niepełnosprawności.

...
Work-life balance

Work-life balance to inaczej równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Szkolenie rozwija świadomość sposobów osiągania harmonii pomiędzy oba tymi obszarami, które są komplementarne wobec siebie a nie przeciwstawne.

...
V Ogólnopolskie warsztaty z poprawności językowej w urzędzie

Głównym celem przedmiotowego szkolenia jest przekazanie precyzyjnych i aktualnych informacji z zakresu poprawności językowej w urzędzie, w tym kompleksowe  omówienie przykładów błędów językowych, jakie mogą pojawiać się w codziennej pracy urzędnika.

...
Ewaluacja szkoleń w administracji publicznej

Osoby odpowiedzialne za szkolenia w jednostkach administracji publicznej, zwracają coraz baczniejszą uwagę na poparte danymi wyniki, próbując odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie urzędu.

...
Zarządzanie zmianą w administracji publicznej

Szkolenie przygotowuje kadrę kierowniczą do przeprowadzenia i koordynacji procesu różnego typu zmian a pracowników do współpracy z procesie wprowadzania oraz adaptacji do zmian i przełamywania oporu.

...
Budowanie dobrego wizerunku urzędu

Za budowanie i utrzymanie dobrego wizerunku urzędu odpowiedzialny jest każdy pracownik jednostki administracji publicznej. Szkolenie dostarcza wiedzy na czym polega specyficzny charakter działań PR w administracji publicznej.

...
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Szkolenie wielowymiarowo przygotowuje pracowników administracji publicznej do profesjonalnego procesu obsługi klienta urzędu. Łączy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi oraz umiejętności przeciwdziałania i radzenia sobie trudnych sytuacjach obsługowych.

...
Ochrona danych osobowych w urzędzie

Szkolenie, którego celem jest przede wszystkim aktualizacja i usystematyzowanie wiedzy na temat przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

...
Pierwsza ocena i ocena okresowa w służbie cywilnej

System ocen to niezwykle ważne narzędzie służące obiektywnej ewaluacji kompetencji poszczególnych pracowników oraz poprawie efektywności pracy jak i lepszemu podejmowaniu decyzji kadrowych.

...
Projektowanie efektywnych szkoleń dla JST

Najnowsze badania dotyczące efektywności edukacji wskazują, że tradycyjne podejście do szkoleń nie jest wystarczająco efektywne. Tego typu szkolenia są skuteczne w przypadku 15-20% uczestników – tych, dla których rozwój stanowi wartość osobistą. Najnowsze, potwierdzone trendy projektowania szkoleń postulują:

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...1100
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...941
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...1328
Alternatywa dla ocen okresowyc ...

Szanowni Państwo!Jednym z podstawowych oczekiwań od ekspertów HR oraz HR Business ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone