Gamma sp. j.

WYZWANIE/PROBLEM

Przedstawiamy listę najczęstszych problemów biznesowych, z którymi zwracają się do nas Klienci. Zgodnie z naszą misją „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” z dużym zaangażowaniem podejmujemy wyzwania zmierzające do uzyskania wymiernych i mierzalnych celów. Takie podejście wymaga procesowego działania – podzielenia aktywności na etapy i konsekwentnej ich realizacji. Poniższa lista nie jest zamkniętych zbiorem problemów, w których służymy pomocą – chętnie podejmiemy się również innych wyzwań z obszaru zarządzania bądź sprzedaży.
...
Nasi pracownicy czują opór przed zmianami

Jak wprowadzić różnego rodzaju zmiany by te zostały dobrze przyjęte przez pracowników i szybko przełożyły się na wynik finansowy? Borykając się z tym problemem menadżerowie przestają efektywnie reagować na potrzeby Klientów i nie nadążają za stale rozwijającym się rynkiem.

...
Menedżer ma trudność w budowaniu swojego autorytetu

Menedżerowie wierzą, że autorytet można zbudować poprzez sympatię i „bycie dobrym kolegą”, nie egzekwują zasad i realizacji zadań w zespole powodując coraz większy spadek efektywności pracy.

...
Mamy problem z rotacją pracowników

Menedżerowie nie radzą sobie z tym błędnym kołem i spadkiem jakość realizacji zadań. Pracownicy mają coraz większe opóźnienia i nie dotrzymują terminów. Ludzie frustrują się, że muszą wykonywać nie swoje obowiązki i słuchać o ciągłym spadku efektywności.

...
Pracownicy nie radzą sobie w sytuacjach stresowych

Pracownicy w sytuacjach napięcie reagują agresją, płaczem lub bezradnością i brakiem umiejętności skupienia się na realizacji zadania. Działają chaotycznie...

...
Konflikty w zespole obniżają efektywność zespołu i pracowników

Menedżerowie nie radzą sobie z konfliktami wśród pracowników. Zespół, zamiast zajmować się pracą, skupia się na wewnętrznych rozgrywkach personalnych, plotkowaniu i budowaniu klik.

...
Na naszych pracowników działa jedynie motywacja finansowa

Menedżerowie wierzą, że jedyny czynnik motywujący pracowników do efektywnej realizacji zadań to wysokie wynagrodzenie. Bez możliwości przyznania podwyżki czują się bezradni i twierdzą, że nie da się w żaden inny sposób zaangażować pracowników.

...
Nasz zespół popada w rutynę, nie jest kreatywny

Menedżerowie na poziomie deklaracji twierdzą, że kreatywność i innowacyjność to podstawowe czynniki niezbędne do dynamicznego rozwoju każdego biznesu. Niestety nie przekładają teorii na praktykę. Pracownicy naciskani i pośpieszani przez kadrę kierowniczą nie mają czasu na pracę koncepcyjną i szukanie twórczych rozwiązań.

...
Handlowcy nie pozyskują nowych klientów

Handlowcy twierdzą codziennie, że są bardzo zajęci. Piszą wiele ofert, umawiają telefonicznie spotkania, jeżdżą do niezliczonej liczby klientów, a od tygodni wyniki sprzedażowe są niewystarczające.

...
Handlowcy nie umawiają skutecznych spotkań

Handlowcy codziennie wykonują z niechęcią rozmowy typu „cold call” próbując umówić się na spotkania do nowych klientów. Większość nie jest jednak w stanie przekonać recepcjonistek i asystentek do połączenia z właściwą osobą...

...
Handlowcy nie mają przekonania do swoich produktów

Handlowcy opowiadają Klientom o produktach i usługach bez entuzjazmu i przekonania. Nie wspominają o niektórych opcjach lub wersjach twierdząc, że przecież i tak „nikt tego nie weźmie”.

...
Między najlepszymi handlowcami a średnimi jest zbyt duża różnica w sprzedaży

Najlepsi handlowcy mają bardzo dobre wyniki sprzedażowe, znacznie powyżej założonego targetu, gdy w tym samym czasie rezultaty tych „średnich” są dużo poniżej oczekiwań.

...
Handlowcy nieefektywnie dzielą swój czas na Klientów.

Przedstawiciele handlowi spędzają godziny na spotkaniach z zaprzyjaźnionymi, stałymi Klientami nie generując w ten sposób odpowiednich wyników sprzedażowych i nie poświęcając wystarczającej ilości czasu Klientom mniej lubianym.

...
Klienci wybierają nasze produkty tylko wtedy kiedy jesteśmy tańsi

Handlowcy przedstawiają Klientom produkty i usługi bez przekonania, nie budując odpowiedniego wizerunku marki. Nie podkreślają zalet własnych rozwiązań, ani nie wspominają o niektórych opcjach twierdząc bądź myśląc, że przecież i tak „nikt tego nie weźmie”.

...
Pracownicy sprzedaży nie prowadzą cross i up sellingu

Handlowcy sprzedają ciągle te same produkty tym samym Klientom. Nie wychodzą poza utarty przez lata schemat. Uważają, że dany Klient nie zainteresuje się nowszym, lepszym modelem, ani nie dokupi dodatkowych opcji

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone