STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Szkolenie z postaw zarządzania projektami |
Szkolenie z postaw zarządzania projektami kierowane jest przede wszystkim do wszystkich tych osób, które stawiają lub też w najbliższym czasie mają zamiar postawić swoje pierwsze kroki w obszarze związanym z szeroko rozumnymi zagadnieniami...
Skutki mobbingu |
Z całą pewnością mobbing to zjawisko, którego pojawienie się zawsze niesie ze sobą mnóstwo negatywnych skutków. Niestety coraz częściej zdarza się, że są one wręcz katastrofalne. Negatywny wpływ mobbingu odczuwa nie tylko ofiara, ale również...
Zasady komunikacji werbalnej |
Podstawą komunikacji w życiu społecznym oraz zawodowym jest język mówiony. To główny sposób porozumiewania się międzyludzkiego. Do skutecznego komunikowania się niezbędne są co najmniej dwie osoby: mówiący i słuchacz, a więc nadawca oraz odbiorca.
Wywieranie wpływu w pracy |
Zdanie, że wystarczy dobrze wyglądać, aby mieć wpływ na innych wydaje się być już od dobrych kilkudziesięciu lat nieaktualne. Jednak dziś, aby być liderem grupy, trzeba wykazywać się pewnymi cechami osobowościowymi, charakterystycznymi jedynie...
Sposoby motywowania pracowników |
Pracodawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że utrzymanie wysokiego zaangażowania i dużego poziomu motywacji, zmierzającego do ciągłego rozwoju własnych kompetencji, czy to u nowych czy starszych pracowników jest zadaniem niezwykle trudnym. 
Rozmowa handlowa schemat |
Rozmowa handlowa powinna zawierać w sobie kilka podstawowych elementów niezbędnych w skutecznej sprzedaży. Skrypt rozmowy to nic innego jak plan rozmowy jaką zamierza się wykonać. Spisanie tego planu pozwoli na wykorzystanie wszystkich elementów,...
Skuteczna sprzedaż |
Sprzedaż wydaje się bardzo prostym procesem. Wielu przedsiębiorców niepotrzebnie komplikuje sobie ten proces, co w wielu przypadkach okazuje się zupełnie niepotrzebne. W zależności od oferowanych produktów czy usług proces sprzedaży wymaga...
Wywieranie wpływu na ludzi Cialdini |
Są ludzie, których już od ich najmłodszych lat opisać można jako charyzmatycznych i posiadających magnetyczna osobowość. Tak silne jednostki w późniejszych latach życia bez problemów odnajdują się na stanowiskach kierowniczych oraz takich, które...
Podstawowe role menedżera |
Kim jest dla nas menedżer? Na pewno osobą dość ważną w firmie - nie jest to szef, ale na pewno nie jest to także szeregowy pracownik. Warto wiedzieć, kim dokładnie jest menedżer, jak wyglądają role menedżera. 
Mobbing w urzędzie |
Nikogo w dziejszych czasach już nie dziwi, że co jakiś czas niezwykle nagłośnione zostają sprawy mobbingu w różnego rodzaju urzędach. Przyczyn występowania takiego zjawiska może być mnóstwo, jednak najczęściej jest to chęć doprowadzenia do...
Asertywny szef gwarantem rozwoju firmy |
Coraz więcej mówi się o asertywności. Jeszcze kilka lat temu odmawianie szefowi, czy sprzeciwianie się jego decyzji było złym pomysłem i wiązało się z butnością pracownika. Obecnie zauważa się trend równości i podmiotowego traktowania. 
Zasady obsługi klienta |
Zasady dobrej obsługi klienta są różne, w zależności od tego jaką drogą porozumiewamy się z klientem. Różne będą zasady dla sprzedaży w salonie, obsługi przez telefon, czy obsługi w domu klienta. W zależności od prowadzonej działalności oraz...
Kierowanie zespołem pracowniczym |
Nie da się ukryć, że współcześnie, niezależnie od tego w jakim sektorze gospodarki pracujemy, niezwykle ważna jest umiejętność grupowej współpracy, którą na co dzień musimy wykazywać się w swoim zawodowym życiu.
Szkolenia z komunikacji dla firm |
Szkolenia z komunikacji dla firm są organizowane coraz częściej w formie bardzo ciekawych wyjazdów integracyjnych, łączących w sobie odpoczynek i relaks, oraz pożyteczną naukę skutecznej komunikacji z współpracownikami.
Szkolenie project manager |
Jedynie w teoretycznym założeniu każdy człowiek potrafi komunikować się z drugą osobą. Często bowiem okazuje się, że na komunikację interpersonalną, szczególnie te skuteczną, składa się nieco więcej czynników, niż umiejętność mówienia czy...
Zapobieganie mobbingowi |
Pojawienie się zjawiska mobbingu w miejscu pracy, przede wszystkim negatywnie odbija się na zdrowiu i psychice poszkodowanego w tej sytuacji pracownika.
Zarządzanie zespołem sprzedażowym |
Co jest wyznacznikiem sukcesu w każdej firmie? Oczywiście wysokość sprzedaży. Im większa wysokość sprzedaży, tym wyżej dana firma stoi w rankingu i tym lepsze są jej notowania. Co jednak wpływa na wysokość sprzedaży?
Szkolenie z alternatywnych i wspomagających metod komunikacji |
Szkolenie z alternatywnych i wspomagających metod komunikacji kierowane jest przede wszystkim do wszystkich tych osób, które chcą czy też muszą w swojej codziennej pracy stosować możliwie jak najskuteczniejsze metody komunikacji z...
Rola autorytetu |
Autorytet - cóż to w ogóle jest i czy jest istotne w firmie? Oczywiście, że tak! A czy jest nabyte, czy wrodzone? Od czego w ogóle zależy? Otóż zagadnienie autorytetu i jego roli wcale nie jest takie proste do określenia.
Przyczyny konfliktów |
Konflikty w firmie to zdecydowanie bardzo nieprzyjemna sprawa. Niestety na długi czas dezorganizują one zupełni pracę, powodując wygenerowanie konkretnych strat. Warto zatem dowiedzieć się, jakie mogą być przyczyny konfliktów tak, aby w razie...
Rodzaje zmian organizacyjnych |
Zmiana jest nieodłączną konsekwencją, a może i przyczyną, rozwoju firmy. Aby stać się naprawdę dobrą marką i zyskać wysoką pozycję na rynku, firma podlega nieustannym przekształceniem dostosowując się do warunków i praw rządzących światem albo...
Raport pracy pracownika |
Ocena czyjejś pracy nigdy nie jest zbyt łatwym zadaniem. Wręcz przeciwnie - jest to bardzo odpowiedzialne i trudne, bowiem musimy mieć na uwadze to, że być może ta ocena wpłynie na dalszą pracę pracownika albo nawet i na jej brak. 
Efektywne szkolenie w zakresie przywództwa |
Odpowiednie kompetencje do zarządzania zespołem to podstawa skutecznego opanowania grupy ludzi którą ma się pod sobą w strukturze organizacji. Odpowiedzialne i właściwe przychództwo to cecha, którą nie każdy posiada. 
Efektywna komunikacja interpersonalna |
Jak często zdarzyło nam się, że powiedzieliśmy do współpracownika "zamknij okno proszę" a on odczytał to od razu jako przytyk do siebie? Albo że powiedzieliśmy na głos, że "chyba coś zimno" i ktoś nagle rzucał się włączać kaloryfery, choć...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji