STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Przygotowanie projektu metodą PMI |
Metodyka skutecznego zarządzania projektami opracowywana jest od wielu lat, a mimo to wciąż się zmienia, przez wzgląd na postęp, do jakiego dochodzi we współczesnym świecie. Zapotrzebowanie na nowe rozwiązania technologiczne wymusza na firmach...
Jakie są role menedżera? |
W przedsiębiorstwie pełni on rozmaite funkcje: jest przywódcą, do którego zwracają się inni pracownicy, negocjatorem, jeżeli zachodzi jakikolwiek konflikt interesów bądź wewnątrz podlegającego mu zespołu, informatorem - kimś, kogo zadaniem jest...
Jak awansować w pracy? |
Rozpoczynając pracę, wiele osób myśli o tym, że po kilku, kilkunastu miesiącach będzie w stanie awansować na wyższe stanowisko, rozwijać się i zarabiać więcej niż minimalna krajowa oferowana na pierwszym stanowisku.
Umiejętność zarządzania czasem |
Każdy przedsiębiorca, szef, kierownik, menedżer, czy także po prostu pracownik powinien zdać sobie sprawę z jednego, podstawowego faktu - zmarnowany czas to najczęściej po prostu straty. Co istotne - nie zawsze muszą one mieć swój wymiar materialny.
Dlaczego stosuje się kryteria oceny pracownika? |
Wydawać by się mogło, że nie istnieje obiektywny sposób na oszacowanie efektów pracy osób zatrudnionych w małych i dużych firmach. Każdy wnosi coś nowego i osobistego do swoich obowiązków, zdając sobie większą lub mniejszą sprawę z własnych braków.
Na czym polega kierownie zespołem? |
Zadanie z pozoru proste: wydajesz polecenie, a potem czekasz, aż zostanie wypełnione. Na pierwszy rzut oka nie ma w tym nic trudnego, szczególnie, kiedy ma się w zespole samych najlepszych specjalistów w danej dziedzinie, którzy sami wiedzą, co...
Efektywne zarządzanie czasem |
Mówi się, że czas to pieniądz. W zasadzie to powiedzenie jest prawdziwe, szczególnie zaś jeśli chodzi o pracę w firmie. Bowiem w przedsiębiorstwie czy w firmie każda minuta, podczas której pracownicy nie pracują, siłą rzeczy generuje straty.
O poziomie skuteczności komunikacji |
Przedsiębiorcom, który dostrzegają problemy komunikacyjne w swojej firmie, zaleca się bliższe przyjrzenie interakcjom i relacjom między pracownikami, które to mogą być źródłem spadku efektywności działania zespołu i działu.
Jak delegować zadania w zespole pracowniczym? |
Delegowanie zadań to trudna sztuka, która wymaga wielu umiejętności. Dobry menedżer powinien zdawać sobie sprawę o zaletach i potencjale swoich podwładnych, równocześnie musi pamiętać, że każdy człowiek posiada pewne słabości, których nie jest w...
Narzędzia zarządzania projektami |
Każdemu przedsiębiorcy zależy na osiągnięciu sukcesu - to rzecz oczywista i całkowicie naturalna. Co jednak trzeba zrobić, aby taki sukces osiągnąć? Przede wszystkim nie można zamykać się na nowości - trzeba iść z duchem czasu i korzystać z...
Komunikacja międzykulturowa |
Komunikacją międzykulturową określić można ogół relacji interpersonalnych grupy ludzi, którzy należą do innych, często niezwykle się pomiędzy sobą różniących kultur. Śmiało można zatem powiedzieć, że komunikacja międzykulturowa jest próbą...
Szkolenie zarządzanie projektami |
W jaki sposób wygląda dzisiaj praca w niemalże każdej firmie? Otóż jest część pracowników, którzy każdego dnia mają dość podobne zadania i którzy pracują najczęściej pojedynczo. Jednak obok nich coraz częściej powstają zespoły przeznaczone do...
