STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Wywieranie wpływu Cialdini |
Moc, dzięki której można byłoby wydawać rozkazy, które byłyby bezwzględnie spełniane, to powszechne ludzkie marzenie. O ileż łatwiejsze byłoby działanie niejednego kierownika zespołu albo rodzica! Dla wszystkich tych, którzy bezskutecznie...
Czy warto zdecydować się na założenie zespołu wirtualnego? |
Coraz częściej nowocześni przedsiębiorcy korzystają z nowości jakie przynosi nam rynek i gospodarka. Rozwój firm, zwłaszcza konkurencji zmusza nas do większych wyzwań i powiększeń obszarów naszych działań. Idealnym rozwiązaniem jest założenie...
Sposoby motywowania pracowników przykłady |
Motywowanie zespołu pracowniczego to bardzo ważna kwestia. Im większą motywację do pracy posiadają pracownicy, tym firma może osiągać większe zyski. Na cale szczęście jest to coraz powszechniej rozumiane przez kadrę managerską, która przykłada...
Zarządzanie talentami |
Nowoczesne modele zarządzania firmami oparte są na założeniu, że rozwój całego przedsiębiorstwa można osiągnąć poprzez inwestowanie w rozwój poszczególnych jej pracowników. Każda osoba zatrudniona na jakimkolwiek stanowisku jest niezmiernie...
Najpierw trzeba zobaczyć |
Aby firma odniosła sukces na rynku, musi zyskać klientów. Stanie się tak, jeżeli będzie wystarczająco charakterystyczna, a przy tym dostatecznie znajoma i rozpoznawalna, żeby wzbudzić zaufanie. Skoro w Internecie nie mówi się źle o firmie,...
Szkolenie Design Thinking |
Szkolenie Design Thinking organizowane jest w postaci kilkudniowego ( często trzydniowego, weekendowego) treningu obejmującego w znaczącym stopniu praktykę, nieco mniej skupiając się na czystej teorii. Szkolenie to doskonale przygotowuje do jakże...
Człowiek uczy się całe życie |
Rośnie liczba zamówień, klienci coraz chętniej decydują się na skorzystanie z usług firmy, jednak obecni pracownicy nie są w stanie wyrobić minimum normy, nie wspominając o żadnym imponującym wyniku. Właściciele zaczynają się zastanawiać, w czym...
Być dobrze zorganizowanym |
Firmy usługowe zajmują się realizowaniem projektów zleconych im przez klientów – jako efekt powstaje wysokiej jakości usługą bądź też produkt, spełniające – a niekiedy nawet przewyższający – wymagania rynkowe.
Wspólny wysiłek miarą sukcesu |
Dzisiejsi klienci mają określone wymagania wobec firm, którym zlecają wykonanie poszczególnych zadań. Wiedzą, jakie rozwiązania się sprawdzają, a jakich powinni unikać. Ich życzenia są bardzo konkretne, a stawiane kryteria bardzo wysokie.
Nauka gry zespołowej |
Dzisiejsze zarządzanie staje przed wielkim wyzwaniem. Przez lata zdołało wypracować skuteczne metody realizowania nawet bardzo złożonych projektów, sukcesywnie zwiększając liczbę narzędzi w asortymencie menedżerów.
Szkolenie z obsługi klienta |
Wizytówką każdej firmy obsługującej klientów są jej pracownicy. To oni odpowiadają za zadowolenie i lojalność klientów. Pracownicy, którzy w sposób profesjonalny podchodzą do wykonywania swoich obowiązków są zaangażowani w wykonywaną pracę oraz...
Budowanie wizerunku szkolenie |
Sukces firmy uzależniony jest od wielu czynników, wśród których duży nacisk kładzie się na zdobywanie klientów (to oni w głównej mierze generują zyski firmy), dobrą jakościowo prezentację oferty (dzięki temu można pozyskać klientów), a także na...
