STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Szkolenie dla kierowników |
Kierownik to osoba, która niezależnie zupełnie od profilu firmy, musi posiadać pewne konkretne umiejętności i zdolności. Mało kto posiada je tak naturalnie, dlatego też organizowanych jest wiele szkoleń dla kierowników, pomagających im zdobyć...
Techniki sprzedaży gwarantem sukcesu firmy |
Prowadzisz firmę, ale nie przynosi ona odpowiednich zysków. Przed jej założeniem dokonałeś analizy rynkowej według której występuje duże zapotrzebowanie na oferowany przez ciebie towar. Zatem prawdopodobnie popełniasz błąd, gdyż nie stosujesz...
Szkolenie z komunikacji |
Relacje biznesowe w dużej mierze kształtowane są w oparciu o proces komunikacji. Jeżeli komunikacja szwankuje na którymś z etapów, to prędzej czy później może stać się to przyczyną poważnych problemów. Jeżeli chodzi o działalność firmy, to...
Obsługa sekretariatu szkolenie |
Nie ma najmniejszej wątpliwości, że jednym z najważniejszych działów w każdej firmie jest jej sekretariat. Firma zatrudniająca nawet najlepszych sprzedawców nie osiągnie sukcesu, jeżeli jej wewnętrzna organizacja będzie pozostawiała wiele do...
Zarządzanie ludźmi |
Zarządzanie grupą osób jest trudne i wymaga pewnych umiejętności. Zarządzanie ludźmi polega na kierowaniu ich pracą, emocjami oraz motywacją w ten sposób, by uzyskać określony cel. W wielu przypadkach przywódca powinien zachowywać się jak opiekun.
Rola sekretariatu w biurze |
Bez wątpienia, jednym z ważniejszych filarów każdej firmy jest sekretariat. Sposób jego działania można rozpatrywać na dwóch płaszczyznach. Po pierwsze, jest to organizacja wewnętrznej pracy firmy. Od sprawności i zorganizowania osób tam...
Kompetencje miękkie - rozwój kadry managerskiej |
Przedsiębiorstwa i firmy - szczególnie te duże i rozwijające się w duchu zachodnim - prócz twardych kompetencji pracowników stawiają również bardzo wysoko poprzeczkę, jeżeli chodzi o tak zwane umiejętności miękkie zatrudnianych osób. 
Szkolenia interpersonalne |
Niektórzy powiadają że biznes jest biznes i tylko pieniądze mają się zgadzać. Jest w tym trochę racji, bo przecież nikt nie prowadzi działalności gospodarczej wyłącznie pro publico bono, no chyba że jest organizacją charytatywną.
Jak w szwajcarskim zegarku |
Aby firma odniosła sukces potrzebne jest sprawne zarządzanie. W dobie, kiedy liczy się terminowość, rzetelność i systematyczność, trudno sobie wyobrazić, żeby zabrakło tego elementy. Jednak mimo świadomości, jak duży wpływa mają one na przyszłe...
Szef na medal |
We współczesnym przedsiębiorstwie, niezależnie od tego czy jest to mikroprzedsiębiorstwo, czy potężna korporacja, najważniejszą rolę odgrywa zarządzanie. To dzięki niemu możliwe jest opanowanie wszystkich terminów, napływających zamówień,...
Szkolenia z obsługi klienta |
Szkolenia z obsługi klienta podkreślają zawsze istotność prawidłowej obsługi klienta. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać o tym, jak bardzo jest ona ważna.
Wydobyć drzemiący potencjał |
Wraz z rozwojem firmy przychodzi moment, kiedy właściciel zastanawia się nad rozbudową i restrukturyzacją. Rosnąca liczba klientów i zamówień zaczyna przytłaczać obecny personel, podział zadań i obowiązków wydaje się zawodzić coraz częściej, a...
Kryteria oceny pracowników |
Każdy manager, lider czy po prostu przedsiębiorca na pewno wie, jaki to ciężar i odpowiedzialność zarządzać ludźmi. Czasem trzeba ocenić w jakiś sposób ich pracę, a ta ocena może mieć bardzo duży wpływ także na ich ewentualną dalszą obecność w...
Organizacja i techniki sprzedaży |
Aby osiągnąć sukces w sprzedaży warto poznać techniki, które pozwolą nam sprzedawać więcej i przekonywać klientów do swoich produktów. Istnieje wiele technik sprzedaży, które sprawdzają się właściwie w każdej sytuacji.
Szkolenia dla project managerów |
Team building to pojęcie coraz częściej pojawiające się gdzieś na horyzoncie. Co ono oznacza? Czy rzeczywiście warto w to zainwestować? Zdecydowanie tak, jednak aby się o tym przekonać warto przeczytać poniższy artykuł.
Teambuilding |
Teambuilding to pojęcie coraz częściej pojawiające się gdzieś na horyzoncie. Co ono oznacza? Czy rzeczywiście warto w to zainwestować? Zdecydowanie tak, jednak aby się o tym przekonać warto przeczytać poniższy artykuł.
Zarządzanie czasem  |
W każdym miejscu pracy bardzo ważna jest przede wszystkim organizacja. Jeśli całość zadań jest dobrze przydzielona, a grafik terminów sensownie rozplanowany, to praca na pewno przyniesie efekty i zyski
System oceny pracowników |
Systematyczna ocena pracowników sprzyja poprawnemu budowaniu potencjału kadrowego oraz w prawidłowy sposób motywuje ludzi do działania. Okresowe ocenianie pracowników jest bardzo ważne w kierowaniu personelem.
Jak znaleźć odpowiednich specjalistów obsługi klienta? |
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna - coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej...
Style rozwiązywania konfliktów |
Konflikt jest to naturalne zjawisko. Pojawia się w sytuacjach, kiedy jedna strona dąży do zupełnie innego celu niż druga strona. Konflikt najczęściej traktowany jest jako coś negatywnego, jednak praktyka pokazuje, że może on pełnić również...
Teoria potrzeb |
Z pewnością każdy słyszał o teorii potrzeb Maslowa. Jest to schemat, który pokazuje jak ważne są nasze potrzeby życiowe. Jest on stworzony na kształt piramidy. Na samym dole piramidy znajdują się potrzeby podstawowe, na samej górze potrzeby...
Zarządzanie zmianą |
Zmiana to konieczne zjawisko w rozwijającej się i sprawnie działającej firmie. Jest to najczęściej proces długotrwały, który wymaga odpowiedniego przygotowania i umiejętności zrozumienia mechanizmów rządzących zmianą.
Ocena pracownika |
Coraz częściej w przedsiębiorstwach stosuje się okresową ocenę pracowników. Systematyczne ocenianie swoich podwładnych pozwala na wyeliminowanie drobnych błędów, a także motywuje ludzi do pracy. Jednak warto pamiętać, że ocena powinna być...
Zarządzanie zasobami ludzkimi |
Zarządzanie ludźmi, niezależnie od tego, czy będzie odbywało się w firmie czy innej organizacji musi opierać się na prostych zasadach, które będą zrozumiałe zarówno dla przełożonych, jak i podwładnych
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji