STREFA WIEDZY

Artykuły

Zarządzanie sprzedażą to umiejętność, która dla wielu pracodawców jest na tyle istotna, że powstały na niektórych wyższych uczelniach kilka kierunków studiów stacjonarnych i niestacjonarnych związanych z tym zagadnieniem.
Wielu z nas w czasie codziennych czynności, takich jak robienie zakupów, wizyta w banku czy operatora sieci komórkowej, spodziewa się nie tylko bardzo kulturalnej i miłej obsługi, ale i zrozumienia wszystkich naszych potrzeb i czasem dość skomplikowanych wymagań.
Szkolenia z obsługi klienta są organizowane firmom po to, aby wśród ich pracowników podnosić kompetencje, a tym samym jakość obsługi klienta, która jeszcze niestety nie zawsze stoi na wysokim poziomie.
Aby móc skutecznie i efektywnie sprzedawać, koniecznie trzeba znać i co najważniejsze być w stanie zastosować w praktyce, najlepsze techniki zamknięcia sprzedaży. Tylko Ci sprzedawcy, którzy dobrze przyswoją sobie te cenną wiedzę, są w stanie osiągać imponujące wyniki sprzedażowe.
Szkolenia sprzedażowe, w zależności od czasu ich trwania oraz zaawansowania poziomu wiedzy, zawierają w sobie mnóstwo tematów, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sprzedażą. Szkolenia ze sprzedaży obejmują przede wszystkim zakres wiedzy z rozwoju osobistego, rozwoju umiejętności managerskich, komunikacji, skutecznych metod sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, doskonaleniem procesów produkcyjnych oraz z dziedziny specjalistycznej.
Negocjacja – to bardzo ważny proces komunikacyjny. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo ważny i jak wielką rolę w naszym życiu on odgrywa. Przede wszystkim bowiem łączymy to pojęcie całkowicie niesłusznie tylko i wyłącznie z polityką i handlem. 
Termin pokolenie y odnosi się do ludzi urodzonych od 1984 roku, co sprawia, że nie pamiętają oni czasów PRL. Wychowywali się już gdy była gospodarka wolnorynkowa i wolny dostęp do towarów. Jako, że dostęp do wyższego wykształcenia nie jest trudny, większość ma ukończone właśnie studia i nie chcą zajmować stanowisk niskiego szczebla. 
Szkolenia z negocjacji – dzisiaj często spotykamy gdzieś takie hasło. Natykamy się na nie w pracy, w Internecie. Czy warto skorzystać z takiej oferty? Czy to szkolenie da nam jakieś korzyści? Jeśli tak – to co to będzie? Warto przeczytać poniższy artykuł – z niego wszystkiego się dowiecie!
Za sukcesem firmy stoją pracownicy. Jednak znalezienie odpowiednik wcale jest proste. Posiadanie wykształcenia, czy też wiedzy nie sprawi, że pracownik będzie doskonale i rzetelnie wykonywał swoje obowiązki. Strachem też nie uzyska się efektów.
Za sukcesem firmy stoją pracownicy. Jednak znalezienie odpowiednik wcale jest proste. Posiadanie wykształcenia, czy też wiedzy nie sprawi, że pracownik będzie doskonale i rzetelnie wykonywał swoje obowiązki. Strachem też nie uzyska się efektów.
Szef powinien cieszyć się szacunkiem i poważaniem wśród pracowników, oczywiście relacja musi być dwustronna.Strachem i groźbami nie zmotywuje się zespołu do ciężkiej i dokładnej pracy, zresztą mobbing jest karalny.
Kursy e-learningowe świetnie sprawdzą się w przypadku wszystkich tych osób, którym zawodowe sprawy nie do końca pozwalają na odbywanie takiego szkolenia w normalnym, stacjonarnym trybie. 
Szkolenie z kierowania zespołem pracowniczym, przede wszystkim ma na celu umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem podwładnych. Praktyczne elementy szkolenia pokażą między innymi, jak należy przemawiać do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co kierownik czy szef im przekazać. 
Szkolenie z postaw zarządzania projektami kierowane jest przede wszystkim do wszystkich tych osób, które stawiają lub też w najbliższym czasie mają zamiar postawić swoje pierwsze kroki w obszarze związanym z szeroko rozumnymi zagadnieniami odnoszącymi się do zarządzania projektami. 
Zdanie, że wystarczy dobrze wyglądać, aby mieć wpływ na innych wydaje się być już od dobrych kilkudziesięciu lat nieaktualne. Jednak dziś, aby być liderem grupy, trzeba wykazywać się pewnymi cechami osobowościowymi, charakterystycznymi jedynie dla osób, mających naturalne predyspozycje do przywództwa
Pracodawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że utrzymanie wysokiego zaangażowania i dużego poziomu motywacji, zmierzającego do ciągłego rozwoju własnych kompetencji, czy to u nowych czy starszych pracowników jest zadaniem niezwykle trudnym. 
Rozmowa handlowa powinna zawierać w sobie kilka podstawowych elementów niezbędnych w skutecznej sprzedaży. Skrypt rozmowy to nic innego jak plan rozmowy jaką zamierza się wykonać. Spisanie tego planu pozwoli na wykorzystanie wszystkich elementów, które wcześniej przygotowaliśmy w głowie. 
Istnieje kilka technik sprzedaży, które spowodują wzrost zysków. Techniki te są uniwersalne i przydadzą się zarówno osobom, które pracują w tradycyjnych, stacjonarnych sklepach, ale również osobom sprzedającym przez telefon. 
Sprzedaż wydaje się bardzo prostym procesem. Wielu przedsiębiorców niepotrzebnie komplikuje sobie ten proces, co w wielu przypadkach okazuje się zupełnie niepotrzebne. W zależności od oferowanych produktów czy usług proces sprzedaży wymaga podjęcia większej lub mniejszej ilości kroków.   
Zasady dobrej obsługi klienta są różne, w zależności od tego jaką drogą porozumiewamy się z klientem. Różne będą zasady dla sprzedaży w salonie, obsługi przez telefon, czy obsługi w domu klienta. W zależności od prowadzonej działalności oraz oferowanych produktów i usług kontakt z klientem będzie przybierał różne formy. Inne
Podstawą komunikacji w życiu społecznym oraz zawodowym jest język mówiony. To główny sposób porozumiewania się międzyludzkiego. Do skutecznego komunikowania się niezbędne są co najmniej dwie osoby: mówiący i słuchacz, a więc nadawca oraz odbiorca.
Nie da się ukryć, że współcześnie, niezależnie od tego w jakim sektorze gospodarki pracujemy, niezwykle ważna jest umiejętność grupowej współpracy, którą na co dzień musimy wykazywać się w swoim zawodowym życiu.
Jedynie w teoretycznym założeniu każdy człowiek potrafi komunikować się z drugą osobą. Często bowiem okazuje się, że na komunikację interpersonalną, szczególnie te skuteczną, składa się nieco więcej czynników, niż umiejętność mówienia czy słuchania.
Jedynie w teoretycznym założeniu każdy człowiek potrafi komunikować się z drugą osobą. Często bowiem okazuje się, że na komunikację interpersonalną, szczególnie te skuteczną, składa się nieco więcej czynników, niż umiejętność mówienia czy słuchania.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.