Liczy się człowiek |
Choć wiele osób zdaje sobie sprawę z tej prostej prawdy, niewielu wprowadza ją konsekwentnie w życie, wierząc, że jedynie sprawdzone procedury zapewniają powodzenie. Za sukces przedsiębiorstwa odpowiedzialni są ludzie, ich zaangażowanie oraz...
Zarządzanie zespołem wielokulturowym |
Nie da się ukryć, że wiele firm działających globalnie, odnosi wielkie korzyści z pracy zespołów, będących mieszaniną rozmaitych kultur. Wielokulturowy zespół jest w stanie lepiej zrozumieć każdy produkt, są w stanie znacznie lepiej zauważyć...
Istota zapobiegania mobbingowi |
W każdej firmie istnieją plotki - to forma działania, dzięki której funkcjonuje społeczeństwo. Jedne powie drugiemu, tamten przekaże dalej, w efekcie powstaje historia, która niewiele ma wspólnego z prawdą. Wielu pracodawców i kierowników nie...
Kursy asertywności |
Asertywność jest niezwykle ważna zarówno w życiu osobistym jak i w życiu zawodowym. Jest to zachowanie, które pokazuje iż szanujemy siebie samych i nie damy się wykorzystywać. Asertywności można się nauczyć.
Obowiązki pracodawcy gdy pracownik odchodzi z firmy |
Zakończenie umowy pomiędzy pracodawcą a zatrudnionym pracownikiem, wymaga załatwienia wielu formalności, szczególnie jeśli chodzi o niezbędną dokumentację. Wystawienie świadectwa pracy oraz zaświadczenia o zarobkach to tylko niektóre z nich.
Kluczowi pracownicy w firmie |
W dzisiejszych czasach pracodawcy mają mnóstwo możliwości budowania pozytywnego wizerunku firmy. Świadomość i rozumienie różnic pokoleniowych jakie istnieją na współczesnym rynku pracy, korzystanie z mediów ( w tym z tych niezwykle popularnych...
Delegowanie zadań - jak je wykonać właściwie? |
Skuteczny i efektywny menedżer powinien bardzo dobrze opanować delegowanie zadań. Opanowanie tego właśnie narzędzia jest niezwykle istotne, gdyż niezbyt umiejętne zarządzanie nim może prowadzić nie tylko do problemów z wykonywaniem poszczególnych...
Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy |
Powodów odejścia pracowników z miejsca och pracy jest naprawdę całe mnóstwo. Oto lista kilku najczęstszych przyczyn rezygnacji z pracy, nawet jeżeli dany pracownik w jednym miejscu zatrudniony był prze wiele lat.
Panowanie nad stresem - bardzo ważna umiejętność |
Stres w pracy to nieraz nasz najgorszy wróg - paraliżuje, sprawia, że zupełnie nie możemy sobie przypomnieć, co mieliśmy powiedzieć, choć przecież świetnie znamy się na danym temacie itd. Słowem negatywny stres powoduje, że szanse na sukces...
Kreowanie wizerunku marki |
Dla wielu osób marka stanowi koncepcję, która świadomie czy nie utrwalona zostanie w świadomości konsumentów, w związku zdanym produktem czy usługą, jaka sygnowana jest daną marką. Oczywistą sprawą jest, że każda z firm działających na rynku dąży...
Szkolenie z obsługi klienta |
Wielu z nas w czasie codziennych czynności, takich jak robienie zakupów, wizyta w banku czy operatora sieci komórkowej, spodziewa się nie tylko bardzo kulturalnej i miłej obsługi, ale i zrozumienia wszystkich naszych potrzeb i czasem dość...
Co motywuje pracownika do efektywnego działania? |
Każdy pracodawca chciałby, aby jego pracownik pracował dobrze i szybko. To rzecz całkowicie oczywista. W końcu sprawny pracownik oznacza lepszy rozwój firmy, szanse pokonania konkurencji i zdobycia wyższego miejscana rynku.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji