STREFA WIEDZY

Artykuły

Od zawsze jest tak, że nie wszyscy klienci będą zadowoleni. Chcąc nawet przychylić im nieba może natrafić na niezadowolenie, które objawi się w postaci agresji werbalnej. W takich sytuacjach rola sprzedawcy urasta do rangi niemal sapera, który musi rozładować napięcie i jednocześnie doprowadzić do tego, by klient był przynajmniej częściowo zadowolony.
Obsługa klientów, niezależnie w jakiej branży i na jakim etapie transakcji zawsze wiąże się z możliwością pojawienie się sytuacji stresowej, bądź wyjątkowo nerwowej, w której emocje będą zastępować racjonalne argumenty. Dlatego też tak ważne są szkolenia sprzedażowe, które skutecznie uczą metod radzenia sobie z trudnym klientem i jego nadwrażliwością najdrobniejsze przewinienia sprzedawcy.
Obsługa klienta ma na celu nie tylko to, by zadowolić obecnego akurat w naszej firmie kontrahenta ale także sprawić, że opinia o naszej działalności szła w świat przysparzając nam nowych klientów
Zakładamy firmę, organizujemy akcję promocyjną, angażujemy środki i czas i..czekamy. Pierwszym pytaniem, jakie pojawia się u wielu osób, które dopiero co rozpoczęły działalność gospodarczą pojawia się pytanie, jak zdobywać klientów?
Profesjonalne obsługa klienta to coś więcej niż umiejętność szybkiego i sprawnego kasowania towarów, czy prezentowania towaru. Znajomość odpowiednich technik pozwoli nie tylko na zadowolenie obsługiwanych osób ale także poszerzyć bazę klientów i przynieść dodatkowo dochody. 
Jeśli ktoś jest bardzo zainteresowany tematem zarządzania z całą pewnością zauważył, że zarówno w polskiej jak i światowej literaturze corocznie pojawia się mnóstwo prac dotyczących rozmaitych koncepcji i metod zarządzania czy interpretacji koncepcji, która w zarządzaniu funkcjonuje już od dawna.
Wiele osób marzących i dążących do założenia własnej działalności gospodarczej, bardzo intensywnie niejednokrotnie zastanawia się nad tym, czy w dobie tak mocno rozwiniętej  konkurencji można istnieć na rynku, bez oryginalnej wizji?
Motywacja do pracy, niezależnie od tego w jakiej branży pracuje dany pracownik, zawsze jest niezwykle ważna. Tak naprawdę każdy, w mniejszym lub większym stopniu jej potrzebuje. Nie da się ukryć, że motywacja do pracy stanowi o efektywności i poziomie pracy w każdym przedsiębiorstwie. Motywacja do pracy to indywidualna sprawa każdego człowieka.
Turkusowe zarządzanie przede wszystkim oparte jest na sprawnej pracy całego zespołu, w dążeniu do wspólnego celu. Praca w grupie przede wszystkim w tym wypadku ma na celu nadanie poczucia sensu życia, pozwala na rozwój osobisty, oferuje przestrzeń dla kreatywności i innowacyjności działań.
Według pewnych ekspertów z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem, model turkusowy jest najwyższym stopniem świadomości, z jakim można się spotkać w szerokim rozumieniu zarządzania organizacją. Turkusowe firmy przez specjalistów określane są jako te organizacje które w każdym ze swoich aspektów działania, w mniejszym lub większym stopniu bazują na zarządzaniu procesami.
Umiejętności praktyczne połączone z wiedzą i doświadczeniem – oto recepta na sukces. Jeżeli dodać do tego jeszcze profesjonalną edukację, otrzyma się szkolenia na miarę dzisiejszych czasów…
Współczesne przedsiębiorstwa już od pierwszych chwil swojego istnienia stają w szranki z licznymi konkurentami…
Obecnie na rynku istnieje duża oferta kursów pomagających w wyszkoleniu profesjonalnych liderów zespołów projektowych…
To prawda, że przywódcy posiadają wrodzoną charyzmę, która motywuje innych do działania. Wielu z nich potrafi porwać tłum samymi słowami…
Żaden prezes nie poprowadziłby firmy bez swojej asystentki lub asystenta. Oburzające jest z jakim lekceważeniem często spotyka się ten zawód…
Większość osób, które zmieniają dostawcę usług telekomunikacyjnych, dostawców innych usług, sklepy, w których zazwyczaj robią zakupy deklarują, że zmiany dokonują ze względu na nieprofesjonalną obsługę w miejscu, do którego dotychczas byli przywiązani…
Wbrew pozorom sercem każdej firmy nie jest biuro prezesa czy zarządu firmy. Osobami, które zawsze są pierwszymi reprezentantami są pracownicy sekretariatu…
Biuro zarządu to coś więcej niż sekretariat. O ile sekretariat zajmuje się głównie zadaniami związanymi z reprezentacją firmy na zewnątrz i organizowaniem sprawnej pracy firmy to biuro zarządu posiada wiele zadań wynikających wprost z polskiego prawa…
Rola sekretariatu w firmie jest kluczowa, zadania sekretarek wcale nie polegają tylko na odbieraniu telefonów i przyjmowaniu interesantów…
Negocjacje biznesowe nie mogą trwać wiecznie. Aby mieć pewność, że idziemy w stronę zakończenia, które będzie ostateczne przyjmijmy pewne reguły, które pozwolą na orientowanie się w sytuacji obu stronom…
Bez odpowiedniej komunikacji nie może być właściwie mowy o budowaniu jakiekolwiek sukcesu w biznesie…
Niewiele osób jest urodzonym przywódcą. Jeżeli jesteś menadżerem, liderem zespołu, zarządzasz większą grupą osób lub jesteś członkiem kadry kierowniczej to do Ciebie jest skierowanie szkolenie dla przywódców…
Nigdy nie ma dość czasu na realizowanie powierzonych zadań. Czasami to pozytywna strona ponieważ mając za dużo czasu możemy poprawiać projekt tak długo aż go zepsujemy (jedna z zasad Murphiego)…
Największym problemem w pracy niezależnie od wykonywanego zawodu jest niewystarczająca ilość czasu. Może to wynikać z naszej słabej organizacji czasu, nałożenie na nas zbyt dużej ilości zadań, kumulowanie zadań…
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.