STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Rozmowa telefoniczna z klientem - co trzeba wiedzieć? |
Rozwój zawodowy w dziedzinie telemarketingu uwarunkowany może być co najmniej kilkoma czynnikami. Nie ma co się oszukiwać, dużą rolę w tym względzie odgrywają wrodzone predyspozycje do wykonywania tego zawodu, czyli umiejętności miękkie takie jak...
Trening asertywności |
Postawa asertywna w biznesie oznacza świadomość własnych praw oraz postępowanie zgodne z naszym sumieniem, przekonaniami i opiniami, przy jednoczesnym poszanowaniu praw innych osób. W biznesie jest to bardzo ważna cecha charakteru.
Nękanie psychiczne w miejscu pracy |
Na chwilę obecną badania w Polsce nadal nie są zadowalające - wciąż nie wyjaśniają w pełni zjawiska, jakim jest mobbing. Istnieje wiele powodów takiego stanu rzeczy, z których najważniejszym jest strach ofiary znajdującej się w takim stanie...
Inwestycje w pracowników sprzedaży - dlaczego warto szkolić zespół? |
Coraz większa liczba firm inwestuje w szkolenia dla pracowników: choć jeszcze niedawno regularne spotkania motywacyjne, kursy wewnętrzne i zewnętrze szkolenia były domeną wielkich korporacji, dziś nawet małe firmy starają się stale podnosić...
Warsztaty z komunikacji interpersonalnej |
Dzisiaj wiele firm reklamuje się, że prowadzi warsztaty z komunikacji interpersonalnej i że jest to znakomity sposób na odniesienie sukcesu zarówno dla firm jak i dla osób prywatnych. Czy jednak rzeczywiście tak jest? Czy warto inwestować w tego...
Szkolenie prezentacja |
Większość prezentacji prowadzona jest dosyć schematycznie i nieciekawie dla odbiorcy. Prowadzący przekazują treści za pomocą pokazu slajdów. Początkowo przynosi to efekt, jednak jeśli prezentacja jest prowadzona w zły sposób słuchacze szybko...
Technika
O technice "win-win" wykorzystywanej w negocjacjach biznesowych słyszał niemal każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z szerokim obszarem badań negocjatorskich. Choć często mylona jest ze zwykłym kompromisem, jej atuty znacznie przewyższają...
Wewnętrzna Procedura Antymobbingowa - czym jest i jak ją stworzyć? |
Wewnętrzna Procedura Antymobbingowa - WPA - do dokument, który każdy pracodawca powinien przedłożyć. Jego charakter regulowany jest Kodeksem Pracy, jednak wiele osób nie wie, że stworzenie takiego regulaminu może podlegać karom w trakcie inspekcji.
Zarządzanie zmianą |
Zmiana jest bardzo ważnym elementem rozwoju. Dawniej firmy dążyły raczej do stabilizacji, dzisiaj zaś liczy się to, jak bardzo jesteśmy elastyczni - to właśnie zmiany decydują o osiągnięciu przez firmę sukcesu.
Wysiłek każdego w drodze do perfekcji |
Stworzenie obrazu przedsiębiorstwa, które dba o swoich klientów oferując im towary i usługi najwyższej jakości, przy czym pozostaje w zdrowej rywalizacji z konkurencją, nie stosując nielegalnych sztuczek i nie manipulując swoimi klientami – to...
Kompetencje handlowca - krótki poradnik szkoleniowy |
Bez wątpienia praca w handlu - bez względu na branżę - jest zawodem pełnym wyzwań, w którym nieustanna nauka pozwala nie tylko na zachowanie posady, ale również osobisty i zawodowy rozwój. Choć kursów i szkoleń oferowanych przez wiele placówek...
Szkolenie wystąpienia publiczne |
Wystąpienia publiczne to element pracy wielu osób. Jest to moment, w którym wielu ludzi paraliżuje strach oraz trema. Warto pamiętać, że niewiele osób ma wrodzone umiejętności z zakresu publicznych wystąpień. Większość ludzi musi się tej...
