STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Style negocjacji w biznesie |
To, w jaki sposób dana osoba przeprowadza negocjacje, jest często uzależnione od jej charakteru i przekonań osobistych. Nie zawsze jednak naturalny styl negocjacji konkretnej osoby pasuje do sytuacji.
Komunikacja niewerbalna 2/2 |
Jakich reakcji powinieneś/powinnaś się wystrzegać i świadomie kontrolować ich pojawienie się
Komunikacja niewerbalna 1/2 |
2/3 komunikacji ma charakter niewerbalny – stanowi nasz nieuświadomiony, niekontrolowany język. Warto zatem zwracać uwagę na komunikaty niewerbalne i odpowiednio na nie reagować.
Najczęściej popełniane błędy językowe |
Na budowanie naszego wizerunku duży wpływ ma język, którym się posługujemy. Nawet bardzo ciekawa przemowa straci na wartości, jeżeli będziesz nagminnie powtarzał błędy językowe.
Zarządzanie wizerunkiem pod kątem autoprezentacji |
Komunikacja jest niezwykle istotnym składnikiem budowania własnego wizerunku. Umiejętne zarządzanie przekazem werbalnym oraz pozawerbalnym jest potężnym narzędziem, mającym wpływ na naszą skuteczność osobistą i wrażenie wywierane na innych osobach.
Mowa niewerbalna w prezentacji 4/4 |
Zarządzanie wymową i siłą głosu, poprawne akcentowanie, panowanie nad głosem i intonacją: Gestykulacja, wygląd zewnętrzny i przedmioty osobiste, kompetencja
Mowa niewerbalna w prezentacji 3/4 |
Zarządzanie wymową i siłą głosu, poprawne akcentowanie, panowanie nad głosem i intonacją
Mowa niewerbalna w prezentacji 2/4 |
Pięć punktów kontrolnych w stroju mężczyzny. Cztery punkty kontrolne w stroju kobiety.
Mowa niewerbalna w prezentacji 1/4 |
O tym, że komunikacja niewerbalna jest istotnym elementem przekazu perswazyjnego, budowania własnego wizerunku wie już dziś większość ludzi.
Najważniejszy element asertywności 3/3 |
Zdania proasertywne Asertywny sposób myślenia polega na kontrolowaniu swoich myśli na temat innych osób, okoliczności i siebie samego, swoich możliwości i praw, jako człowieka, w taki sposób, aby Twoje myśli wzmacniały Cię i dodawały entuzjazmu...
Najważniejszy element asertywności 2/3 |
Zdania tłumaczące nieasertywne działanie Wiele osób posiada tzw. irracjonalne przekonania na własny temat. To poglądy, które kiedyś usłyszeliśmy od naszych rodziców lub od innych znaczących osób w okresie dzieciństwa, aktualnie niekoniecznie...
Najważniejszy element asertywności 1/3 |
Asertywność jest silnie związana z poczuciem własnej wartości. Wertując książki i słowniki natrafimy na wiele definicji wyjaśniających, czym jest poczucie własnej wartości, najprościej jednak możemy stwierdzić, że poczucie własnej wartości to...
Metoda GTD, Metodologia GTD (Getting Things Done) |
Getting Things Done to metodologia stworzona przez Davida Allena, której celem jest wyłonienie wszystkich zadań, które muszą być zrealizowane oraz zdyscyplinowanie Cię do planowania zadań, które masz podjąć w najbliższym czasie.
Budowanie osobistej marki 3/3 |
Relacje z innymi – podstawa własnej marki. Jak kształtować markę osobistą w oparciu o relacje z ludźmi?
Budowanie osobistej marki 2/3 |
Budowanie osobistej marki: Stwórz swoją historię. Przedstaw się na nowo. Udowodnij swoją wartość
Budowanie osobistej marki 1/3 |
Czy wiesz, jak myślą o Tobie współpracownicy? Może w ich oczach uchodzisz za najlepszego negocjatora, specjalistę od prawa podatkowego, albo mistrza wystąpień publicznych?
Bariery efektywności osobistej 4/4 - Przyczyny pracoholizmu |
Najczęściej popełniane błędy w planowaniu i organizowaniu z perspektywy  zarządzania czasem: perfekcjonizm, pracoholizm , zachowania typu A.
Bariery efektywności osobistej 3/4 |
Najczęściej popełniane błędy w planowaniu i organizowaniu z perspektywy  zarządzania czasem: Odwlekanie.
Bariery efektywności osobistej 2/4 |
Krzywa wydajności (Krzywa REFA). Sprawność psychofizyczna każdego człowieka podlega określonym wahaniom zgodnym z jego naturalnym rytmem.
Bariery efektywności osobistej 1/4 |
Sprawność psychofizyczna każdego człowieka podlega określonym zmianom zgodnym z jego naturalnym rytmem dobowym.
Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją |
Trudno omawiać komunikat Ja bez poruszania tematu emocji. To, co w komunikacie Ja budzi największe kontrowersje, to analizowanie, definiowanie i werbalizowanie swoich stanów emocjonalnych.
Negocjacje w biznesie - jak je prowadzić? |
W świecie biznesu negocjacje są codziennością. Przed podpisaniem umowy o współpracy obie strony muszą ustalić jej warunki. Warto więc poznać zasady jak prowadzić negocjacje z klientem , aby móc osiągać odpowiednie efekty i wiedzieć, w jaki...
Zasady podczas kontaktu z klientami |
Posiadanie firmy i utrzymanie jej na wysokim poziomie na rynku nie jest zajęciem ani łatwym, ani, gdy raz dokonanym, w nieskończoność utrzymanym.
Obsługa klienta na infolinii |
To, co przynosi każdej firmie największe zyski, to bez dwóch zdań prawidłowa obsługa klienta.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji