STREFA WIEDZY

Artykuły

Sprzedaż rozumiana, jako forma interakcji pomiędzy co najmniej dwoma osobami czy też podmiotami stała się jednym z podstawowych elementów działalności gospodarczej. Co ciekawe, bardzo wiele technik sprzedaży, a także negocjacji weszło do szeregu innych działalności.
Praca w dużym przedsiębiorstwie kojarzy się z nieustannie narastającymi obowiązkami, które potrafią przytłoczyć człowieka.
Dobre, szanujące się oraz posiadające renomę przedsiębiorstwo cechuje wiele czynników.
Nie od dziś wiadomo, iż sport to zdrowie, a regularne jego uprawianie przyczyni się do zachowania zdrowia na dłużej.
Zapewnienie rozrywek pracownikom danej firmy jest bardzo istotną kwestią. Chodzi tutaj nie tylko o zapewnienie możliwości zrelaksowania się po wielu godzinach ciężkiej pracy.
Integracja zdobywa coraz większe uznanie w gronie pracodawców i kierowników zespołów. Szkolenia w tym zakresie są branżą, które rośnie w zasadzie z kwartału na kwartał.
Dla wielu pracodawców realizowanie wyjazdów firmowych czy innych form w ramach których pracownicy mieliby się ze sobą zgrywać, to przede wszystkim koszt, który nie przynosi wymiernych korzyści.
Integracja pracowników rozumiana jest z reguły, jako forma wzajemnych relacji, które mają mieć swoje przełożenie na kontakty towarzyskie i sympatyczną atmosferę w toku pracy.
Teambuilding to pojęcie, które łączy w sobie popularną integrację pracowników z ich zgrywaniem i tworzeniem synergii, które ma prowadzić do dążenia grupy w jednym kierunku.
Szukając odpowiedniego scenariusza zabaw czy gier budujących zespół trzeba pamiętać, że nie wszystko jest dla wszystkich.
Praca w windykacji długów nie należy do szczególnie przyjemnych. Zwłaszcza kiedy mówimy, o zobowiązaniach wynikających z płatności drażliwych, takich jak opłaty czynszowe, czy kredyty konsumenckie.
Wraz ze zmianami zachodzącymi na polskim rynku pracy, zmianie podlega także filozofia tego, jak ma wyglądać praca.
Choć dla wielu pracodawców integracja pracowników to wciąż kwestia jednego czy dwóch wyjazdów za miasto bez większego pomysłu czy idei, to można już coraz częściej spotkać się z wydarzeniami, które pełnymi garściami czerpią z przetestowanych i znanych na świecie technik integracji.
Wyjazdy integracyjne oraz imprezy firmowe – mimo, że od wielu lat pozostają w niemal niezmienionej formie, to jednak ich rola oraz znaczenie dla firmy na przestrzeni czasu uległy zwiększeniu.
Nikt w dzisiejszych czasach nie ma wątpliwości co do tego, że integracja między pracownikami w firmie jest kluczowa, zwłaszcza w przypadkach, kiedy zespół pracuje nad kluczowymi dla firmy projektami.
Wśród pracowników oraz przedsiębiorców XXI wieku panuje przekonanie, że życie zawodowe trzeba skutecznie separować od tego prywatnego, w przeciwnym wypadku problemy w pracy mogą bardzo szybko przerodzić się w problemy rodzinne.
Finalizacja sprzedaży jest tym etapem procesu zawierania transakcji, w którym należy zapytać klienta, czy zdecyduje się nabyć produkt. Rzecz wydaje się być banalna, a mimo to wielu sprzedawców w obawie przed negacją klienta nie zadaje tego pytania, w efekcie czego do zamknięcia sprzedaży nie dochodzi.
Sprzedaż internetowa, która z roku na rok zyskuje coraz większą popularność, umożliwia komunikację z potencjalnym klientem w całkowicie odmienny sposób niż to ma miejsce w sprzedaży tradycyjnej, opartej o kontakty face – to – face. Nic więc dziwnego, że skuteczne zawieranie transakcji w świecie wirtualnym wymaga odmiennych technik.
Sprzedaż telefoniczna w dobie bardzo szybkiego rozwoju internetowych środków przekazu, wydaje się być już formą przestarzała i stosowaną wyłącznie przez starszych sprzedawców.
Dobrego managera powinno cechować odpowiednie podejście do pracowników i umiejętność nawiązania z nimi kontaktów. Powinien także potrafić rozwiązywać pojawiające się w grupie konflikty, być osobą godną zaufania i nie dopuszczać do tego, aby w pracy zapanowała nerwowa atmosfera
Dlaczego motywacja w zespole jest tak ważna? Już dawno zostało udowodnione to, że liderzy opierający swoją władzę na terrorze i zastraszaniu pracowników nie osiągają dobrych efektów. Znacznie lepsze wyniki uzyskują ci, którzy traktują podwładnych z szacunkiem i liczą się z ich zdaniem.
Co charakteryzuje dobrego managera? Z całą pewnością jest to osoba, która potrafi dostosować pracę zarówno do oczekiwań zwierzchników, jak i do oczekiwań swoich podwładnych. Dobry manager jest osobą elastyczną, umiejącą pracować pod presją i panować nad stresem i zachowaniami wynikającymi z emocji.
Manager zespołu jest osobą, która decyduje o działaniach całej grupy, którą kieruje, a także o motywacji pracowników i relacjach między nimi panujących. To właśnie dlatego jego rola i wiedza, jaką powinien posiadać, jest tak bardzo istotna. Wielu managerów bierze udział w szkoleniach biznesowych, na których zdobywają informacje pomagające im w sprawniejszym i bardziej efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Każdy dobry manager wie, jak istotna jest dobra atmosfera w zespole. To od niej zależy efektywność pracy i motywacja pracowników do jej jak najlepszego wykonywania. Jak zadbać o dobrą atmosferę w zespole?
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.