Warsztaty komunikacji interpersonalnej |
W jaki sposób jako szefowie mamy dać komuś do zrozumienia, że to co robi, jest źle wykonane? Albo że jesteśmy z jakiegoś powodu niezadowoleni? Czy mamy mu to powiedzieć po przyjacielsku czy może lepiej zadziała dość patriarchalna metoda? W...
Prowadzenie prezentacji |
Prowadzenie efektywnych prezentacji jest sztuką dosyć trudną do realizowania. Większość prezentacji firmowych przygotowywana jest w sposób schematyczny, nudny i nieciekawy dla uczestników. Takie prezentacje nie przynoszą korzyści, są więc...
Employer Branding |
Employer branding to w tłumaczeni na język polski budowanie marki pracodawcy. Na Employee Branding składa się cały szereg różnorodnych działań firmy, które w założeniu mają zbudować pozytywny wizerunek danej firmy, jako najlepszego możliwego...
Budowanie wizerunku szkolenie |
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku jest niezwykle istotną kwestią. Każda firma chce być postrzegana jak najlepiej przez klientów i kontrahentów. Dzięki temu buduje swój prestiż w świadomości innych. Budowanie pozytywnego obrazu marki...
Efektywne zarządzanie czasem |
Czas - to potężny sprzymierzeniec albo przeciwnik, w zależności od tego, czy potrafimy go efektywnie wykorzystać. Niestety dzisiaj, w dobie tylu bodźców oraz wszelkich rzeczy, które odciągają naszą uwagę, naprawdę trudno jest nam wykorzystać...
Różnice kulturowe między pracownikami |
Dziś, dzięki tak powszechnemu korzystaniu z internetu, nawet największe odległości pomiędzy ludźmi, nie dostrajają jakichkolwiek problemów komunikacyjnych. Coraz więcej pojawia się także międzynarodowych korporacji, dlatego niezwykle powoli...
Zarządzanie projektem - czym jest? |
Zarządzanie projektem staje się coraz bardziej popularne. Choć metodyką zarządzania projektami do tej pory zajmowały się ogromne przedsiębiorstwa, dziś także właściciele małych firm choćby częściowo korzystają z różnych koncepcji z tej dziedziny.
Różnice międzykulturowe w miejscu pracy |
Pochodzenie oraz kultura w jakiej wychowywał się dany pracownik, ma większe niż mogłoby się to wydawać znaczenie na to, jak zachowuje się w sprawach zawodowych. Wpływ kultury ma niebagatelny wpływ na to, czy dany pracownik lepiej czuje się, gdy...
Szkolenie z obsługi klienta |
Wiele firm szkoleniowych prowadzi profesjonalne warsztaty i szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi klienta. Udział w takim szkoleniu daje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i klientów tej firmy.
Sztuka skutecznej sprzedaży |
Osoby pracujące w handlu doskonale zdają sobie sprawę z tego, że o sukcesie w sprzedaży można mówić dopiero w momencie dokonania finalizacji procesu sprzedażowego. Jeżeli prowadzi się nawet najbardziej lukratywne negocjacje biznesowe, ale nie...
Szkolenia komunikacja interpersonalna dla pracowników |
Każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, by jego firma utrzymała się na rynku jak najdłużej. Co w związku z tym trzeba zrobić? Przede wszystkim mówi się dzisiaj dużo o inwestycji w ludzi. Dlaczego? Otóż to przecież właśnie dzięki pracownikom istnieje...
Szkolenie zarządzanie stresem |
Czy w firmie jest stres? Na to pytanie każdy zapewne odpowie twierdząco. Niezależnie bowiem od charakteru pracy firmy, od branży, jaką się zajmujemy, czy stanowiska, jakie piastujemy, stres zawsze się pojawi.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji