STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Podstawowe narzędzia motywowania dla menedżerów |
Informacja zwrotna jest działaniem dla drugiej osoby, informacją o tym, jak ją postrzegamy, co o niej myślimy, jakie zachowania widzimy. Intencja, z jaką przekazywana jest informacja zwrotna, jest ważniejsza niż jej forma. Intencja jest odbierana...
Feedback. Udzielanie informacji zwrotnych 1/2 |
Udzielanie informacji zwrotnych (feedback) na temat zachowania drugiej osoby powinno wspomagać rozwój i zmianę zachowania, a nie zniechęcić do działania. Nikt nie lubi być oceniany, ostro krytykowany lub traktowany z góry.
Feedback. Udzielanie informacji zwrotnych 2/2 |
Udzielanie informacji zwrotnych (feedback)  druga część artykułu o agresywnych i biernych reakcjach oraz lekceważeniu.
Modele informacji zwrotnej |
Typy informacji zwrotnej zależą od celu jaki chcemy osiągnąć.
Układ podczas rozmowy |
Sposób siadania przy stole jest także odzwierciedleniem relacji z rozmówcą.
Organizacja przestrzeni i wygląd zewnętrzny w biurze |
Wybierając ubranie, fryzurę i dodatki do pracy, pamiętaj o tym, że ludzie oceniają nas często, kierując się automatyzmami myślowymi. Jednym z nich jest kierowanie się symbolami:
Bariery komunikacyjne w kontakcie z pracownikami. Bariery poznawcze |
Bariery komunikacyjne to zachowania pojawiające się w trakcie rozmowy, które mogą spowodować częściowe lub całkowite zablokowanie porozumiewania się. Efektywna komunikacja z pracownikami ma kluczowe znaczenie dla funkcjonowania firmy.
Bariery komunikacyjne w kontakcie z pracownikami. Bariery społeczne |
Bariery społeczne. Zobacz jakie bariery komunikacyjne utrudniają kontakt z pracownikami.
Bariery komunikacyjne w kontakcie z pracownikami. Czynniki zewnętrzne |
Czynniki zewnętrzne. Zobacz jakie bariery komunikacyjne utrudniają kontakt z pracownikami.
Sposoby przezwyciężania barier w komunikowaniu |
Jack R. Gibb opisał jeden z istotnych sposobów przezwyciężania barier w porozumiewaniu się. Wskazał on, że niektóre typy zachowań wywołują u ludzi reakcje obronne i hamują komunikowanie się, inne zaś powodują uczucie, że są wspierani, co ułatwia...
Aktywne słuchanie pracowników. Podstawy |
Słuchanie jest niezwykle istotną dla menadżera umiejętnością. Słuchanie polega nie tylko na zachowaniu milczenia.
Fazy rozmowy telefonicznej. Podstawy i przygotowanie |
Klientowi dzwoniącemu do firmy przede wszystkim zależy na szybkim i skutecznym załatwieniu swojej sprawy.
Fazy rozmowy telefonicznej. Właściwa rozmowa |
Druga faza rozmowy. Rozmowa właściwa. Jak ją poprawnie wykonywać?
Profesjonalna rozmowa telefoniczna. Fazy rozmowy telefonicznej. Skuteczne umawianie spotkań przez telefon. Zakończenie i podsumowanie |
Trzecia i czwarta faza rozmowy. Zakończenie i podsumowanie. Jak je poprawnie wykonywać?
Komunikacja werbalna w obsłudze klienta |
Skuteczna komunikacja werbalna nie polega wyłącznie na wyraźnym i zwięzłym wysławianiu się. Chodzi w niej również o to, żeby informacje docierały do odbiorcy i żeby on je rozumiał. Shirley Payne
Komunikacja werbalna programatory lingwistyczne |
Zobacz jakie są programatory negatywne i pozytywne w komunikacji werbalnej
Komunikacja werbalna - zakazane słowa pytania |
Dla zaspokojenia potrzeb psychologicznych klienta, warto zwrócić uwagę na sposób formułowania przekazu do niego, słowa i zwroty używane podczas rozmowy. Poniżej prezentujemy tabelę z wybranymi zwrotami zakazanymi oraz sposobem ich interpretacji...
Komunikacja werbalna sposoby zadawana pytań |
Aby wpływać na innych, musisz dowiedzieć się, jak myślą, co jest dla nich ważne, jakie są ich strategie podejmowania decyzji. Aby to zrobić − PYTAJ. W kierunku budowania pozytywnych relacji z innymi ludźmi poprowadzi Cię wolna od wartościowania i...
Sztuka umawiania spotkań. Techniki |
Jedną z podstawowych zalet rozmowy telefonicznej jest możliwość dokonywania kolejnych prób kontaktu – każda próba może odbyć się w innej konwencji, w innej formule – aż do momentu, kiedy trafimy na tę właściwą, która pozwoli nam zrealizować cel...
Sztuka umawiania spotkań. Mówienie |
W ramach procesu komunikacji werbalnej ważnych jest pięć elementów:
Sztuka umawiania spotkań. Słuchanie |
Słuchanie nie polega jedynie na odbieraniu dźwięków, ale głównie na ich rozumieniu, nadawaniu znaczenia temu, co się usłyszało.
Telemarketing – metody pokonywania strachu |
Obawy przed dzwonieniem prowadzą do tego, że: Telesprzedawcy poszukują innych, nawet najmniej ważnych zadań do wykonania, aby jak najdłużej odwlec konieczność wykonania telefonu.
Telemarketing – przełamywanie osobistych barier |
Specyfika telesprzedaży polega, między innymi, na większej łatwości odmowy ze strony klienta. Rozumiemy ją jako zablokowanie spotkania bezpośredniego wprost lub nie wprost (prośba o przesłanie oferty czy kontakt w innym terminie) – zarówno przez...
Obsługa klienta w call center |
Obsługa klientów jest sztuką, której celem jest budowanie długotrwałych relacji z klientami, opartych na wzajemnym porozumieniu, szacunku i akceptacji potrzeb obu stron. Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta składa się z kilku elementów,...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji