STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Sprzedaż bezpośrednia |
Jak przekonać konsumentów do zakupu określonego produktu lub usługi?
Szkolenia sprzedażowe |
Skuteczna sprzedaż zarówno dla wielu firm, jak i dla sprzedawców działających indywidualnie, jest kluczem do sukcesu.
Psychologia sprzedaży |
Istnieje bardzo wiele teorii na temat tego, w jaki sposób powinno się prowadzić skuteczną sprzedaż. Czy wszystkie z nich są skuteczne?
Sprzedaż przez telefon - jak powinna wyglądać pierwsza rozmowa z klientem? |
Czy sprzedaż przez telefon może być skuteczna? Oczywiście - wiele szkoleń sprzedażowych dotyczy właśnie tego tematu.
Sprzedaż przez telefon |
Czy sprzedaż przez telefon może być skuteczna? Oczywiście - wiele szkoleń sprzedażowych dotyczy właśnie tego tematu.
Jak skutecznie sprzedawać w internecie? |
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu nikt nie zajmował się na większą skalę internetowym handlem. Dziś zaś internet stał się jednym z popularniejszych sposobów na dotarcie do klienta - szkolenia sprzedażowe bardzo często koncentrują się właśnie wokół...
Co zrobić by skutecznie zwiększyć sprzedaż? |
W dzisiejszych czasach przeżycie na rynku jest bardzo trudne. Jednak mimo występujących kryzysów, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują nowych klientów, dodatkowo zwiększając swoją sprzedaż. Istnieją proste strategie, które często są ignorowane.
Jak się zachować na biznes lunch, by zyskać klienta? |
Lunch biznes to ważne spotkanie biznesowe, a także doskonałe narzędzie sprzedażowe. Od tego jak przebiegnie całe spotkanie zależeć będzie czy podejmiemy współpracę z klientem. Dlatego warto odpowiednio przygotować się przed spotkaniem.
Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej |
Pamiętajmy, że nawet najlepszy biznes nie przetrwa na rynku, jeśli nie będziemy umieli odpowiednio sprzedawać tego co oferujemy. Sprzedaż bezpośrednia może odbywać się wszędzie, dlatego zawsze powinniśmy być na to przygotowani.
Szkolenie technik sprzedaży pośredniej |
Skuteczna sprzedaż pozwala na szybkie rozwijanie się firmy, oraz pozyskać lojalnych klientów, którzy z chęcią będą wracać. Podczas sprzedaży pośredniej potrzebna jest umiejętność prawidłowej sprzedaży, negocjacji, a także psychologii konsumenta.
Szkolenie techniki i strategii negocjacji |
Pamiętajmy, że nie każdy może sprzedawać bez odpowiedniego przygotowania. Aby uzyskać przewagę nad klientem, należy wiedzieć jak prawidłowo i skutecznie odbyć rozmowę i negocjację. Wówczas najlepiej odbyć szkolenie z technik negocjacji i sprzedaży.
Techniki skutecznej sprzedaży przez Internet |
W ostatnich czasach coraz większy potencjał, na kontakt z klientem, wykazuje Internet. Jest dużą szansą dla sprzedawców, jednak trzeba liczyć się także z dużą konkurencją.
Jak radzić sobie z
Proces sprzedaży produktów nie jest łatwy i wymaga wielkiej wiedzy, oraz umiejętności. Zdarzają się nam różne sytuacje, gdzie klienci są mili, zdecydowani, jednych trzeba przekonywać korzyściami, innym dać korzystniejszą ofertę.
Jak sprzedawać przez telefon? |
Jednym z najpopularniejszych sposobów na dotarcie do klienta jest wykonanie telefonu. Wykonujemy go zazwyczaj wtedy, gdy konsument się nie spodziewa.
Jak zwiększyć sprzedaż, posiadając swoją stronę? |
Sprzedaż w Internecie nie jest skomplikowana. Jednak wymaga pewnych technik, które pozwolą na zainteresowanie i przyciągnięcie klienta.
Czy program partnerski pomoże zwiększyć naszą sprzedaż? |
Posiadamy swój biznes, gdzie zajmujemy się sprzedażą produktów. Jednak jak moglibyśmy podnieść wzrost sprzedaży?
Dobre szkolenie z obsługi klienta |
Dobre szkolenie z obsługi klienta pomaga w podniesieniu standardu obsługi w firmie, dzięki czemu pozwala na poprawienie jej wizerunku.
Mowa ciała w obsłudze klienta |
Bezpośrednia obsługa klienta nie ogranicza się jedynie do słów. Nie postrzegamy innych ludzi wyłącznie przez to, co słyszymy, zwracamy również uwagę na postawę ciała, ruchy i wyraz twarzy.
Język korzyści w kontaktach z klientem |
Język korzyści - jego stosowanie ma ogromne znaczenie w kontaktach z klientami. Niestety często jest on stosowany w nieprawidłowy sposób. Jak należy stosować to narzędzie, aby przyniosło jak najlepsze rezultaty?
Podstawowe zasady profesjonalnej obsługi klienta |
Klienci, którzy decydują się na skorzystanie z usług danej firmy, zwracają uwagę na wiele czynników takich jak ceny, czy zakres oferty.
Uprzejmość - ważny aspekt obsługi klienta |
Wydaje się, że uprzejme podejście do klienta to rzecz oczywista. Podstawowa kultura powinna obowiązywać we wszystkich kontaktach, jednocześnie nie dziwi, że klient, który wydaje pieniądze na usługi lub produkty danej firmy, chce być traktowany w...
Personalizacja w obsłudze klienta |
Każdy klient chce poczuć, że jest wyjątkowy i ma znaczenie dla firmy, z którą się kontaktuje. W czasie pierwszego, a także kolejnych kontaktów będzie podawał szereg informacji i w związku z tym będzie również oczekiwać, że te informacje zostaną...
Obsługa klienta - czas reakcji |
Klienci cenią swój czas. Dotyczy to nie tylko oczekiwania na rozwiązanie konkretnego problemu, ale także w ogóle czekania na kontakt z działem obsługi.
Jak przyspieszyć obsługę klienta? |
Nie da się ukryć, że klienci zwracają bardzo dużą uwagę na jakość obsługi. Często ma ona podobne znaczenie jak cena produktu lub usługi.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji