STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Obsługa klienta - czas reakcji |
Klienci cenią swój czas. Dotyczy to nie tylko oczekiwania na rozwiązanie konkretnego problemu, ale także w ogóle czekania na kontakt z działem obsługi.
Jak przyspieszyć obsługę klienta? |
Nie da się ukryć, że klienci zwracają bardzo dużą uwagę na jakość obsługi. Często ma ona podobne znaczenie jak cena produktu lub usługi.
Jak rozpoznać typ klienta? |
Nie każdy klient jest taki sam, w czasie pracy można trafić na różne osoby, o różnych potrzebach i sposobach zachowania.
Na co zwracać uwagę, obsługując klienta? |
Właściwa obsługa klienta ma ogromne znaczenie, ponieważ wpływa nie tylko na wysokość sprzedaży, ale także na wizerunek całej firmy.
Sprzedaż |
Sprzedaż jest obecnie pojęciem, które zawiera w sobie tak wiele różnorakich teorii, technik i różnych zwrotów, które budują zupełnie nowe spojrzenie na to, czym jest realizowani transakcji. Dlatego też, niezależnie od formy sprzedaży i jego...
Sprzedaż telefoniczna |
Sprzedaż telefoniczna nie cieszy się szczególnie dobrą opinią. Często jest ona wręcz utożsamiana ze swoim natrętnym nawianiem do zakupów, na które nie mamy ochoty, ani tym bardziej czasu. Dlatego wielu sprzedawców nie przykłada szczególnej wagi...
Sprzedaż internetowa |
Rozwój sprzedaży w sieci stale postępuje i osiąga coraz wyższe wskaźniki. Dzisiaj można kupić w Internecie już niemal wszystko od artykułów spożywczych aż do produktów wysoko wartościowych. Dlatego też warto zwrócić uwagę na to, że rosnąca...
Sprzedaż B2B |
Dobrze prowadzone negocjacje, w tym przede wszystkim te sprzedażowe będą głównym źródłem dochodów dla każdego przedsiębiorcy, nawet w okresie obniżonej koniunktury. Dlatego też tak ważne jest, by odbyć odpowiednie szkolenie z negocjacji, bo...
Obsługa klienta |
Każdy, kto miał okazję korzystać z usług biur obsługi klienta ma świadomość tego, jak różna może być opieka pracownika w takim punkcie. Wystarczy tylko porównać niektóre tego typu instytucje w urzędach państwowych lub innych publicznych ośrodkach,...
Zadania sprzedawcy |
Niezależnie od tego, jak duża jest firma, ilu ma pracowników i jak dobrze opracowane strategie sprzedaży trzeba pamiętać o tym, że na końcu całego łańcucha jest zawsze sprzedawca, który ma bezpośredni kontakt z klientem. Nawet jeżeli transakcja...
Przyciąganie klienta |
Choć cały proces sprzedaży jest złożony i posiada w toku trwania szereg ryzyk mogących wpływać na ostateczny finał danej transakcji to niewątpliwie jednym z najbardziej kluczowych momentów całej procedury jest to, by przyciągnąć klienta.
Cechy sprzedawcy |
Nawet najlepsze szkolenie techniki sprzedaży nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, kiedy sprzedawca nie będzie odpowiednio reprezentował swojej firmy i danego produktu. Dlatego tez coraz więcej firm przywiązuje ogromne znaczenie do tego, jak...
Różni klienci, różne techniki sprzedaży |
Techniki sprzedaży są obecnie na tyle rozwinięte, że będąc konsumentem nawet nie uświadamiamy sobie, jak bardzo jesteśmy prześwietlani. Dobry sprzedawca, chcąc nam sprzedać swój towar będzie bowiem brał pod uwagę nie tylko to, co mówimy ale także...
Szkolenia sprzedażowe |
Sprzedaż rozumiana, jako forma interakcji pomiędzy co najmniej dwoma osobami czy też podmiotami stała się jednym z podstawowych elementów działalności gospodarczej. Co ciekawe, bardzo wiele technik sprzedaży, a także negocjacji weszło do szeregu...
Odpowiednie podejście do integracji czynnikiem gwarantującym zadowolenie |
Praca w dużym przedsiębiorstwie kojarzy się z nieustannie narastającymi obowiązkami, które potrafią przytłoczyć człowieka.
Szkolenia wyjazdowe gwarancja jakości firmy |
Dobre, szanujące się oraz posiadające renomę przedsiębiorstwo cechuje wiele czynników.
Rywalizacje sportowe w firmie |
Nie od dziś wiadomo, iż sport to zdrowie, a regularne jego uprawianie przyczyni się do zachowania zdrowia na dłużej.
Imprezy firmowe organizacja |
Zapewnienie rozrywek pracownikom danej firmy jest bardzo istotną kwestią. Chodzi tutaj nie tylko o zapewnienie możliwości zrelaksowania się po wielu godzinach ciężkiej pracy.
Gry teambuilding |
Integracja zdobywa coraz większe uznanie w gronie pracodawców i kierowników zespołów. Szkolenia w tym zakresie są branżą, które rośnie w zasadzie z kwartału na kwartał.
Skuteczny teambuilding |
Zasadniczą kwestią, która odróżnia prosty wyjazd pracowniczy od profesjonalnego podejścia do kwestii zgrywania ze sobą pracowników to przede wszystkim możliwość wpływania na procesy zachodzące pomiędzy uczestnikami danego szkolenia czy wyjazdu.
Efektywna sprzedaż B2B |
W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż B2B? To pytanie zadaje sobie wielu początkujących sprzedawców.
Proces tworzenia zespołu |
Integracja pracowników rozumiana jest z reguły, jako forma wzajemnych relacji, które mają mieć swoje przełożenie na kontakty towarzyskie i sympatyczną atmosferę w toku pracy.
Pomidorowe oblężenie |
Teambuilding to pojęcie, które łączy w sobie popularną integrację pracowników z ich zgrywaniem i tworzeniem synergii, które ma prowadzić do dążenia grupy w jednym kierunku.
Teambuilding gry - Scenariusze teambuilding |
Szukając odpowiedniego scenariusza zabaw czy gier budujących zespół trzeba pamiętać, że nie wszystko jest dla wszystkich.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji