STREFA WIEDZY

Artykuły

Niewiele osób rodzi się zdolnymi negocjatorami. Niektórzy mają wrodzony talent i instynkt sprzedażowy, ale reszta osób musi się tego nauczyć jeżeli chce pracować jako przedstawiciel handlowy, sprzedawca…
echniki negocjacji właściwie powtarzają się niezależnie od gałęzi biznesu gdzie są stosowane. Można je podzielić na te etyczne i nieetyczne, tzw. manipulacyjne…
Negocjacje są stałym elementem pracy wielu pracowników działów obsługi klienta, handlu, stanowisk kierowniczych…
Żyjąc w dobie globalizacji i chcąc wynieść swój biznes na wyżyny prędzej czy później staniemy przed problemem podjęcia współpracy z partnerami pochodzącymi z innego kraju…
Po zmianie ustrojowej niemal trzydzieści lat temu Polska stała się nowym graczem w biznesie międzynarodowym. Podczas Polski Ludowej nie było konieczności negocjowania żadnych kontraktów międzynarodowych więc nikt nie przywiązywał do tego większej wagi…
Skuteczne porozumiewanie się w pracy. We wszystkich firmach niezwykle istotne jest, by w sposób prawidłowy komunikować się ze swoimi współpracownikami, z podwładnymi oraz z kadrą kierowniczą…
Skuteczna komunikacja interpersonalna jest to umiejętność przydatna zarówno w życiu osobistym, jak i tym zawodowym. Niezależnie od płci, wieku oraz zawodu u każdego człowieka mogą wystąpić błędy komunikacyjne, które utrudniają porozumiewanie się z innymi…
Wiele firm na całym świecie decyduje się na specjalne szkolenia dla swoich pracowników, które mają pomóc im w uzyskaniu umiejętności skutecznej komunikacji…
Komunikowanie się. W dzisiejszym świecie prawidłowa komunikacja interpersonalna jest niezwykle ważna…
Komunikacja interpersonalna w pracy. Nieporozumienia podczas komunikacji zdarzają się każdemu. W życiu prywatnym najczęściej jesteśmy w stanie wytłumaczyć to nieporozumienie bez większych konsekwencji…
Najlepszą nauką jest praktyka, ale nie chcemy przecież ćwiczyć na naszych kluczowych klientach. Lepszym pomysłem jest zabawa w negocjowanie. Tak, zabawa…
Ostatecznym etapem sprzedaży jest oczywiście finalizacja sprzedaży. Profesjonalni szkoleniowcy przedstawiają kilka scenariuszy, które pozwolą na zakończenie sukcesem. Po pierwsze, nie należy zrażać się po pierwszej odmowie…
Czasami przychodzi moment takiego spotkania, które będzie jedyne w swoim rodzaju. Spotykamy się z bardzo trudnym kontrahentem. Może to być osoba roszczeniowa, rozczarowana, sądząca, że wszystko wie najlepiej, bardzo niezdecydowana…
Sprzedawców możemy podzielić na dwie grupy – takich którzy chcą budować długotrwałe relacje ze swoimi klientami i ważna jest dla nich satysfakcja drugiej strony i takich, którzy chcą sprzedać swój produkt za wszelką cenę bez względu na dalsze konsekwencje…
Sprzedaż telefoniczna nie ma zbyt dobrej opinii wśród klientów, a tymczasem jest to jedna z najbardziej skutecznych metod kontaktu z klientem…
W obrębie każdej firmy pracownicy pracują nad konkretnymi projektami. Przy małych przedsiębiorstwach może być za nie odpowiedzialny konkretny, stały zespół…
Firma stawiająca na rozwój, powinna inwertować w różnego rodzaju specjalistów. Jest to działanie kluczowe, ponieważ pracownik jest najcenniejszym zasobem, jaki posiada przedsiębiorstwo…
Każda firma rozwija się w dobrym kierunku, dzięki właściwiej określonej strategii opracowanej na podstawie badań i analiz. Wszystkie działania, które następują po ustanowieniu tej decyzji, dostosowane są do krótko- i długoterminowych celów…
Niezależnie od wielkości firmy, zarządzanie projektem stoi zawsze na pierwszym miejscu w ocenie potencjalnej efektywności i skuteczności danego przedsięwzięcia…
Wiele szkół organizuje szkolenia dla osób, które w codziennej pracy muszą radzić sobie z wyjątkowo stresującymi sytuacjami. Właściwie kto dzisiaj może powiedzieć, że jego praca jest bezstresowa. Takie szkolenie zarządzanie stresem może wnieść na wyższy poziom więc warto z niego skorzystać, ale do rozpoczęcia zajęć dobrze poznać małe triki, które pomogą na zrelaksowanie się bez względu na miejsce, w którym...
Menadżerowie, kadra kierownicza, prezesi dużych firm produkcyjnych, banków, firm ubezpieczeniowych, rekruterzy, przedstawiciele handlowi, prawnicy na co dzień stosują w pracy różne techniki negocjacyjne nawet jeżeli nie są tego świadomi.
Pracując w niewielkim zespole praktycznie niemożliwe jest uniknięcie sytuacji konfliktowych. A co ma powiedzieć menadżer, który musi gasić pożary wśród kilkudziesięciu pracowników? Nie będzie miał z tym problemu jeżeli będzie znam odpowiednie techniki łagodzenia sytuacji konfliktowych w biznesie.
Pracując w niewielkim zespole praktycznie niemożliwe jest uniknięcie sytuacji konfliktowych. A co ma powiedzieć menadżer, który musi gasić pożary wśród kilkudziesięciu pracowników? Nie będzie miał z tym problemu jeżeli będzie znam odpowiednie techniki łagodzenia sytuacji konfliktowych w biznesie.
Żyjemy w świecie, w którym stres jest nieodłącznym elementem codzienności. Stresujemy się w domu, w pracy, w samochodzie, a nawet podczas spotkań towarzyskich. Jesteśmy poddawani ciągłej ocenie i krytyce, jesteśmy wielozadaniowi i przemęczeni.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.