STREFA WIEDZY

Artykuły

Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.
Szkolenia z obsługi klienta podkreślają zawsze istotność prawidłowej obsługi klienta. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać o tym, jak bardzo jest ona ważna.
Szkolenia z obsługi klienta podkreślają zawsze istotność prawidłowej obsługi klienta. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać o tym, jak bardzo jest ona ważna.
Szkolenia z obsługi klienta podkreślają zawsze istotność prawidłowej obsługi klienta. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać o tym, jak bardzo jest ona ważna.
Właściciele firm, inwestujący w szkolenia sprzedażowe dla swoich pracowników, doskonale wiedzą, że to się opłaca. W dzisiejszych czasach profesjonalna obsługa klienta i odpowiednie podejście do klientów są zdecydowanie kluczem do sukcesu.
Jak pokazują liczne badania i statystyki – największą ilość klientów firmy tracą z powodu złej obsługi klienta. Przekłada się to na ogromne straty finansowe – zdobycie nowego klienta jest znacznie bardziej kosztowne, czasochłonne i pracochłonne, niż utrzymanie kontaktu z klientem który korzystał już z naszych usług
Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych usług.
Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych usług.
Kierownicy, menadżerowie muszą liczyć się tym, że pracownicy o wiele częściej śledzą zmiany w sposobach zarządzania niż ich przełożeni. Co za tym idzie często mają świadomość tego, jak może wyglądać sytuacja, kiedy menadżer jest świadom nowoczesnych technik zarządzania zespołem.
Wiele osób kojarzy funkcje kierownicze jedynie z prestiżem oraz swoistą władzą. Tymczasem, za sukcesem każdego menadżera stoi przede wszytkim jego zdolność do zarządzania zespołem.
Każdy coach, by rozwijać firmę, musi także poszerzać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, nie tylko interpersonalne. By stać się lepszym szefem dla swoich pracowników każdy coach powinien przestrzegać kilku ważnych zasad.
Wielu menadżerów chcąc wprowadzić nowoczesne metody zarządzania zespołem nie bierze pod uwagę tego, że nie wszystkie z nich są dostępne dla każdego, a co więcej nie jest wskazana stosowanie wszystkich metod, wobec wszystkich pracowników.
Ilu kierowników, tyle filozofii prowadzenia zespołu pracowników. Dlatego też trzeba brać po uwagę na to, że nie każdy z menadżerów może mieć zupełnie inną koncepcję, co do tego, jak ma wyglądać praca jego podwładnych.
Prowadzenie działalności gospodarczej lub też bycie menadżerem to działalnie, które często swój sukces uzależnia przede wszystkim od tego, jak prowadzone jest zarządzenie ludźmi. Dawne metody działania w tym zakresie już dawno nie spełniają swoich celów.
Częstym błędem wielu kierowników czy menadżerów jest to, że błędnie rozumieją takie pojęcia jak kontrola i ocena. Dla jednych jest to zbyt trudne emocjonalnie i przez to rezygnują z jakichkolwiek działań w tym zakresie.
Zarządzanie ludźmi, niezależnie od tego, czy będzie odbywało się w firmie czy innej organizacji musi opierać się na prostych zasadach, które będą zrozumiałe zarówno dla przełożonych, jak i podwładnych
W Polsce wciąż jeszcze można spotkać się z przykładami kierowników czy też przełożonych, którzy uznają, że sam fakt zajmowanego przez nich stanowiska powinien być lekiem na wszelkie dolegliwości zespołu.
Zarządzanie ludźmi nie jest wcale niczym prostym. Wbrew powszechnym opiniom wcale nie jest tak, że kierownik czy też inna osoba zarządzająca może nic nie robić i tylko wydawać polecenia. Taka forma prowadzenia zespołu czy też grupy ludzi jest już dzisiaj czystym anachronizmem i nie prowadzi do niczego dobrego.
Sprzedaż już dawno wyszła z ram sklepowych lad i różnego rodzaju straganów. Co ważne dzisiaj pod pojęciem sklep coraz częściej rozumie się internetową witrynę za pośrednictwem, której można kupić dokładnie to samo co w sklepie stacjonarnym, często nawet o wiele taniej.
Sprzedaż telefoniczna rządzi się swoimi odrębnymi od tej tradycyjnej prawami. Nie jest oczywiście tak, że w przypadku, kiedy towar lub usługa są oferowane przez telefon to nie należy zachowywać się tak samo dobrze, jak w przypadku kontaktu twarzą w twarz.
Od dawna już można spotkać się z innymi formami sprzedaży niż ta tradycyjna czyli twarzą w twarz. Rozwój narzędzi komunikacyjnych sprawił, że coraz częściej docierają do nas oferty poprzez takie kanału, jak telefon czy Internet.
Może się wydawać, że nie ma nic trudnego w obsłudze klienta. Posadzimy obojętnie kogo za ladą, czy pod telefonem i będzie nam zarabiał pieniądze. Taka dość lekceważąca postawa wobec tych, którzy mają być głównym źródłem utrzymania firmy to częsty błąd bardzo wielu, nawet dobrze zapowiadających się firm.
Emocje nawet te najbardziej pozytywne nie są dobrym doradcą. Szkolenia sprzedażowe z reguły dotyczą tego, że nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami opiera się przede wszystkim na walorach merytorycznych niż stricte emocjonalnych.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.