Mobbing ze strony współpracowników |
Mobbing to dość szerokie pojęcie, które obejmuje różne rodzaje prześladowania danego pracownika. Najczęściej wyraża się on poprzez bezpodstawną krytykę, ubliżanie, wulgaryzmy, niedocenianie i wiele innych sytuacji, które po pewnym czasie...
Budowanie autorytetu |
Autorytet jest bardzo ważny dla każdej osoby, która musi jakoś zarządzać projektem, kierować zespołem ludzi czy po prostu dla każdego, który pełni szeroko pojęte funkcje kierownicze. Bez autorytetu.. cóż nikt nie będzie nas słuchał, co niestety...
Dlaczego warto zadbać o prawidłową obsługę klienta? |
Jak pokazują liczne badania i statystyki - największą ilość klientów firmy tracą z powodu złej obsługi klienta. Przekłada się to na ogromne straty finansowe - zdobycie nowego klienta jest znacznie bardziej kosztowne, czasochłonne i pracochłonne,...
Asertywność w pracy pozwoli zachować balans w życiu zawodowym i osobistym |
Wiele problemów sprawia powiedzenie słowa "nie", szczególnie jeśli dzieje się to w pracy. Konsekwencją tego bywa frustracja, nieprzespane noce i złość, gdyż znowu zgodziliśmy się na wzięcie nadgodzin, czy dodatkową pracę do wykonania w domu. 
Jak robić dobre prezentacje publiczne |
Sukces w firmie uzależniony jest w dużej mierze od sumienności wykonywanych obowiązków. Jednak nie tylko. Będąc rzetelnym pracownikiem, niejednokrotnie trzeba czekać latami, aż kierownictwo doceni i zauważy mrówczą pracę.
Szkolenie telemarketing |
Dzisiaj każda firma walczy o klientów - to rzecz w pełni naturalna i zrozumiała. Sprawą nadrzędną zatem staje się nieraz poznanie technik, które umożliwią nam pozyskanie jak największej ilości klientów. 
Metody zarządzania zespołem wirtualnym |
Rynek gospodarczy jest bardzo szeroko rozbudowany w dzisiejszych czasach. Jeżeli chcemy przetrwać, konieczny jest duży teren działania przedsiębiorstwa. Sytuacja wówczas często wymusza w nas zatrudnienie wirtualnego zespołu.
Co powinien zrobić świadomy pracodawca? |
Do takich sytuacji dochodzi coraz częściej. Atmosfera w miejscu pracy staje się ciężka, postronne osoby zaczynają czuć się niekomfortowo - jednocześnie nie popierają działania swoich kolegów, ale z drugiej strony nie są w stanie przeciwdziałać w...
Skuteczne delegowanie zadań - jak to zrobić |
Delegowanie zadań to narzędzie które może być niezwykle skuteczne, jednakże warunkiem jest jego umiejętne wykorzystanie. Kluczem do tego, aby to narzędzie wykorzystać jak najlepiej jest pamiętanie o istotnych kwestiach, które sprawiają, że ten...
Szkolenia dla sprzedawców szansą na rozwój własnego biznesu |
Prowadząc firmę jednoosobową i sprzedając własny produkt potrzebujemy stworzenia sieci potencjalnych klientów. O ile jej stworzenie nie jest takie trudne, gdyż w łatwy sposób wieść o naszej działalności możemy rozprzestrzenić w Internecie, o tyle...
Efektywna komunikacja interpersonalna szkolenie |
Co jest podstawą sukcesu każdej firmy? Oczywiście można tu wymieniać naprawdę wiele spraw - dobry pomysł, fundusze na otwarcie firmy, szczęście, sponsorzy, odpowiednia reklama. To wszystko jest niewątpliwie ważne. Jeśli jednak w firmie nie będzie...
Wirtualny zespół |
Wirtualny zespół współpracowników charakteryzuje się przede wszystkim tym, że osoby, które współpracują ze sobą przy jednym, konkretnym projekcie, nie znajdują się w tej samej lokalizacji. Członkowie takiego zespołu mogą być rozsiani po całym...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji