STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Budowanie osobistej marki 2/3 |
Budowanie osobistej marki: Stwórz swoją historię. Przedstaw się na nowo. Udowodnij swoją wartość
Budowanie osobistej marki 1/3 |
Czy wiesz, jak myślą o Tobie współpracownicy? Może w ich oczach uchodzisz za najlepszego negocjatora, specjalistę od prawa podatkowego, albo mistrza wystąpień publicznych?
Bariery efektywności osobistej 4/4 - Przyczyny pracoholizmu |
Najczęściej popełniane błędy w planowaniu i organizowaniu z perspektywy  zarządzania czasem: perfekcjonizm, pracoholizm , zachowania typu A.
Bariery efektywności osobistej 3/4 |
Najczęściej popełniane błędy w planowaniu i organizowaniu z perspektywy  zarządzania czasem: Odwlekanie.
Bariery efektywności osobistej 2/4 |
Krzywa wydajności (Krzywa REFA). Sprawność psychofizyczna każdego człowieka podlega określonym wahaniom zgodnym z jego naturalnym rytmem.
Bariery efektywności osobistej 1/4 |
Sprawność psychofizyczna każdego człowieka podlega określonym zmianom zgodnym z jego naturalnym rytmem dobowym.
Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją |
Trudno omawiać komunikat Ja bez poruszania tematu emocji. To, co w komunikacie Ja budzi największe kontrowersje, to analizowanie, definiowanie i werbalizowanie swoich stanów emocjonalnych.
Negocjacje w biznesie - jak je prowadzić? |
W świecie biznesu negocjacje są codziennością. Przed podpisaniem umowy o współpracy obie strony muszą ustalić jej warunki. Warto więc poznać zasady jak prowadzić negocjacje z klientem , aby móc osiągać odpowiednie efekty i wiedzieć, w jaki...
Zasady podczas kontaktu z klientami |
Posiadanie firmy i utrzymanie jej na wysokim poziomie na rynku nie jest zajęciem ani łatwym, ani, gdy raz dokonanym, w nieskończoność utrzymanym.
Obsługa klienta na infolinii |
To, co przynosi każdej firmie największe zyski, to bez dwóch zdań prawidłowa obsługa klienta.
Czym jest właściwa obsługa klienta, kim jest klient? |
Obsługa klienta to ważny element budowy firmy. Od właściwej obsługi będzie zależeć wiele - czy klient zdecyduje się do nas powrócić i przyprowadzi ze sobą swoich znajomych, rodzinę i przyjaciół, czy też raczej wywołamy na nim tak złe wrażenie, że...
Techniki negocjacyjne |
Negocjowanie to trudna sztuka, której można uczyć się latami. Napisano już wiele książek odnośnie tego, jak odnosić sukcesy w negocjacjach, regularnie we wszystkich większych miastach odbywają się też szkolenia z negocjacji, na które zawsze...
Jak prawidłowo obsługiwać klienta w sklepie? |
Prawidłowa obsługa klienta to gwarancja sukcesu oraz możliwość uzyskania całkiem niezłego obrotu. Właściwa obsługa powinna być dostarczona wszędzie tam, gdzie koniecznym jest wybicie się spośród konkurencji i pozyskanie większej ilości klientów.
Przydatne porady podczas obsługi klienta |
Kontakt z ludźmi wcale nie musi należeć do najprzyjemniejszych. Udowodnionym jest, że im więcej ludzi wokół nas, tym więcej stresu odczuwamy.
Jak przygotować się do negocjacji? |
Negocjacje w biznesie niekiedy są grą o bardzo wysoką stawkę. Dlatego też warto wcześniej odpowiednio się do nich przygotować - daje to znacznie większą szansę na osiągnięcie sukcesu i poprowadzenie negocjacji w odpowiadającym nam kierunku.
Sprzedaż internetowa, a sklep Facebook |
Media społecznościowe w ostatnich czasach zyskują coraz bardziej na popularności. Od chwili, kiedy Mark Zuckenberg zaprojektował dzieło swojego życia, minęło kilka lat. Jego produkt z biegiem czasu zyskał miliony aktywnych użytkowników każdego...
Jak radzić sobie z trudnym klientem? |
W przypadku przekroczenia pewnych granic, nie bój się reagować. Jeżeli niezadowolony konsument jest wobec ciebie lub któregoś z twoich pracowników
Sprzedaż telefoniczna - co i jak? |
Sprzedaż przez telefon owiana jest złą sławą. Głównym powodem tego stanu rzeczy jest nieprawidłowe podejście konsultantów telefonicznych do klientów.
Jak skutecznie sprzedać swój produkt? |
Każdy przedsiębiorca powinien nie tylko znakomicie poruszać się wśród licznych zasad optymalnego i skutecznego prowadzenia biznesu, ale również nie powinny być mu obce techniki sprzedaży, które umożliwią skuteczną sprzedaż swojego produktu lub...
Kreacja potrzeby = zwiększone zyski |
Badania dowodzą, że statystyczny konsument jest bardzo niezdecydowany. Wykorzystaj to! W opisanej tutaj technice dowiesz się, jak wykreować w potencjalnym konsumencie potrzebę zakupienia twojego produktu.
Trudne sytuacje w pracy trenera 2/2 |
Kilka najczęściej pojawiających się sytuacji, z którymi trenerzy zwykle prędzej czy później, muszą się zmierzyć.
Trudne sytuacje w pracy trenera 1/2 |
Nie sposób opisać wszystkich potencjalnych tzw. trudnych sytuacji, jakie mogą się przytrafić w czasie szkolenia.
Style uczenia się ludzi dorosłych 2/2 |
Style uczenia się ludzi dorosłych. Zobacz przykłady.
Style uczenia się ludzi dorosłych 1/2 |
W trakcie szkoleń pracujemy nad rozwojem kompetencji osób dorosłych. Ma to ogromne znaczenie dla przygotowania i przebiegu całego procesu uczenia się. Nie jest bowiem tajemnicą, że dorośli uczą się inaczej niż dzieci.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji